Dostawa i posadzenie 116 szt. drzew wraz z ich trzyletnią pielęgnacją

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa i posadzenie 116 szt. drzew wraz z ich trzyletnią pielęgnacją
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoToruń
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-10-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
  • Data publikacji ogłoszenia2019-09-24
  • Numer ogłoszenia599914-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 599914-N-2019 z dnia 2019-09-24 r.

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia: Dostawa i posadzenie 116 szt. drzew wraz z ich trzyletnią pielęgnacją
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia, krajowy numer identyfikacyjny 59690300000000, ul. ul. Wały gen. Sikorskiego  8 , 87-100  Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 566 118 713, e-mail bzp@um.torun.pl, faks 566 118 622.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.torun.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.torun.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.torun.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie zgodnie z zapisem SIWZ
Adres:
UMT Wydział Środowiska i Zieleni, 87 - 100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 12,

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i posadzenie 116 szt. drzew wraz z ich trzyletnią pielęgnacją
Numer referencyjny: 119/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i posadzenie 116 szt. drzew wraz z ich trzyletnią pielęgnacją. 1.2.Lokalizacje, gatunki, ilości i parametry nasadzeń określone zostały w §2 ust. 1 pkt 1. Wzoru umowy 1.3.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia w zakresie sadzenia drzew określone zostały w §2 ust.3 wzoru umowy 1.4.Szczegółowe warunki pielęgnacji posadzonych drzew określone zostały w §2 ust. 1 pkt 2 wzoru umowy. 1.5. Wykonanie nasadzeń drzew z miejskiej aplikacji Zielony Toruń – Moje Drzewo – etap II”- w następującym zakresie : 1) dostarczenie i posadzenie roślin w następujących lokalizacjach, gatunkach, ilościach i parametrach: a) Teren przy ul. ul. Kilińskiego 9 (dz. nr 123 obr. 10) - 1 szt. gat. jarząb szwedzki o obwodzie pnia 14-18 cm), b) Teren zielony przy ul. Długiej 45 (dz. nr 412/3 obr. 38 - 4 szt. gat. klon pospolity o obwodzie pnia 18-20 cm, c) Pas drogowy przy pl. ToMiTo (dz. nr 788 obr. 10) - 4 szt. gat. lipa drobnolistna o obwodzie pnia 18-20 cm), d) Teren przy ul. Ogrodowej 10, przy ogrodzeniu SP Nr 24 (dz. nr 489 obr. 3) - 3 szt. gat. robinia akacjowa o obwodzie pnia 12-14 cm, e) Teren przy skrzyżowaniu ulic Reja/Krasińskiego (dz. nr 97/2 obr. 7) - 1 szt. gat. klon pospolity o obwodzie pnia 18-20 cm, f) Teren zielony przy ul. Gagarina 138A – przy placu zabaw (dz. nr 69/2 obr. 5) - 6 szt. gat. jarząb szwedzki o obwodzie pnia 14-18 cm, g) Teren zielony przy ul. Strzałowej 13 (dz. nr131 obr. 66) - 3 szt. gat. klon pospolity ‘Globosum’ o obwodzie pnia 14-16 cm, h) Teren przy ul. Drzymały 15 (dz. nr 629/8 obr. 70) - 2 szt. gat. brzoza brodawkowata o obwodzie pnia 10-12 cm, i) Teren zielony przy ul. Przy Skarpie – na wysokości posesji 23D-G (dz. nr. 91/4 obr. 58) – 16 szt. gat. klon jawor obwodzie pnia 18-20 cm, j) Teren za ekranami Trasy Średnicowej przy ul. Sczanieckiego 10 (dz. nr 372/8 obr. 39) - 8 szt. gat. kasztanowiec zwyczajny o obwodzie pnia 18-20 cm, k) Pas drogowy przy ul. Dekerta 2a (dz. nr 235, 240 obr. 10) - 2 szt. gat. robinia akacjowa odm. kulista o obwodzie pnia 14-18 cm, l) Teren zielony przy ul. Sobieskiego 53 - przy wiadukcie ( dz. nr 64 obr. 55) - 1 szt. gat. kasztanowiec zwyczajny o obwodzie pnia 18-20 cm, m) Teren przy ul. Wiązowej 30 – naprzeciwko Galerii AMC (dz. nr 334/4 obr. 3 - 2 szt. gat. wiąz polny o obwodzie pnia 18-20 cm, n) Teren przy ul. Bema 44-58 – przy parkingu sklepu KAUFLAND (dz. nr 36 obr. 9) - 10 szt. gat. robinia akacjowa odm. kulista o obwodzie pnia 14-18 cm, o) Pas drogowy przy ul. Konstytucji 3 Maja – na wysokości budynku nr 29 (dz. nr 57/1 obr. 59) - 5 szt. gat. klon pospolity o obwodzie pnia 18-20 cm, p) Pas drogowy ul. Skłodowskiej-Curie ( dz. nr 141, 142, 144 obr. 47) - 6 szt. gat. klon pospolity ‘Globosum’ o obwodzie pnia 14-16 cm, q) Pas drogowy ul. Olimpijskiej (dz. nr 396/8 obr. 46) - 10 szt. gat. klon pospolity ‘Globosum’ o obwodzie pnia 14-16 cm, r) Pas rozdzielający jezdnie ul. Olimpijskiej (dz. nr 396/8 obr. 46) - 27 szt. gat. robinia akacjowa odm. kulista o obwodzie pnia 14-18 cm, s) Teren Przedszkola Miejskiego Nr 15 przy ul. Bażyńskich 22 (dz. nr. 11/2 obr. 11 - 5 szt. gat. kasztanowiec zwyczajny o obwodzie pnia 18-20 cm. - w terminie do dnia 30.11.2019r., 2) pielęgnacja wszystkich posadzonych roślin, zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej, w tym w szczególności: a) w okresie spoczynku (listopad – marzec) – przegląd drzew 2 razy w miesiącu (w pierwszy i trzeci poniedziałek miesiąca), naprawa i uzupełnianie opalikowania drzew, poprawa i uzupełnianie wiązań, pionizowanie, kontrola wilgotności podłoża (w razie potrzeby podlewanie rano w ilości 50l/drzewo); b) w okresie wegetacji (kwiecień – październik) – podlewanie 2 razy w tygodniu w ilości 50l/drzew (rano lub wieczorem) przy zastosowaniu worków do kropelkowego podlewania typu treegator (montaż do 15.04. każdego roku pielęgnacji, demontaż worków do 15.11. każdego roku pielęgnacji), pielenie mis drzew min. 2 razy w miesiącu (w pierwszy i trzeci poniedziałek miesiąca) w przypadku drzew posadzonych w trawniku pielenie dotyczy tylko wykorowanej misy wokół drzewa wraz z odcięciem brzegów od trawnika, w przypadku drzew posadzonych w misach chodników należy wypielić całą nieutwardzoną powierzchnię, uzupełnianie ściółki do grubości 5 cm, naprawa i uzupełnianie opalikowania drzew, poprawa i uzupełnianie wiązań, pionizowanie, usuwanie odrostów, cięcia, nawożenie drzew wieloskładnikowym nawozem rozpuszczalnym w wodzie zaaplikowanym wraz z podlewaniem drzew w ilości zgodnej z zaleceniami producenta (w kwietniu), w razie potrzeb zwalczanie szkodników i patogenów; - w terminie do dnia 30.11.2019r., 3) pielęgnacja wszystkich posadzonych roślin, zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej, w tym w szczególności: c) w okresie spoczynku (listopad – marzec) – przegląd drzew 2 razy w miesiącu (w pierwszy i trzeci poniedziałek miesiąca), naprawa i uzupełnianie opalikowania drzew, poprawa i uzupełnianie wiązań, pionizowanie, kontrola wilgotności podłoża (w razie potrzeby podlewanie rano w ilości 50l/drzewo); d) w okresie wegetacji (kwiecień – październik) – podlewanie 2 razy w tygodniu w ilości 50l/drzew (rano lub wieczorem) przy zastosowaniu worków do kropelkowego podlewania typu treegator (montaż do 15.04. każdego roku pielęgnacji, demontaż worków do 15.11. każdego roku pielęgnacji), pielenie mis drzew min. 2 razy w miesiącu (w pierwszy i trzeci poniedziałek miesiąca) w przypadku drzew posadzonych w trawniku pielenie dotyczy tylko wykorowanej misy wokół drzewa wraz z odcięciem brzegów od trawnika, w przypadku drzew posadzonych w misach chodników należy wypielić całą nieutwardzoną powierzchnię, uzupełnianie ściółki do grubości 5 cm, naprawa i uzupełnianie opalikowania drzew, poprawa i uzupełnianie wiązań, pionizowanie, usuwanie odrostów, cięcia, nawożenie drzew wieloskładnikowym nawozem rozpuszczalnym w wodzie zaaplikowanym wraz z podlewaniem drzew w ilości zgodnej z zaleceniami producenta (w kwietniu), w razie potrzeb zwalczanie szkodników i patogenów; - w terminie do dnia 30.11.2022r. 1.6.Szczegółowa lokalizacja nasadzeń wskazana zostanie na etapie wykonywania przedmiotu umowy przez przedstawiciela Zamawiającego. 1.7. Wykonując przedmiot umowy Wykonawca zobowiązuje się do : 1) dostarczenia 116 sztuk sadzonek drzew prawidłowo uformowanych z zachowaniem pokroju charakterystycznego dla gatunku i odmiany, wyprowadzonych zgodnie z zasadami sztuki szkółkarskiej, zdrowych i nieuszkodzonych, z prawidłowo uformowaną bryłą korzeniową (zwartą i przerośniętą w balocie). Drzewa do nasadzeń w pasach drogowych powinny być o pokroju alejowym z 1 przewodnikiem i równomiernie rozmieszczonymi gałęziami bocznymi. Materiał sadzeniowy powinien być zgodny z „Zaleceniami jakościowymi dla ozdobnego materiału szkółkarskiego” – opracowanie Związku Szkółkarzy Polskich. Wady niedopuszczalne: uszkodzenia mechaniczne roślin, objawy będące skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki, odrosty podkładki poniżej szczepienia, złe zrośnięcie odmiany szczepionej z podkładką, ślady żerowania szkodników, oznaki chorobowe, pęknięcia i martwica kory, uszkodzenie pąka szczytowego przewodnika, dwa przewodniki korony formy piennej, uszkodzenia lub przesuszenia bryły korzeniowej. 2) posadzenia drzew w dołach nie mniejszych niż 50x50x70 cm, z zastosowaniem agrożelu utrzymującego wilgoć, doły zaprawić substratem torfowym oraz ziemią urodzajną bez jakichkolwiek zanieczyszczeń, zalanie dołu; 3) w przypadku sadzenia drzew wymienionych w §2 ust. 1 pkt 1 lit. j, k, p, s wzoru umowy należy uwzględnić usuwanie całych karp lub pozostałości korzeni po drzewach wyciętych, na miejsce których planowane są nasadzenia zastępcze; 4) każde drzewo należy zabezpieczyć trzema toczonymi i impregnowanymi palikami połączonymi poprzeczkami z półwałków (góra i dół) i ustabilizować pień poprzez przywiązanie taśmą ogrodniczą do stelaża dostosowanego do wielkości drzewa; 5) podlanie każdego drzewa min. 50l wody; 6) wykonania wokół każdego drzewa misy o regularnym kształcie (średnica min. 100 cm) i ściółkowanie korą przekompostowaną średniomieloną o odczynie obojętnym i grubości warstwy 5 cm. Nie dopuszcza się usypywania ziemi dookoła pnia tak, że będzie ona tworzyła „górkę” oraz usypywania ziemi brzegu misy w postaci wału. 7) zastosowania przy każdym drzewie worków do kropelkowego podlewania typu treegator; 8) odtworzenia trawnika, jeżeli został zniszczony w trakcie wykonywania nasadzeń; 1.8. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy. 1.9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 1.10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 1.11. Zamawiający będzie stosował procedurę odwróconą na podstawie art. 24aa ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.12. Rozwiązania równoważne 1.Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że nie obniżą określonych w dokumentacji standardów, będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. Wskazanie w dokumentacji technicznej przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy stosownie do treści art. 30 ust. 5 Prawa zamówień publicznych złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających zastosowanie rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych materiałów lub urządzeń lub rozwiązań, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty i wykonania przedmiotu zamówienia ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji technicznej; w związku z tym Wykonawca jest zobowiązany zastosować do wykonania zamówienia materiały lub urządzenia lub rozwiązania zaproponowane w dokumentacji technicznej. 2.W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, w tym materiały, urządzenia i inne elementy, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń oraz innych elementów równoważnych) i wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań (np. materiału, urządzenia i innego elementu) opisanych w dokumentacji technicznej, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w dokumentacji technicznej, których dotyczy. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania (np. materiały, urządzenia i inne elementy) są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. 3.Wszystkie znaki towarowe, patenty lub świadectw pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych wskazane w dokumentacji technicznej należy traktować wyłącznie jako przykładowe a Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń równoważnych, tj. o parametrach funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wszystkie przewidziane w dokumentacji przetargowej parametry i wymogi techniczne przykładowych materiałów, urządzeń są parametrami minimalnymi chyba, że zapis mówi inaczej. 4.Do wszystkich znaków towarowych, patentów lub świadectw pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu a także norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w dokumentacji projektowej dopisuje się wyrazy "lub równoważne". 5.Kryteria równoważności wskazano w załączniku do SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 45112710-5
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2022-11-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2022-11-30

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia: - rozpoczęcie: z dniem podpisania umowy - zakończenie do 30.11.2022 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawcy muszą wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w sposób należyty wykonali co najmniej dwie usługi dotyczące nasadzeń drzew o wartości minimum 20 000,00 zł brutto każda.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) 1. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 2. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu,przez wykonawcę,przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – załącznik nr 5. 4. Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 4, wraz z tabelą załącznik nr 1 do wzoru umowy Wykaz cen jednostkowych posadzenia drzew(wraz z materiałem) 6. Oświadczenia: - oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od ..... do ..... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy). - Wykonawca na podstawie art. 36 b ust. 1 ustawy PZP składa oświadczenie jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców – załącznik – oświadczenie składane w przypadku korzystania z podwykonawców. Opis rozwiązań równoważnych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena oferty 60,00
czas reakcji (w godzinach ) na wezwanie do podlania roślin – min.12 godzin i nie dłużej niż 36 godzin 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, zastrzeżonej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmian w umowie w przypadkach: 1) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy: a) w wyniku zmiany stawki podatku od towarów i usług, wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów, b) w wyniku zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę, ustalonego na podstawie art.2 ust.3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) w wyniku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w wyniku zmiany wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 2) inne: a) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy – w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, w tym w szczególności obniżenia temperatury powietrza, uniemożliwiających prawidłowe i zgodne ze sztuką ogrodniczą posadzenie roślin. Termin wykonania przedmiotu umowy może ulec przedłużeniu o czas niezbędny do wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania niekorzystnych warunków atmosferycznych. b) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia – w takim przypadku nastąpi dostosowanie postanowień umowy, stosownie do wprowadzonego zakresu zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, c) zmiany nazwy, siedziby stron umowy, oraz innych danych identyfikacyjnych, d) zmiany danych osobowych, e) zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy, f) wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, g) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, h) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-03, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy podwykonawców, monterów pomp ciepła, hydraulików, instalatorów kotłów - Brodnica
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania17-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukujemy podwykonawców, monterów pomp ciepła, hydraulików, instalatorów kotłów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Nawozy
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Toruń: Dostarczenie i posadzenie 177 szt. drzew wraz z ich trzyletnią pielęgnacją
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa ul. Długiej w miejscowości Pszenno
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont torowiska i mostów Nadwiślańskiej Kolejki Wąskotorowej
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI