Dokończenie Modernizacji Stacji Badawczej Instytutu Nenckiego Pan, Przebudowa Budynku...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dokończenie Modernizacji Stacji Badawczej Instytutu Nenckiego Pan, Przebudowa Budynku Gospodarczego / Stacja Badawcza Instytutu Biologii Doświadczalnej Im. M. Nenckiego PAN
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
  • Termin składania wniosków2021-06-24
  • ZamawiającyINSTYTUT BIOLOGII DOŚWIADCZALNEJ IM. MARCELEGO NENCKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-07
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00073820
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Dokończenie Modernizacji Stacji Badawczej Instytutu Nenckiego Pan, Przebudowa Budynku Gospodarczego / Stacja Badawcza Instytutu Biologii Doświadczalnej Im. M. Nenckiego PAN

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT BIOLOGII DOŚWIADCZALNEJ IM. MARCELEGO NENCKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325825

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Pasteura 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-093

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nencki.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nencki.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

naukowo-badawcza i edukacyjna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dokończenie Modernizacji Stacji Badawczej Instytutu Nenckiego Pan, Przebudowa Budynku Gospodarczego / Stacja Badawcza Instytutu Biologii Doświadczalnej Im. M. Nenckiego PAN

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-488a75d2-c765-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073820

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005694/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Dokończenie modernizacji Stacji Badawczej Instytutu Nenckiego PAN, przebudowa budynku gospodarczego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Składanie ofert odbywa się w formie lub postaci elektronicznej pod rygorem nieważności. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie podmiotowych i przedmiotowych środków dowodowych (o ile są wymagane) innych dokument ów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej, e-mail Zamawiającego: przetargi@nencki.edu.pl. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem miniPortalu, adres: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: : 1.Oferta
(dokumenty składające się na ofertę) i Oświadczenie wstępne, o którym mowa w art. 125 ust. 1, musi
być sporządzone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (czyli jako plik elektroniczny
podpisany podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym (czyli dokument musi być plikiem elektronicznym, ale może zostać opatrzony
podpisem zaufanym lub osobistym). 2. Pozostałe dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w
SWZ sporządzane są w postaci z lub w formie dokumentu elektronicznego. 3.Korespondencja:
Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pomocą poczty elektronicznej jako
załączniki, na wskazany powyżej adres e-mail Zamawiającego. 4. Oferta:
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi
posiadać konto na ePUAP i zarejestrować się na miniPortalu. Wymagania techniczne i organizacyjne
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00068864/01 z dnia 2021-05-31
2021-05-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługiwysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń
oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu
miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług
administracji publicznej ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal). Maksymalny rozmiar
plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty
wynosi 150 MB. 4. Wykonawca składa Ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na
miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest
podać adres skrzynki e-mail do prowadzenia korespondencji związanej z postępowaniem. Sposób
złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na
stronie https://miniportal.uzp.gov.pl/.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zamieszczona została w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AZP-261-11/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dokończenie Modernizacji Stacji Badawczej Instytutu Nenckiego PAN, Przebudowa Budynku Gospodarczego / Stacja Badawcza Instytutu Biologii Doświadczalnej Im. M. Nenckiego Pan, Ul. Leśna 13, 11-730 Mikołajki
2. Zakres prac obejmuje: remont w zakresie budowlanym i instalacyjnym części północnej budynku (nienadającej się i wycofanej z użytkowania z powodu bardzo złego stanu technicznego) oraz przebudowę i reorganizację terenu sąsiadującego z przebudowywanym budynkiem gospodarczym.
3. Przebudowa pomieszczeń obejmować będzie podział powierzchni na nowe pomieszczenia w tym sanitarne wraz z wykonaniem wszystkich niezbędnych instalacji służących do prawidłowego ich funkcjonowania.
4. Zakres przebudowy wymaga wykonania częściowych wyburzeń, wymiany wszystkich wewnętrznych instalacji technicznych budynku oraz uporządkowania terenu wokół budynku.
5. Prace obejmują: wydzielenie z istniejącej przestrzeni pomieszczeń: sanitarnych z wyposażeniem dostosowanym do korzystania przez osoby niepełnosprawne, aneksu porządkowego, aneksu kuchennego dostosowanych do korzystania przez osoby niepełnosprawne, pomieszczeń porządkowych oraz pomieszczenia wielofunkcyjnego (spotkań, prowadzenia seminariów itp.) gruntowny remont i ocieplenie dachu, zadaszenie strefy wejściowej do remontowanych pomieszczeń, budowę drewnianego pomostu umożliwiającego komunikację pieszą i dojazd na wózku również do istniejących już wyremontowanych pomieszczeń zlokalizowanych w pozostałej części budynku oraz objętych przebudową. Zakres obejmuje także przebudowę dojścia umożliwiającego dojście osób niepełnosprawnych w tym dojazd na wózkach inwalidzkich z parkingu, utwardzenie dojazdu oraz wykonanie parkingu dla samochodów z miejscami postojowymi również dla osób niepełnosprawnych.

6. W trakcie przebudowy pomieszczeń wyburzenia obejmą posadzki oraz ściany zewnętrzne i wewnętrzne, oraz prowadzone będą roboty instalacyjne związane z budową:
a) Instalacji elektrycznych – we wszystkich przebudowywanych pomieszczeniach a związaną z zasilaniem lamp oświetlenia ogólnego, przyłączeniem planowanego wyposażenia i urządzeń.
b) Instalacji teletechnicznych – związanej z wyposażeniem planowanych pomieszczeń w instalacje znajdujące się na wyposażeniu budynków Stacji Badawczej wraz z przyłączeniem do sieci komputerowej.
c) Instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej w pomieszczeniach sanitarnych i pomieszczeniu wielofunkcyjnym
d) Instalacji wentylacji grawitacyjnej pomieszczeń w kominy wentylacyjne zakończone od spodu kratkami wlotowymi
7. Zostaną wzmocnione fundamenty posadowienia północno-zachodniej ściany budynku oraz wykonane zostaną wzmocnienia i remont ścian istniejących, pozostających w swej dotychczasowej lokalizacji.
8. Zostanie wykonana izolacja termiczna ścian oraz nowe posadzki z płytek gresowych i posadzka altany wejściowej i ciągów komunikacyjnych z desek struganych.
9. W nowych pomieszczeniach zostaną wykonane sufity gładkie z płyty GK, a ściany w pomieszczeniach ogólnodostępnych i korytarzach komunikacji ogólnej będą malowane, ściany pomieszczeń sanitarnych zostaną wykończone płytkami ceramicznymi. Zostaną wstawione nowe okna o konstrukcji z PCV, szklone trójkomorowym zestawem ze szkła bezbarwnego z pustką powietrzną w środku. Planuje się wymianę drzwi na płycinowe, laminowane lub malowane proszkowo, bez odporności ogniowej.
10. Zostanie wyremontowany dach w zakresie obejmującym wymianę pokrycia dachowego, montaż izolacji termicznej i przeciwwodnej tożsamej z istniejącymi warstwami pokrycia dachowego, po przeprowadzeniu i zamontowaniu na powierzchni dachu nowych kominów wentylacji grawitacyjnej.
11. Istniejąca podbudowa dróg w rejonie planowanej przebudowy wymaga przystosowania do ruchu ciężkich pojazdów (jak autobus) oraz samochodów osobowych w tym samochodów przeznaczonych do transportu osób niepełnosprawnych.

12. Szczegółowy opis zakresu prac zawiera Projekt budowlany wielobranżowy w branży architektura i konstrukcja, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne (załącznik nr 8 do SWZ) oraz pomocniczo przedmiar robót (załącznik nr 9 do SWZ)

13. Zamawiający zaleca Wykonawcom ubiegającym się o udzielenie zamówienia dokonanie wizji lokalnej obiektu będącego przedmiotem zamówienia, podczas której Wykonawcy mogą dokonać stosownych oględzin i pomiarów. Zamawiający nie będzie udzielał żadnych wyjaśnień dotyczących zamówienia, odsyłając Wykonawców do przewidzianego ustawą Prawo zamówień publicznych trybu udzielania wyjaśnień treści Specyfikacji Warunków Zamówienia
Zamawiający udostępni obiekt do dokonania wizji lokalnej w dni robocze w godzinach 8.00-15.00, po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu wizyty z Panem Tomaszem Janeckim – kierownikiem SB w Mikołajkach (tel: 87 421 61 33)
14. Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie roboty wynikające z zakresu zamówienia, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią wykonania poszczególnych prac oraz wiedzą fachową wykonawcy, za zaproponowaną przez siebie cenę ryczałtową
15. Zamawiający wymaga co najmniej 24 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty oraz nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym.
16. Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy, wymaga, aby wszelkie prace fizyczne bezpośrednio związane z wykonaniem wszystkich robót objętych zamówieniem były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. 2017 r., poz. 847 z późn. zm.), przez cały okres realizacji zamówienia.
17. Obowiązek ten, nie dotyczy osób wskazanych na stanowisku kierownika budowy, kierownika robót oraz innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 ze zm.) oraz dostawców materiałów i urządzeń. Obowiązek ten dotyczy również podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
18. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni osoby te na cały okres realizacji zamówienia.
19. Przedmiar robót, jest jedynie dokumentem pomocniczym, nie stanowi podstawy do kalkulacji ceny oferty, a zakres świadczonych przez Wykonawcę robót jest taki, jak określono go w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia, i musi ponadto zawierać wszelkie elementy, które w sposób oczywisty są potrzebne do tego, aby przedmiot zamówienia osiągnął wymagane cele, nawet jeżeli elementy takie nie zostały wyraźnie wyszczególnione. Przedmiar robót ma za zadanie ułatwienie obliczenie wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie całości robót budowlanych w tym również robót budowlanych towarzyszących materiałów podanych w projekcie oraz uzyskanie zgody Zamawiającego na ich wprowadzenie.
20. 1. Istotne postanowienia umowy zawiera wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ. W jej treści podano wszelkie istotne dla Zamawiającego warunki realizacji zamówienia

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta podlega odrzuceniu zgodnie z zasadami określonymi w art. 226,
ust. 1 Pzp. Oferty nieodrzucone będą oceniane według poniżej wskazanych kryteriów. Stosowanie
matematycznych obliczeń stanowi zasadę przy ocenie ofert. Punktacja obliczana jest w zaokrągleniu
do setnych części punktu. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych w SWZ wzorów i
zasad.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

b) spełniają warunek określony w zakresie wskazanym w art. 112 ust. 2 pkt 3) dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Określenie warunku: Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł.
Informacje dodatkowe: Jeżeli suma gwarancyjna na dokumencie ubezpieczenia określona będzie w innych walutach niż złoty polski, Zamawiający przeliczy jej wartość po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.
c) Spełniają warunek określony w zakresie wskazanym w art. 112 ust. 2 pkt 4) dotyczący zdolności technicznej i zawodowej:
d) Określenie warunku:
1. Wykonawca musi należycie wykonać, w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie (2) roboty budowlane polegające na remoncie budynków każda za kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 PLN brutto, przedstawienie dowodów, określających, czy roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Informacje dodatkowe: Jeżeli Wykonawca wykaże zamówienia realizowane za wynagrodzeniem wyrażonym w innych walutach niż złoty polski, Zamawiający przeliczy ich wartość po średnim kursie NBP z dnia ukazania się Ogłoszenia o zamówieniu.
2. Wykonawca musi dysponować osobą, która będzie brała udział w realizacji zamówienia, pełniąc funkcję Kierownika budowy, spełniającym następujące wymagania:
-posiada co najmniej średnie wykształcenie;
-posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.);
-posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane(Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.), z czego co najmniej 1 robota budowlana zrealizowana w tym czasie polegała na wykonaniu remontu w budynku użyteczności publicznej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia podmiotowych środków dowodowych z art. 274 ust. 1 Pzp, tj.:
a) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej może złożyć (zgodnie z art. 26 ust. 2c ustawy Pzp) inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdzi spełnienie opisanego warunku udziału; składany dokument musi być sporządzony w formie lub postaci elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
b) wykaz robót budowlanych (załącznik nr 6 do SWZ) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; składany dokument musi być sporządzony w formie lub postaci elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
c) wykaz osób (załącznik nr 7 do SWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; składany dokument musi być sporządzony w formie lub postaci elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
d) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 10 do SWZ)

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
9.2. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
9.3. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oświadczenie oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców.;
9.4. Informacja o powierzeniu/niepowierzeniu części zamówienia podwykonawcom (wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ).
9.5 Zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, potwierdzający udostępnienie dla Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia potwierdzający w swej treści, że określony w art. 118 ustawy Pzp potencjał został faktycznie udostępniony (wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ) - składane o ile dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 PLN.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający dopuszcza składanie ofert wspólnych. Jeżeli ofertę składa podmiot zbiorowy w
rozumieniu art. 58 uPzp, w ofercie należy:
a. wskazać podmioty (Wykonawców) składające ofertę wspólną (pełne nazwy i adresy siedzib);
b. wskazać pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców składających wspólną ofertę w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przed Zamawiającym albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do
oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo z uwzględnieniem wymogów wskazanych w
Rozdziale III niniejszej SWZ;
c. przed zawarciem umowy o zamówienie publiczne Zamawiający wymaga przedstawienia mu
kopii umowy regulującej współpracę Wykonawców składających ofertę wspólną.
2. Oferta wspólna składana np. przez konsorcjum lub spółkę cywilną musi zawierać (Załącznik
nr 2) oddzielnie dla każdego z podmiotów (Wykonawców) ubiegających się wspólnie o
zamówienie w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.
108 ust. 1 uPzp.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
a. ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie
zobowiązania;
b. zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia;

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. W warunkach określonych w art. 455 uPzp Strony dopuszczają możliwość zmian w umowie w następującym zakresie:
a. w przypadku gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy;
b. jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy;
c. w przypadku, gdy łączna wartość zmian jest niższa niż 15% wartości pierwotnej umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-24 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-24 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-23

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca podczas czynności składania ofert winien posługiwać się jedynie identyfikatorem Postępowania z miniPortalu
2021-06-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę budynku usługowego - Jagodne
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę budynku usługowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI