Dokończenie budowy drogi gminnej 101669L relacji Sycyna-Sławacinek-Biała Podlaska...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dokończenie budowy drogi gminnej 101669L relacji Sycyna-Sławacinek-Biała Podlaska (ul. Sławacińska), w tym budowa nawierzchni, budowa chodników i zjazdów oraz budowa kanalizacji deszczowej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiała Podlaska
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-06-26
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Biała Podlaska
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-11
  • Numer ogłoszenia550074-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 550074-N-2020 z dnia 2020-06-11 r.

Gmina Biała Podlaska: Dokończenie budowy drogi gminnej 101669L relacji Sycyna-Sławacinek-Biała Podlaska (ul. Sławacińska), w tym budowa nawierzchni, budowa chodników i zjazdów oraz budowa kanalizacji deszczowej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biała Podlaska, krajowy numer identyfikacyjny 53236900000000, ul. ul. Prosta  31 , 21-500  Biała Podlaska, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 83 88 89 221, , e-mail gmina@gmina.bialapodl.pl, , faks 83 88 89 200.
Adres strony internetowej (URL): http://nowa.gmina-bialapodlaska.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://ugbialapodlaska.bip.lublin.pl/index.php?id=193

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Obowiązuje forma pisemna
Adres:
Urząd Gminy Biała Podlaska, ul. Prosta 31, 21-500 Biała Podlaska

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dokończenie budowy drogi gminnej 101669L relacji Sycyna-Sławacinek-Biała Podlaska (ul. Sławacińska), w tym budowa nawierzchni, budowa chodników i zjazdów oraz budowa kanalizacji deszczowej
Numer referencyjny: FZP.271.1.9.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
nie dotyczy
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
nie dotyczy


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dokończenie budowy drogi gminnej 101669L relacji Sycyna-Sławacinek-Biała Podlaska(ul. Sławacińska), w tym: budowa nawierzchni, budowa chodników i zjazdów oraz budowa kanalizacji deszczowej w m. Sławacinek Stary, Porosiuki, Sławacinek Nowy oraz Styrzyniec na odcinkach o łącznej długości drogi 4,434km

II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233220-7
45232130-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień, o których mowa w Art.67 ust.1 pkt 6 Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do 100% zakresu zamówienia udzielonego w niniejszym postępowaniu
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: nie dotyczy
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
nie dotyczy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4d do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wadium w wysokości:- dla część 1: 45 000 PLN - dla część 2: 3 500 PLN - dla część 3: 25 000 PLN - dla część 4: 5 000 PLN należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Biała Podlaska nr 55 8025 0007 0019 2415 2000 0060 lub w innej formie zgodnej z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych. (z wyraźnym zaznaczeniem, której części zamówienia dotyczy).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
nie dotyczy

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
kryterium „jakość” oceniana przez pryzmat gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
nie dotyczy
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
nie dotyczy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-26, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> obowiązuje język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1/ W przypadku utrzymywania się sytuacji zagrożenia epidemicznego lub wystąpienia innych okoliczności wymuszających ograniczenie kontaktów bezpośrednich, w trosce o bezpieczeństwo pracowników, Wykonawców i Zamawiającego, publiczna sesja otwarcia ofert zrealizowana będzie poprzez transmisję on-line dostępną na stronie internetowej Urzędu Gminy Biała Podlaska tj. http://nowa.gmina-bialapodlaska.pl/ . Powyższy tok postępowania, wg informacji przygotowanej przez Urząd Zamówień Publicznych zamieszczonej na stronie https://www.uzp.gov.pl/aktualnosci/otwarcie-ofert-w-sytuacji-zagrozenia-epidemicznego , w sposób wystarczający realizuje zasadę jawności, o której mowa w art. 86 ust. 2 Ustawy prawo zamówień publicznych. O skorzystaniu z powyższej możliwości lub w przypadku konieczności zastosowania innego rozwiązania wynikającego z nadzwyczajnej sytuacji w kraju Zamawiający poinformuje na stronie BIP i tablicy ogłoszeń w ramach wyjaśnień do niniejszej SIWZ. 2/ Zamówienie jest realizowane przy dofinansowaniu ze środków Funduszu Dróg Samorządowych ( nabór 2020)
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Chodniki i zjazdy przy drodze gminnej nr 101669L w m. Sławacinek Stary i Porosiuki od km 8+804 do km 11+618 (str. prawa drogi) i od km 8+928 do km 11+618 (str. lewa drogi)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Chodniki i zjazdy przy drodze gminnej nr 101669L w m. Sławacinek Stary i Porosiuki od km 8+804 do km 11+618 (str. prawa drogi) i od km 8+928 do km 11+618 (str. lewa drogi)w zakresie :chodniki:-6 cm –kostka betonowa brukowa z wypełnieniem spoin piaskiem 8430,00m2,-4 cm – podsypka cementowo piaskowa 1:4-10 cm – podbudowa z pospółki stabilizowanej mechanicznie,- pozostałe roboty towarzyszące zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 5a do SIWZ , Ustawą o ocenie systemu zgodności, przepisami Bhp oraz sztuką budowlanązjazdy:-8 cm –kostka betonowa brukowa z wypełnieniem spoin piaskiem 3100,00m2 (na załaczonym do SIWZ rysunku zjazdu omyłkowo podano grubość kostki 6cm),-4 cm – podsypka cementowo piaskowa 1:4-15 cm – podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie ( na załaczonym do SIWZ opisie technicznym omyłkowo podano grubość warstwy 12cm),-10 cm – warstwa odsączająca z piasku średnioziarnistego stabilizowanego mechanicznie( na załączonym do SIWZ opisie technicznym omyłkowo pominięto w/w warstwę),- pozostałe roboty towarzyszące zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 5a do SIWZ , Ustawą o ocenie systemu zgodności, przepisami Bhp oraz sztuką budowlaną
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233220-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
kryterium „jakość” oceniana przez pryzmat gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy


Część nr: 2 Nazwa: Kanalizacja deszczowa w systemie retencji i rozsączania w ciągu drogi gminnej nr 101669L, od km 8+843 do km 8+922, na dz. nr ew. 273 w m. Porosiuki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kanalizacja deszczowa w systemie retencji i rozsączania w ciągu drogi gminnej nr 101669L, od km 8+843 do km 8+922, na dz. nr ew. 273 w m. Porosiuki w zakresie :-kanał deszczowy z rur drenarskich śred. 400mm 88mb-przykanaliki deszczowe z rur śred. 160mm 33,5mb,-wpusty uliczne typu ciężkiego osadzone na studzienkach śred. 600mm 5 szt,-studnie rewizyjne średnicy 600 mm 4 kpl.,- pozostałe roboty towarzyszące zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ oraz dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 6a do SIWZ , Ustawą o ocenie systemu zgodności, przepisami Bhp oraz sztuką budowlaną
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45232130-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
kryterium „jakość” oceniana przez pryzmat gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Droga gminna nr 101669L w m Sławacinek Nowy i Porosiuki na odcinku od km 7+050 do km 7+550 oraz od km 7+550 do km 8+502
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Droga gminna nr 101669L w m Sławacinek Nowy i Porosiuki na odcinku od km 7+050 do km 7+550 oraz od km 7+550 do km 8+502 na działkach nr ew. 114 i 105 w m. Sławacinek Nowy oraz na działkach nr ew. 274, 26/3 i 272 w m. Porosiuki, w zakresie :droga o łącznej długości 1452,00mb, szerokości jezdni bitumicznej 5,00m i konstrukcji :-15 cm – stabilizacja podłoża cementem do Rm=2,5MPa 8230,00m2,-10 cm podbudowa z kruszywa łamanego0-31,5mm 7792,00m2,-mechaniczne oczyszczenie i skropienie podbudowy emulsją 7792,00m2,-4 cm warstwa wiążąca z AC16W na powierzchni 7589,00 m2,-mechaniczne oczyszczenie i skropienie podbudowy emulsją 7589,00m2,-4 cm warstwa ścieralna z AC11S na powierzchni 7386,00 m2,- zjazdy kruszywa łamanego gr. 15cm stabilizowanego mechanicznie 1051,00m2,- przepust ruruowy 60cm pod drogą 12mb,- pozostałe roboty towarzyszące zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 7 i 7a do SIWZ oraz dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 7b i 7c do SIWZ , Ustawą o ocenie systemu zgodności, przepisami Bhp oraz sztuką budowlaną
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233220-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
kryterium „jakość” oceniana przez pryzmat gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Odwodnienie drogi gminnej nr 101669L od km 4+597,15 do km 4+607,45 wraz z przebudową drogi na odcinku 167,26mb tj. od km 4+536,74 do km 4+704,00, na dz. nr ew. 911 w m. Styrzyniec
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odwodnienie drogi gminnej nr 101669L od km 4+597,15 do km 4+607,45 wraz z przebudową drogi na odcinku 167,26mb tj. od km 4+536,74 do km 4+704,00, na dz. nr ew. 911 w m. Styrzyniec na działce nr ew. 273 ,w zakresie : długości 270 mb i szerokości jezdni bitumicznej 6,0 mw zakresie :-kanał deszczowy z rur PVC śred. 300 mm 12,30mb,-kanał deszczowy z rur PVC śred. 200 mm 11,70mb,-studnie rewizyjne żelbetowe śred. 1000mm 1 szt.,-studzienki ściekowe rewizyjne śred. 500mm 2 szt.,-regulacje istn. wpustów na studzienkach ściekowych 5 szt.,- pozostałe roboty towarzyszące zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ oraz dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 8a do SIWZ , Ustawą o ocenie systemu zgodności, przepisami Bhp oraz sztuką budowlaną-frezowanie nawierzchni bitumicznej gr 5cm 552,50 m2,-rozbiórka podbudowy gr. 12cm z gr. stabilizowanego cementem 412,50 m2,-krawężniki betonowe 15x30cm (na zjazdach 15x22cm) z ławą betonową z oporem 343,52mb,-12cm - podbudowa pomocnicza z betonu Rm=5,0MPa 448,50 m2,-20 cm podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie 430,50m2,-mechaniczne oczyszczenie i skropienie podbudowy emulsją 937,93m2,- warstwa wyrównawcza z mieszanki mineralno-bitumicznej AS 11W 96,14t,-mechaniczne oczyszczenie i skropienie podbudowy emulsją 937,93m2,- 4 cm -warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej AS 11S 937,93m2,- pozostałe roboty towarzyszące zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 8b do SIWZ oraz dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 8c do SIWZ, Ustawą o ocenie systemu zgodności, przepisami Bhp oraz sztuką budowlaną
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233220-7, 45232130-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
kryterium „jakość” oceniana przez pryzmat gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam brygad do wykończeń wnętrz - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania29-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam brygad do wykończeń wnętrz Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Wykonanie nawierzchni asfaltowych - umowa ramowa
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Biała Podlaska: Dostawa materiałów biurowych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Wykonanie nawierzchni asfaltowych - umowa ramowa
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI