Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Dobudowa oświetlenia parkowego w Nowej Dębie ul. Jana Pawła II - etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowa Dęba
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409548
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rzeszowska 3
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Dęba
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-460
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 846 26 71
1.5.8.) Numer faksu: 15 846 51 37
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nowadeba.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nowadeba.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dobudowa oświetlenia parkowego w Nowej Dębie ul. Jana Pawła II - etap II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89ac8eb3-a33a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038024
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010454/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 Budowa oświetlenia wewnątrzosiedlowego ul. Rzeszowska 11 - ul. Jana Pawła II 36 - etap II
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.nowadeba.pl/bip/przetargi/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego podadresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: gmina@nowadeba.pl;(nie dotyczy składania ofert).Adres strony internetowej postepowania http://www.nowadeba.pl/bip/przetargi/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę,oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe w tymoświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 p.z.p., zobowiązanie podmiotuudostępniającegozasoby, pełnomocnictwa sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólniedostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę,atakże oświadczenie ojakim mowa w Dziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, wformie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postacielektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym (podpis zaufany - składany za pomocą profiluzaufanego) lub podpisem osobistym(podpis osobisty składany za pomocą dowodu osobistego -edowodu).Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi150MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochroniedanych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:1)Administratorem Pani/Panadanychosobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta i Gminy Nowa Dębajest Burmistrz Miasta iGminy Nowa Dęba, adres: ul. Rzeszowska 3, 39-460 Nowa Dęba, tel. +48 15846 26 71, adres email:gmina@nowadeba.pl.2) W Urzędzie Miasta i Gminy Nowa Dęba zostałwyznaczony InspektorOchrony Danych, adres: ul. Rzeszowska 3, 39-460 Nowa Dęba, tel. : +48 15 84626 71, adres email:iod@nowadeba.pl.3) Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym zpostępowaniem oudzielenie zamówienia publicznego. 4) Dane osobowe będą przetwarzane przezokres zgodnie z art.78ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówieńpublicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.2019 ze zm.), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dniazakończenia postępowania oudzieleniezamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmujecały czas obowiązywania umowy.5) Podstawą prawną przetwarzaniadanych jest art. 6 ust. 1 lit. c)ww.Rozporządzenia w związku z przepisami PZP.6) OdbiorcamiPani/Pana danych będą osoby lubpodmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacjapostępowania w oparciu o art. 18 oraz art.74ust. 4 PZP.7) Obowiązek podania przez Panią/Panadanych osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisach PZP, związanym z udziałemwpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danychwynikają z PZP. 8) Osoba, której dane dotyczą maprawo do: - dostępu do treści swoich danych orazmożliwości ich poprawiania, sprostowania,ograniczenia przetwarzania, - w przypadku gdyprzetwarzanie danych odbywa się z naruszeniemprzepisów Rozporządzenia służy prawowniesieniaskargi do organu nadzorczego tj. Prezesa UrzęduOchrony Danych Osobowych, ul. Stawki2, 00-193Warszawa,
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RL.271.6.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Borowej w Nowej Dębie- etap II w zakresie: • Zasilanie i szafa sterowania,• Linie kablowe,• Słupy i oprawy1)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji technicznej ( zał. Nr6 do SWZ) , na którą składa się dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonaniai Odbioru Robót Budowlanych i przedmiary robót (załącznik nr 7 do SWZ). Przedmiary robótmają charakter pomocniczy i służą do zobrazowania skali robót budowlanych, mają one zazadanie pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów zamówienia.2) Koszty dostawy i montażuwszelkich urządzeń i instalacji muszą zawierać całość kosztów związanych z realizacją, w tymwykonanie projektów wykonawczych w uzgodnieniu z inwestorem, jeśli takie będą niezbędne donależytego wykonania całości zadania oraz uzyskania certyfikatów, dopuszczenia doużytkowania oraz koszty rozruchu, instruktaży, szkoleń oraz gwarancji.3) Wbudowane idostarczone przez Wykonawcę materiały winny posiadać atesty, certyfikaty, deklaracjezgodności. Na każde żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat zgodności z Polską normą lubaprobatę techniczną.4) Wykonawca wykona przedmiot umowy z własnych materiałów. 5)Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi min 2 lata oddnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego. 6)Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SIWZ oraz w załącznikach do niej tj. Projekcie – opisachtechnicznych i rysunkach, przedmiarach robót, Specyfikacjach Technicznych Wykonania iOdbioru Robót Budowlanych, zostały wykazane nazwy producenta, nazwy własne, znakitowarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonanianiniejszego zamówienia – wszędzie tam Zamawiający dodaje wyraz „lub równoważne”.7)Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazwhandlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niżwskazane. Parametry wskazanego przez zamawiającego standardu przedstawiają warunkitechniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotuzamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a niekonkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych wstosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach w SIWZ pod warunkiem, żebędą posiadały nie gorsze parametry techniczne.8) Zamawiający informuje, że opisującprzedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat,specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązaniarównoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.9) Domateriałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, dla których są wskazane nazwyproducenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiałyi urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych,funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinnyspełniać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od założeńprojektowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;2) Okres gwarancji (G) – waga kryterium 40 %. I - Cena (znaczenie w ocenie 60% = 60 pkt)Sposób dokonywania oceny wg wzoru:C = Cn / Cb x 60 pktgdzie Cn – cena najniższa, Cb – cena badanej oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7