Częściowa realizacja projektów budowlanych podstawowego i zamiennego pn.: "Przebudowa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Częściowa realizacja projektów budowlanych podstawowego i zamiennego pn.: "Przebudowa budynku dydaktycznego Uniwersytetu Medycznego przy ul. Tytusa Chałubińskiego 5 we Wrocławiu" polegająca na remoncie elewacji i dachu wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej, przeniesieniem zewnętrznych jednostek klimatyzacyjnych i wykonaniem zewnętrznych instalacji sanitarnych i elektrycznych, zgodnie z projektami budowlanymi, pozwoleniami na budowę, projektami wielobranżowymi wykonawczymi i specyfikacjami STWiORB, z zakresem prac określonym w przedmiarach i w opisie planowanych prac do wykonania w poszczególnych branżach.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-09-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-08
  • Numer ogłoszenia582606-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 582606-N-2020 z dnia 2020-09-08 r.

Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich: Częściowa realizacja projektów budowlanych podstawowego i zamiennego pn.: "Przebudowa budynku dydaktycznego Uniwersytetu Medycznego przy ul. Tytusa Chałubińskiego 5 we Wrocławiu" polegająca na remoncie elewacji i dachu wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej, przeniesieniem zewnętrznych jednostek klimatyzacyjnych i wykonaniem zewnętrznych instalacji sanitarnych i elektrycznych, zgodnie z projektami budowlanymi, pozwoleniami na budowę, projektami wielobranżowymi wykonawczymi i specyfikacjami STWiORB, z zakresem prac określonym w przedmiarach i w opisie planowanych prac do wykonania w poszczególnych branżach.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich, krajowy numer identyfikacyjny 00028898100000, ul. Wybrzeże L.Pasteura  1 , 50-367  Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 7841174, e-mail monika.komorowska@am.wroc.pl, faks 71 7840045.
Adres strony internetowej (URL): www.umed.wroc.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.umed.wroc.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.umed.wroc.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Zespół ds. Zamówień Publicznych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, ul. Marcinkowskiego 2-6, 50-368 Wrocław, pokój 3A 111.1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Częściowa realizacja projektów budowlanych podstawowego i zamiennego pn.: "Przebudowa budynku dydaktycznego Uniwersytetu Medycznego przy ul. Tytusa Chałubińskiego 5 we Wrocławiu" polegająca na remoncie elewacji i dachu wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej, przeniesieniem zewnętrznych jednostek klimatyzacyjnych i wykonaniem zewnętrznych instalacji sanitarnych i elektrycznych, zgodnie z projektami budowlanymi, pozwoleniami na budowę, projektami wielobranżowymi wykonawczymi i specyfikacjami STWiORB, z zakresem prac określonym w przedmiarach i w opisie planowanych prac do wykonania w poszczególnych branżach.
Numer referencyjny: UMW / AZ / PN - 93 / 20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Częściowa realizacja projektów budowlanych podstawowego izamiennego pn.: "Przebudowa budynku dydaktycznego Uniwersytetu Medycznego przy ul. TytusaChałubińskiego 5 we Wrocławiu" polegająca na remoncie elewacji i dachu wraz z wymianą stolarkiokiennej i drzwiowej drewnianej, przeniesieniem zewnętrznych jednostek klimatyzacyjnych iwykonaniem zewnętrznych instalacji sanitarnych i elektrycznych, zgodnie z projektami budowlanymi,pozwoleniami na budowę, projektami wielobranżowymi wykonawczymi i specyfikacjami STWiORB, zzakresem prac określonym w przedmiarach i w opisie planowanych prac do wykonania wposzczególnych branżach. 2. W wypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm,europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, októrych mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważneopisywanym. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa Wzór umowy - załącznik nr 7do Siwz. 4. Zamawiający umożliwi Wykonawcom, w terminie: 15. 09. 2020 r. o godz. 10:00, zapoznanie się z obiektem, a także przeprowadzenie wizji lokalnej, w celu zapoznania się z warunkami lokalnymi, lokalizacją obiektu i infrastrukturą, przy udziale pracownika Działu Nadzoru Inwestycji i Remontów UMW.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45110000-1
45262520-2
45262311-4
45262310-7
45262400-5
45442200-9
45320000-6
45410000-4
45212350-4
92522200-8
45442100-8
45421100-5
45321000-3
45261000-4
45261210-9
45310000-3
45311000-0
45331220-4
45331210-1
45111240-2
45332300-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewidujeudzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych, do wysokości50 % wartości zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  8   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: A. w okresie ostatnich pięciulat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wtym okresie, wykonał co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane o wartości brutto co najmniej1.000.000,00 PLN (jeden milion złotych) każda, polegające na remoncie* zabytku nieruchomego**wpisanego do rejestru zabytków***, B. dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówieniaposiadającymi następujące kwalifikacje, doświadczenie i uprawnienia w specjalnościach: 1.konstrukcyjno-budowlanej: Kierownik budowy, posiadający uprawnienia budowlane**** dokierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wpisany na listęczłonków właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa, który przez co najmniej 18 miesięcybrał udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych** wpisanych dorejestru zabytków*** lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury i prowadził w okresieostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 (dwa) remonty*zabytków nieruchomych** wpisanych do rejestru zabytków***, z remontem* elewacji, dachu iwymianą stolarki okiennej, o wartości brutto co najmniej 1.000.000,00 PLN (jeden milion złotych)każdy, 2. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,wodociągowych i kanalizacyjnych (kierownik robót sanitarnych, wpisany na listę członkówwłaściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa), 3. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji iurządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (kierownik robót elektrycznych, wpisany na listęczłonków właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa), 4. konserwacja i restauracjaelementów architektonicznych, o których mowa w art. 37a ustawy z dnia 23. 07. 2003 r. o ochroniezabytków i opiece nad zabytkami (tekst jedn. – Dz. U. z 2020 r., poz. 282, z późn. zm.).WYJAŚNIENIE POJĘĆ: * Przez remont rozumie się, zgodnie z art. 3 pkt 8 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r., poz. 1333): wykonywanie w istniejącym obiekcie budowlanym robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanupierwotnego, a niestanowiących bieżącej konserwacji, przy czym dopuszcza się stosowanie wyrobów budowlanych innych niż użyto w stanie pierwotnym; ** Przez zabytek nieruchomy rozumie się,zgodnie z art. 3 pkt 1 i pkt 2 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nadzabytkami (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r., poz. 282, z późn. zm.): nieruchomość, jej część lub zespółnieruchomości będące dziełem człowieka lub związane z jego działalnością i stanowiące świadectwominionej epoki bądź zdarzenia, których zachowanie leży w interesie społecznym ze względu naposiadaną wartość historyczną, artystyczną lub naukową; *** Przez rejestr zabytków należy rozumiećrejestr, o którym mowa w art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nadzabytkami (tekst jedn. - Dz. U. z 2020 r., poz. 282, z późn. zm.) **** Przez uprawnienia budowlanerozumie się: I. prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o którymmowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r., poz. 1333) oraz w rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawieprzygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie(Dz. U. z 2019 r., poz. 831), lub uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy - Prawo budowlane,lub II. odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie odpowiednichprzepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania, uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadachuznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekstjedn. - Dz. U. z 2020 r., poz. 220), lub III. prawo do świadczenia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej usługi transgranicznej, w rozumieniu przepisów ustawy cytowanej w ppkt. II, oraz art. 20austawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierówbudownictwa (tekst jedn. - Dz. U. z 2019 r., poz. 1117). Dla wartości wskazanych przez Wykonawcę wwalucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dniawszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli średni kurs nie będzie w tym dniu publikowany, toZamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływemterminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz zpodaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty tezostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonanenależycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawabudowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądźinne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, ajeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaćtych dokumentów - inne dokumenty. Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 4 do Siwz; 2) Wykaz osób,skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególnościodpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ichkwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonaniazamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 5 do Siwz.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena realizacji przedmiotu zamówienia 60,00
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia 30,00
Doświadczenie zawodowe Kierownika budowy 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają zgody Stron i zachowania formy pisemnego aneksupod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treścioferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp albo zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 Pzp jedna zwymienionych poniżej okoliczności: 1) zmiana stawki podatku VAT dla robót należących do przedmiotuumowy w toku jej wykonywania – do ceny netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniuwystawienia faktury; 2) wejście w życie innych, niż wymienione w pkt 1, regulacji prawnych po daciezawarcia umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany; 3) wystąpienie okoliczności, za które Wykonawcanie ponosi odpowiedzialności, skutkujących niemożnością dotrzymania przez niego terminu realizacji,określonego w umowie. Wówczas termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak niż o czastrwania tych okoliczności; 4) zmiana Kierownika budowy, o którym mowa w § 5 ust. 1 pkt 1,Kierowników robót, o których mowa w § 5 ust. 1 pkt 2 i 3 albo osoby, o której mowa w § 5 ust. 1 pkt 4;Zmiana może nastąpić po wcześniejszym pisemnym powiadomieniu Zamawiającego, oraz w wypadkuKierownika budowy, o którym mowa w § 5 ust. 1 pkt 1 - pod warunkiem, że po dokonanej zmianie proponowana inna osoba posiada doświadczenie zawodowe co najmniej odpowiadające ilości punktówuzyskanych przez ofertę Wykonawcy w kryterium „Doświadczenie zawodowe Kierownika budowy”, a wwypadku Kierowników robót, o których mowa w § 5 ust. 1 pkt 2 i 3, albo osoby, o której mowa w § 5 ust.1 pkt 4 - pod warunkiem spełnienia przez proponowaną inną osobę wymogów postawionych w przetargu.5) wystąpienie konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ichwprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w innysposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celujednoznacznej interpretacji jej zapisów; 6) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przyzastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w ofercie Wykonawcy wsytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwymwykonaniem przedmiotu umowy, 7) wystąpienia okoliczności, za które Wykonawca nie ponosiodpowiedzialności, związanych z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2 i jej skutkami, powodującyminiemożność dotrzymania przez Wykonawcę terminu realizacji, określonego w umowie. Wówczas terminten może ulec przedłużeniu o czas trwania tych okoliczności oraz na podstawie dowodów przedłożonychprzez Wykonawcę i potwierdzających te okoliczności. 1. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Pzp. następujące wypadki, które wymagają jedynie poinformowania drugiej Strony w formiepisemnej z 3 (trzy) dniowym wyprzedzeniem: 1) zmiana danych teleadresowych Stron; 2) zmiana danychrejestrowych Stron; 3) zmiana sposobu prowadzenia korespondencji pomiędzy Stronami.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-25, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam wykonawcy instalacji fotowoltaicznej - Sobótka
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania21-11-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam wykonawcy instalacji fotowoltaicznej. Jeśli to możliwe będę wdzięczna za informację odnośnie orientacyjnej ceny instalacji 5kw. Montaż na dachu pokrytym blachą na rąbek. Realizacja Sobótka. Będę wdzięczna za przesłanie oferty. Jak wzrost o np 3 kwh wpływa na cenę całej instalacji?
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wrocław: Dostawa odczynników chemicznych i biochemicznych, materiałów zużywalnych oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego w ramach projektu pt.: PROWASTE Wykorzystanie surowców odpadowych białkowo-węglowodanowych w biorafineriach (Protein-fibre biorefinery for scattered material streams) finansowego na podstawie umowy nr FACCE SURPLUS/II/PROWASTE/01/2018 zawartej w dniu 07.01.2019 z podziałem na części Część nr I – Specjalistyczne odczynniki chemiczne i biochemiczne, enzymy do analiz aktywności składników biologicznie aktywnych oraz wybranych specyficznych składników surowców i produktów żywnościowych. Część nr II – Podstawowe odczynniki chemiczne do analiz składników chemicznych surowców i produktów żywnościowych . Część nr III – Materiały zużywalne, drobny sprzęt laboratoryjny. Część nr IV - Drobny sprzęt laboratoryjny do pipetowania, pipety automatyczne, końcówki do pipet. Część nr V – Osprzęt do analiz chromatograficznych, filterki, włókna SPME, wialki do chromatografów.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wrocław: Dostawa samochodu na potrzeby Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI