Dobudowa opraw oświetleniowych na istniejących słupach energetycznych oraz doświetlenie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dobudowa opraw oświetleniowych na istniejących słupach energetycznych oraz doświetlenie przejść dla pieszych – II części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBielsko-Biała
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-09-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-24
  • Numer ogłoszenia576218-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 576218-N-2020 z dnia 2020-08-24 r.

Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej: Dobudowa opraw oświetleniowych na istniejących słupach energetycznych oraz doświetlenie przejść dla pieszych – II części
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
nie dotyczy
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej, krajowy numer identyfikacyjny 07218174100000, ul. pl. Ratuszowy   1 , 43-300  Bielsko-Biała, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 33 4971 851, e-mail zp@um.bielsko.pl, zp@um.bielsko.pl, faks -.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bip.um.bielsko.pl/ i https://um-bielsko.logintrade.net/rejestracja/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.um.bielsko.pl/ i https://um-bielsko.logintrade.net/rejestracja/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://um-bielsko.logintrade.net/rejestracja/

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Dopuszcza się składanie ofert w formie pisemnej tj.: osobiście lub za pośrednictwem poczty, kuriera itp., stosownie do wyboru Wykonawcy na adres Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, pl. Ratuszowy 6, 43-300 Bielsko-Biała, w Biurze Obsługi Interesanta, na Dzienniku Podawczym (parter)
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dobudowa opraw oświetleniowych na istniejących słupach energetycznych oraz doświetlenie przejść dla pieszych – II części
Numer referencyjny: ZP.271.2.116.2020.MW
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1) Nazwa przedmiotu zamówienia: „Dobudowa opraw oświetleniowych na istniejących słupach energetycznych oraz doświetlenie przejść dla pieszych”.2) Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Poszczególne części przedstawiają się w następujący sposób:Część IZakres zamówienia obejmuje dobudowę instalacji oświetlenia ulicznego na istniejących słupach energetycznych przy ulicy Walecznych, Klasyków, Juliana Tuwima 83-89, Działkowców, Polnej 149B, C, Rześkiej 34, Bystrej 15-19, 23-31, Bystrej 127-133, Ptasiej 14, Juliusza Słowackiego 41, Wodnej 63A w Bielsku-Białej., tj.: Wykonanie dobudowy opraw oświetlenia ulicznego na istniejących słupach energetycznych obejmujące w szczególności: - uzyskanie z upoważnienia Gminy wykazu właścicieli parcel, przez które przebiegać będzie sieć oświetleniowa oraz zgody właścicieli na czasowe lub stałe wejście w teren, - zakup mapy ewidencyjnej oraz mapy zasadniczej dla planowanych miejsc zabudowy oświetlenia, wykonanie robót w oparciu warunki przyłączenia wydane przez TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Bielsku-Białej, określające zakres prac, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi. - podwieszenie na istniejących słupach energetycznych niskiego napięcia przewodów oświetleniowych typu AsXSn o całkowitej długości – około 700 m,- montaż opraw (klosz z poliwęglanu, odporność na uderzenia IK08, układ zasilaniaelektromagnetyczny, zapłonnik elektroniczny (cyfrowy), źródło światła sodowe o mocy 70W i 100W, możliwość regulacji kąta świecenia), wysięgników i zabezpieczeń w ilości - 23 kpl.,- opracowanie dokumentacji wykonawczej zawierającej opis wykonania robót, odpowiednie szkice i rysunki na zakupionych mapach, zgody właścicieli parcel, pomiary instalacji oświetleniowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki:- Przedmiar robót - Mapy Część IIZakres zamówienia obejmuje doświetlenie przejść dla pieszych poprzez dobudowę opraw oświetleniowych na istniejących słupach energetycznych przy ulicy Szarotki/Lotniczej, Szarotki/Juliusza Osterwy, Olszówka/Rzeczna, Komorowickiej/Towarzystwa Szkoły Ludowej, Komorowickiej 68/ Nad Białą, Komorowickiej/Piekarskiej, Lipnickiej 53, Wyzwolenia/Wincentego Witosa (pętla autobusowa), Janowickiej 218, Hałcnowskiej 57, Hałcnowskiej/Spartakusa/Rodzinnej.Wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych obejmujące w szczególności: - uzyskanie z upoważnienia Gminy wykazu właścicieli parcel, przez które przebiegać będzie sieć oświetleniowa oraz zgody właścicieli na czasowe lub stałe wejście w teren, - zakup mapy ewidencyjnej oraz mapy zasadniczej dla planowanych miejsc zabudowy oświetlenia,- wykonanie robót w oparciu warunki przyłączenia wydane przez TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Bielsku-Białej, określające zakres prac, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi. - montaż opraw LED z wysięgnikami i zabezpieczeniami – 11 szt. o następujących parametrach: moc 75-80W, strumień świetlny 10000-12000 lm, temperatura barwowa 3900 – 4300 K, utrzymanie strumienia świetlnego w czasie: 90% po 100 000h (zgodnie z IES LM-80-TM-21), wskaźnik udziału światła wysyłanego ku górze zgodnie z Rozporządzeniem WE nr 245/2009, szczelność komory optycznej IP 66, szczelność komory osprzętu IP66, odporność na uderzenie IKo8, klasa ochronności II, waga oprawy do 8-9 kg, korpus z odlewu aluminiowego lub polipropylenu, posiadające certyfikat RoHs i CE- opracowanie dokumentacji wykonawczej zawierającej opis wykonania robót, odpowiednie szkice i rysunki na zakupionych mapach, zgody właścicieli parcel, pomiary instalacji oświetleniowej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki:- Przedmiar robót- MapySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w następujących załącznikachdo SIWZ:1) Wzorze umowy – Załącznik nr 5a i 5b do SIWZ2) Przedmiar robót – Załącznik nr 10a i 10b do SIWZ3) Mapy – Załącznik 11a i 11b do SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 45231400-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
nie dotyczy
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-30

II.9) Informacje dodatkowe: termin rozpoczęcia prac: niezwłocznie po zawarciu umowy,termin zakończenia prac: do 30.11.2020 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie (2) roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto każda - polegające na wykonaniu instalacji oświetlenia ulic, placów, parkingów, itp.;b) dysponuje minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w branży elektro-energetycznej (do kierowania robotami).Uwaga:1) Roboty budowlane, o których mowa powyżej w lit. a, winny być wykonana w sposób należyty.2) Wartość podana w dokumentach składanych wraz z ofertą, w walutach innych niż PLN, należy przeliczyć wg średniego kursu waluty ogłoszonego przez NBP na dzień wystawienia dokumentu.Zgodnie z art. 22d ust. 2 ustawy Pzp, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Wykaz robót budowlanych (w oryginale, w postaci papierowej lub dokumentu elektronicznego) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ;b) Dowody potwierdzające, że roboty budowlane wymienione w ww. wykazie (zgodnie z lit. a) zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami są:- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane,- inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej;Uwaga: Jeżeli zakres robót przedstawionych w dowodach złożonych na potwierdzenie, że roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, o których mowa w lit. b, jest szerszy od wymaganego przez zamawiającego, należy w Wykazie robót budowlanych, o którym mowa w lit. a, podać zakres i wartość zrealizowanych robót odpowiadających zakresowi warunku, o którym mowa w Części V pkt 4 ppkt 3 lit. a SIWZ.c) Wykaz osób (w oryginale), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ;Uwaga: Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Oferta przetargowa (w oryginale, w postaci papierowej lub dokumentu elektronicznego) sporządzona na formularzu Oferta, stanowiącym Załącznik nr 1a i 1b do SIWZ. 2) Kosztorys ofertowy (w oryginale, w postaci papierowej lub dokumentu elektronicznego), sporządzony w oparciu o przedmiary robót, stanowiące Załączniki nr 10a i 10b do SIWZ.3) Dokumenty opisujące techniczne parametry oferowanych materiałów i urządzeń równoważnych (np. karty techniczne, karty katalogowe producenta, wymagane przepisami prawa certyfikaty, inne dokumenty) (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, w języku polskim, w postaci papierowej lub dokumentu elektronicznego), podanych w tabeli na końcu formularza Oferta, stanowiącego Załącznik nr 1a i 1b do SIWZ.4) Oświadczenie wykonawcy dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (w oryginale, w postaci papierowej lub dokumentu elektronicznego).5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) o przedmiotowe zamówienie (w oryginale, w postaci papierowej lub dokumentu elektronicznego, lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem lub elektronicznej kopii dokumentu, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem), określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia). Wymaga się złożenia oryginału pełnomocnictwa, w postaci papierowej lub dokumentu elektronicznego, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do udzielenia pełnomocnictwa. W przypadku kopii pełnomocnictwa poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, wymaga się jej złożenia w postaci papierowej lub dokumentu elektronicznego, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza.6) Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty (w oryginale, w postaci papierowej lub dokumentu elektronicznego, lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem lub elektronicznej kopii dokumentu, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem), załączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych wykonawcy. Wymaga się złożenia oryginału upoważnienia (pełnomocnictwa), w postaci papierowej lub dokumentu elektronicznego, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do udzielenia pełnomocnictwa. W przypadku kopii pełnomocnictwa poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, wymaga się jej złożenia w postaci papierowej lub dokumentu elektronicznego, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza.7) Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale, w postaci papierowej lub dokumentu elektronicznego), w formie pisemnej, do oddania wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp.8) Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale, w postaci papierowej lub dokumentu elektronicznego), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena oferty brutto 60,00
okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne postanowienia umowy określone są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5a i 5b do SIWZ.2. Zamawiający przewiduje możliwość odstąpienia od umowy na warunkach określonych w § 16 wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 5a i 5b do SIWZ.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy na warunkach określonych w § 17 wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 5a i 5b do SIWZ.4. W przypadku załączenia oświadczenia, iż wykonawca nie jest płatnikiem podatku VAT, wykreśla się z § 11 wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 5a i 5b do SIWZ, ust. 3-4 i wpisuje się w ust. 3 następującą treść: „Wykonawca oświadcza, że nie jest płatnikiem podatku VAT”.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-08, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia obejmuje dobudowę instalacji oświetlenia ulicznego na istniejących słupach energetycznych przy ulicy Walecznych, Klasyków, Juliana Tuwima 83-89, Działkowców, Polnej 149B, C, Rześkiej 34, Bystrej 15-19, 23-31, Bystrej 127-133, Ptasiej 14, Juliusza Słowackiego 41, Wodnej 63A w Bielsku-Białej., tj.: Wykonanie dobudowy opraw oświetlenia ulicznego na istniejących słupach energetycznych obejmujące w szczególności: - uzyskanie z upoważnienia Gminy wykazu właścicieli parcel, przez które przebiegać będzie sieć oświetleniowa oraz zgody właścicieli na czasowe lub stałe wejście w teren, - zakup mapy ewidencyjnej oraz mapy zasadniczej dla planowanych miejsc zabudowy oświetlenia, wykonanie robót w oparciu warunki przyłączenia wydane przez TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Bielsku-Białej, określające zakres prac, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi. - podwieszenie na istniejących słupach energetycznych niskiego napięcia przewodów oświetleniowych typu AsXSn o całkowitej długości – około 700 m,- montaż opraw (klosz z poliwęglanu, odporność na uderzenia IK08, układ zasilaniaelektromagnetyczny, zapłonnik elektroniczny (cyfrowy), źródło światła sodowe o mocy 70W i 100W, możliwość regulacji kąta świecenia), wysięgników i zabezpieczeń w ilości - 23 kpl.,- opracowanie dokumentacji wykonawczej zawierającej opis wykonania robót, odpowiednie szkice i rysunki na zakupionych mapach, zgody właścicieli parcel, pomiary instalacji oświetleniowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki:- Przedmiar robót - Mapy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231400-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty brutto 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia obejmuje doświetlenie przejść dla pieszych poprzez dobudowę opraw oświetleniowych na istniejących słupach energetycznych przy ulicy Szarotki/Lotniczej, Szarotki/Juliusza Osterwy, Olszówka/Rzeczna, Komorowickiej/Towarzystwa Szkoły Ludowej, Komorowickiej 68/ Nad Białą, Komorowickiej/Piekarskiej, Lipnickiej 53, Wyzwolenia/Wincentego Witosa (pętla autobusowa), Janowickiej 218, Hałcnowskiej 57, Hałcnowskiej/Spartakusa/Rodzinnej.Wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych obejmujące w szczególności: - uzyskanie z upoważnienia Gminy wykazu właścicieli parcel, przez które przebiegać będzie sieć oświetleniowa oraz zgody właścicieli na czasowe lub stałe wejście w teren, - zakup mapy ewidencyjnej oraz mapy zasadniczej dla planowanych miejsc zabudowy oświetlenia,- wykonanie robót w oparciu warunki przyłączenia wydane przez TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Bielsku-Białej, określające zakres prac, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi. - montaż opraw LED z wysięgnikami i zabezpieczeniami – 11 szt. o następujących parametrach: moc 75-80W, strumień świetlny 10000-12000 lm, temperatura barwowa 3900 – 4300 K, utrzymanie strumienia świetlnego w czasie: 90% po 100 000h (zgodnie z IES LM-80-TM-21), wskaźnik udziału światła wysyłanego ku górze zgodnie z Rozporządzeniem WE nr 245/2009, szczelność komory optycznej IP 66, szczelność komory osprzętu IP66, odporność na uderzenie IKo8, klasa ochronności II, waga oprawy do 8-9 kg, korpus z odlewu aluminiowego lub polipropylenu, posiadające certyfikat RoHs i CE- opracowanie dokumentacji wykonawczej zawierającej opis wykonania robót, odpowiednie szkice i rysunki na zakupionych mapach, zgody właścicieli parcel, pomiary instalacji oświetleniowej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki:- Przedmiar robót- Mapy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231400-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty brutto 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie elewacji domu - Kłobuck
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania13-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie elewacji domu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI