Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowej czołowej ładowarki kołowej z ramą przegubową
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Komunalnik" Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511008463
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Budowlana 1
1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 897525660
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komunalnik@e-ketrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komunalnikketrzyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka Odpadowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowej czołowej ładowarki kołowej z ramą przegubową
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52bdf7e4-a1a1-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036035
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Kętrzynie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pgk-ketrzyn.logintrade.net/rejestracja/?do_not_show_cookie_info=true3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pgk-ketrzyn.logintrade.net/rejestracja/?do_not_show_cookie_info=true
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Pozostałe wymagania techniczne:• dostęp do sieci Internet• obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax• włączona obsługa JavaScript• zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s• zainstalowany Acrobat Reader• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszyW przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe:• dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9• dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11• dla Windows 8: Internet Explorer 11• dla Windows 10: Internet Explorer 11Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:• Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.• Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.• Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.• Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.II. Dopuszczalne formaty przesyłanych danychimage/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowychi w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UEL 119/1 z 4.5.2016 r.), dalej RODO, informuję, że:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej"Komunalnik" Sp. z o.o. w Kętrzynie z siedzibą przy ul. Budowlanej 1 w Kętrzynie (11-400).2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez powyższy adres korespondencyjny oraz adres e-mail: iod@komunalnikketrzyn.plNależy pamiętać, iż powyższe dane służą wyłącznie do kontaktu w sprawach związanych bezpośrednio z przetwarzaniem danych osobowych. 3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane do celów:a) nawiązania lub zachowania relacji biznesowych pomiędzy Państwem a Spółką(m.in. ofertowanie, wykonanie zawartych umów, rozpatrywanie reklamacji, dokonanie rozliczeń finansowych);b) przesyłania informacji handlowych w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, (jeśli wyrazili Państwo na to zgodę);c) przechowywania danych dla zapewnienia rozliczalności (w tym wykazania spełnienia przez nas obowiązków wynikających z przepisów prawa);d) ustalenia, ochrony i dochodzenia ewentualnych roszczeń,e) przechowywania danych dla celów archiwalnych.4. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie:a) art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody w związkuz realizacją łączącej nas umowy lub w związku z działaniami zmierzającymi do zawarcia umowy;b) art. 6 ust. 1 lit. b RODO, czyli przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest Pani/Pan lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy;c) 6 ust. 1 lit. c RODO, czyli w celu wykonania przez Administratora prawnie ciążącychna nim obowiązków w zakresie, w jakim przewidują to przepisy szczególne;d) art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli w celu realizowania prawnie uzasadnionych interesów Administratora, czyli ustalenia, obrony lub dochodzenia ewentualnych roszczeń oraz ochrony osób i mienia należącego do Administratora.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/02/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa fabrycznie nowej czołowej ładowarki kołowej z ramą przegubową.2. Miejsce dostawy: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Komunalnik” Sp. z o.o., ul. Budowlana 1, 11-400 Kętrzyn3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiący załącznik SWZ .
4.2.6.) Główny kod CPV: 43250000-0 - Ładowarki czołowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów według kryterium oceny ofert : Cena 60% ; Okres gwaracji 20% ; Termin realizacji zamówania 20% Kryterium I - Cena w ofercie przetargowej musi obejmować wszystkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia , w kryterium cena Wykonawcy mogą uzyskać maksymanie 60 pkt.1) Ocena punktowa kryterium będzie obliczana wg następującej formuły: Wartość oferty najtańszej (brutto)K I = ….................................................. x 60 Wartość oferty ocenianej (brutto)Ceny w ofercie muszą być podane w PLN brutto w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku oraz zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.Jeżeli zaoferowana cena wydawać się będzie rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia lub będzie budziła wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia lub wynikającymi z odrębnych przepisów, a w szczególności będzie niższa o co najmniej 30% od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1 i 10, zamawiający zwróci się do wykonawcy którego wyżej opisana sytuacja dotyczy o udzielenie wyjaśnień, chyba że rozbieżność wynika z okoliczności oczywistych, które nie wymagają wyjaśnienia. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień (w tym nie załączył stosownych dowodów na ich potwierdzenie) lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta tego Wykonawcy zawiera rażąco niską cenę.Kryterium II - Okres gwarancji 20 pkt . W przedmiotowym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 20 pkt. Oferta o najdłuższym okresie gwarancji otrzyma 20 pkt. Minimalny wymagany okres gwarancji to 12 miesięcy lub 1000 motogodzin, wykonawca który zaproponuje najkrótszy okres gwarancji uzyska w przedmiotowym kryterium 0 pkt. Maksymalny okres gwarancji może wynieść 36 miesięcy lub 3 000 motogodzin, wówczas oferta wykonawcy proponującego maksymalny okres gwarancji uzyska 20 pkt. W przypadku zaproponowania okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy i 3 000 motogodzin zostanie zastosowana punktacja maksymalna tj. 20 pkt. W przypadku zaproponowania okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy lub 1 000 motogodzin oferta zostanie oceniona na 0 pkt. Wykonawcy , którzy zaproponują wartość pośrednią , pomiędzy wartością najkorzystniejszą a najmniej korzystną otrzymają liczbę punktów obliczoną wg. wzoru:K2 = oferta oceniana Oferta najkorzystniejsza x 20 Okres gwarancji 12 miesięcy lub 1 000 h i niej otrzyma w punktacji 0 pktOkres gwarancji 36 miesięcy lub 3 000 h i więcej otrzyma w punktacji 20 pktKryterium III Termin realizacji zamówienia 20 pktZaoferowany termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 5 miesięcy od podpisania umowy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę terminu realizacji 5 miesięcy i dłuższego oferta zostanie oceniona na 0 pkt. W przypadku nie wypełnienia w formularzu oferty pozycji dotyczącej terminu realizacji zamówienia Zamawiający uzna , że Wykonawca zaoferował termin maksymalny 5 miesięcy od dnia podpisania umowy.Minimalny termin wykonania zamówienia 2 miesiące od podpisania umowy. W przypadku zaoferowania terminu dostawy 2 miesiące oferta zostanie oceniona na 20 pkt. Wykonawcy , którzy zaproponują wartość pośrednią , pomiędzy wartością najkorzystniejszą a najmniej korzystną otrzymają liczbę punktów obliczoną wg. wzoru:K3 = Oferta Najkorzystniejsza Oferta oceniana x 20
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 3