Docieplenie ścian i remont elewacji z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej budynków...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Docieplenie ścian i remont elewacji z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Gdańsku przy ul. Rybołowców 1 i 8 w ramach projektu p.n. „Rewitalizacja obszaru Nowy Port z Twierdzą Wisłoujście w Gdańsku”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2021-01-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-31
  • Numer ogłoszenia764501-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 764501-N-2020 z dnia 31.12.2020 r.

Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy: Docieplenie ścian i remont elewacji z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Gdańsku przy ul. Rybołowców 1 i 8 w ramach projektu p.n. „Rewitalizacja obszaru Nowy Port z Twierdzą Wisłoujście w Gdańsku”.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
„Rewitalizacja obszaru Nowy Port z Twierdzą Wisłoujście w Gdańsku”.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy, krajowy numer identyfikacyjny 19281776900000, ul. Partyzantów  74 , 80-254  Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, , e-mail nz@nieruchomoscigda.pl, , faks 583 458 235.
Adres strony internetowej (URL): www.nieruchomoscigda.pl
Adres profilu nabywcy: www.nieruchomoscigda.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.nieruchomoscigda.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.nieruchomoscigda.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie - pocztą lub osobiście
Adres:
80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Docieplenie ścian i remont elewacji z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Gdańsku przy ul. Rybołowców 1 i 8 w ramach projektu p.n. „Rewitalizacja obszaru Nowy Port z Twierdzą Wisłoujście w Gdańsku”.
Numer referencyjny: 116/20/A
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest docieplenie ścian i remont elewacji z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej budynków wielorodzinnych przy ul. Rybołowców 1, 80-543 Gdańsk, dz. nr 69, 68, 70/2 obręb 060, jedn. ewid. 226101_1 Gdańsk oraz przy ul. Rybołowców 8, 80-543 Gdańsk, dz. nr 130/6, 88/1, 130/9, 132/3 obręb 060, jedn. ewid. 226101_1 Gdańsk.I. Opis budynków, zakres robót1. ul. Rybołowców 1Budynek mieszkalny wielorodzinny, trzykondygnacyjny z użytkowym poddaszem, podpiwniczony. Plan obiektu na rzucie prostokąta z dłuższym bokiem od ulicy. Elewacja południowa styka się z budynkiem Rybołowców 2, a od ściany szczytowej nie ma sąsiedniego budynku. Konstrukcja budynku ceglana, tynkowana. Ściany wewnętrzne z cegły pełnej. Stropy międzykondygnacyjne belkowe. Dach dwuspadowy o łagodnym nachyleniu połaci pokryty papą.Budynek wyposażony jest w następujące instalacje:- wodno – kanalizacyjna (woda zimna), pobór wody z sieci wodociągowej, odprowadzenie ścieków do kanalizacji sanitarnej,- energii elektrycznej,- gazową.Parametry budynku:- powierzchnia zabudowy: 156 m2,- powierzchnia całkowita: 165 m2,- kubatura: 1893 m3. Długość elewacji:- północno-zachodniej – 15,20 m,- południowo-wschodniej – 15,20 m,- północno-wschodniej – 11 m,- południowo-zachodniej – 2,84 m,- wysokość budynku– 11,22 m.2. ul. Rybołowców 8Budynek mieszkalny wielorodzinny, trzykondygnacyjny z mieszkalnym poddaszem, podpiwniczony. Plan na rzucie litery L. Elewacja północna styka się z budynkiem Rybołowców 9, a od południowej strony z budynkiem Rybołowców 7. Konstrukcja budynku ceglana, otynkowana. Stropy między kondygnacyjne wykonane w konstrukcji drewnianej. Strop nad piwnicami odcinkowy. Dach dwuspadowy o różnym nachyleniu połaci pokryty papą. Budynek wyposażony jest w następujące instalacje:- wodno – kanalizacyjna (woda zimna), pobór wody z sieci wodociągowej, odprowadzenie ścieków do kanalizacji sanitarnej,- energii elektrycznej,- gazową.Parametry budynku:- powierzchnia zabudowy: 230,11 m2,- powierzchnia użytkowa: 721,73 m2,`- kubatura: 2299 m3.Długość elewacji:- południowej – 10,97 m,- wschodniej – 12,48 m,- zachodniej – 12,48 ,- wysokość budynku– 17,5 m.II. Zakres robót obejmuje między innymi:- roboty przygotowawcze: rozbiórkowe, ziemne i demontażowe, w tym skucie tynków, demontaż istniejących anten satelitarnych, kabli i instalacji, rynien, rur spustowych, parapetów zewnętrznych i obróbek blacharskich,- wykonanie izolacji poziomej i pionowej,- wykonanie opaski żwirowej i z kostki granitowej,- roboty tynkarskie,- roboty murarskie, w tym zszycie spękań muru,- docieplenia ścian zgodnie z projektem,- roboty malarskie, w tym elewacji i okapu dachu,- odtworzenie brakujących gzymsów w attyce,- wykonanie detali architektonicznych,- wykonanie opierzeń detali i okapu elewacji,- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wraz z drzwiami w przejeździe bramnym, - remont schodów od podwórza wraz z montażem nowej balustrady, - remont balkonów wraz z renowacją balustrad,- wymianę orynnowania i rur spustowych,- świadectwo charakterystyki energetycznej. Budynek znajdujący się przy ul. Rybołowców 1 wpisany do wojewódzkiej ewidencji zabytków. Budynek przy ul. Rybołowców 8 wpisany przez Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków do rejestru zabytków województwa pomorskiego pod numerem 1896 w dniu 17.06.2014 roku. Planowane prace konserwatorsko – restauratorskie realizowane są w ramach projektu Rewitalizacji Nowego Portu z Twierdzą Wisłoujście w Gdańsku.Zakres projektu nie obejmuje wnętrz budynków oraz nie ingeruje w strukturę obiektów. Ilość mieszkań nie zmienia się oraz sposób zapewnienia warunków niezbędnych do korzystania z tego obiektu przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich.III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:1. ul. Rybołowców 11.1. Projekt budowlany. Docieplenie – Termomodernizacja i remont elewacji z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej budynku wielorodzinnego przy ul. Rybołowców 1, 80-543 Gdańsk, dz. nr 69, 68, 70/2, obręb 060 – załącznik nr 1 do SIWZ,1.2. Projekt wykonawczy. Branża: Konstrukcja. Docieplenie – Termomodernizacja i remont elewacji z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej budynku wielorodzinnego przy ul. Rybołowców 1, 80-543 Gdańsk, dz. nr 69, 68, 70/2, obręb 060 –– załącznik nr 2 do SIWZ,1.3. Projekt wykonawczy. Branża: Architektura. Docieplenie – Termomodernizacja i remont elewacji z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej budynku wielorodzinnego przy ul. Rybołowców 1, 80-543 Gdańsk, dz. nr 69, 68, 70/2, obręb 060 – załącznik nr 3 do SIWZ,1.4. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 4 do SIWZ,1.5. Przedmiar. Termomodernizacja i remont elewacji z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej budynku wielorodzinnego, Gdańsk ul. Rybołowców 1– załącznik nr 5 do SIWZ,2. ul. Rybołowców 82.1. Projekt budowlany. Remont elewacji z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej budynku wielorodzinnego przy ul. Rybołowców 8, 80-543 Gdańsk, dz. nr 130/6, 88/1, 130/9, 132/3 obręb 060 – załącznik nr 6 do SIWZ,2.2. Projekt wykonawczy. Branża: Konstrukcja. Remont elewacji z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej budynku wielorodzinnego przy ul. Rybołowców 8, 80-543 Gdańsk, dz. nr 130/6, 88/1, 130/9, 132/3 obręb 060 –– załącznik nr 7 do SIWZ,2.3. Projekt wykonawczy. Branża: Architektura. Remont elewacji z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej budynku wielorodzinnego przy ul. Rybołowców 8, 80-543 Gdańsk, dz. nr 130/6, 88/1, 130/9, 132/3 obręb 060 – załącznik nr 8 do SIWZ,2.4. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 9 do SIWZ,2.5. Przedmiar. Termomodernizacja i remont elewacji z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej budynku wielorodzinnego, Gdańsk ul. Rybołowców 8– załącznik nr 10 do SIWZ,IV. Zgodnie z art. 649 k.c. w razie wątpliwości poczytuje się, iż Wykonawca podjął się wszystkich robót objętych projektami stanowiącymi część składową umowy. W takim przypadku wyznacznikiem zakresu robót budowlanych, które ma wykonać Wykonawca jest projekt budowlany, a nie przedmiar robót budowlanych lub specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.V. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ.VI. W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia (SIWZ wraz z załącznikami) nazw materiałów, urządzeń lub producentów należy je rozumieć, jako przykładowe parametry minimalne oczekiwane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych dopuszczonych do stosowania w budownictwie. Zamawiający uzna za równoważne materiały, których zastosowanie nie spowoduje zmiany projektu w zakresie przyjętej technologii wykonania. W przypadku, gdy Zamawiający użył oznaczeń norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp należy je rozumieć, jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w treści SIWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, europejska ocena techniczna, aprobata, specyfikacja techniczna i system referencji technicznej, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.VII. Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót budowlanych, takich jak: izolacyjne, dociepleniowe, tynkarskie, murarskie, malarskie.Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji danych robót (czynności) zatrudniać na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych pracowników wykonujących dane czynności.Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45111200-2
45111220-6
45111300-1
45210000-2
45262100-2
45262500-6
45320000-6
45400000-1
45410000-4
45421131-1
45421132-8
45442100-8
45443000-4
45450000-6
45453100-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 150
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawcy spełnią warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli :1. wykażą, że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum:- 2 roboty budowlane polegające na remoncie lub przebudowie budynku objętego ochroną Konserwatora Zabytków, tj. znajdującego się, co najmniej w Gminnej Ewidencji Zabytków, każda z nich obejmująca roboty elewacyjne oraz izolacyjne cieplne i przeciwwilgociowe, o wartości minimum 120 000,00 zł brutto każda,- 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu prac konserwatorskich w zakresie prac renowacyjnych elewacji z elementami dekoracyjnymi obiektu budowlanego objętego ochroną Konserwatora Zabytków tj. znajdującego się, co najmniej w Gminnej Ewidencji Zabytków, o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda.2. skierują do realizacji zamówienia, co najmniej:I. 1 osobę (kierownika budowy) posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz.U. 2020r. poz. 282 z późn. zm.),II. 1 osobę do kierowania robotami konserwatorskimi, posiadającą odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich przy zabytku wpisanym do rejestru, tj.:a) osobę, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2 ustawy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz.U. 2020r. poz. 282 z późn.zm.)lub b) osobę w dziedzinach nieobjętych programem studiów wyższych, o których mowa w ppkt a), kierującą pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru albo na Listę Skarbów Dziedzictwa, która posiada:­ świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie lub średnie branżowe i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadających danej dziedzinie lub­ dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie - oraz która przez co najmniej 4 lata brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, na Listę Skarbów Dziedzictwa, do inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub innych zabytkach zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2 w/w ustawy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: ad 1)W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu pojedynczych robót budowlanych w każdym z w/w rodzajów robót, co oznacza, że realizacją dwóch wymaganych robót danego rodzaju powinien wykazać się albo wykonawca składający ofertę, albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum, tzn., że jeżeli jeden z konsorcjantów wykonał 1 robotę budowlaną danego rodzaju (np. robota budowlana polegająca na wykonaniu remontu obiektu), a drugą drugi, oznacza to, że warunek nie zostanie spełniony.Doświadczenie Wykonawcy, który wykonywał roboty budowlane w ramach konsorcjum, powinno być związane z faktycznym jego udziałem w ramach zrealizowanego zamówienia.Wykonawca posiadający doświadczenie w konsorcjum powinien w wykazie robót budowlanych potwierdzić, jaki zakres prac i jaki rodzaj oraz o jakiej wartości faktycznie zrealizował w ramach danego konsorcjum.Podmiot, na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 robót w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ.ad 2)Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.ad 1) i 2)Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych, w zakresie doświadczenia i osób, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej, w zakresie doświadczenia i osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.ad 2.IWykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującą się uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie ustawy z dnia 07.07.1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1133).Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 07. 07.1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1133) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 220.).ad. 2.IIZamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych kwalifikacji, tj. wykształcenia i tytułów zawodowych, do prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich przy zabytku wpisanym do rejestru, dopuszcza na podstawie art. 37h ust. 1 i ust. 2 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 282) odpowiadające im kwalifikacje, tj. wykształcenie i tytuły zawodowe, jeżeli są one uznawane za równorzędne z wykształceniem i tytułami zawodowymi uzyskanymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity Dz. U. 2020 r. poz. 220).
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnego na dzień złożenia dokumentu wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.Dowodami, o których mowa powyżej są:­ -referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane,­ -inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji;Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. „Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy: ­ -Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.­ -Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 2-4.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Do oferty Wykonawca musi załączyć aktualny na dzień złożenia wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Dokument Zdolność zawodowa - „Wykaz osób” stanowi podstawę oceny ofert w kryterium „doświadczenie kierownika budowy” oraz „doświadczenie osoby kierującej robotami konserwatorskimi”Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. „Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy: ­ Wykonawca, który polega na zdolnościach zawodowych udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.­ Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 2-4.2. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego.3. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.4. Podać w złożonej ofercie okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane (w miesiącach). Jeżeli Wykonawca określi okres gwarancji poniżej 36 miesięcy – jego oferta zostanie odrzucona.Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji.5. Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia.Maksymalny termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 150 dni od dnia podpisania umowy. Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania powyżej 150 dni jego oferta zostanie odrzucona.6. Podać w druku „Zdolność zawodowa – wykaz osób” doświadczenie:- kierownika budowy (skierowanego do realizacji zamówienia) - ilość wykonanych pod jego kierownictwem robót ogólnobudowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w budynkach objętych ochroną Konserwatora Zabytków tj. znajdujących się co najmniej w Gminnej Ewidencji Zabytków,- osoby kierującej robotami konserwatorskimi (skierowanej do realizacji zamówienia) - ilość wykonanych pod jej kierownictwem prac konserwatorskich, restauratorskich lub badań konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2 ustawy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz.U. 2020. poz. 282 z późn.zm.),7. Złożyć podpisane Kosztorysy ofertowe (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego.8. Podać w ofercie rozwiązania wskazane w SIWZ bądź równoważne.9. Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.10. Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 15 ppkt 2-5 SIWZ.11. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.12. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 13 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 14 000,00 zł.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 0,50
termin wykonania robót 0,15
okres gwarancji na wykonane roboty budowlane 0,15
doświadczenie kierownika budowy 0,10
doświadczenie osoby kierującej robotami konserwatorskimi 0,10

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:1. Zmiany w umowie mogą nastąpić, jeżeli:a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: ­ zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, ­ zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, ­ wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, b) zostały spełnione łącznie następujące warunki: ­ konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, ­ wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, c) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: ­ w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, ­ w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców; d) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2, e) łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,f) dotyczą terminu zakończenia robót, w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:­ nieprzewidzianych w SIWZ warunków, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie wynikające między innymi z działań siły wyższej,­ wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych przez okres co najmniej 5 dni uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie robót budowlanych objętych zamówieniem, ­ wstrzymaniem robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający lub w skutek zdarzeń niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,­ innych zmian spowodowanych warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę,­ konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót,­ wystąpienie zmian w przepisach prawa,­ wprowadzenie przez projektanta w trybie nadzoru autorskiego zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,­ wydanie postanowienia lub decyzji o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadkach określonych w przepisach ustawy prawo budowlane,­ wydanie orzeczenia przez sąd lub inny podmiot, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,­ wykonanie robót zamiennych, jeżeli ich wykonanie wstrzymuje wykonanie robót budowlanych, g) w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt f) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. h) zmianie może ulec Kierownik budowy lub osoba do kierowania robotami konserwatorskimi, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku, gdy:­ zmiana Kierownika budowy lub osoby do kierowania robotami konserwatorskimi nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub osobą do kierowania robotami konserwatorskimi,­ Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub osoby do kierowania robotami konserwatorskimi, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nowa osoba na stanowisku Kierownika budowy lub osoba do kierowania robotami konserwatorskimi będzie miała nie mniejsze doświadczenie niż wskazana w ofercie.i) zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.j) realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert, jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli: a) zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu, b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi, co najmniej jedna z następujących okoliczności: ­ zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, ­ zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie, ­ zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,­ polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18.01.2021, godzina: 10:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 16.02.2021 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Punkty będą przyznawane według następujących zasad:1. KRYTERIUM - Cena- waga 50% (0,50) - odpowiada maksymalnej wartości 50 pkt.Ilość punktów w kryterium cena zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru: (Cena oferowana minimalna brutto/Cena badanej oferty brutto) x 100 pkt. x 50%. 2. KRYTERIUM – termin wykonania robót - waga 15% (0,15) - odpowiada maksymalnej wartości 15 pkt.Ilość punktów w kryterium termin wykonania robót zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru: T = ((Tmax - Tof)/ (Tmax - Tmin)) x 100 pkt x 15% gdzie:T - ilość punktów w kryterium,Tmin - minimalny termin wykonania robót określony przez Zamawiającego, tj. 105 dni, Tmax - maksymalny termin wykonania robót określony przez Zamawiającego, tj. 150 dni,Tof - termin wykonania robót badanej oferty.Jeżeli wykonawca określi termin wykonania robót powyżej 150 dni od dnia podpisania umowy, to wówczas Wykonawca nie spełnia postawionego przez Zamawiającego wymagania dotyczącego maksymalnego terminu na wykonanie robót, czyli treść oferty nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jego oferta zostanie odrzucona.W przypadku określenia wartości w niepełnych dniach Zamawiający zaokrągli wartość do pełnego dnia zgodnie z zasadami matematycznymi i punktacja zostanie przyznana zgodnie z zaokrąglonym terminem wykonania robót.Tak określony termin zostanie wpisany do umowy, jako termin wykonania robót. Zamawiający przyjmuje minimalny termin wykonania robót na poziomie 105 dni. Jeżeli Wykonawca wskaże termin wykonania poniżej tego terminu, tj. 105 dni, Zamawiający, zgodnie z art. 387 Kodeksu cywilnego (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1740) uzna, o niemożliwości świadczenia umowy przez Wykonawcę i jego oferta zostanie odrzucona.Jeżeli Wykonawca nie wskaże w treści oferty terminu wykonania robót, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny termin wykonania robót wymagany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. 150 dni.3. KRYTERIUM - okres gwarancji na wykonane roboty budowlane - waga 15% (0,15) - odpowiada maksymalnej wartości 15 pkt. Ilość punktów w kryterium okres gwarancji na wykonane roboty budowlane zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru: G = ((Gof - Gmin)/(Gmax - Gmin))x 100 pkt x 15%gdzieG - ilość punktów w kryterium,Gmin - minimalny okres gwarancji określony przez Zamawiającego, tj. 36 miesięcy,Gmax - maksymalny okres gwarancji określony przez Zamawiającego tj. 72 miesiące,Gof - okres gwarancji oferty ocenianej.Zamawiający wymaga podania okresu gwarancji w pełnych miesiącach. W przypadku wpisania przez Wykonawcę wartości mniejszych niż pełne miesiące, np.: dni, Zamawiający dokona zaokrągleniaz zastosowaniem reguł matematycznych.Jeżeli Wykonawca określi termin gwarancji poniżej 36 miesięcy, to wówczas Wykonawca nie spełnia postawionego przez Zamawiającego wymagania dotyczącego minimalnego okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane, czyli treść oferty nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jego oferta zostanie odrzucona.Jeżeli Wykonawca określi termin gwarancji powyżej 72 miesięcy, Zamawiający do obliczeń przyjmie maksymalny okres gwarancji, tj. 72 miesiące. Jeżeli Wykonawca nie wskaże w treści oferty okresu udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny okres udzielonej gwarancji za roboty budowlane wymagany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. 36 miesięcy.4. KRYTERIUM-doświadczenie kierownika budowy- waga 10% (0,10) - odpowiada maksymalnej wartości 10 pktPrzez doświadczenie kierownika budowy, skierowanego do realizacji zamówienia rozumie się ilość wykonanych pod jego kierownictwem robót ogólnobudowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w budynkach objętych ochroną Konserwatora Zabytków tj. znajdujących się co najmniej w Gminnej Ewidencji Zabytków.Dotyczy osoby skierowanej do realizacji zamówienia określonej w punkcie 8.2.2. Ilość punktów w kryterium doświadczenie kierownika budowy zostanie obliczona zgodnie ze wzorem:D = ((Dof - Dmin)/( Dmax - Dmin)) x 100 pkt. x 10%gdzie: D - ilość punktów w kryterium,Dmax - maksymalna ilość robót wskazana w ofertach, Dof - ilość robót wskazana w badanej ofercie,Dmin - minimalna ilość robót wskazana w ofertach.Jeżeli Wykonawca nie wskaże w druku „Zdolność zawodowa” doświadczenia kierownika budowy (ilości wykonywanych pod jego kierownictwem robót budowlanych w budynkach objętych ochroną Konserwatora Zabytków tj. znajdujących się co najmniej w Gminnej Ewidencji Zabytków) oraz w przypadku nie wykazania osoby z uprawnieniami spełniającymi wymagania określone w pkt 8.2.2. SIWZ, Zamawiający przyzna 0 pkt.Jeżeli w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta i:1) Wykonawca nie wskaże ilości robót, wówczas Zamawiający uzna, że Wykonawca wskazał 0 robót budowlanych i przyzna Wykonawcy 0 pkt.2) Wykonawca wskaże 0 robót, wówczas Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt.W przypadku, jeżeli minimalna ilość robót wskazanych w ofertach będzie równa maksymalnej ilości robót wskazanych w ofertach Zamawiający przyzna Wykonawcom maksymalną ilość tj. 10 pkt.5. KRYTERIUM – doświadczenie osoby kierującej robotami konserwatorskimi - waga 10% (0,10) - odpowiada maksymalnej wartości 10 pkt.Przez doświadczenie osoby kierującej robotami konserwatorskimi, skierowanej do realizacji zamówienia rozumie się ilość wykonanych pod jej kierownictwem prac konserwatorskich, restauratorskich lub badań konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2 ustawy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz.U. 2020. poz. 282 z późn.zm.).Dotyczy osoby skierowanej do realizacji zamówienia określonej w punkcie 8.2.2. a) lub b).Ilość punktów w kryterium doświadczenie osoby kierującej robotami konserwatorskimi zostanie obliczona zgodnie ze wzorem: X = (( Xof - Xmin)/( Xmax - Xmin)) x 100 pkt. x 10%gdzie: X - ilość punktów w kryterium,Xmax - maksymalna ilość prac lub badań wskazana w ofertach, Xof - ilość prac lub badań wskazana w badanej ofercie,Xmin - minimalna ilość prac lub badań wskazana w ofertach.Jeżeli Wykonawca nie wskaże w druku „Zdolność zawodowa” doświadczenia osoby kierującej robotami konserwatorskimi (ilość wykonanych pod jej kierownictwem prac konserwatorskich, restauratorskich lub badań konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2 ustawy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz.U. 2020. poz. 282 z późn.zm.) oraz w przypadku nie wykazania osoby z kwalifikacjami spełniającymi wymagania określone w pkt 8.2.2. a) lub b) SIWZ, Zamawiający przyzna 0 pkt.Jeżeli w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta i:1) Wykonawca nie wskaże ilości prac lub badań, wówczas Zamawiający uzna, że Wykonawca wskazał 0 prac lub badań i przyzna Wykonawcy 0 pkt.2) Wykonawca wskaże 0 prac lub badań, wówczas Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt.W przypadku, jeżeli minimalna ilość prac lub badań wskazanych w ofertach będzie równa maksymalnej ilości prac lub badań wskazanych w ofertach Zamawiający przyzna Wykonawcom maksymalną ilość tj. 10 pkt.Punkty z w/w kryteriów zostaną zsumowane. DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 18.01.2021 r. godzina 11:15, on-line na kanale Gdańskich Nieruchomości za pośrednictwem strony YouTube. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI Joanna Rybicka stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych, 80- 254 Gdańsk ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 320 10 32Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odbiór ziemi z wykopu- Kartuzy
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odbiór ziemi z wykopu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „Rewitalizacja zabytkowego parku na osiedlu Polkowice Dolne w Polkowicach- etap 1”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI