Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż mieszkań w systemie modułowym przy ul. Wólka Profecka w Puławach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo "Nieruchomości Puławskie" Sp. z o.o. w Puławach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432707624
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dęblińska 2
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@np.pulawy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.np.pulawy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wynajem i zarzadzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż mieszkań w systemie modułowym przy ul. Wólka Profecka w Puławach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ced98203-454e-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00381077
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ced98203-454e-11ed-9171-f6b7c7d59353
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl zwanej dalej Platformą lub za pomocą poczty elektronicznej, email: sektretariat@np.pulawy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, zostały opisane w instrukcji dostępnej na Platformie pod linkiem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje Sposób sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 70 Pzp tj. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452 ze zm.)
1. Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
-Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0
-Google Chrome od wersji 20
-Mozilla Firefox od wersji 15
-Microsoft Edge
2. Pozostałe wymagania techniczne:
W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa na Platformie Windows, Mac i Linux. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
- specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
- format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
- oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
- integracja z systemem ePUAP jest wykonana z wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
3) Za moment przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów lub oświadczeń elektronicznych, podmiotowych środków dowodowych lub cyfrowego odwzorowania podmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji przyjmuje się moment, gdy doszły one do Zamawiającego w taki sposób, że mógł się on zapoznać z ich treścią.
4) Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego za pośrednictwem platformy przetargowej lub na adres e-mail: sekretariat@np.pulawy.pl z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert (udostępniając je na stronie internetowej prowadzonego postępowania tj. https://miniportal.uzp.gov.pl pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynie w terminie, zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz przedłużenia terminu składania ofert. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ
Składanie ofert następuje za pośrednictwem miniportal.uzp.gov.pl., ePUAP PRZEDSIĘBIORSTWO „NIERUCHOMOŚCI PUŁAWSKIE” SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ NPPUŁAWY2010 /formularz do komunikacji/
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych Rozdział I pkt. 5
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych Rozdział I pkt. 5
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/02/KONTENERY/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa i montaż gotowych mieszkań w systemie modułowym ,w ilości 4 kmpl. usytuowanych
w Puławach na działce nr ewid.965/25 , 965/27 przy ul. Wólka Profecka na istniejących fundamentach żelbetowych.
2) Podłączenie kontenerów do istniejących przyłączy (wodnego ,elektrycznego oraz kanalizacyjnego ),
3) Zainstalowanie wyposażenia wnętrza,
Projektowany budynek wykonany z segmentów kontenerowych, bez podpiwniczenia dwukondygnacyjny zgodnie z załączonym projektem. Na poziom I piętra należy wykonać schody zewnętrzne o konstrukcji stalowej z wejściem do mieszkań na I piętrze z galerii .Wejścia do mieszkań na poziomie I piętra będą zadaszone.
2. Opis ogólny.
2.1.Zespół mieszkań obejmuje: 2 kmpl. mieszkań jednoizbowych z aneksem kuchennym oraz 2 kmpl. mieszkań trójizbowych z aneksem kuchennym .Mieszkania są wyposażone w łazienki, w których zaprojektowano natryski, w-c, umywalki, podgrzewacze pojemnościowe o poj.80 l Aneksy kuchenne będą wyposażone w kuchenki elektryczne i zlewozmywaki.
2.2.Mieszkania będą wykonane z typowych prefabrykowanych brył - kontenerów o szkieletowej konstrukcji stalowej o wym. 6058 mm i szerokości 2438 mm i wysokości 2896 mm ,połączonych ze sobą w przypadku mieszkań jednopokojowych z dwóch segmentów, natomiast pozostałe mieszkania z trzech segmentów. Przykryte dachem płaskim jednospadowym.
2.3.Wszystkie przegrody tj; ściany zewnętrzne, dach i podłoga powinny spełniać wymogi izolacyjności cieplnej przegród tj; współczynniki przenikania ciepła K nie mogą być większe od obowiązujących tj; dla ściany – 0.2 W/(m2 *K) , dla stropodachu -0.15 W/(m2 *K), dla podłogi- 0.3 W/(m2 *K), Okna PCW - 0.9 W/(m2 *K), drzwi zewnętrzne – 1.3 W/(m2 *K),
Ze względu na powyższe projektuje się ściany warstwowe z blachy trapezowej ocynkowanej pomalowanej proszkowo zgodnie z projektem z rdzeniem z PIR lub PUR o wymaganej grubości 12 cm i stropodach o gr 16 cm
2.4. Budynek zakwalifikowano do kategorii zagrożenia ludzi ZL IV. Odporności pożarowej „D” Ze względu na powyższe elementy budynku powinny być wykonane w klasie odporności ogniowej wg poniższego :
główna konstrukcja nośna - R 30
stropy - REI 30
ściany zewnętrzne - EI 30
Mieszkania będą wykonane w oparciu o uzyskaną decyzję o pozwoleniu na budowę , powinny być wykonane jako warstwowe zgodnie z projektem oraz obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z dn.15 czerwca 2002 r.) z późniejszymi zmianami.
3. Charakterystyczne parametry techniczne;
• Wymiary budynku: 12.25 m * 6.06 m
• Pow. zabudowy; 74.24 m2
• Powierzchnia użytkowa : 129.52 m2
• Kubatura 429.0 m3
• Wysokość obiektu – 5.56 m
4.Wykaz mieszkań.
Nr mieszk.
Nr pom.
Funkcja pomieszczenia
Pow. /m2/
Rodzaj posadzki
Wys.pomieszczeń /m/
Parter
m-1 1.1 wiatrołap 2.90 rulon pcv
1.2 pokój z aneksem kuch. 18.84 rulon pcv
1,3 Łazienka 4.22 rulon pcv
Łączna pow. 26.06
m-2 2.1 wiatrołap 2.90 rulon pcv
2.2 pokój z aneksem kuch 18.94 rulon pcv
2.3 łazienka 4.22
rulon pcv
2.4 pokój 6.32 rulon pcv
2.5 pokój 6.32 rulon pcv
Łączna pow. 38.70
I piętro
m-3 3.1 wiatrołap 2.90 rulon pcv
3.2 pokój z aneksem kuch. 18.84 rulon pcv
3,3 Łazienka 4.22 rulon pcv
Łączna pow. 26.06
m-4 4.1 wiatrołap 2.90 rulon pcv
4.2 pokój z aneksem kuch 18.94 rulon pcv
4.3 łazienka 4.22
rulon pcv
4.4 pokój 6.32 rulon pcv
4.5 pokój 6.32 rulon pcv
Łączna pow. 38.70
Powierzchnia użytkowa budynku 129.52
Liczba kondygnacji- 2
5.Posadowienie kontenerów.
Kontenery należy zamontować na przygotowanym fundamencie. Zgodnie z projektem pod projektowane segmenty zaprojektowano ławy fundamentowe o przekroju 60*40 cm z betonu B25 na chudym betonie B15 zbrojone stalą 34GS ,AIII fi 10 , usytuowane zgodnie z projektem .Ławy pod ramy powinny wystawać ponad poziom projektowanego terenu około 5 cm w celu wykonania przelotowej przestrzeni pod podłogą co zapewni izolację od gruntu , co wpływa na żywotność ramy.
6.Roboty wykończeniowe.
Ścianki działowe z płyt warstwowych z wypełnieniem gr 40 mm z rdzeniem z poliuretanu.
Okładzina ścian i sufitów z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo, stanowiącej wewnętrzną stronę ściany warstwowej,
Posadzka z rulonu pcv na płycie OSB gr 22 mm ułożonej na płycie warstwowej podłogowej ,
7. Wyposażenie w instalacje.
Dostarczone kontenery powinny być wyposażone w:
• wentylację grawitacyjną ,
• instalację elektryczną,
• instalację kanalizacyjną,
• instalację wody,
• mieszkania będą ogrzewane grzejnikami elektrycznymi, grzejniki
elektryczne dobrane do charakterystyki i kubatury pomieszczeń,
grzejniki rozmieścić pod otworami okiennymi.
• ciepła woda będzie dostarczana z podgrzewaczy elektrycznych pojemnościowych,
8. Wyposażenie w urządzenia.
Dostarczane mieszkania kontenerowe będą wyposażone w następujące urządzenia techniczne :
• łazienki w natrysk, podgrzewacz pojemnościowy 80 l. umywalkę ,miskę ustępową,
• kuchnie w zlewozmywak i kuchenkę elektryczną,
9.Wymagany okres gwarancji minimum 5 lat łącznie z powłokami lakierniczymi wewnętrznymi i zewnętrznymi i urządzenia wchodzące w skład ukompletowania mają posiadać dopuszczenie do obrotu na terenie Polski zgodnie z dyrektywami UE oraz deklarację na znak CE.
Okres gwarancji będzie liczony od daty podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego. Ponadto Wykonawca musi się zobowiązać do nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym na zasadach i terminach określonych w umowie i Karcie Gwarancyjnej.
10.Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem udzielonej gwarancji jakości, z zastrzeżeniem, iż nie może on być krótszy od okresu wskazanego powyżej.
Przedmiot zamówienia obejmuje również wszelkie usługi pozostające w związku z realizowanymi dostawami, w szczególności uruchomienie, szkolenie pracowników Zamawiającego oraz serwis gwarancyjny.
11.Zamawiający zaznacza, iż użyte w SWZ przykładowe nazwy własne produktów referencyjnych bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne wymagane SWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność wszelkimi środkami dowodowymi, w szczególności załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez autora projektu stanowiącego załącznik do SWZ,
12.Zamawiający informuje, że istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na miejscu inwestycji po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.
13.W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia obowiązuje następująca kolejność ich ważności:
a) SWZ,
b) dokumentacja projektowa,
14.Przedmiot zamówienia obejmuje również:
Kontenery muszą zostać wyposażone w opracowaną instrukcję w języku polskim ( w wersji papierowej i elektronicznej razem z dokumentami dostawy).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg. kryteriów oceny ofert i dostarczonych podmiotowych środków dowodowych
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na dostarczony budynek w systemie kontenerowym
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową wpisany był do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
- W zakresie doświadczenia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, ze w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty, co najmniej jedną dostawę lub wykonał jeden obiekt w systemie kontenerowym ( tj. budynek mieszkalny, socjalny, biurowy, szkolny) odpowiadający swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na kwotę co najmniej 300 000,00 zł. brutto jeden obiekt
- w zakresie potencjału technicznego, Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza spełnianie warunku przez co najmniej jednego z Wykonawców. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ należy wskazać jaki zrealizują zakres zamówienia poszczególni Wykonawcy.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności dołączając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
Wykonawca może przedstawić też inny środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby ma potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia
Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
Zobowiązanie musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu udostępniającego zasoby.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu złożonym zgodnie z ust. 5 pkt.1 według wzoru z Załącznika nr 3 do SWZ (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym);
2) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesiące – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ.(w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym);
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające braku podstaw do wykluczenia z postępowania i spełniania warunków udziału w postępowaniu , o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SW, oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022r. (Dz. U. z 2022r. poz. 835) według załącznika do SWZ 5;
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów określonych w Rozdziale II podrozdział 5 SWZ (art. 125 ust. 5) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
4. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,
2) Stosowne Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z zasad reprezentacji ujawnionych w stosownym rejestrze,
3) oświadczenie Wykonawcy, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania i spełnienia warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 2 do SWZ
4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy), według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ
5) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania i spełnienia warunków udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy), według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ
6) Oświadczenie z art. 7 ustawy z dnia 13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę na służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r. , poz. 835); załącznik nr 5
7) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie art. 117 ust. 4
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r.
o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego:
BANK SPÓŁDZIELCZY W KOŃSKOWOLI:
Nr rachunku 77 8741 0004 0006 5445 2000 0010
z adnotacją: Wadium na „Dostawę i montaż mieszkań w systemie modułowym przy ul. Wólka Profecka w Puławach”. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna je za wniesione skutecznie jedynie w przypadku wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 3.2)–4), wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać nieodwoływalne i bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego, zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP. Ponadto powinien być wskazany termin obowiązywania gwarancji (poręczenia), który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.
7. W przypadku gdy wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale II podrozdziale 5 pkt. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
5. Wszelkie oświadczenia, zawiadomienia, wezwania oraz inna korespondencja w postępowaniu będzie kierowana wyłącznie do pełnomocnika.
6. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza spełnianie warunku przez co najmniej jednego z Wykonawców. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ należy wskazać jaki zrealizują zakres zamówienia poszczególni Wykonawcy.
7. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawiają Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami zał. nr 8 Projektowane postanowienia
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-14 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert następuje za pośrednictwem miniportal.uzp.gov.pl., ePUAP PRZEDSIĘBIORSTWO „NIERUCHOMOŚCI PUŁAWSKIE” SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ NPPUŁAWY2010 /formularz do komunikacji
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-14 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-12
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
W sprawach nieuregulowanych niniejszą SWZ mają zastosowanie przepisy określone ustawą z dnia 11 września 2019r.- Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 poz. 1129) oraz przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1740).