Dobudowa oświetlenia ulicznego przy ul. Grzybowej w Nowej Dębie – etap II

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dobudowa oświetlenia ulicznego przy ul. Grzybowej w Nowej Dębie – etap II
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowa Dęba
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-27
  • ZamawiającyGmina Nowa Dęba
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-06
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00047136
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Dobudowa oświetlenia ulicznego przy ul. Grzybowej w Nowej Dębie – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowa Dęba

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409548

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rzeszowska 3

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Dęba

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-460

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 846 26 71

1.5.8.) Numer faksu: 15 846 51 37

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nowadeba.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nowadeba.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dobudowa oświetlenia ulicznego przy ul. Grzybowej w Nowej Dębie – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e12b2ec4-ae37-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047136

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010454/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Budowa oświetlenia na ul. Grzybowa i ul. Pod Wieżą w Nowej Dębie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.nowadeba.pl/bip/przetargi/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu oudzieleniezamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciuminiPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnegopodadresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: gmina@nowadeba.pl;(niedotyczy składania ofert).Adres strony internetowej postepowania http://www.nowadeba.pl/bip/przetargi/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę,oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe wtymoświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 p.z.p., zobowiązaniepodmiotuudostępniającegozasoby, pełnomocnictwa sporządza się w postaci elektronicznej, wogólniedostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.Ofertę,atakże oświadczenie ojakim mowa w Dziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności,wformie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub wpostacielektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym (podpis zaufany - składany za pomocąprofiluzaufanego) lub podpisem osobistym(podpis osobisty składany za pomocą dowodu osobistego -edowodu).Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji”wynosi150MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. wsprawieochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnegoprzepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie oochroniedanych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję,że:1)Administratorem Pani/Panadanychosobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta i Gminy NowaDębajest Burmistrz Miasta iGminy Nowa Dęba, adres: ul. Rzeszowska 3, 39-460 Nowa Dęba, tel. +4815846 26 71, adres email:gmina@nowadeba.pl.2) W Urzędzie Miasta i Gminy Nowa Dębazostałwyznaczony InspektorOchrony Danych, adres: ul. Rzeszowska 3, 39-460 Nowa Dęba, tel. : +4815 84626 71, adres email:iod@nowadeba.pl.3) Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanymzpostępowaniem oudzielenie zamówienia publicznego. 4) Dane osobowe będą przetwarzaneprzezokres zgodnie z art.78ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.– Prawozamówieńpublicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.2019 ze zm.), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat oddniazakończenia postępowania oudzieleniezamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata,okres przechowywania obejmujecały czas obowiązywania umowy.5) Podstawą prawnąprzetwarzaniadanych jest art. 6 ust. 1 lit. c)ww.Rozporządzenia w związku z przepisami PZP.6)OdbiorcamiPani/Pana danych będą osoby lubpodmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacjapostępowania w oparciu o art. 18 oraz art.74ust. 4 PZP.7) Obowiązek podania przezPanią/Panadanych osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowymokreślonym wprzepisach PZP, związanym z udziałemwpostępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania określonych danychwynikają z PZP. 8) Osoba, której danedotyczą maprawo do: - dostępu do treści swoich danych orazmożliwości ich poprawiania,sprostowania,ograniczenia przetwarzania, - w przypadku gdyprzetwarzanie danych odbywa się znaruszeniemprzepisów Rozporządzenia służy prawowniesieniaskargi do organu nadzorczego tj.Prezesa UrzęduOchrony Danych Osobowych, ul. Stawki2, 00-193Warszawa,

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RL.271.8.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dobudowa oświetlenia ulicznego przy ul. Grzybowej w Nowej Dębie – etap II w zakresie: • Opracowanie dokumentacji projektowej, • linie kablowe n/N-0.4kV (zasilanie latarni) – 200,0 mb - od słupa nr 5 do słupa nr 10,• słupy oświetleniowe – 6 szt ,• inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza przedłożona na dzień odbioru ostatecznego robót. • realizacje robót budowlanych należy wykonać zgodnie z załączonymi warunkami przyłączenia nr 19-F2/WP/01342 z dnia 10.07.2019r. 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku Nr 6 do SWZ na który składają się warunki przyłączenia, szkic, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i przedmiary robót (załącznik nr 7 do SWZ). Przedmiary robót mają charakter pomocniczy i służą do zobrazowania skali robót budowlanych, mają one za zadanie pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów zamówienia.2) Koszty dostawy i montażu wszelkich urządzeń i instalacji muszą zawierać całość kosztów związanych z realizacją, w tym wykonanie projektów wykonawczych w uzgodnieniu z inwestorem, jeśli takie będą niezbędne do należytego wykonania całości zadania oraz uzyskania certyfikatów, dopuszczenia do użytkowania oraz koszty rozruchu, instruktaży, szkoleń oraz gwarancji.3) Wbudowane i dostarczone przez Wykonawcę materiały winny posiadać atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności. Na każde żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat zgodności z Polską normą lub aprobatę techniczną.4) Wykonawca wykona przedmiot umowy z własnych materiałów. 5) Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi min 2 lata od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego. 6) Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SIWZ oraz w załącznikach do niej tj. Projekcie – opisach technicznych i rysunkach, przedmiarach robót, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wykazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia – wszędzie tam Zamawiający dodaje wyraz „lub równoważne”.7) Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach w SIWZ pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne.8) Zamawiający informuje, że opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.9) Do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od założeń projektowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierowałnastępującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;2) Okres gwarancji (G) –waga kryterium 40 %. I - Cena (znaczenie w ocenie 60% = 60 pkt)Sposób dokonywania oceny wgwzoru:C = Cn / Cb x 60 pktgdzie Cn – cena najniższa, Cb – cena badanej oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:• Zdolności techniczne: nie dotyczy. • Zdolności zawodowe: Wykonawca skieruje do realizacji osobę o następujących uprawnieniach: Kierownik budowy dysponujący uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w następujących branżach: elektryczna

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności dotejsamej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencjiikonsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożyłodrębnąofertę,ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albooświadczenia oprzynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjamipotwierdzającymiprzygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziałuwpostępowaniuniezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej wrazzoświadczeniem informującym o nie podleganiu wykluczeniu z art. 109 ust. 1 pkt 5 i 7 – załącznik nr 4doSWZ;2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i InformacjioDziałalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż3miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lubewidencji;3)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytoriumRzeczypospolitej Polskiej,zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 4 pkt 2 (Odpis lub informacja zKrajowego RejestruSądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej),składa dokument lubdokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania,potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,jego aktywaminie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalnośćOgłoszenie nr 2021/BZP 00038024/01 z dnia 2021-04-222021-04-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlanegospodarcza niejest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej zpodobnej proceduryprzewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którymmowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.4) Jeżeli wkraju, w którymWykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, októrych mowa wust. 4 pkt 2, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającymodpowiedniooświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jegoreprezentacji luboświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeliw kraju, wktórym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniupodprzysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organemsamorząduzawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejscezamieszkaniaWykonawcy.Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniejniż 3miesiące przed jego złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówieniapublicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanierobotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresuwykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami -załącznik nr 5 do SWZ;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1) oświadczenia, o których mowa w Dziale X ust. 1 SWZ – załącznik nr 2 do SWZ;2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Dziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);3) dowód wniesienia wadium;4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy). Wykonawca, którego oferta zostanie wyłoniona, jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedstawić następujące dokumenty:1) kosztorys ofertowy,2) wykaz osób skierowanych do realizacji zadania zatrudnionych na podstawie umowy o pracę,3) oświadczenie dotyczące sposobu składania faktur VAT za zrealizowane, odebrana roboty budowlane ze wskazaniem sposobu tradycyjnego (faktura w formie papierowej), lub w formie elektronicznej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu – przelewem na konto zamawiającego w Banku PEKAO S.A. Nr 88 1240 2744 1111 0010 7170 20402) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium, określone w art. 98 ust. 6 p.z.p.6. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć wraz z ofertą w oryginale w postaci elektronicznej.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albodoreprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwowinnobyć załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzieleniezamówienia, oświadczenia, o których mowa w Dziale X ust. 1 SWZ, składa każdyzwykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia orazspełnianiewarunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianiewarunkówudziału w postępowaniu.3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstawdowykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających sięo zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszcza się zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie którejdokonanowyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia okoliczności, które przemawiają zakoniecznościązmiany postanowień umowy. W szczególności mogą to być:1) zmianawynagrodzenia wprzypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług;2)niesprzyjające warunkiatmosferyczne (np. opady deszczu, silny wiatr, temperatura powietrza),przy którychniedopuszczalne jest prowadzenie robót drogowych (np. powodzie) powodująceutrudnienia wrealizacji przedmiotu umowy;3) działanie siły wyższej;4) okoliczności powodujące,że przedmiotumowy nie może zostać zrealizowany zgodnie z zasadami wiedzy inżynierskiej;5)zmianyobowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionejpostacistanie się niecelowa;6) udokumentowana niezależna od Zamawiającego iWykonawcyprzewlekłość postępowania o uzyskanie od instytucji i urzędów dokumentów (np.pozwoleń,decyzji, uzgodnień) niezbędnych do realizacji umowy;7) wystąpienie okolicznościpowodującychzmiany w przedmiocie umowy (np. zmiana technologii, zmiana materiału); 8)wystąpieniekonieczności zmniejszenia wartości robót z tytułu dokonania potrąceń za wadytrwałe;9)wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany osób, które będąuczestniczyć wwykonaniu przedmiotu zamówienia (przewidzianych w ofercie), na osoby o conajmniejrównoważnych kwalifikacjach i doświadczeniu;10) wystąpienie okolicznościpowodującychkonieczność zmiany terminu/terminów wykonania umowy:a) przestojów i opóźnieńzawinionychprzez Zamawiającego;b) działania siły wyższej (m.in. klęski żywiołowe, katastrofy);c)wystąpikonieczność wykonania zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego, które będziemiałoistotny wpływ na termin zakończenia zadania; d) pomimo dołożenia należytej starannościiwystąpienia z odpowiednim wyprzedzeniem, Wykonawca nie uzyska uzgodnień,opinii,warunków technicznych lub decyzji pozwalających ukończyć w terminie przedmiot umowye)nastąpi zmiana statusu prawnego lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa,mającawpływ na realizację przedmiotu niniejszej umowy;f) wystąpi konieczność zmianyzakresuniniejszej umowy lub wykonania prac dodatkowych lub uwzględnienia wpływuinnychprzedsięwzięć i działań powiązanych z przedmiotem umowy;g) w toku wykonywaniaprzedmiotuumowy wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze, w tym: klęski żywiołowe;warunkiatmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie próbisprawdzeń, dokonywanie odbiorów; warunki pogodowe uniemożliwiające, zewzględówtechnologicznych prowadzenia robót – pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkichstarań,aby roboty mogły zostać zrealizowane.- W przedstawionych w pkt. 10 przypadkachOgłoszenie nr 2021/BZP 00038024/01 z dnia 2021-04-222021-04-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlanewystąpieniaopóźnień strony ustalają nowe terminy realizacji, z tym że minimalny okresprzesunięcia terminuzakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju.- Fakt ten winienbyć odnotowany przez Kierownika Budowy w Dzienniku Budowy i potwierdzony przezwłaściwego inspektoranadzoru oraz przedstawiciela Zamawiającego.2. Okoliczności określonew ust. 1 stanowiąwarunki zmiany umowy, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP wprzypadkuwystąpienia takiej okoliczności.3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowapowyżej jestzłożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającą między innymi: opispropozycjizmiany, uzasadnienie zmiany, opis wpływu zmiany na harmonogram rzeczowofinansowy itermin wykonania umowy.4. Zmiana umowy może nastąpić również w przypadku: a)zmianregulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy; b) gdy zprzyczynorganizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonaniaczynności,zmiana danych teleadresowych, określonych w niniejszej umowie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-27 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-27 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-25

2021-05-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię pomocnika budowlanego murarza lub cala ekipę - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię pomocnika budowlanego murarza lub cala ekipę. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI