IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
83 000.00 zł
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
0
Maksymalna liczba wykonawców
0
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
24.1. Istotne dla stron postanowienia zawarte zostały w załącznikach nr 3a (dla Zadania nr 1) i 3b (dla Zadania nr 2) do siwz.24.2. Dopuszcza się możliwość zmiany Umowy w następującym zakresie:a) zmiany osób reprezentujących Wykonawcę oraz osób pełniących funkcje kierownicze;b) zmiany danych podmiotowych Wykonawcy;c) zmiany osoby Kierownika budowy lub kierownik robót, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia, na inną, legitymującą się co najmniej równoważnym doświadczeniem zgodnie z zapisem pkt 6.2. c) siwz;d) wydłużenia terminu realizacji przedmiotu Umowy i/lub wynagrodzenia Wykonawcy, spowodowanego niezależnymi okolicznościami np. działaniem tzw. "siły wyższej", katastrofalnym działaniem przyrody, zaburzeniem życia zbiorowego itp. lub wystąpieniem istotnych w ocenie Zamawiającego problemów technicznych skutkujących niemożliwością prawidłowej realizacji przedmiotu Umowy, których wystąpienia Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności;e) zmiany następujące w wyniku powstania nowych skutków epidemii COVID-19, których nie można było przewidzieć na etapie dotychczasowego przebiegu epidemii, tj. w trakcie trwania postępowania; Wykonawca winien poinformować o zaistnieniu nowych nieprzewidzianych sytuacji wykraczających poza zmiany przewidziane w Umowie;f) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści Umowy do aktualnego stanu prawnego;g) zmiany technologii wykonania przedmiotu Umowy, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, które powodują, że wykonanie przedmiotu Umowy bez zmiany technologii robót powodowałoby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu Umowy i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych lub w sytuacji gdy zmiana technologii wykonania tych robót będzie niezbędna do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu Umowy;h) odstąpienia na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego od realizacji części robót, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie uwzględnił na etapie przygotowania postępowania, a które powodują, że wykonanie przedmiotu Umowy bez ograniczenia zakresu robót, powodowałoby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu Umowy i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych lub w sytuacji gdy odstąpienie od wykonania tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu Umowy;i) wprowadzenia robót dodatkowych, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp z odpowiednią zmianą wynagrodzenia i terminem realizacji przedmiotu Umowy;j) zmiany terminów dotyczących realizacji robót i zgłoszenia gotowości do odbioru z powodów niezależnych od Wykonawcy, których nie mógł on przewidzieć na etapie składania oferty, o czas niezbędny do zakończenia realizacji Umowy w sposób należyty:" jeżeli w trakcie realizacji robót zajdzie konieczność wykonania robót, o których mowa w niniejszym punkcie lit. g), " w sytuacji wystąpienia konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp.," w sytuacji wystąpienia konieczności wprowadzenia dodatkowych zmian w Dokumentacji projektowej, poza zakresem określonym w niniejszej Umowie, niezbędnych do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu Umowy;" w wyniku wystąpienia szkód oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych na terenie budowy;k) zmiana terminów wynikających z opóźnienia spowodowanego przez Zamawiającego z tytułu udostępnienia placu budowy, przeprowadzenia odbioru robót lub prac, co skutkować będzie przesunięciem terminu zakończenia prac o czas opóźnienia;l) terminu realizacji przedmiotu Umowy wynikającej z odmowy wydania lub przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydania przez organy administracji np. wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień;m) terminu realizacji przedmiotu Umowy oraz wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany wydanych wcześniej przez organy administracyjne decyzji stanowiących element dokumentacji przetargowej lub mogących mieć na nią wpływ, zmieniających zakres, wielkość, wycenę lub termin wykonania przedmiotu Umowy;n) terminu realizacji przedmiotu Umowy oraz wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku wystąpienia kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami;o) konieczności poprawienia oczywistej omyłki pisarskiej lub rachunkowej;p) terminu realizacji i/lub zakresu przedmiotu Umowy oraz wynagrodzenia Wykonawcy wynikającego z wydania przez organy administracji np. wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień lub innych dokumentów mogących mieć wpływ na przedmiot Umowy, których treść nie była znana Zamawiającemu na moment przesłania ogłoszenia o zamówieniu;q) terminu wykonania przedmiotu Umowy w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków pogodowych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, co zostało potwierdzone stosownymi dokumentami;r) terminu wykonania przedmiotu Umowy oraz wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku wystąpienia braku możliwości wykonania robót z powodu nie dopuszczenia do ich wykonania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;s) terminu realizacji przedmiotu Umowy i/lub wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych lub odbiegających w sposób znaczący od ujętych w dokumentacji przetargowej warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych terenu oraz w przypadku rozpoznania na terenie budowy: znalezisk archeologicznych, niewybuchów lub niewypałów oraz niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych;t) zmiany Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, na nowego Wykonawcę:" na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt 1 art. 144 ustawy Pzp," w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy," w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego Podwykonawców;u) sytuacji, w której spełnione zostały łącznie następujące warunki:" konieczność zmiany Umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zmawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć," wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie;v) zmian, których łączna wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie;w) wydłużenia terminu realizacji przedmiotu Umowy, wynagrodzenia Wykonawcy oraz zmiany sposobu wynagrodzenia na częściowe (w takim wypadku częściowe wynagrodzenie należne Wykonawcy byłoby uzależnione od zaawansowania przeprowadzonych prac) w przypadku konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, jeżeli konieczność ta wynika z okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w momencie zawarcia Umowy; x) terminu wykonania przedmiotu Umowy w przypadku opóźnienia w przekazaniu Wykonawcy przez Zamawiającego materiałów preizolowanych w tym złączy usieciowanych radiacyjnie;y) terminu wykonania przedmiotu Umowy, wynagrodzenia Wykonawcy oraz zmiany sposobu wynagrodzenia na częściowe (w takim wypadku częściowe wynagrodzenie należne Wykonawcy byłoby uzależnione od zaawansowania przeprowadzonych prac) w przypadku braku możliwości wykonania części przedmiotu Umowy z powodu braku możliwości wejścia na działki, na których znajdować się ma budowana sieć (np. zmiana decyzji właścicieli działek, brak kontaktu z właścicielami działek, niewywiązanie się właścicieli posesji z wcześniejszych ustaleń, zmiana stanu prawnego posesji itp.);z) terminu wykonania przedmiotu Umowy w przypadku braku możliwości udostępnienia Wykonawcy możliwości wykonywania prac na czynnej sieci Zamawiającego, w sytuacjach wystąpienia awarii na sieci i braku możliwości wyłączenia danego odcinka z bieżącej eksploatacji;aa) w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej Umowy, a mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania;bb) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy wynikającej z konieczności wprowadzenia zmian, o których mowa w niniejszym punkcie lit. g), h);cc) terminu wykonania przedmiotu Umowy oraz wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy stanem faktycznym stwierdzonym na placu budowy, a rozwiązaniem projektowym przyjętym w dokumentacji przetargowej;dd) w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej Umowy, a mających charakter zmian nieistotnych;ee) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, na zasadach określonych w Umowie, w przypadku wprowadzenia zmian sposobu wykonania przedmiotu Umowy, w szczególności w przypadkach:• przewidzianych wyżej w ustępie 24.2 siwz;• wprowadzenia robót zamiennych lub dodatkowych;• zmniejszenia zakresu robót; rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części zamówienia;• wskutek potrzeby dokonania zmian technologicznych, w szczególności w sytuacji gdy wystąpi niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w Dokumentacji Projektowej;• konieczność zrealizowania inwestycji przy zastosowaniu innych rozwiązań ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub działanie osób trzecich, w tym decyzji administracyjnych lub wytycznych innych organów administracji państwowej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-12-07, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: