Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa mobilnego przesiewacza bębnowego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273854704
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lokalna 11
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 327070104
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szymon.lakota@master.tychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Gminna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa mobilnego przesiewacza bębnowego”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68d39003-4e57-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00396397
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca albo Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
3. Oferta powinna być:
a. sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,
b. złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl,
c. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
4. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.
5. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrznego. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.
6. Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa.
7. Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
8. Zgodnie z definicją dokumentu elektronicznego z art. 3 ust. 2 Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, albo przez podwykonawcę.
9. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest jest MASTER – Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach, ul. Lokalna 11, 43-100 Tychy, (KRS: 0000078561, NIP: 646-23-47-267, REGON: 273854704),
inspektorem ochrony danych osobowych jest Janusz Gajdas z którym można skontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, poprzez adres e-mail: iodo@master.tychy.pl i telefonicznie pod numerem: +48 (32) 70 70 138,
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Szczegóły znajdują się na stronie www.master.tychy.pl
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DMP/10/2022 r.
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa mobilnego przesiewacza bębnowego dla MASTER Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach o parametrach nie gorszych niż:
I. Dane techniczne
1. Przesiewacz bębnowy wyprodukowany nie wcześniej niż w 2019 roku.
2. Przesiewacz bębnowy może być wersją demonstracyjną.
3. Przesiewacz bębnowy nie może być prototypem.
4. Wyposażony w silnik spalinowy diesel o mocy nie mniejszej niż 50kW.
5. Przesiewacza bębnowy ma być przystosowany do przesiewania odpadów komunalnych, budowlanych i gabarytowych.
6. Przesiewacz bębnowy ma być urządzeniem mobilnym na podwoziu kołowym typu tandem.
7. Przesiewacz bębnowy ma być przystosowany do poruszania się po drogach publicznych.
8. Przesiewacz bębnowy ma posiadać oświetlenie zgodne z przepisami ruchu drogowego.
9. Bęben sita:
a) Średnica min. 2 000 mm
b) Długość min. 5 500 mm
c) Powierzchnia 35 - 40 m²
d) Szybkość pracy bębna regulowana bezstopniowo
e) Ma być ułożony na rolkach wykonanych z materiału trudno ścieralnego
f) Oczko sita w kształcie kwadratu oczka 20 mm
g) Grubość ścianki sita min. 8 mm
h) Automatyczne wstrzymanie podawania materiału przy przeciążeniu bębna oraz automatyczne wznowienie podawania po ustąpieniu przeciążenia
i) Ściana boczna przesiewacza podczas wymiany bębna przesiewającego opuszczana w dół hydraulicznie. Przesiewacz bębnowy ma być wyposażony w system szybkiej wymiany bębna
j) l. Przesiewacz bębnowy ma być wyposażony w szczotkę do czyszczenia bębna sita.
10. Przenośnik frakcji podsitowej:
a) Długość całkowita min. 5 000 mm
b) Szerokość przenośnika min. 800 mm
c) Taśmowy taśma transportowa przenośnika z zabierakami
d) Składany i rozkładany hydraulicznie
e) Kąt nachylenia przenośnika regulowany hydraulicznie 10-35 stopni
f) Napęd hydrauliczny
11. Przenośnik frakcji nadsitowej:
a) Długość całkowita min. 5 000 mm
b) Szerokość przenośnika min. 800 mm
c) Taśmowy, taśma transportowa przenośnika z zabierakami
d) Składany i rozkładany hydraulicznie
e) Napęd hydrauliczny
12. Zasobnik:
a) Pojemność min. 5 m³
b) Wysokość zasypowa max. 2 900 mm
c) Szybkość pracy przenośnika regulowana bezstopniowo
d) Napęd hydrauliczny przenośnika
e) Automatyczne utrzymanie prowadzenia taśmy
f) Podniesione ściany zasobnika co najmniej z dwóch stron na wysokość min. 300 mm
13. Podwozie przesiewacza bębnowego ma posiadać:
a) układ hamulcowy wyposażony w układ ABS
b) Wyposażone w podpory hydraulicznie wysuwane z przodu i tyłu maszyny w celu wypoziomowania i posadowienia maszyny do pracy
14. Przesiewacz bębnowy ma być przystosowany do holowania przy pomocy samochodu ciężarowego i ciągnika rolniczego.
15. Przesiewacz bębnowy ma być wyposażony w układ centralnego smarowania.
16. Przesiewacz bębnowy ma posiadać licznik godzinowy pracy.
17. Taśmy wszystkich przenośników mają być wykonane z materiałów olejo, kwaso, tłuszczo odpornych
19. Przesiewacz bębnowy ma być piaskowany przed malowaniem, pomalowany farbą podkładową antykorozyjną oraz farbą zewnętrzną.
20. Wykonawca dołączy:
a) katalog części w wersji elektronicznej i papierowej.
b) Instrukcja obsługi w języku polskim, w wersji elektronicznej i papierowej.
c) Deklaracje zgodności (CE),
21. Gwarancja min. 6 m-cy, rękojmia zgodnie z ustawą.
22. Zamawiający przewiduje wykonanie jednego serwisu na terenie Zamawiającego do przebiegu 500 Mth.
23. Wykonawca przeprowadzi nieodpłatnie szkolenie operatorów, pracowników obsługi i mechaników w zakresie obsługi i eksploatacji przesiewacza bębnowego, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym
24. Wykonawca gwarantuje, że maszyna będąca przedmiotem zamówienia jest wolna od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych;
4.2.6.) Główny kod CPV: 43411000-7 - Maszyny sortujące i przesiewające
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Cena
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
2 Skrócenie terminu wykonania zamówienia
Liczba punktów = (Tof/Tmax) * 100 * waga
gdzie:
Tof - liczba dni powodująca skrócenie terminu wskazana w ofercie.
Tmax - największa liczba dni powodująca skrócenie terminu wykonania zamówienia spośród wszystkich ofert.
Minimalny termin wykonania zamówienia 5 dni od dnia podpisania umowy, maksymalny termin wykonania zamówienia 60 dni od dnia podpisania umowy (tj. maksymalnie Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia o 55 dni).
Należy wskazać konkretną liczbę dni skrócenia terminu wykonania zamówienia (np. 5 dni).
W przypadku niewskazania przez Wykonawcę skrócenia terminu o daną liczbę dni kalendarzowych, Zamawiający będzie oceniał ofertę tak, jakby Wykonawca wskazał 0 dni kalendarzowych, z terminem realizacji 60 dni od dnia podpisania umowy.
Termin realizacji zamówienie określony przez Zamawiającego (60 dni od dnia podpisania umowy) jest terminem maksymalnym, niezbędnym do oceny przez zamawiającego, iż oferta jest zgodna ze Specyfikacją Warunków Zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji dosatwy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SWZ.
b. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
3. W celu potwierdzenia, iż oferowane dostawy spełniają oczekiwania Zamawiającego Wykonawca wraz z ofertą Wykonawca złoży:
a) szczegółowy opis zaoferowanego przesiewacza mobilnego z uwzględnieniem roku produkcji, modelu zgodnie z wymogami SWZ.
b) Wykaz serwisów z rozbiciem na poszczególne okresy w których będą wykonywane serwisy z uwzględnieniem cen poszczególnych serwisów zgodnie z ceną serwisów zawartą w formularzu oferty.
- Zamawiający dopuszcza uzupełnienie środków dowodowych. Za wyjątkiem informacji o terminie realizacji zamówienia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
- Zamawiający dopuszcza uzupełnienie środków dowodowych. Za wyjątkiem informacji o terminie realizacji zamówienia.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
2. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1 SWZ – załącznik nr 2 do SWZ.
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale V pkt II SWZ (jeżeli dotyczy);
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
4) DOWÓD WPŁATY WADIUM.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 10 000,00 zł. – (dziesięć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustaw} z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Ochrony Środowiska
Nr: 66154011282001704349770004
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. W tytule prosimy dodać zapis: „dotyczy postępowania „„Dostawa mobilnego przesiewacza bębnowego””
6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:
- musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności;
- z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
- powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
- termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
- w treści poręczenia łub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
- beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.;
- w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj., zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 musi znajdować się w ofercie.
3. Oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1,2 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wskazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowalne/usługi/dostawy wykonują poszczególni Wykonawcy.
6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiający przewiduje wypłatę zaliczki w wysokości 800.000,00 zł. do dnia 30.11.2022 r.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-25 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platformazkupowa OpenNexus
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-25 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wszelkie dokumenty i zapytania należy składać wyłącznie poprzez Platformę Zakupową OpenNexus.
Termin dostawy - stanowi kryterium oceny ofert.