IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia zamĂłwienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) ZamawiajÄ
cy ĹźÄ
da wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
SkĹadajÄ
cy ofertÄ winien wnieĹÄ wadium przed upĹywem terminu skĹadania ofert, w wysokoĹci 36 800,00 zĹ (sĹownie: trzydzieĹci szeĹÄ tysiÄcy osiemset zĹotych).
IV.1.3) Przewiduje siÄ udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamĂłwienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siÄ zĹoĹźenia ofert w postaci katalogĂłw elektronicznych lub doĹÄ
czenia do ofert katalogĂłw elektronicznych:
nie
Dopuszcza siÄ zĹoĹźenie ofert w postaci katalogĂłw elektronicznych lub doĹÄ
czenia do ofert katalogĂłw elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siÄ zĹoĹźenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siÄ zĹoĹźenie oferty wariantowej
nie
ZĹoĹźenie oferty wariantowej dopuszcza siÄ tylko z jednoczesnym zĹoĹźeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawcĂłw, ktĂłrzy zostanÄ
zaproszeni do udziaĹu w postÄpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogĹoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawcĂłw Â
Przewidywana minimalna liczba wykonawcĂłw
Maksymalna liczba wykonawcĂłw Â
Kryteria selekcji wykonawcĂłw:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupĂłw:
Umowa ramowa bÄdzie zawarta:
Czy przewiduje siÄ ograniczenie liczby uczestnikĂłw umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
ZamĂłwienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupĂłw:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupĂłw dopuszcza siÄ zĹoĹźenie ofert w formie katalogĂłw elektronicznych:
nie
Przewiduje siÄ pobranie ze zĹoĹźonych katalogĂłw elektronicznych informacji potrzebnych do sporzÄ
dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupĂłw:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogĹoszeniem)
nie
NaleĹźy wskazaÄ elementy, ktĂłrych wartoĹci bÄdÄ
przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje siÄ ograniczenia co do przedstawionych wartoĹci, wynikajÄ
ce z opisu przedmiotu zamĂłwienia:
nie
NaleĹźy podaÄ, ktĂłre informacje zostanÄ
udostÄpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bÄdzie termin ich udostÄpnienia:
Informacje dotyczÄ
ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposĂłb postÄpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bÄdÄ
warunki, na jakich wykonawcy bÄdÄ
mogli licytowaÄ (minimalne wysokoĹci postÄ
pieĹ):
Informacje dotyczÄ
ce wykorzystywanego sprzÄtu elektronicznego, rozwiÄ
zaĹ i specyfikacji technicznych w zakresie poĹÄ
czeĹ:
Wymagania dotyczÄ
ce rejestracji i identyfikacji wykonawcĂłw w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapĂłw aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
| |
Czy wykonawcy, ktĂłrzy nie zĹoĹźyli nowych postÄ
pieĹ, zostanÄ
zakwalifikowani do nastÄpnego etapu:
nie
Warunki zamkniÄcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) KryteriaKryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin wykonania | 10 |
Okres gwarancji | 30 |
| |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o ktĂłrej mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogĹoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogĹoszeniem
Minimalne wymagania, ktĂłre muszÄ
speĹniaÄ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeĹźenie prawa do udzielenia zamĂłwienia na podstawie ofert wstÄpnych bez przeprowadzenia negocjacji
nie
Przewidziany jest podziaĹ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
nie
NaleĹźy podaÄ informacje na temat etapĂłw negocjacji (w tym liczbÄ etapĂłw):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagaĹ zamawiajÄ
cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokoĹci nagrĂłd dla wykonawcĂłw, ktĂłrzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiÄ
zania stanowiÄ
ce podstawÄ do skĹadania ofert, jeĹźeli zamawiajÄ
cy przewiduje nagrody:
WstÄpny harmonogram postÄpowania:
PodziaĹ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiÄ
zaĹ:
nie
NaleĹźy podaÄ informacje na temat etapĂłw dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamĂłwienia definiujÄ
ce minimalne wymagania, ktĂłrym muszÄ
odpowiadaÄ wszystkie oferty:
PodziaĹ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegajÄ
cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriĂłw oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunkĂłw zamĂłwienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na ktĂłrej bÄdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na ktĂłrej jest dostÄpny opis przedmiotu zamĂłwienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczÄ
ce rejestracji i identyfikacji wykonawcĂłw w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urzÄ
dzeĹ informatycznych:
SposĂłb postÄpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okreĹlenie minimalnych wysokoĹci postÄ
pieĹ:
Informacje o liczbie etapĂłw licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
| |
Wykonawcy, ktĂłrzy nie zĹoĹźyli nowych postÄ
pieĹ, zostanÄ
zakwalifikowani do nastÄpnego etapu:
nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniÄcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, ktĂłre zostanÄ
wprowadzone do treĹci zawieranej umowy w sprawie zamĂłwienia publicznego, albo ogĂłlne warunki umowy, albo wzĂłr umowy:
Wymagania dotyczÄ
ce zabezpieczenia naleĹźytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWYPrzewiduje siÄ istotne zmiany postanowieĹ zawartej umowy w stosunku do treĹci oferty, na podstawie ktĂłrej dokonano wyboru wykonawcy:
tak
NaleĹźy wskazaÄ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Przewiduje siÄ nastÄpujÄ
ce rodzaje i warunki zmiany treĹci umowy:
1) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leĹźy w interesie publicznym,
2) zmniejszenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy w przypadku zmniejszenia jego zakresu w razie zaistnienia sytuacji, o ktĂłrej mowa w pkt. 1),
3) zmiana pierwotnie przyjÄtych technologii wykonania robĂłt w przypadku lokalnych zmian warunkĂłw geologicznych podĹoĹźa w stosunku do zaĹoĹźeĹ opracowanej dokumentacji projektowej, na podstawie ktĂłrej realizowana jest niniejsza umowa,
4) zmiana materiaĹĂłw budowlanych, sprzÄtu, urzÄ
dzeĹ, gdy wykorzystanie materiaĹĂłw budowlanych, sprzÄtu, urzÄ
dzeĹ wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie siÄ niemoĹźliwe bÄ
dĹş podyktowane bÄdzie usprawnieniem procesu budowy czy zwiÄkszeniem bezpieczeĹstwa na budowie lub zmianÄ
przepisĂłw prawa, a takĹźe w przypadku pojawienia siÄ na rynku materiaĹĂłw, sprzÄtu lub urzÄ
dzeĹ nowszej generacji pozwalajÄ
cych na zmniejszenie kosztĂłw eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy,
5) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku:
a) gdy zachowanie pierwotnie okreĹlonego terminu nie leĹźy w interesie publicznym,
b) dziaĹania siĹy wyĹźszej, uniemoĹźliwiajÄ
cego wykonanie robĂłt w okreĹlonym pierwotnie terminie,
c) zaistnienia niesprzyjajÄ
cych warunkĂłw atmosferycznych, uniemoĹźliwiajÄ
cych wykonywanie robĂłt budowlanych zgodnie z przyjÄtÄ
technologiÄ
lub speĹnienie wymogĂłw technologicznych (opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robĂłt budowlanych), udokumentowanych w dzienniku budowy i potwierdzonych wyciÄ
giem (raportem) z zapisĂłw danych pogodowych Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej,
d) przerwy lub przerw w dostawie prÄ
du lub wody, trwajÄ
cych ĹÄ
cznie ponad 7 dni,
e) koniecznoĹci zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leĹźy w interesie publicznym,
f) wydĹuĹźenia terminĂłw dostaw materiaĹĂłw z przyczyn niezaleĹźnych od Wykonawcy,
g) bĹÄdĂłw w dokumentacji projektowej, ktĂłrych usuniÄcie bÄdzie poprzedzaÄ koniecznoĹÄ konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie,
h) koniecznoĹci uzyskania decyzji lub uzgodnieĹ, mogÄ
cych spowodowaÄ wstrzymanie robĂłt,
i) koniecznoĹci zmiany finansowania,
j) koniecznoĹci wykonania dodatkowych badaĹ i ekspertyz,
k) prowadzenia prac lub badaĹ archeologicznych, powodujÄ
cych koniecznoĹÄ wstrzymania robĂłt objÄtych niniejszÄ
umowÄ
,
l) realizacji robĂłt powiÄ
zanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszajÄ
cej koniecznoĹÄ skoordynowania robĂłt i uwzglÄdnienia wzajemnych powiÄ
zaĹ,
6) zmiana treĹci wykazu scalonych elementĂłw (etapĂłw) robĂłt (zaĹÄ
cznik Nr 1 do niniejszej umowy) w przypadku:
a) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w razie zaistnienia sytuacji, o ktĂłrej mowa w pkt. 1), odpowiednio do pkt. 2),
b) zmiany wysokoĹci wynagrodzenia naleĹźnego Wykonawcy w razie zaistnienia ktĂłrejkolwiek z okolicznoĹci wskazanej w pkt. 8),
c) koniecznoĹci rozbicia (uszczegĂłĹowienia) poszczegĂłlnych pozycji elementĂłw wykazu na podpozycje, jeĹźeli zmiana taka podyktowana jest wzglÄdami rozliczenia robĂłt i/lub jest niezbÄdna z uwagi na potrzebÄ usprawnienia procesu odbiorowego,
7) zmiana wysokoĹci wynagrodzenia naleĹźnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarĂłw i usĹug,
b) pierwotnie przyjÄtych technologii wykonania robĂłt i/lub materiaĹĂłw budowlanych, sprzÄtu, urzÄ
dzeĹ w razie zaistnienia sytuacji, o ktĂłrej mowa odpowiednio w pkt. 3) lub 4).
2. Zmiany umowy przewidziane w pkt. 1 dopuszczalne sÄ
na nastÄpujÄ
cych warunkach:
- ad pkt 1) - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu publicznego,
- ad pkt. 2) â zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy okreĹlonego kwotÄ
ryczaĹtowÄ
, odpowiednio do wartoĹci zmniejszonego zakresu zamĂłwienia (zaniechanych robĂłt) obliczonej na podstawie wykazu scalonych elementĂłw (etapĂłw) robĂłt,
- ad pkt 3) â zmiana pierwotnie przyjÄtych technologii wykonania robĂłt w zakresie niezbÄdnym do realizacji przedmiotu umowy, stosownie do zaistniaĹych zmian warunkĂłw geologicznych podĹoĹźa z ewentualnÄ
zmianÄ
wynagrodzenia (tzn. zmniejszeniem jego dotychczasowej wysokoĹci bÄ
dĹş jego podwyĹźszeniem), pod warunkiem wykazania przez WykonawcÄ, Ĺźe zmiana ta bÄdzie miaĹa wpĹyw na koszty wykonania zamĂłwienia wraz z peĹnym uzasadnieniem, z zastrzeĹźeniem, Ĺźe ZamawiajÄ
cemu bÄdzie przysĹugiwaÄ prawo ĹźÄ
dania dalszych wyjaĹnieĹ wraz z przedstawieniem dalszych dokumentĂłw celem stwierdzenia zasadnoĹci zmiany wynagrodzenia naleĹźnego Wykonawcy,
- ad pkt. 4) - zamiana na inne materiaĹy, urzÄ
dzenia i sprzÄt posiadajÄ
ce co najmniej takie same parametry jakoĹciowe i cechy uĹźytkowe, jak te, ktĂłre stanowiĹy podstawÄ wyboru oferty, z ewentualnÄ
zmianÄ
wynagrodzenia (tzn. zmniejszeniem jego dotychczasowej wysokoĹci bÄ
dĹş jego podwyĹźszeniem), pod warunkiem wykazania przez WykonawcÄ, Ĺźe zmiana ta bÄdzie miaĹa wpĹyw na koszty wykonania zamĂłwienia wraz z peĹnym uzasadnieniem, z zastrzeĹźeniem, Ĺźe ZamawiajÄ
cemu bÄdzie przysĹugiwaÄ prawo ĹźÄ
dania dalszych wyjaĹnieĹ wraz z przedstawieniem dalszych dokumentĂłw celem stwierdzenia zasadnoĹci zmiany wynagrodzenia naleĹźnego Wykonawcy,
- ad pkt. 5) â zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy:
lit. a) â o okres umoĹźliwiajÄ
cy osiÄ
gniÄcie uzasadnionego interesu publicznego,
lit. b) - o okres dziaĹania siĹy wyĹźszej oraz potrzebny do usuniÄcia skutkĂłw tego dziaĹania,
lit. c) - o czas trwania niesprzyjajÄ
cych warunkĂłw atmosferycznych,
lit. d) â o okres wystÄpowania przerwy lub przerw w dostawie prÄ
du lub wody, trwajÄ
cych ĹÄ
cznie ponad 7 dni,
lit. e) - o okres proporcjonalny do zmniejszonego zakresu,
lit. f) â o okres wydĹuĹźenia terminĂłw dostaw materiaĹĂłw,
lit. g) â o okres konsultacji z projektantem i nanoszenia przez niego poprawek lub zmian w projekcie, oraz okres niezbÄdny do wykonania robĂłt bÄdÄ
cych konsekwencjÄ
wprowadzonych poprawek lub zmian w projekcie, w sytuacji zastosowania rozwiÄ
zaĹ nie wykraczajÄ
cych poza dotychczasowy zakres przedmiotu umowy,
lit. h) â o okres niezbÄdny do uzyskania wymaganych decyzji bÄ
dĹş uzgodnieĹ,
lit. i) â o okres wynikajÄ
cy ze zmian w planie finansowym ZamawiajÄ
cego (budĹźecie Miasta),
lit. j) â o okres niezbÄdny do wykonania dodatkowych badaĹ i ekspertyz,
lit. k) - o okres niezbÄdny do wykonania prac lub badaĹ archeologicznych,
lit. l) â o okres niezbÄdny do wykonania robĂłt powiÄ
zanych z przedmiotem niniejszej umowy,
- ad pkt. 6) â zmiana treĹci wykazu scalonych elementĂłw (etapĂłw) robĂłt :
lit. a) - z jednoczesnÄ
zmianÄ
(zmniejszeniem) wynagrodzenia jako konsekwencja dziaĹaĹ okreĹlonych w ad pkt 1) i 2),
lit. b) - z jednoczesnÄ
zmianÄ
wynagrodzenia jako konsekwencja dziaĹaĹ okreĹlonych w ad pkt 7,
lit. c) â w zakresie niezbÄdnym dla zabezpieczenia interesu publicznego,
- ad pkt. 7) â zmiana wysokoĹci wynagrodzenia naleĹźnego Wykonawcy:
lit. a) - zmiana wysokoĹci wynagrodzenia bÄdzie odnosiÄ siÄ wyĹÄ
cznie do czÄĹci przedmiotu umowy zrealizowanej zgodnie z terminami ustalonymi niniejszÄ
umowÄ
, po dniu wejĹcia w Ĺźycie przepisĂłw zmieniajÄ
cych stawkÄ podatku od towarĂłw i usĹug oraz wyĹÄ
cznie do czÄĹci przedmiotu umowy, do ktĂłrej zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarĂłw i usĹug; wartoĹÄ wynagrodzenia netto nie zmieni siÄ, a stawka i kwota podatku VAT oraz wartoĹÄ wynagrodzenia brutto ulegnÄ
zmianie odpowiednio do nowych przepisĂłw; wniosek Wykonawcy o dokonanie zmiany wysokoĹci wynagrodzenia, winien zawieraÄ peĹne uzasadnienie obejmujÄ
ce wyliczenie caĹkowitej kwoty, o jakÄ
wynagrodzenie powinno ulec zmianie, oraz wskazanie daty, od ktĂłrej nastÄ
piĹa bÄ
dĹş nastÄ
pi zmiana wysokoĹci kosztĂłw wykonania zamĂłwienia uzasadniajÄ
ca zmianÄ wysokoĹci wynagrodzenia naleĹźnego Wykonawcy,
lit. b) â zmiana wysokoĹci wynagrodzenia jako konsekwencja dziaĹaĹ okreĹlonych odpowiednio w ad pkt 3) i 4), o róşnicÄ wartoĹci robĂłt zamiennych w stosunku do pierwotnie przyjÄtych technologii wykonania robĂłt i/lub materiaĹĂłw budowlanych, sprzÄtu, urzÄ
dzeĹ, ustalonÄ
przez Strony stosownym protokoĹem w drodze negocjacji, w oparciu o ceny z kosztorysĂłw inwestorskich, katalogĂłw lub innych noĹnikĂłw cenotwĂłrczych.
3. Poza przypadkami, o ktĂłrych mowa w ust. 2) i 3), dopuszczalna jest zmiana postanowieĹ zawartej umowy w okolicznoĹciach i na warunkach okreĹlonych w art. 144 ust. 1 pkt. 2 - 3, pkt 3, pkt 4 lit. b) â c), pkt 5 - 6 oraz w ust. 1a â 1e.
4. Zmiana postanowieĹ zawartej umowy moĹźe nastÄ
piÄ wyĹÄ
cznie za zgodÄ
Stron wyraĹźonÄ
w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewaĹźnoĹci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) SposĂłb udostÄpniania informacji o charakterze poufnym (jeĹźeli dotyczy): Ĺrodki sĹuĹźÄ
ce ochronie informacji o charakterze poufnymIV.6.2) Termin skĹadania ofert lub wnioskĂłw o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu:
Data: 27/02/2017, godzina: 12:30,
SkrĂłcenie terminu skĹadania wnioskĂłw, ze wzglÄdu na pilnÄ
potrzebÄ udzielenia zamĂłwienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogĹoszeniem):
nie
WskazaÄ powody:
JÄzyk lub jÄzyki, w jakich mogÄ
byÄ sporzÄ
dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziaĹu w postÄpowaniu
>
Polski
IV.6.3) Termin zwiÄ
zania ofertÄ
:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu skĹadania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siÄ uniewaĹźnienie postÄpowania o udzielenie zamĂłwienia, w przypadku nieprzyznania ĹrodkĂłw pochodzÄ
cych z budĹźetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajÄ
cych zwrotowi ĹrodkĂłw z pomocy udzielonej przez paĹstwa czĹonkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), ktĂłre miaĹy byÄ przeznaczone na sfinansowanie caĹoĹci lub czÄĹci zamĂłwienia:
nie
IV.6.5) Przewiduje siÄ uniewaĹźnienie postÄpowania o udzielenie zamĂłwienia, jeĹźeli Ĺrodki sĹuĹźÄ
ce sfinansowaniu zamĂłwieĹ na badania naukowe lub prace rozwojowe, ktĂłre zamawiajÄ
cy zamierzaĹ przeznaczyÄ na sfinansowanie caĹoĹci lub czÄĹci zamĂłwienia, nie zostaĹy mu przyznane
nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:OsobÄ
upowaĹźnionÄ
do kontaktowania siÄ z wykonawcami w zakresie procedury: p. RadosĹaw AntoĹ â Biuro ZamĂłwieĹ Publicznych UrzÄdu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokĂłj nr 7, telefon 81 466 30 20.