„Dostawa i montaż na terenie Gminy Szaflary linowej hali pneumatycznej”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa i montaż na terenie Gminy Szaflary linowej hali pneumatycznej”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzaflary
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-09-27
  • ZamawiającyGmina Szaflary
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-16
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa i montaż na terenie Gminy Szaflary linowej hali pneumatycznej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szaflary

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892713

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zakopiańska 18

1.5.2.) Miejscowość: Szaflary

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-424

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szaflary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szaflary.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa i montaż na terenie Gminy Szaflary linowej hali pneumatycznej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59d55752-16b8-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00183151

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004599/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 „Dostawa i montaż na terenie Gminy Szaflary linowej hali pneumatycznej”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary
Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl.
Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość
do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,
lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem
https://drive.google.com/file//1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Dział XIX SWZ - Ochrona danych osobowych zebranych
przez zamawiającego w toku postępowania

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Dział XIX SWZ - Ochrona danych osobowych zebranych
przez zamawiającego w toku postępowania

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGGZ.271.44.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest, dostawa i montaż na terenie Gminy Szaflary linowej hali pneumatycznej o wymiarach: szerokość od 18-20 m i długość od 38-40 m. Montaż linowej hali pneumatycznej zostanie wykonany nad boiskiem szkolnym o nawierzchni poliuretanowej, zlokalizowanym przy Szkole Podstawowej w Szaflarach.
Lokalizacja: boisko sportowe przy ul. Szkolnej 6 w Szaflarach, dz. ewid. nr 570/3, 543, obr. 0006 Szaflary. Lokalizację boiska przedstawiono kolorem fioletowym na załączniku graficznym Załącznik nr 8 do SWZ o nazwie: „lokalizacja boiska”
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1. dostawę kompletnej hali pneumatycznej. W skład dostawy wchodzi:
- membrana PCV o gramaturze 620 - 690g/m2 (dopuszczono membranę używaną);
- folia izolacyjna bąbelkowa (nowa);
- folia ochronna UV (nowa);
- siatka lin stalowych (dopuszczono siatkę używaną);
- system nadmuchowo grzewczy o odpowiednich parametrach dla powierzchni 800m2 (dopuszczono element używany);
- rezerwowy agregat nadmuchowy (dopuszczono agregat używany);
- jedna jednostka główna grzewcza (dopuszczono jednostkę grzewczą używaną), minimalne
parametry:
moc grzewcza nie mniejsza niż 315kW,
zużycie paliwa między 30 – 35 kg/h,
przepływ powietrza nie mniejszy niż 19000m3/h,
zasilanie: 400V/50Hz,
- palnik olejowy 1 szt. (dopuszczono palnik używany);
- zbiornik olejowy (dopuszczono zbiornik używany);
- system kotwienia gruntowego (nowy);
- oświetlenie LED wraz z wewnętrznym systemem okablowania, zawiera: lampy LED o wysokiej odporności na wstrząsy i uderzenia (natężenie oświetlenia zgodne z obowiązującymi przepisami, minimalne natężenie światła 200 lx.) (dopuszczono oświetlenie używane);
- zestaw oświetlenia awaryjnego (dopuszczono oświetlenie używane);
- drzwi obrotowe 1 szt. (dopuszczono drzwi używane);
- drzwi awaryjne z zamkami antypanicznymi 1szt. (dopuszczono drzwi używane);
- doprowadzenie zasilania hali w energię elektryczną
- wykonanie fundamentów pod system grzewczo-nadmuchowy i agregat /jeśli będą wymagane/
Uwaga:
Jednostka grzewcza i inne urządzenia emitujące hałas powinny być obudowana w sposób zapewniający zmniejszenie poziomu hałasu, który nie może przekroczyć 40dB (A) podczas eksploatacji hali.
Uwaga:
Wszystkie elementy dopuszczone przez Zamawiającego jako używane nie mogą być starsze niż 3 lata (wymagany dowód: dokument zakupu, karta produktu, karta gwarancyjna lub inny dokument potwierdzający, że dany element nie jest starszy niż 3 lata od daty produkcji). Elementy używane nie mogą zawierać uszkodzeń, muszą być w stanie wizualnym dobrym, nie więcej niż 20% zużycia.
W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
- są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub
- nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w SWZ,
- dostarczone produkty nie odpowiadają SWZ pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt.
2.2. dokonanie w imieniu Zamawiającego zgłoszenia zamiaru wykonania robót polegających na montażu ww. hali wraz z uzyskaniem zaświadczenia organu administracji budowlano - architektonicznej o niewniesieniu sprzeciwu wobec zgłoszenia oraz uzgodnienie z gestorem sieci energetycznej przyłącza energetycznego do obiektu,
2.3. instalacja maszynowni i palnika wraz z uruchomieniem;
2.4. transport;
2.5. montaż wykonany przez wykwalifikowanych pracowników;
2.6. przeszkolenie obsługi obiektu z zasad działania hali i maszynowni;
2.7. demontaż po 180 dniach i ponowny montaż na okres jesienno-zimowy w 2022 r. ze stosownym zgłoszeniem zamiaru wykonania robót, o którym mowa w pkt 2.2. powyżej,
2.8. dostawa zapasowej membrana PCV o gramaturze od 620 do 690g/m2 dostarczona do zamawiającego w 2023 r. (nowa);
2.9. demontaż i przeniesienie obiektu w nowe miejsce, ponowny montaż linowej hali pneumatycznej na terenie Gminy Szaflary w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, wraz wymianą membrany na nową w 2023 roku.
2.10. prace porządkowe po przeniesieniu hali, tj. usunięcie kotew i wylewek, przywrócenie do stanu poprzedniego zieleni.
Oferowana hala winna spełniać wymagania zawarte w § 288 i § 289 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, tj. z dnia 8 kwietnia 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1065 z późn. zm.).
Uwaga!!!
Hala pneumatyczna musi zostać zamontowana w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w taki sposób aby nie uszkodzić nawierzchni z poliuretanu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45223820-0 - Gotowe elementy i części składowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, przy wyborze będzie się kierował następującym kryterium ofert:
1.1. Cena – 60% tj. 60,00pkt.
1.2. Okres gwarancji na nową membranę – 40% tj. 40,00pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na nową membranę

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.

2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie

3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie

4. Zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:
4.1. Wykonawca wykaże wykonanie dostawy i montażu pneumatycznej hali linowej w okresie ostatnich 3 lat przed, upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ilości, co najmniej:
- 1 hala, tj. dostawa i montaż pneumatycznej hali linowej o powierzchni min. 650 m2 ;
- 1 hala, tj. dostawa i montaż oraz demontaż pneumatycznej hali linowej o powierzchni min. 200m2
4.2. Osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
Wykonawca powinien dysponować minimum 2 technikami mającymi doświadczenie, tj. brali udział przy montażu przynajmniej 2 takich hal o wymiarach 38x18m.

Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca dołącza do oferty wstępne oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w SWZ – Załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenia te stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wykaz wykonanych (zakończonych) dostaw
W okresie ostatnich 3 lat przed, upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane dostawy i montaż wykonane zostały w sposób należyty, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.

2 Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, które będą pełnić funkcje zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ
- 2 techników z doświadczeniem, jak dziale XXIV pkt. 4.2.;

3. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
Oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie składają wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dotyczy także spółki cywilnej, gdzie oświadczenie składa każdy ze wspólników odrębnie, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ

4. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie minimum 200 000,00 zł, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
Przedmiotowymi środkami dowodowymi będą dokumenty potwierdzające, że dane elementy dopuszczone przez Zamawiającego jako używane nie są starsze niż 3 lata od daty produkcji, takim dokumentami będą dowody zakupu, karty produktu, karty gwarancyjna lub inne dokumenty.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Dokumenty potwierdzające, że dane elementy dopuszczone przez Zamawiającego jako używane nie są starsze niż 3 lata od daty produkcji, takim dokumentami będą dowody zakupu, karty produktu, karty gwarancyjna lub inne dokumenty.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

• Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
• Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
• Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
• Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
• W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być załączone
do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.

Wymagana forma:
Wykonawcy składają oświadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej
do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z działem XXXIV SWZ tj. " Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego".

Ograniczona ilość znaków nie pozwala na zamieszczenie tej informacji w tym polu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem platformazakupowa.pl na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/szaflary

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-27 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam ekipy do budowy fundamentów - Laskówka Chorąska
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Szukam ekipy do budowy fundamentów dom parterowy 11x8m fundamenty tradycyjne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI