Doposażenie OC TERMINAL KONTENEROWY w Gdańsku w urządzenie RTG do prześwietlania

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Doposażenie OC TERMINAL KONTENEROWY w Gdańsku w urządzenie RTG do prześwietlania kontenerów wraz z montażem instalacją oraz budową infrastruktury towarzyszącej - w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2024-06-14
  • ZamawiającyIzba Administracji Skarbowej w Gdańsku
  • Data publikacji ogłoszenia2024-05-29
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00345126
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Doposażenie OC TERMINAL KONTENEROWY w Gdańsku w urządzenie RTG do prześwietlania kontenerów wraz z montażem instalacją oraz budową infrastruktury towarzyszącej - w systemie zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021197

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 75/76

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-831

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.gdansk@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie OC TERMINAL KONTENEROWY w Gdańsku w urządzenie RTG do prześwietlania kontenerów wraz z montażem instalacją oraz budową infrastruktury towarzyszącej - w systemie zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40ddfd03-1be7-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345126

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00235183/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Doposażenie Oddziału Celnego Terminal Kontenerowy w Gdańsku w stacjonarne urządzenie rentgenowskie do prześwietlania kontenerów wraz z montażem i instalacją oraz budową infrastruktury towarzyszącej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt: „Wzmocnienie zdolności operacyjnych Krajowej Administracji Skarbowej” nr 101078894 realizowanego w ramach Instrumentu Wsparcia Finansowego na rzecz sprzętu do kontroli CCEI ( Customs Control Equipment Instrument) dla jednostki realizującej, tj. Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-40ddfd03-1be7-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl. , Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-40ddfd03-1be7-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postepowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy").
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy".
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów informatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247), zwane dalej rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki do formularzy komunikacyjnych.
5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
- w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
- jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji").
Szczegółowe informacje zostały określone w Rozdziele IX SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.2.3.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016r., str. 1), dalej RODO, informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku, ul. Długa 75/76, 80-831 Gdańsk, tel. 58 300 23 00, adres e mail: is@mf.gov.pl , 2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem e-mail iod.gdansk@mf.gov.pl, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: roboty budowlane polegające na doposażeniu Oddziału Celnego TERMINAL KONTENEROWY w Gdańsku w stacjonarne urządzenie rentgenowskie do prześwietlania kontenerów wraz z montażem instalacją oraz budową infrastruktury towarzyszącej - w systemie „ zaprojektuj i wybuduj”, znak postępowania: 2201-ILZ.260.17.2024, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. 2023 poz. 1605 ze zm.), zwanego dalej pzp: upoważnieni przez Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku pracownicy Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku, osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych , podmioty przetwarzające - którym zlecimy czynności wymagające przetwarzania danych, podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, podmioty uczestniczące w realizacji Umowy.
5) Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia swoich danych.
6) Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji,
jak i nie będą podlegały profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
7) Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z pzp.
9) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
10) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
11) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
12) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania Umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania Umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2201-ILZ.260.17.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj, na podstawie której możliwa będzie realizacja budowy zarówno pod względem formalno-prawnym jak i technicznym oraz wykonanie robót zgodnie z tą dokumentacją zadania pn. doposażenie Oddziału Celnego TERMINAL KONTENEROWY w Gdańsku w stacjonarne urządzenie rentgenowskie do prześwietlania kontenerów wraz z montażem i instalacją oraz budowa infrastruktury towarzyszącej”. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę wraz z montażem urządzenia RTG oraz dostarczenie wraz z urządzeniem wymaganych licencji na zainstalowane w nim programy komputerowe, przeprowadzenie szkoleń w języku polskim i świadczenie usług gwarancyjnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

38582000-8 - Rentgenowskie urządzenia przeglądowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii urządzenia RTG

4.3.6.) Waga: 7

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji serwisu na zgłoszenie usterki urządzenia RTG

4.3.6.) Waga: 3

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu dotyczący kompetencji lub uprawnień za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże , że dysponuje zezwoleniem Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na uruchamianie oferowanego urządzenia zgodnie z art. 4 ust. 1 pkt 10 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe ( j.t. Dz. U. z 2023 r. poz. 1173 ze zm.)
2. Zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej ( doświadczenie) za spełniony, jeżeli: Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jednej dostawy wraz z instalacją i uruchomieniem urządzeń RTG do prześwietlania pojazdów i kontenerów, w których źródłem promieniowania jest akcelerator.
3. b) Wykonawca spełni warunek zdolności zawodowej jeżeli wykaże, że dysponuje:
• Projektantem w branży architektonicznej - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w w/w specjalności bez ograniczeń, umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia. Musi ona posiadać następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie oraz uprawnienia:
 uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej do projektowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub ważne uprawnienia budowlane wydane według wcześniejszych przepisów lub uprawnienia równorzędne według przepisów kraju ich uzyskania,
 aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego
lub równoważne według przepisów kraju ich uzyskania,
 minimum 3 lata doświadczenia jako projektant w branży architektonicznej,
• Kierownikiem budowy (w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane), który będzie odpowiedzialny za nadzór merytoryczny i organizacyjny nad realizacją przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy, kontrolę i koordynacje zespołu Wykonawcy, kontakty z Zamawiającym, przygotowanie raportów – osoba ta musi posiadać następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie oraz uprawnienia:
 uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w odniesieniu do konstrukcji oraz architektury obiektu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub ważne uprawnienia budowlane wydane według wcześniejszych przepisów lub uprawnienia równorzędne według przepisów kraju ich uzyskania,
 aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego
lub równoważne według przepisów kraju ich uzyskania,
 minimum 3 lata doświadczenia jako kierownik budowy,
• Kierownikiem robót sanitarnych (w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane) – osoba
ta musi posiadać następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie oraz uprawnienia:
 uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub ważne uprawnienia budowlane wydane według wcześniejszych przepisów lub uprawnienia równorzędne według przepisów kraju ich uzyskania,
 aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego
lub równoważne według przepisów kraju ich uzyskania,
 minimum 3 lata doświadczenia jako kierownik robót sanitarnych,
• Kierownikiem robót elektrycznych (w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane) – osoba ta musi posiadać następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie oraz uprawnienia:
 uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych bez ograniczeń, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub ważne uprawnienia budowlane wydane według wcześniejszych przepisów lub uprawnienia równorzędne według przepisów kraju ich uzyskania,
 aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego
lub równoważne według przepisów kraju ich uzyskania,
 minimum 3 lata doświadczenia jako kierownik robót elektrycznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej Wykonawca złoży (na wezwanie Zamawiającego) ww. Zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki.
2. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej Wykonawca złoży wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do SWZ).
3. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej
i zawodowej Wykonawca złoży wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ - Wykaz osób.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 200 000,00 zł ( słownie dwieście tysięcy złotych 00/100 ).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu – na konto bankowe Zamawiającego;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą pzp, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określanych w art. 98 ust. 6 ustawy pzp.
Szczegóły określone w rozdziale XX SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują łącznie.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust.1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 5 i 8 pzp.
3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy PZP, strony dopuszczają możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:
1) zmian dotyczących aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego w szczególności poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę formy prawnej Wykonawcy, itp.;
2) zmiany podwykonawców, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na zasadach określonych w ustawie PZP,
3) zmiany warunków płatności, w tym harmonogramu rzeczowo - finansowego (w przypadku przesunięcia lub otrzymania dodatkowych środków finansowych lub w przypadku przesunięcia terminów realizacji zadań wymienionych w harmonogramie pomiędzy poszczególnymi etapami),
4) zmiany terminów realizacji zobowiązań umownych na skutek:
a) działania siły wyższej (tj. siły o charakterze żywiołowym, katastrofy budowlanej, ataku terrorystycznego itp.) – w takim przypadku termin realizacji zamówienia (umowy) może zostać wydłużony o czas działania i usuwania skutków siły wyższej;
b) konieczności dokonania zmian w harmonogramie rzeczowo-finansowym i przesunięcia zadań pomiędzy poszczególnymi etapami umowy, a konieczność ta wynika z przyczyn nie lezących po stronie Wykonawcy, zależnych od działania podmiotów trzecich (np. brak decyzji odpowiedniego organu, brak niezbędnych uzgodnień),
c) konieczności wykonania projektu zamiennego z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy (np. nie ujawnione w trakcie badań gruntowych cieki wodne, kurzawka, głazy, niewybuchy, niewypały, znaleziska archeologiczne, instalacje podziemne nieujawnione na podkładach i mapach gestorów sieci), a tym samym konieczności wstrzymania robót budowlanych do czasu, kiedy będzie możliwa realizacja robót budowlanych),
d) wstrzymania prac projektowych i/lub robót budowlanych ze względu na decyzję Organu Nadzoru i/lub wejścia w życie nowych przepisów krajowych lub międzynarodowych odnoszących się bezpośrednio do sposobu realizacji projektu i/lub robót budowlanych,
e) konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, zleconych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 3) lub 4) lub ust. 2 ustawy PZP, o czas niezbędny do zrealizowania zleconych robót.
2. Zmiany oferowanych urządzeń systemów IT, oprogramowania.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma E-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-14 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-14

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i instalację gruntowych pomp ciepła - Kielno
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania01-04-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i instalację gruntowych pomp ciepła. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI