„Doposażenie gospodarstw domowych z obszaru Gminy Pokój w przydomowe oczyszczalnie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Doposażenie gospodarstw domowych z obszaru Gminy Pokój w przydomowe oczyszczalnie ścieków na terenie gminy Pokój”, w systemie zaprojektuj-wybuduj, przy udziale środków z RFIL
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPokój
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-05-23
  • ZamawiającyGmina Pokój
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-06
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00148579
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Doposażenie gospodarstw domowych z obszaru Gminy Pokój w przydomowe oczyszczalnie ścieków na terenie gminy Pokój”, w systemie zaprojektuj-wybuduj, przy udziale środków z RFIL

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pokój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412740

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza

1.5.2.) Miejscowość: Pokój

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-034

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminapokoj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminapokoj.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Doposażenie gospodarstw domowych z obszaru Gminy Pokój w przydomowe oczyszczalnie ścieków na terenie gminy Pokój”, w systemie zaprojektuj-wybuduj, przy udziale środków z RFIL

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdd8bf2c-cc70-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00148579

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027083/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 „Doposażenie gospodarstw domowych z obszaru Gminy Pokój w przydomowe oczyszczalnie ścieków na terenie gminy Pokój”, w systemie zaprojektuj-wybuduj, przy udziale środków z RFIL

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.plhttps://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie ofert, wniosków (innych niż oferta), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego Formularza do
komunikacji dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia(BZP,TED lub Id Postępowania). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej zamowieniapobliczne@gminapokoj.pl
luba.hadamik@gminapokoj.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział I podrozdział 20 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział I podrozdział 20 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SG.III.271.5.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie zadania pn.: „Doposażenie gospodarstw domowych z obszaru Gminy Pokój w przydomowe oczyszczalnie ścieków na terenie gminy Pokój”, w systemie zaprojektuj-wybuduj, przy udziale środków z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu, dostawie, montażu i uruchomieniu 39 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków z systemem rozsączania ścieków oczyszczonych w postaci drenażu, poletka lub tuneli filtracyjnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-12

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na
podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena i Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia.Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w
ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną
na podstawie wzoru:PO = PC + PG gdzie: PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,PG - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia (G)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Określenie warunków udziału w postępowaniu:
4) zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

a. Wykonawca wykaże, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: budowy co najmniej 10 przydomowych oczyszczalni ścieków.

Jeżeli Wykonawca wykaże, że w ramach jednej roboty budowlanej, wykonał co najmniej 10 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków spełni powyższy warunek. Aby spełnić powyższy warunek należy wykazać co najmniej 10 utworzonych przydomowych oczyszczalni ścieków.

b. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia posiadający niezbędne kwalifikacje:

Projektantem w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych w ograniczonym zakresie (sieci, instalacje i urządzenia wodociągowe i kanalizacyjne) lub posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń
- (1 osoba), która posiada: doświadczenie zawodowe w projektowaniu przy samodzielnym wykonaniu minimum dwóch (2) projektów branży instalacji sanitarnych, dotyczących budowy przydomowych oczyszczalni ścieków.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie. Wymagane jest natomiast Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące
wstępne potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert: nie podlega wykluczeniu, - Załącznik nr 4

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

a. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku określonego w pkt 6.2 ppkt 4 lit. a SWZ,

b. wykazu osoby,posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych w ograniczonym zakresie (sieci, instalacje i urządzenia wodociągowe i kanalizacyjne) lub posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń, który posiada: doświadczenie zawodowe w projektowaniu przy samodzielnym wykonaniu minimum dwóch (2) projektów branży instalacji sanitarnych, dotyczących budowy przydomowych oczyszczalni ścieków sporządzone zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.2 ppkt 4 lit. b SWZ,

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1)pełnych raportów z badań wystawionych przez laboratorium notyfikowane przez Komisję Europejską, według procedur określonych w normie PN EN 12566-3:+A2:2013,wydany dla konkretnego typoszeregu urządzeń przez jednostkę notyfikowaną zawierający szczegółowe wyniki badań na skuteczność oczyszczania ścieków, wodoszczelność, trwałość i wytrzymałość. Wszystkie badania na zgodność z normą PN-EN 12566-3 muszą być wykonane wyłącznie przez laboratorium notyfikowane przez Komisję Europejską,

2)Deklaracji Właściwości Użytkowych, CE wystawioną przez producenta na podstawie dokonanych badań przez jednostkę notyfikowaną potwierdzającą spełnianie przez zaoferowane oczyszczalnie normy PN-EN 12566-3 sporządzoną zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającym zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. U. Unii Europejskiej z dnia 4 kwietnia 2011 r. L 88/5),

3)Dokumentacji Techniczno-Ruchowej, instrukcji montażu i eksploatacji,

4)dokumentów, wynikających z przepisów normy PN-EN 12566-3:2005+A2:2013 zakresie reakcji na ogień oraz wydzielania substancji niebezpiecznych.

Upoważnienie producenta do posługiwania się dokumentami dotyczącymi oferowanych urządzeń (DTR, instrukcja montażu, instrukcja obsługi, itp. oraz protokołów z badań w laboratorium notyfikowanym) – składane przed podpisaniem umowy
Wymienione dokumenty należy złożyć w formie wskazanej w rozdziale I podroz.4

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1)pełnych raportów z badań wystawionych przez laboratorium notyfikowane przez
Komisję Europejską , według procedur określonych w normie PN EN 12566-
3:+A2:2013,
2)Deklaracji Właściwości Użytkowych,
3)Dokumentacji Techniczno-
Ruchowej,instrukcji montażu i eksploatacji,
4)dokumentów, wynikających z przepisów normy PN EN
12566-3:2005+A2:2013 zakresie reakcji na ogień oraz wydzielania substancji niebezpiecznych

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 125 ust. 1 i w związku z art. 266 ustawy Pzp. 2. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.Oświadczenie Wykonawcy dotyczące RODO. 4.Dowód wniesienia wadium w kwocie i formie wskazanej w rozdziale 10
SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

10.1 Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie zł: pięć tysięcy złotych 00/100),
10.2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a)pieniądzu;
b)gwarancjach bankowych;
c)gwarancjach ubezpieczeniowych;
d)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
10.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Namysłowie O/Pokój
nr konta: 23 8890 1066 0000 0299 2004 0008
z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: SG.III.271.5.2022-„Doposażenie gospodarstw domowych z obszaru Gminy Pokój w przydomowe oczyszczalnie ścieków na terenie gminy Pokój”, w systemie zaprojektuj-wybuduj, przy udziale środków z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
10.4Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
10.5Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej-przed upływem terminu składania ofert.
10.6W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub
ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być
nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie
Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna
zawierać następujące elementy:
a. nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
b. kwotę wadium,
c. termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,
d. zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.
10.7 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje
nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków,
o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
10.8 Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

9.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim
przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a. oświadczenia o których mowa w pkt. 7.1 SWZ składa z ofertą każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy
z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
b. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.
c. zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w podrozdziale 7 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 7.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.
9.3 Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie
zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

§ 18 Zmiany umowy Wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza dozłożenia,zmiany,wycofania oferty lub wniosku lub wniosku dostępnego na miniPortalu UrzęduZamówień Publicznychoraz w systemie ePUAP. Elektroniczna Skrzynka Podawcza:/86frc5f0pl/SkrytkaESP znajdująca się naplatformie ePuap pod adresemhttps://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-23 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-21

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykucie betonu z betonomieszarki - Krzanowice
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykucie betonu z betonomieszarki - 7m3 - za 3000 zł Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI