Doradztwo i obsługa postepowania na zakup energii elektrycznej dla Warszawskiej Grupy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Doradztwo i obsługa postepowania na zakup energii elektrycznej dla Warszawskiej Grupy Zakupowej (WGZ) na lata 2023 - 2025 wraz z udostępnieniem Systemu Zarządzania Energią
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-01-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaDialog konkurencyjny
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-29
  • Numer ogłoszenia773729-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 773729-N-2020 z dnia 29.12.2020 r.

Miasto Stołeczne Warszawa: Doradztwo i obsługa postepowania na zakup energii elektrycznej dla Warszawskiej Grupy Zakupowej (WGZ) na lata 2023 - 2025 wraz z udostępnieniem Systemu Zarządzania Energią
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, krajowy numer identyfikacyjny 01525964000000, ul. Pl. Bankowy  3/5 , 00-950  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 22 4431400, e-mail mkaras@um.warszawa.pl, faks +48 22 4431402.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Biuro Zamówień Publicznych, Niecała 2, 00-098 Warszawa, pok. 316

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doradztwo i obsługa postepowania na zakup energii elektrycznej dla Warszawskiej Grupy Zakupowej (WGZ) na lata 2023 - 2025 wraz z udostępnieniem Systemu Zarządzania Energią
Numer referencyjny: ZP/LK/271/II-170/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest doradztwo i obsługa postepowania na zakup energii elektrycznej dla WGZ na lata 2023, 2024, 2025 wraz z udostępnieniem informatycznego systemu obsługi grupy zwanego dalej Systemem Zarządzania Energią. Zamawiający zakłada następujący, wstępny harmonogram realizacji umowy:III/IV kw 2021 – podpisanie umowy;01 marca 2022 uruchomienie Systemu Zarządzania Energią;III/IV kw 2022 – zamówienie publiczne - podpisanie umów na zakup energii elektrycznej na rok 2023 dla uczestników grupy; 2023 rok – pomoc w prowadzeniu grupy w danym roku, nadzór nad oprogramowaniem;III/IV kw 2023 - zamówienie publiczne - podpisanie umów na zakup energii elektrycznej na rok 2024 dla uczestników grupy; 2024 rok – pomoc w prowadzeniu grupy w danym roku, nadzór nad oprogramowaniem;III/IV kw 2024 - zamówienie publiczne - podpisanie umów na zakup energii elektrycznej na rok 2025 dla uczestników grupy; Do 28 lutego 2025 - pomoc w prowadzeniu grupy, nadzór nad oprogramowaniem.

II.5) Główny kod CPV: 71314200-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
79110000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający w zakresie usług objętych przedmiotowym zamówieniem przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług (o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy) do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
28.02.2025

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: I. Warunki udziału w postępowaniu:1) wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali lub realizują od co najmniej 12 miesięcy:a) co najmniej jedną usługę polegającą na doradztwie przy zakupie energii elektrycznej w systemie TPA (Third-party Access) o minimalnej wartości zakupionej dla klienta/grupy energii elektrycznej wynoszącej 25 000 000,00 zł brutto;b) co najmniej jedną usługę polegającą na doradztwie przy zakupie energii elektrycznej dla min. 1 000 punktów poboru energii (PPE) (pod pojęciem punktu poboru energii Zamawiający rozumie punkt w sieci Operatora do którego dostarczana jest energia elektryczna i który posiada nadany numer PPE);c) co najmniej jedną usługę polegającą na doradztwie przy zakupie energii elektrycznej dla administracji publicznej na kwotę minimum 5 000 000,00 zł brutto zakupionej energii elektrycznej dla klienta/grupy; d) co najmniej jedną usługę polegającą na umożliwieniu korzystania z dedykowanego dla klienta kupującego energię elektryczną oprogramowania wspierającego proces zarządzania grupą zakupową.Uwaga!1. Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania się przez Wykonawcę usługami, o których mowa w pkt 1) lit. a) - d) w ramach świadczenia jednej umowy. 2. W przypadku usług których wartość określona była w innej walucie niż PLN Wykonawca przeliczy dane kwoty po średnim kursie NBP z dnia zakończenia realizacji usługi.3. jeżeli usługa obejmowała szerszy zakres niż opisany w warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 1) lit. a) i c), wartość danej usługi należy odnieść jedynie do zakresu usługi opisanej w danym warunku
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do ogłoszeniab) Zgodnie z par. 9 ust. 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), zwanego dalej „Rozporządzeniem”, Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów następujących dokumentów: i. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; ii. oświadczenia podmiotu o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentu potwierdzającego dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; iii. oświadczenia podmiotu o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do ogłoszenia,b) wykaz usług, o których mowa w sekcji III ogłoszenia o zamówieniu zamieszczonego na stronie Zamawiającego w pkt I. ppkt 1), wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wg Załącznika nr 4 do ogłoszenia; c) dowody, że usługi wykazane w wykazie, o którym mowa w pkt 2.2.1. lit. c), zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są:• referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - są wykonywane; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; • oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów.d) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - dokument potwierdzający, że realizując zamówienie, Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.Powyższy dokument powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności:• zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;• sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia;• zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
wykaz usług, o których mowa w sekcji III ogłoszenia o zamówieniu zamieszczonego na stronie Zamawiającego w pkt I. ppkt 1) lit a), wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wg Załącznika nr 4 do ogłoszenia
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Inne dokumenty:a) W przypadku, gdy wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu został podpisany przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, dokument (np. pełnomocnictwa) potwierdzający, że wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu został złożony przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.Dokument pełnomocnictwa należy załączyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo powinno określać zakres umocowania i powinno zostać podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.b) w przypadku, gdy wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – dowody, o których mowa w pkt 5.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Dialog konkurencyjny
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
14000,00 zł

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców   3
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
Zamawiający zaprosi do udziału w dialogu konkurencyjnym wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w liczbie nie większej niż 3. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 3 Zamawiający zaprosi do udziału w dialogu tych wykonawców, którzy wykażą się najwyższą łączną wartością usług, polegających na doradztwie przy zakupie energii elektrycznej w systemie TPA (Third-party Access) o minimalnej wartości zakupionej dla klienta energii elektrycznej wynoszącej 25 000 000,00 zł brutto (tj. usług wskazanych w sekcji III pkt I ppkt 1) lit a) ogłoszenia o zamówieniu).UWAGA! Ocenie w kryteriach kwalifikacji podlegać będą jedynie usługi, które zostały przez Wykonawcę wykazane na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w wykazie usług i do których Wykonawcy załączyli, na etapie składania wniosków, dowody potwierdzające ich należyte wykonanie. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę usług wykazanych przez Wykonawcę na etapie uzupełniania oświadczeń i dokumentów.Ocenie w kryteriach kwalifikacji podlegać będą jedynie usługi zrealizowane przez Wykonawcę. Usługi zrealizowane przez podmioty trzecie, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby w danym postępowaniu, nie będą brane pod uwagę przy przyznawaniu punktów w kryteriach kwalifikacji.

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena brutto 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Przedmiotem zamówienia jest: A. Przygotowanie, udostępnienie, uruchomienie i wdrożenie specjalistycznego oprogramowania do obsługi istniejącej bazy danych Warszawskiej Grupy Zakupowej energii elektrycznej zwanej dalej WGZ oraz obsługi procesu przygotowania danych do postępowania przetargowego na zakup energii elektrycznej przez grupę. Oprogramowanie będzie służyło także do bieżącej obsługi zmian w przyłączach elektrycznych członków WGZ oraz umożliwiało przechowywanie danych o grupie i jej uczestnikach. Będzie także umożliwiało bieżącą kontrolę wykonania umów na zakup energii elektrycznej oraz prognozowało grożące im, ewentualne przekroczenia kwot i wolumenów.B. Wsparcie w realizacji projektu WGZ na lata 2022 – 2024 w szczególności w zakresie postępowania przetargowego na zakup energii elektrycznej dla WGZ na lata 2023, 2024, 2025 oraz doradztwa w prowadzeniu grupy w latach 2022 – 2024. W szczególności modyfikacja założeń postępowania przetargowego na zakup energii elektrycznej w wyniku zmian w sytuacji gospodarczej kraju, przepisów prawa, zmian cen na Towarowej Giełdzie Energii a także zmian struktury grupy a co za tym idzie koniecznych modyfikacji oprogramowania wspomagającego grupę. Wybrany w drodze postępowania doradca będzie także zobligowany do przedkładania opinii i porad dla WGZ z zakresu zużycia i obrotu energią elektryczną, w szczególności energią odnawialną, w odpowiedzi na zapytania Biura Administracyjnego m.st. Warszawy, prowadzącego WGZ.
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Zamawiający nie przewiduje nagród dla Wykonawców, którzy podczas dialogu przedstawią rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert.
Wstępny harmonogram postępowania:
Wstępny harmonogram postępowania stanowi załącznik nr 6 do ogłoszenia i jest dostępny do pobrania pod adresem http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zostaną przez Zamawiającego określone po przeprowadzeniu dialogu z Wykonawcami w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 20.01.2021, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INFORMACJE DODATKOWE:1. Warunki udziału w postępowaniu1.1. Zamawiający żąda, aby Wykonawca wykazał, nie później niż na dzień składania wniosków, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III ogłoszenia o zamówieniu w pkt I pppkt 1) ogłoszenia.1.2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z wnioskiem. 2. Oświadczenia lub dokumenty wymagane w postępowaniu:2.1.wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składa się w postaci pisemnej. Złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu odbywa się poprzez wypełnienie i podpisanie Formularza wniosku – zgodnego załącznikiem nr 1 do niniejszego ogłoszenia2.2. Do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy załączyć:2.2.1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania:a) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do ogłoszenia,b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do ogłoszenia,c) wykaz usług, o których mowa w sekcji III ogłoszenia o zamówieniu w pkt I. ppkt 1), wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wg Załącznika nr 4 do ogłoszenia; d) dowody, że usługi wykazane w wykazie, o którym mowa w pkt 2.2.1. lit. c), zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są:• referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - są wykonywane; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; • oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów.e) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - dokument potwierdzający, że realizując zamówienie, Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.Powyższy dokument powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności:• zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;• sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia;• zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia;f) Zgodnie z par. 9 ust. 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), zwanego dalej „Rozporządzeniem”, Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów następujących dokumentów: i. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; ii. oświadczenia podmiotu o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentu potwierdzającego dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; iii. oświadczenia podmiotu o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. 2.2.3. Inne dokumenty:a) W przypadku, gdy wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu został podpisany przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, dokument (np. pełnomocnictwa) potwierdzający, że wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu został złożony przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.Dokument pełnomocnictwa należy załączyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo powinno określać zakres umocowania i powinno zostać podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.b) w przypadku, gdy wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – dowody, o których mowa w pkt 5. 2.3. W terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o wynikach oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach spełniania tych warunków Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do ogłoszenia. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Wniosek składany wspólnie3.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: 3.1.1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 3.1.2. Oryginał pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie powinien być załączony do wniosku i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 3.1.3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 3.1.4. W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2) ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców. 3.1.5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem.3.1.6. Oświadczenia, wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do ogłoszenia wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.Przedmiotem zamówienia jest doradztwo i obsługa postepowania na zakup energii elektrycznej dla WGZ na lata 2023, 2024, 2025 wraz z udostępnieniem informatycznego systemu obsługi grupy zwanego dalej Systemem Zarządzania Energią. Zamawiający zakłada następujący, wstępny harmonogram realizacji umowy:III/IV kw 2021 – podpisanie umowy;01 marca 2022 uruchomienie Systemu Zarządzania Energią;III/IV kw 2022 – zamówienie publiczne - podpisanie umów na zakup energii elektrycznej na rok 2023 dla uczestników grupy; 2023 rok – pomoc w prowadzeniu grupy w danym roku, nadzór nad oprogramowaniem;III/IV kw 2023 - zamówienie publiczne - podpisanie umów na zakup energii elektrycznej na rok 2024 dla uczestników grupy; 2024 rok – pomoc w prowadzeniu grupy w danym roku, nadzór nad oprogramowaniem;III/IV kw 2024 - zamówienie publiczne - podpisanie umów na zakup energii elektrycznej na rok 2025 dla uczestników grupy; Do 28 lutego 2025 - pomoc w prowadzeniu grupy, nadzór nad oprogramowaniem.INFORMACJE DODATKOWE:1. Warunki udziału w postępowaniu1.1. Zamawiający żąda, aby Wykonawca wykazał, nie później niż na dzień składania wniosków, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III ogłoszenia o zamówieniu w pkt I pppkt 1) ogłoszenia.1.2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z wnioskiem. 2. Oświadczenia lub dokumenty wymagane w postępowaniu:2.1.wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składa się w postaci pisemnej. Złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu odbywa się poprzez wypełnienie i podpisanie Formularza wniosku – zgodnego załącznikiem nr 1 do niniejszego ogłoszenia2.2. Do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy załączyć:2.2.1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania:a) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do ogłoszenia,b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do ogłoszenia,c) wykaz usług, o których mowa w sekcji III ogłoszenia o zamówieniu w pkt I. ppkt 1), wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wg Załącznika nr 4 do ogłoszenia; d) dowody, że usługi wykazane w wykazie, o którym mowa w pkt 2.2.1. lit. c), zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są:• referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - są wykonywane; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; • oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów.e) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - dokument potwierdzający, że realizując zamówienie, Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.Powyższy dokument powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności:• zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;• sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia;• zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia;f) Zgodnie z par. 9 ust. 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), zwanego dalej „Rozporządzeniem”, Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów następujących dokumentów: i. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; ii. oświadczenia podmiotu o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentu potwierdzającego dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; iii. oświadczenia podmiotu o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. 2.2.3. Inne dokumenty:a) W przypadku, gdy wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu został podpisany przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, dokument (np. pełnomocnictwa) potwierdzający, że wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu został złożony przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.Dokument pełnomocnictwa należy załączyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo powinno określać zakres umocowania i powinno zostać podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.b) w przypadku, gdy wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – dowody, o których mowa w pkt 5. 2.3. W terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o wynikach oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach spełniania tych warunków Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do ogłoszenia. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Wniosek składany wspólnie3.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: 3.1.1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 3.1.2. Oryginał pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie powinien być załączony do wniosku i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 3.1.3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 3.1.4. W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2) ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców. 3.1.5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem.3.1.6. Oświadczenia, wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do ogłoszenia wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.3.1.7. Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez Pełnomocnika.3.1.8. Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w pkt 3.1.7., muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców.4. Wymogi formalne dotyczące składanych dokumentów: a) wniosek – pod rygorem uznania za nieważny – musi zostać sporządzony w języku polskimb) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez Pełnomocnika.c) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, d) Dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski. 5. Tajemnica przedsiębiorstwaa) W przypadku gdyby wniosek, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien, nie później niż w terminie składania wniosków, w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i złożyć je w osobnej kopercie w tym samym opakowaniu co wniosek. b) Zgodnie z art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. jedn. Dz. U. z 2020 r, poz. 1913) przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności.c) By zastrzeżenie o którym mowa wyżej było skuteczne, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dowody na to, że:- zastrzeżone informacje mają charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny lub inny posiadający wartość gospodarczą, - zastrzeżone informacje nie zostały ujawnione do wiadomości publicznej, - podjęto w stosunku do nich niezbędne działania w celu zachowania poufności. 6. Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt 2, a w szczególności z zapisem pkt 2.2.3. lit. a) ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.7. Termin realizacji zamówieniaWykonawca zrealizuje zamówienie od dnia podpisania umowy do dnia 28.02.2025r. 8. Numer postępowania: ZP/LK/271/II-170/209. Zamówienie jest prowadzone na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz.1843 ze zm.), zwanej dalej „ustawą PZP”, w trybie dialogu konkurencyjnego 10. Zamawiający nie przewiduje podziału dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań, które będą przedmiotem dialogu na kolejnych etapach.11. Zamawiający w zakresie usług objętych przedmiotowym zamówieniem przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług (o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy) do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.13. Przewiduje się istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zostaną przez Zamawiającego określone po przeprowadzeniu dialogu z Wykonawcami w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.14. Wykaz załączników do ogłoszenia:- Załącznik nr 1: Formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu- Załącznik nr 2: Wzór oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, - Załącznik nr 3: Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,- Załącznik nr 4: Wykaz usług,- Załącznik nr 5: Wzór oświadczenia (informacji) o należeniu / nie należeniu do grupy kapitałowej; -Załącznik nr 6: Wstępny harmonogram postępowania15. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Zamawiający dopuszcza zadawanie pytań do postępowania drogą mailową. Pytania należy kierować na adres zamowieniabzp@um.warszawa.pl ze wskazaniem w tytule wiadomości numeru postępowania, którego dotyczą. Osoba upoważniona do kontaktów: Laura Kinsner tel. 22 443-14-17
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie podbitki - Dębe Wielkie
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie podbitki okolice Mińska Mazowieckiego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI