IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
-
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) W umowie należy wskazać łączą cenę dostawy oraz jej składniki zgodnie z ofertą Wykonawcy. 2) Nie dopuszcza się stosowania innych dodatkowych opłat oraz prowizji, poza opłatami wskazanymi w ofercie wykonawcy. 3) Łączna wysokość kar umownych naliczonych na podstawie umowy od Zamawiającego na rzecz Wykonawcy nie może przekroczyć 10% wartości przedmiotu umowy. 4) Przedmiotem umowy jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej koparko - ładowarki: marka , model 5) Sprzęt zostanie ubezpieczony w zakresie OC, AC i NNW przez Wykonawcę na rachunek Zamawiającego, a polisa będzie odnawiana co roku. 6) Wykonawca oświadcza, że przedmiot Umowy jest fabrycznie nowy, rok produkcji 2018, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich, a także, że nie toczy się względem niego żadne postępowanie. 7) Wykonawca poinformuje Zamawiającego o gotowości do wydania Pojazdu z wyprzedzeniem przynajmniej 3 (trzech) dni. 8) Przekazanie koparko - ładowarki nastąpi na podstawie protokołu odbioru, podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli Stron. 9) Wraz z koparko - ładowarką Wykonawca wyda Zamawiającemu dokumenty niezbędne do jej eksploatacji, a w szczególności: a) instrukcję obsługi w języku polskim, b) książkę gwarancyjną potwierdzającą uprawnienia Zamawiającego z tytułu gwarancji jakości, c) książki gwarancyjne pozostałe niezbędne do eksploatacji pojazdu, d) komplet kluczy. 10) Numery fabryczne nadwozia i silnika koparko - ładowarki zostaną określone w fakturze VAT oraz w protokole odbioru. 11) Ryzyko przypadkowej utraty, uszkodzenia lub zniszczenia koparko - ładowarki przechodzi na Zamawiającego z chwilą wydania Pojazdu Zamawiającemu przez Wykonawcę, po podpisaniu przez upoważnionych przedstawicieli Stron protokołu odbioru. 12) Zamawiający ma prawo odmówić odbioru koparko - ładowarki oraz podpisania protokołu odbioru, jeżeli w trakcie odbioru Wykonawca nie wyda Zamawiającemu dokumentów, o których mowa w pkt 10, jak również, gdy w trakcie odbioru Zamawiający stwierdzi, że Pojazd nie spełnia wymogów określonych w załączniku nr 2 do SIWZ, posiada wady, ślady uszkodzeń bądź używania. 13) Prawo własności do Pojazdu przechodzi na Zamawiającego po zakończeniu okresu leasingu i zakupie Pojazdu za kwotę odpowiadającą jego wartości końcowej. 14) Wykonawca zobowiązuje się przekazać Pojazd będący przedmiotem leasingu w postaci koparko - ładowarki i oddać go Zamawiającemu do użytkowania i pobierania pożytków na okres 36 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy, a Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy wynagrodzenie ustalone w Umowie. 15) Przedmiot leasingu pozostaje własnością Wykonawcy przez cały okres trwania Umowy.Wykonawca będzie dokonywał odpisów amortyzacyjnych z tytułu używania przedmiotu leasingu w czasie jej trwania. 16) Wykonawca dostarczy Pojazd w terminie 14 dni od daty zawarcia Umowy. 17) Jeżeli Wykonawca nie dostarczy Zamawiającemu Pojazdu w terminie określonym w pkt 17, Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od Umowy. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze. 18) Wykonawca na przedmiot umowy udziela gwarancji na okres miesięcy. 19) Bieg gwarancji rozpoczyna się od podpisania przez Strony protokołu odbioru bez zastrzeżeń. 20) Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji jakości, Zamawiającemu wobec Wykonawcy przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady. Wszelkie koszty związane ze świadczeniem rękojmi obciążają Wykonawcę. 21) Wykonawca oświadcza, że w ramach udzielonej gwarancji usunie nieodpłatnie wszelkie wady Pojazdu, w terminie 10 dni od dat zgłoszenia wady przez Zamawiającego. 22) Zamawiający może zgłaszać wady Pojazdu w terminie 1 miesiąca od dnia ich stwierdzenia. 23) Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w przypadku: • siły wyższej, w wyniku, której nie jest możliwe zachowanie przez Wykonawcę określonego umową terminu realizacja zamówienia publicznego; • zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; • zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy lub zakres zamówienia; • gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia lub zakresu zamówienia. • zmiana podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy; • zmiana stawki podatku VAT w przypadku zmiany dokonanej przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustaw o podatku od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym; • niezgodności dokumentacji zgromadzonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z rzeczywistym stanem faktycznym, który ujawni się w toku realizacji przez Wykonawcę zamówienia publicznego, a jest wynikiem okoliczności niezawinionych przez Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-01-03, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: