Dokończenie IV etap modernizacji budynku zwierzętarni Instytutu Biologii Doświadczalnej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dokończenie IV etap modernizacji budynku zwierzętarni Instytutu Biologii Doświadczalnej im. M. Nenckiego PAN, dostosowującej do wymogów znowelizowanego prawa dotyczącego zwierząt laboratoryjnych genetycznie modyfikowanych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-07-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyInstytut Biologii Doświadczalnej im. Marcelego Nenckiego PAN
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-02
  • Numer ogłoszenia557698-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 557698-N-2020 z dnia 2020-07-02 r.

Instytut Biologii Doświadczalnej im. Marcelego Nenckiego PAN: Dokończenie IV etap modernizacji budynku zwierzętarni Instytutu Biologii Doświadczalnej im. M. Nenckiego PAN, dostosowującej do wymogów znowelizowanego prawa dotyczącego zwierząt laboratoryjnych genetycznie modyfikowanych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Biologii Doświadczalnej im. Marcelego Nenckiego PAN, krajowy numer identyfikacyjny 00032582500000, ul. ul. Pasteura  3 , 02-093  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 5892000, , e-mail przetargi@nencki.edu.pl, , faks 22 8225342.
Adres strony internetowej (URL): www.nencki.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.nencki.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy -Prawo pocztowe, osobiście, lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Instytut Biologii Doświadczalnej im. Marcelego Nenckiego PAN, ul. Pasteura 3, pokój nr 29 (Kancelaria), kod poczt. 02-093 Warszawa.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dokończenie IV etap modernizacji budynku zwierzętarni Instytutu Biologii Doświadczalnej im. M. Nenckiego PAN, dostosowującej do wymogów znowelizowanego prawa dotyczącego zwierząt laboratoryjnych genetycznie modyfikowanych
Numer referencyjny: AZP-261-14/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja (przebudowa pomieszczeń) częścibudynku zwierzętarni Zamawiającego posadowionego przy ulicy Pasteura nr 3 w Warszawie(obszar zachodniej części parteru Zwierzętarni) dostosowującej budynek do wymogówznowelizowanego prawa dotyczącego zwierząt laboratoryjnych genetycznie modyfikowanych.Zakres wynikający z projektu architektonicznego Część 1: Architektura i konstrukcja: praceprzygotowawcze, prace rozbiórkowe, prace wewnątrz budynku, przebicia przez ściany i stropy,belki nadprożowe, przejście przewodem pod ziemią, nowo projektowane ściany, posadzki,naprawa tynków, wykończenie ścian, listwy odbojowe, instalacje - prace dodatkowe, drzwiprojektowane, parapety, sufity podwieszane, balustrady, remont klatek schodowych, praceremontowe z wymianą drzwi, część 2 Sanitarna modernizacja wewnętrznej instalacji wentylacyjnej(wentylacja mechaniczna, nawiewno – wywiewna zrównoważona zapewniająca kaskadę ciśnieniawraz z automatyką) , centralnego ogrzewania (wymiana na nowe grzejniki stalowe, płytowe,wykonaniu higienicznym bez osłon i elementów konwekcyjnych z podłączeniem bocznym,instalacja ciepła technologicznego, doprowadzająca czynnik grzewczy z węzła cieplnego,istniejącego w piwnicy, do centrali, instalacja odzysku ciepła, instalacja chłodnicza, wodociągowa,instalacja wodociągowa na potrzeby nawilżania, instalacja hydrantowa, instalacja kanalizacyjnaremontowanych pomieszczeń, część 3 Instalacje elektryczne i instalacje teletechniczne wymiana instalacji elektrycznych w remontowanych pomieszczeniach (oświetlenia podstawowego, - oświetlenia awaryjnego,oświetlenia ewakuacyjnego, gniazd wtykowych porządkowych, gniazd wtykowych ogólnegoprzeznaczenia, gniazd wtykowych dedykowanych przy stanowiskach komputerowych, instalacjezasilania urządzeń technologicznych (wentylacji, klimatyzacji), instalację zasilania opraw UV,połączenia wyrównawcze. Instalacje teletechniczne - instalacja niskoprądowa dla przebudowy irozbudowy remontowanej części budynku instalacja systemu sygnalizacji pożarowej, instalacjasystemu kontroli dostępu, instalacja okablowania strukturalnego Uwaga: zakres prac nie zawierabudowy pomieszczenia magazynowego i prac towarzyszących na wewnętrznym dziedzińcu orazremontu piwnicy

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45200000-9
45300000-0
45400000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 130
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
130

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Dotyczy części 1,2 i 3Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialnościcywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumęgwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł. Informacje dodatkowe: Jeżeli suma gwarancyjnana dokumencie ubezpieczenia określona będzie w innych walutach niż złoty polski,Zamawiający przeliczy jej wartość po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia ozamówieniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Określenie warunków: a) Dotyczy części 1,2 i 3 -Wykonawca musi należycie wykonać, w okresieostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane równoważne zzakresem przedmiotowym niniejszego zamówienia polegające na przebudowę pomieszczeń (wtym z wymianą lub modernizacją instalacji sanitarnych, elektrycznych, teletechnicznych) wbudynkach użyteczności publicznej, każda za kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 PLN brutto,przedstawienie dowodów, określających, czy roboty te zostały wykonane należycie, wszczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawabudowlanego i prawidłowo ukończone b) Określenie warunku: Wykonawca musi dysponowaćosobami, które będą brały udział w realizacji zamówienia, pełniąc następujące funkcje, jn.Kierownika budowy (dotyczy części 1,2 i 3), spełniającego następujące wymagania: posiada co najmniej średniewykształcenie; posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych wbudownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościkonstrukcyjno – budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j.(Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.); posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniufunkcji Kierownika Budowy lub Kierownika robót w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.Prawo budowlane(Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm., z czego co najmniej 1 robota budowlanazrealizowana w tym czasie polegały na wykonaniu przebudowy pomieszczeń (w tym zwymianą lub modernizacją instalacji sanitarnych, elektrycznych, teletechnicznych w budynkachużyteczności publicznej). Kierownik robót (dotyczy tylko części 2), spełniającego następujące wymagania: 1) posiada conajmniej średnie wykształcenie; 2) posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcjitechnicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami bez ograniczeń w specjalnościinstalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń (cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,wodociągowych i kanalizacyjnych) w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawobudowlane Prawo budowlane (t.j. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.); 3) posiada co najmniej 3- letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy lub Kierownikarobót w rozumieniu ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.), z czegoco najmniej 1 robota budowlana zrealizowana w tym czasie polegała na wykonaniu r nawykonaniu przebudowy pomieszczeń (w tym z wymianą lub modernizacją instalacjisanitarnych, elektrycznych, teletechnicznych w budynkach użyteczności publicznej).Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczeniedo udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacjizamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: AD. a) Informacje dodatkowe: Jeżeli Wykonawca wykaże zamówieniarealizowane za wynagrodzeniem wyrażonym w innych walutach niż złoty polski, Zamawiającyprzeliczy ich wartość po średnim kursie NBP z dnia ukazania się Ogłoszenia o zamówieniu. ADb)UWAGA! Uprawnienia posiadane przez osobę w ww. wymaganym zakresie, powinny byćzgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.)oraz aktualnym obowiązującym rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnychfunkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019 poz. 831) lub równoważne wydane napodstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Stosownie do art. 12 ust. 7 ustawy – Prawobudowlane, podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwiestanowi m.in. wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzonyzaświadczeniem wydanym przez tę izbę. Zgodnie z art. 12 a ww. ustawy, samodzielne funkcjetechniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, które odpowiednie kwalifikacjezawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. JeżeliWykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia wskazane powyżej, która ma miejscezamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej musi wykazać, że osoba ta legitymujesię kwalifikacjami odpowiadającymi wymaganym uprawnieniom w kraju zamieszkania, jeślitakie w tym kraju obowiązują z uwzględnieniem prawa do wykonania określonych zawodówregulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadachprzewidzianych w ustawie z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowychnabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz.220). Zamawiający dopuszcza zgodnie z zapisami art. 20a Ustawy z dnia 15.12.2000 r. osamorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U.2019 r., poz. 1117 ze zm.) uprawnienia do świadczenia usług transgranicznych. Zamawiającywskazuje, iż obywatel państwa członkowskiego, posiadający kwalifikacje zawodowe architektalub inżyniera budownictwa, który prowadzi zgodnie z prawem działalność w zakresie tegozawodu w innym niż Rzeczypospolita Polska państwie członkowskim ma prawo dotymczasowego i okazjonalnego wykonywania zawodu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,bez konieczności uznawania kwalifikacji zawodowych, z zastrzeżeniem wymogów określonychw ust. 2-11 ww. przepisu. W takiej sytuacji osoby wskazane w powyższym przepisie, nie sąobowiązane do przeprowadzenia procedury uznania kwalifikacji zawodowych w trybieprzewidzianym w art. 33a wyżej wskazanej ustawy. W celu potwierdzenia spełnienia uznaniawykonania określonej czynności w charakterze usługi transgranicznej dana osoba musiposiadać m.in. tymczasowy wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,zgodnie z art. 20a ust. 6 powołanej ustawy. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniuzamówienia należy w szczególności podać: zakres uprawnień tych osób, numer uprawnień, datęich wydania, nazwę organu który je wydał, zakres wykonywanych czynności, oraz informacje opodstawie dysponowania osobami. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać,że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobówtechnicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcymoże mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. Wykonawca, który polega nazdolnościach lub sytuacji innych podmiotów określonych w art. 22 a ust. 1 ustawy Pzp,udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymizasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów dooddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)





Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia (z art. 25 ust. 1 pkt. 3 Pzp) Wykonawcyz udziału w postępowaniu Zamawiający będzie wymagał złożenia: 1) zaświadczeniawłaściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega zopłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminuskładania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie zwłaściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymiodsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonaniadecyzji właściwego organu, 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnejZakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego alboinnego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek naubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przedupływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawcazawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz zewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawemzwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całościwykonania decyzji właściwego organu, 3) odpisu z właściwego rejestru lub centralnejewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu dorejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24ust. 5 pkt 1 ustawy. Dotyczy odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego (dla podmiotówwpisanych do KRS) lub odpisu z Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej (dlapodmiotów wpisanych do CEDIG). Wskazane rejestry są ogólnodostępnymi i bezpłatnymibazami danych, zatem Zamawiający pobierze samodzielnie informacje z tych baz danych.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania postawionych w postępowaniu warunków udziału (z art. 25ust. 1 pkt. 1 Pzp); 1) dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żądadokumentów: a. potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnościcywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumęgwarancyjną określoną przez Zamawiającego. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca niemoże złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej może złożyć(zgodnie z art. 26 ust. 2c ustawy Pzp) inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdzispełnienie opisanego warunku udziału; 2) dotyczących zdolności technicznej lub zawodowejZamawiający żąda niżej wymienionych dokumentów: a. wykazu robót budowlanychwykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków odopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów,na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy teroboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy robotyzostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przyczym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przezpodmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionejprzyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów– inne dokumenty; b. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówieniapublicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lubkierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacjizawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonaniazamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacjąo podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
I. Oświadczenia lub dokumenty do dostarczenia wraz z ofertą 1. Oświadczenie o nie podleganiuwykluczeniu oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składaniaofert (wzór stanowi załącznik do SIWZ) w zakresie wskazanym przez Zamawiającego wniniejszej SIWZ. 1) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celuwykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie, wjakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza wOświadczeniu informację, o tych podmiotach. 2) Zamawiający nie będzie w niniejszympostępowaniu weryfikował podwykonawców pod kątem braku istnienia podstaw dowykluczenia na podstawie ustaleń art. 25a ust. 5 ustawy Pzp. W niniejszym postępowaniuWykonawca nie ma obowiązku składania odrębnych Oświadczeń dla wskazanych przez siebiepodwykonawców. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przezWykonawców: a. Oświadczenie składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie,przy czym oświadczenie potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brakpodstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskazuje spełnieniewarunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia. b. Zamawiający wskazuje, żenie określa szczególnego sposobu spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którychmowa w art. 22 ust. 1b ustawy oraz nie określa warunków realizacji zamówienia przez takichWykonawców w inny sposób niż w przypadku pojedynczego Wykonawcy. 2. Oświadczenia lubdokumenty stanowiące treść oferty: 1) Szablon oferty (wzór stanowi załącznik do SIWZ). 2)Informacja o złożeniu oferty, której wybór prowadzi/ nie prowadzi do powstania uZamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług(wzór stanowi załącznik do SIWZ) -składana o ile dotyczy. 3) Informacja o zastrzeżeniujawności treści stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniunieuczciwej konkurencji (wzór stanowi załącznik do SIWZ) -składana o ile dotyczy. 3.Oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, potwierdzającetreść oferty: 1) Informacja o powierzeniu/nie powierzeniu części zamówienia podwykonawcą(wzór stanowi załącznik do SIWZ). 2) Pełnomocnictwo, w przypadku, gdy oferta zostałapodpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy -Pzp -składane o iledotyczy. 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, potwierdzającyudostępnienie dla Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówieniapotwierdzający w swej treści, że określony w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp potencjał zostałfaktycznie udostępniony (wzór stanowi załącznik do SIWZ) -składane o ile dotyczy. IIOświadczania lub dokumenty składane po zamieszczeniu na stronie internetowejZamawiającego informacji z otwarcia ofert (grupa kapitałowa) 1. Oświadczenie oprzynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymiWykonawcami, którzy złożyli w niniejszym postępowaniu odrębne Oferty i o której mowa wart. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik do SIWZ). 1) W przypadkuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca wraz z powyższym oświadczeniemskłada dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą dozakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. 2) Oświadczenie lub Oświadczenie idowody Wykonawca przekazuje Zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia nastronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacje z otwarciaofert). 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/woświadczenie składa każdy z Wykonawców. III Wybrany Wykonawca zobowiązany będzieprzed podpisaniem umowy do dostarczenia Zamawiającemu; 1) Kosztorys opracowany metodąkalkulacji szczegółowej, o którym mowa w §1 ust. 4 Wzoru Umowy (patrz: pkt XIX.3 SIWZ),2) Wykaz Pracowników realizujących zamówienie, 3) Polisę CAR (ubezpieczenia ryzykbudowlanych).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości Część nr 1 – 2 500,00 zł, Część nr 2 – 5 000,00 zł, Część nr 3 – 2 500,00 zł 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert przy czym za termin wniesienia wadium w formieprzelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego (księgowania).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin realizacji 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-17, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Skrót -SIWZ- lub -specyfikacja- oznacza specyfikację istotnych warunków zamówienia, która jestpodstawowym dokumentem określającym zasady udzielania zamówienia i została udostępniona nastronie internetowej Zamawiającego. Wymagania co do treści oferty opisano szczegółowo wSIWZ, oraz wszystkie pozostałe niezbędne informacje potrzebne do przeprowadzeniapostępowania znajdują się w SIWZ. Tylko zapoznanie się z treścią specyfikacji gwarantujeskuteczne złożenie oferty.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Architektura i konstrukcja
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Prace przygotowawcze, prace rozbiórkowe, prace wewnątrz budynku, przebicia przez ściany i stropy, belki nadprożowe, przejście przewodem pod ziemią, nowo projektowane ściany, posadzki, naprawa tynków, wykończenie ścian, listwy odbojowe, instalacje - prace dodatkowe, drzwi projektowane, parapety, sufity podwieszane, balustrady, remont klatek schodowych, prace remontowe z wymianą drzwi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45200000-9, 45300000-0, 45400000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 130
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin realizacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Sanitarna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Modernizacja wewnętrznej instalacji wentylacyjnej (wentylacja mechaniczna, nawiewno – wywiewna zrównoważona zapewniająca kaskadę ciśnienia wraz z automatyką) , centralnego ogrzewania (wymiana na nowe grzejniki stalowe, płytowe, wykonaniu higienicznym bez osłon i elementów konwekcyjnych z podłączeniem bocznym, instalacja ciepła technologicznego, doprowadzająca czynnik grzewczy z węzła cieplnego, istniejącego w piwnicy, do centrali, instalacja odzysku ciepła, instalacja chłodnicza, wodociągowa, instalacja wodociągowa na potrzeby nawilżania, instalacja hydrantowa, instalacja kanalizacyjna remontowanych pomieszczeń.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45200000-9, 45300000-0, 45400000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 130
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin realizacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Instalacje elektryczne i instalacje teletechniczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Instalacje elektryczne wymiana instalacji elektrycznych w remontowanych pomieszczeniach (oświetlenia podstawowego, - oświetlenia awaryjnego, oświetlenia ewakuacyjnego, gniazd wtykowych porządkowych, gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia, gniazd wtykowych dedykowanych przy stanowiskach komputerowych, instalacje zasilania urządzeń technologicznych (wentylacji, klimatyzacji), instalację zasilania opraw UV, połączenia wyrównawcze.Instalacje teletechniczne instalacja niskoprądowa dla przebudowy i rozbudowy remontowanej części budynku instalacja systemu sygnalizacji pożarowej, instalacja systemu kontroli dostępu, instalacja okablowania strukturalnego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45200000-9, 45300000-0, 45400000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 130
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin realizacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odświeżenie mieszkania - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odświeżenie mieszkania Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI