CZĘŚĆ 1: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót branży drogowej dla zadania pn.:...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
CZĘŚĆ 1: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót branży drogowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2617G w Lubni oraz drogi powiatowej nr 2410 G na odcinku Lubnia granica powiatu chojnickiego. CZĘŚĆ 2: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót branży elektrycznej dla zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2617G w Lubni oraz drogi powiatowej nr 2410 G na odcinku Lubnia granica powiatu chojnickiego - branża elektryczna. ZADANIE REALIZOWANE W RAMACH FUNDUSZU DRÓG SAMORZĄDOWYCH
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChojnice
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-07-11
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Chojnicki
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-03
  • Numer ogłoszenia568562-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 568562-N-2019 z dnia 2019-07-03 r.

Powiat Chojnicki: CZĘŚĆ 1: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót branży drogowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2617G w Lubni oraz drogi powiatowej nr 2410 G na odcinku Lubnia granica powiatu chojnickiego. CZĘŚĆ 2: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót branży elektrycznej dla zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2617G w Lubni oraz drogi powiatowej nr 2410 G na odcinku Lubnia granica powiatu chojnickiego - branża elektryczna. ZADANIE REALIZOWANE W RAMACH FUNDUSZU DRÓG SAMORZĄDOWYCH
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chojnicki, krajowy numer identyfikacyjny 09235123900000, ul. 31 Stycznia  56 , 89-600  Chojnice, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3966501, e-mail przetargi@powiat.chojnice.pl, faks 52 3966503.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat.chojnice.pl
Adres profilu nabywcy: www.powiat.chojnice.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.powiat.chojnice.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.powiat.chojnice.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
ofertę należy złożyć w:
Adres:
Starostwo Powiatowe w Chojnicach ul. 31 Stycznia 56 89-600 Chojnice Biuro Obsługi Interesantów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CZĘŚĆ 1: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót branży drogowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2617G w Lubni oraz drogi powiatowej nr 2410 G na odcinku Lubnia granica powiatu chojnickiego. CZĘŚĆ 2: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót branży elektrycznej dla zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2617G w Lubni oraz drogi powiatowej nr 2410 G na odcinku Lubnia granica powiatu chojnickiego - branża elektryczna. ZADANIE REALIZOWANE W RAMACH FUNDUSZU DRÓG SAMORZĄDOWYCH
Numer referencyjny: ID.272.14.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: CZĘŚĆ 1: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót branży drogowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2617G w Lubni oraz drogi powiatowej nr 2410 G na odcinku Lubnia granica powiatu chojnickiego. CZĘŚĆ 2: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót branży elektrycznej dla zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2617G w Lubni oraz drogi powiatowej nr 2410 G na odcinku Lubnia granica powiatu chojnickiego - branża elektryczna. ZADANIE REALIZOWANE W RAMACH FUNDUSZU DRÓG SAMORZĄDOWYCH Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Dziale B SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia, Załączniku do SIWZ - Istotne postanowienia do umowy oraz projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, Dokumentacja stanowi załącznik do Siwz. CZĘŚĆ 1: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót branży drogowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2617G w Lubni oraz drogi powiatowej nr 2410 G na odcinku Lubnia granica powiatu chojnickiego. ZADANIE REALIZOWANE W RAMACH FUNDUSZU DRÓG SAMORZĄDOWYCH 1. Zakres prac branży drogowej objętych nadzorem inwestorskim przedstawia się następująco: Zakres przebudowywanej drogi rozpoczyna się w km 1+000 (nr drogi 2617 G) w miejscowości Lubnia. W obszarze zabudowanym projektuje się drogę o przekroju ulicznym o szerokości jezdni 6,0 m z lewostronnym chodnikiem i prawostronnym ciągiem pieszo-rowerowym. Od skrzyżowania z ul. Szkolną droga powiatowa 2617G przechodzi w drogę powiatową 2410G. W ciągu odcinka I znajdującego się w obszarze zabudowanym miejscowości Lubnia przewiduje się wykonanie skrzyżowania z drogą powiatową 2410 G. Zakłada się przebudowę lub utwardzenie zjazdów do sąsiadujących z drogą posesji oraz dróg wewnętrznych, a także budowę zatoki autobusowej zlokalizowanej w km 1+150. Projekt zakłada adaptację istniejącej wiaty przystankowej. Na wlocie do miejscowości Lubnia w km 1+540 przewidziano wyspę kanalizującą w celu uspokojenia ruchu. Zjazdy indywidualne należy dostosować do szerokości istniejących bram przy zachowaniu szerokości jezdni zjazdu od 3,0 do 6,0 m. Schemat wykonania zjazdu indywidualnego został przedstawiony na rysunku D-I-5.2 Przekroje konstrukcyjne. Szerokość przejść dla pieszych w obrębie obszaru zabudowanego wynosi 4,0 m. Od km 1+578 do 5+226 (odcinek II) założono przekrój zamiejski o szerokości jezdni 5,5 m z obustronnym poboczem gruntowym o szerokości 1,0 m. Przewiduje się dowiązanie istniejących dróg gruntowych do przebudowywanej drogi. Początek planowanego szlaku rowerowego, w ramach przedmiotowej inwestycji, pokrywa się z początkiem projektowanej przebudowy drogi powiatowej nr 2617G. Przewiduje się wyznaczenie ciągu pieszo-rowerowego po prawej stronie jezdni (kierunek Wiele) do końca miejscowości Lubnia, gdzie jego charakter ulegnie zmianie na wydzieloną ścieżkę rowerową wyznaczoną w pasie przeciwpożarowym (strona prawa) terenu leśnego (od km 1+560 - 5+226). Usytuowanie ścieżki rowerowej na terenie powiatu chojnickiego, gmina Brusy pozostaje bez zmian tj. po prawej stronie (zgodnie z projektowanym kilometrażem). Szczegółowy zakres prac został przedstawiony w: 1) Dokumentacji Projektowej dla zadania pn.: Zadanie 1. Przebudowa drogi powiatowej nr 2617G: Skoszewo – Pelplin – Przymuszewo – Leśno – DW 235- Lubnia na odcinku DW 235 – Lubnia dł. ok. 0,120 km oraz nr 2410G: DW 235 – Brusy – Małe Gliśno – Lubnia – Wiele – Karsin – Czersk – DK 22 na odcinku Lubnia – granica Powiatu Chojnickiego dł. Ok. 5,280 km wraz z odcinkiem kanalizacji deszczowej w m. Lubnia a) Projekty budowlane: Branża drogowa - obiekt drogowy. Branża Sanitarna - kanalizacja deszczowa i sanitarna. b) Projekty architektoniczno-budowlane: Branża drogowa - obiekt drogowy. Branża sanitarna - kanalizacja deszczowa i sanitarna 2) Decyzje administracyjne pozwalające na realizację zadania, Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub źródła a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 2. Obowiązki ogólne Inspektora: 1) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami branży drogowej w pełnym zakresie obowiązków wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.), 2) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3) zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego, 4) przygotowywanie i sporządzanie dokumentów, raportów, sprawozdań z realizacji zadania, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i zaleceniami instytucji finansujących przedmiotową inwestycję oraz wszelkich informacji na wniosek Zamawiającego związanych z prowadzoną inwestycją, 5) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi przez osoby wskazane w ofercie, tj. inspektora nadzoru robót drogowych, i zapewnienia jego obecności na terenie budowy co najmniej 2 razy w tygodniu (obecność należy potwierdzić ustnym sprawozdaniem w siedzibie Zamawiającego w godzinach urzędowania) w trakcie wykonania robót branży drogowej oraz na każde wezwanie Zamawiającego (pobyt na budowie w terminie do 24h od powiadomienia przez Zamawiającego). 3. Obowiązki – Etap Budowy: 1) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie, 2) nadzorowanie i kontrolowanie prawidłowego prowadzenia dziennika budowy, 3) nadzorowanie i kontrolowanie wykonywania postanowień umowy z Wykonawcą robót budowlanych w stosunku do realizacji elementów zadania oraz do przepisów Prawa Budowlanego i przepisami z nim związanymi, 4) nadzorowanie i kontrolowanie zgodności działań Wykonawcy robót budowlanych z sporządzonym przez niego i zatwierdzonym: a) Planem Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (Plan BIOZ), b) dokumentacją projektową oraz harmonogramem rzeczowo – finansowym zadania, 5) czuwanie nad prawidłową organizacją i zabezpieczeniem robót, zaplecza i terenu budowy, utrzymywaniem przez Wykonawcę robót budowlanych porządku na terenie budowy, 6) monitorowanie postępu robót, 7) podpisywanie protokołów odbioru elementów robót, 8) opiniowania harmonogramu rzeczowo – finansowego przedstawionego przez Wykonawcę robót budowlanych, 9) informowania Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenia kosztów oraz proponowanie sposobów ich zapobiegania, 10) wnioskowanie do Zamawiającego wraz z Kierownikiem budowy o konieczności dokonania zmian jakości, ilości lub technologii robót lub ich części oraz na wykonanie robót zamiennych które uzna za niezbędne dla uzyskania celu oznaczonego w umowie z Wykonawcą robót budowlanych. Przedmiotowy wniosek należy przedstawić Zamawiającemu do zaakceptowania, 11) wnioskowanie do Zamawiającego wraz z kierownikiem budowy o konieczności wykonania, zamówień dodatkowych nie określonych w dokumentacji projektowej w formie protokołów konieczności do zaakceptowania Zamawiającemu, 12) sprawdzanie i odbieranie wykonanych robót budowlano - instalacyjnych w tym kontrola i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu i zanikających poprzez przystąpienie do odbioru tych robót w terminie nie dłuższym niż trzy dni od daty zgłoszenia ich odbioru z potwierdzonym wpisem Wykonawcy robót budowlanych do dziennika budowy, 13) przygotowanie i potwierdzanie gotowości robót do odbiorów częściowych, odbioru końcowego oraz udział w czynnościach tych odbiorów, 14) potwierdzanie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorach częściowych i odbiorze końcowym, 15) uczestniczenie w posiedzeniach powołanych przez Zamawiającego i w naradach koordynacyjnych, 16) prowadzenie, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji związanej z realizacją zadania, rozliczeniami i czynnościami wykonywanymi w ramach niniejszej umowy, 17) udział w protokolarnym przekazaniu przez Wykonawcę robót budowlanych znajdujących się na terenie budowy materiałów, wyrobów budowlanych i wykonanych robót oraz w inwentaryzacji wykonanych robót, w razie odstąpienia od umowy z Wykonawcą robót budowlanych przez którąkolwiek ze stron, wg stanu na dzień odstąpienia, 18) uzyskanie zatwierdzenia przez Zamawiającego wszelkich zmian skutkujących wzrostem ceny kontraktowej lub wydłużeniem terminu zakończenia robót budowlanych, 19) sprawdzanie kompletu dokumentów do dokonania odbioru końcowego robót (projektów z naniesionymi w trakcie realizacji zmianami, protokołów prób i odbiorów, certyfikatów, świadectw zgodności, atestów, itp.). Zamawiający nie określa obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje jedynie czynności wykonywane przez inspektorów nadzoru tj. osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.) nie polegają na wykonaniu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy. Osoby wykonujące te czynności są samodzielnymi uczestnikami procesu budowlanego i działają samodzielnie, także w tym rozumieniu, że same wyznaczają sobie zadania i same te zadania realizują. CZĘŚĆ 2: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót branży elektrycznej dla zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2617G w Lubni oraz drogi powiatowej nr 2410 G na odcinku Lubnia granica powiatu chojnickiego - branża elektryczna. ZADANIE REALIZOWANE W RAMACH FUNDUSZU DRÓG SAMORZĄDOWYCH 1. Zakres prac branży elektrycznej objętych nadzorem inwestorskim przedstawia się następująco: 1) Przebudowa linii napowietrznych i kablowych nN 0,4 kV Zakres prac energetycznych polegać będzie na usunięciu kolizji nr 11 do kolizji nr 12 kończąc na złączu ZK 701 stacji transformatorowej 33298. Roboty polegać będą na demontażu linii napowietrznych i kablowych nn i oświetlenia drogowego. Przy przebudowie urządzeń energetycznych w eksploatacji ENEA Rejon Dystrybucji Chojnice wykonawca powinien stosować materiały ujęte w aktualnych standardach w sieciach dystrybucyjnych ENEA Operator Sp. z o.o. 2) Oświetlenie drogowe Zakres zadania obejmuje budowę oświetlenia drogowego wzdłuż przebudowywanej ulicy Dworcowej w Lubni stanowiącej drogę powiatową nr 2617G na odcinku ca 0,5km.  ułożenie linii kablowych oświetleniowych, wyprowadzenie obwodów oświetleniowych z projektowanej szafki oświetleniowej w rurach osłonowych DVR 75,  montaż słupów 8m (21 szt.) wraz z wysięgnikami i fundamentami,  montaż opraw oświetleniowych wraz z lampami LED 78W (18 szt.) i 125W (3 szt.),  pozostałe elementy wymienione w dokumentacji projektowej,  Demontaż systemu oświetlenia w technologii prac pod napięciem. Należy zastosować słupy 8m z wysięgnikiem, oprawy LED-owe oraz kable oświetleniowe typu YAKY 4x25mm2 i YKYżo 3x2,5mm2. Oprawa drogowa LED musi posiadać następujące minimalne parametry: Klosz wykonany ze szkła bezpiecznego o IK min 08, oprawa dwukomorowa, możliwość montażu bezpośrednio na słupie i na wysięgniku, średnica montażu 60mm, regulacja kąta nachylenia oprawy 5,10,15st, uchwyt w kolorze oprawy lakierowany, temperatura barwowa światła białego 4400K- 4600K, obudowa z wysokociśnieniowego odlewu aluminiowego zaprojektowana specjalnie pod lampy LED bez dodatkowych radiatorów, żeber, wnęk, całkowicie gładka lakierowana górna pokrywa- tak aby minimalizowała możliwość przywierania i gromadzenia się brudu, klapa osprzętu elektrycznego otwierana w dół, zabezpieczona- elektryka zabezpieczona przed działaniem czynników atmosferycznych, statecznik dali z autonomiczną redukcja mocy 3poziomy, z podtrzymaniem strumienia na stałym poziomie, IP66 dla całej oprawy, II klasa ochronności elektrycznej, oprawa posiada filtr oddychający, oprawa posiada zabezpieczenie przeciwprzepięciowe, spadek strumienia świetlnego oprawy co najwyżej 0.8 po 100 000h świecenia przy wyłączonej stabilizacji strumienia, oprawa pod względem fotometrycznym osiąga parametry minimum równe oprawie projektowej we wszystkich punktach czyli: luminancja, równomierność, olśnienie, posiada certyfikat CE i ENEC, moc oprawy nie większa niż w projekcie. Wyprowadzić obwody oświetleniowe z projektowanej szafki oświetleniowej. Kable przy skrzyżowaniu z innym uzbrojeniem zabezpieczyć rurami DVR 75 (kable zasilające słupy w całości prowadzić w rurach osłonowych), pod drogą kable układać w rurach RHDPEp 110/6,3 (SRS 110). Czujkę przekaźnika zmierzchowego zaprojektowano na najbliższym słupie i połączono je z szafką oświetleniowymi kablem typu YKY 2x2,5mm2 w rurze DVR 50. Należy uziemić szafki oświetleniowe, złącza pomiarowe, ostatnie oraz rozgałęźne słupy w obwodach oświetleniowych. Rezystancja uziemienia nie może przekraczać 10Ω. Uziomy z bednarki ocynkowanej Fe/Zn 25 x 4mm na całej długości, układne wzdłuż projektowanych kabli oświetleniowych. Na kablach oświetleniowych w odstępach co 10m stosować opaski kablowe z tworzywa sztucznego z trwale wygrawerowanymi danymi: „Oświetlenie”, „Właściciel”, „typ i przekrój kabla”, „rok budowy”. UWAGI KOŃCOWE DLA ROBÓT BRANŻY ELEKTRYCZNEJ:  budowę oświetlenia wykonać zgodnie z projektem, normami, przepisami i zasadami sztuki budowlanej,  do odbioru przygotować dokumentację powykonawczą i protokoły pomiaru skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, rezystancji kabli i uziemienia,  należy powiadomić ENEA – OPERATOR S. A. w celu przygotowania wyłączeń linii i powiadomienia odbiorców,  przy wykonywaniu robót budowlanych należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. 2019.266 tj. z dnia 2019.02.12), Ujęte w projekcie nazwy firm lub symboli z katalogów wskazujących nazwy firm, są przykładowe i użycie innych elementów składowych tego projektu jest możliwe pod warunkiem, iż spełniają wymagane warunki i parametry jakości na podstawie, których został opracowany projekt. Szczegółowy zakres prac został przedstawiony w: 1) Dokumentacji Projektowej dla zadania pn.: Zadanie 1. Przebudowa drogi powiatowej nr 2617G: Skoszewo – Pelplin – Przymuszewo – Leśno – DW 235- Lubnia na odcinku DW 235 – Lubnia dł. ok. 0,120 km oraz nr 2410G: DW 235 – Brusy – Małe Gliśno – Lubnia – Wiele – Karsin – Czersk – DK 22 na odcinku Lubnia – granica Powiatu Chojnickiego dł. Ok. 5,280 km wraz z odcinkiem kanalizacji deszczowej w m. Lubnia a) Projekty budowlane: Branża Teletechniczna – przebudowa sieci teletechnicznych. Branża energetyczna – przebudowa urządzeń elektroenergetycznych nN; demontaż oświetlenia drogowego. b) Projekty architektoniczno-budowlane: Branża teletechniczna – przebudowa sieci teletechnicznych. Branża energetyczna – przebudowa urządzeń elektroenergetycznych nN; Demontaż oświetlenia drogowego. Branża energetyczna – oświetlenie drogowe. 2) Decyzje administracyjne pozwalające na realizację zadania, 2. Obowiązki ogólne Inspektora: 1) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami branży elektrycznej w pełnym zakresie obowiązków wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.), 2) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3) zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego, 4) przygotowywanie i sporządzanie dokumentów, raportów, sprawozdań z realizacji zadania, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i zaleceniami instytucji finansujących przedmiotową inwestycję oraz wszelkich informacji na wniosek Zamawiającego związanych z prowadzoną inwestycją, 5) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi przez osoby wskazane w ofercie, tj. inspektora nadzoru robót elektrycznych i zapewnienia jego obecności na terenie budowy co najmniej 2 razy w tygodniu (obecność należy potwierdzić ustnym sprawozdaniem w siedzibie Zamawiającego) w trakcie wykonania robót branży elektrycznej oraz na każde wezwanie Zamawiającego (pobyt na budowie w terminie do 24h od powiadomienia przez Zamawiającego). 3. Obowiązki – Etap Budowy: 1) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie, 2) nadzorowanie i kontrolowanie prawidłowego prowadzenia dziennika budowy, 3) nadzorowanie i kontrolowanie wykonywania postanowień umowy z Wykonawcą robót budowlanych w stosunku do realizacji elementów zadania oraz do przepisów Prawa Budowlanego i przepisami z nim związanymi, 4) nadzorowanie i kontrolowanie zgodności działań Wykonawcy robót budowlanych z sporządzonym przez niego i zatwierdzonym: a) Planem Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (Plan BIOZ), b) dokumentacją projektową oraz harmonogramem rzeczowo – finansowym zadania, 5) czuwanie nad prawidłową organizacją i zabezpieczeniem robót, zaplecza i terenu budowy, utrzymywaniem przez Wykonawcę robót budowlanych porządku na terenie budowy, 6) monitorowanie postępu robót, 7) podpisywanie protokołów odbioru elementów robót, 8) opiniowania harmonogramu rzeczowo – finansowego przedstawionego przez Wykonawcę robót budowlanych, 9) informowania Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenia kosztów oraz proponowanie sposobów ich zapobiegania, 10) wnioskowanie do Zamawiającego wraz z Kierownikiem budowy o konieczności dokonania zmian jakości, ilości lub technologii robót lub ich części oraz na wykonanie robót zamiennych które uzna za niezbędne dla uzyskania celu oznaczonego w umowie z Wykonawcą robót budowlanych. Przedmiotowy wniosek należy przedstawić Zamawiającemu do zaakceptowania, 11) wnioskowanie do Zamawiającego wraz z kierownikiem budowy o konieczności wykonania, zamówień dodatkowych nie określonych w dokumentacji projektowej w formie protokołów konieczności do zaakceptowania Zamawiającemu, 12) sprawdzanie i odbieranie wykonanych robót budowlano - instalacyjnych w tym kontrola i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu i zanikających poprzez przystąpienie do odbioru tych robót w terminie nie dłuższym niż trzy dni od daty zgłoszenia ich odbioru z potwierdzonym wpisem Wykonawcy robót budowlanych do dziennika budowy, 13) przygotowanie i potwierdzanie gotowości robót do odbiorów częściowych, odbioru końcowego oraz udział w czynnościach tych odbiorów, 14) potwierdzanie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorach częściowych i odbiorze końcowym, 15) uczestniczenie w posiedzeniach powołanych przez Zamawiającego i w naradach koordynacyjnych, 16) prowadzenie, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji związanej z realizacją zadania, rozliczeniami i czynnościami wykonywanymi w ramach niniejszej umowy, 17) udział w protokolarnym przekazaniu przez Wykonawcę robót budowlanych znajdujących się na terenie budowy materiałów, wyrobów budowlanych i wykonanych robót oraz w inwentaryzacji wykonanych robót, w razie odstąpienia od umowy z Wykonawcą robót budowlanych przez którąkolwiek ze stron, wg stanu na dzień odstąpienia, 18) uzyskanie zatwierdzenia przez Zamawiającego wszelkich zmian skutkujących wzrostem ceny kontraktowej lub wydłużeniem terminu zakończenia robót budowlanych, 19) sprawdzanie kompletu dokumentów do dokonania odbioru końcowego robót (projektów z naniesionymi w trakcie realizacji zmianami, protokołów prób i odbiorów, certyfikatów, świadectw zgodności, atestów, itp.). Zamawiający nie określa obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje jedynie czynności wykonywane przez inspektorów nadzoru tj. osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.) nie polegają na wykonaniu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy. Osoby wykonujące te czynności są samodzielnymi uczestnikami procesu budowlanego i działają samodzielnie, także w tym rozumieniu, że same wyznaczają sobie zadania i samie te zadania realizują.

II.5) Główny kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-04-30
2020-04-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dla Części I: osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru robót branży drogowej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019.05.06 z dnia 2019.05.06) Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Dz. U. 2016 r., poz. 65. Dla Części II: osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru robót branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019.05.06 z dnia 2019.05.06) Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Dz. U. 2016 r., poz. 65.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Zamawiający w ramach kryterium doświadczenie osób pełniących nadzór będzie przyznawał punkty za doświadczenie poszczególnych osób wskazanych w ofercie, jako inspektora nadzoru danej branży.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
11. OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ: 1) Wypełniony formularz druk „OFERTA” wg załącznika Dział. C do Siwz. 2) Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XI ust.1 Siwz - propozycje treści oświadczeń zostały zamieszczone w Dziale D Siwz - Załączniki: załącznik nr 1. i 2. 3) INNE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW: a) dokumenty, o których mowa w rozdziale IX, ust. 2 i 4 SIWZ ( Zobowiązanie o współpracy zgodnie z treścią załącznika nr 3 w Dziale D Siwz - jeżeli dotyczy), b) pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z treścią załącznika nr 6 w Dziale D Siwz - jeżeli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
Doświadczenie osoby pełniącej nadzór inwestorski 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach określonych w art. 144 ustawy Pzp oraz w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących załączniki do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-11, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> JĘZYK POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: CZĘŚĆ 1: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót branży drogowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2617G w Lubni oraz drogi powiatowej nr 2410 G na odcinku Lubnia granica powiatu chojnickiego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ 1: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót branży drogowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2617G w Lubni oraz drogi powiatowej nr 2410 G na odcinku Lubnia granica powiatu chojnickiego. ZADANIE REALIZOWANE W RAMACH FUNDUSZU DRÓG SAMORZĄDOWYCH 1. Zakres prac branży drogowej objętych nadzorem inwestorskim przedstawia się następująco: Zakres przebudowywanej drogi rozpoczyna się w km 1+000 (nr drogi 2617 G) w miejscowości Lubnia. W obszarze zabudowanym projektuje się drogę o przekroju ulicznym o szerokości jezdni 6,0 m z lewostronnym chodnikiem i prawostronnym ciągiem pieszo-rowerowym. Od skrzyżowania z ul. Szkolną droga powiatowa 2617G przechodzi w drogę powiatową 2410G. W ciągu odcinka I znajdującego się w obszarze zabudowanym miejscowości Lubnia przewiduje się wykonanie skrzyżowania z drogą powiatową 2410 G. Zakłada się przebudowę lub utwardzenie zjazdów do sąsiadujących z drogą posesji oraz dróg wewnętrznych, a także budowę zatoki autobusowej zlokalizowanej w km 1+150. Projekt zakłada adaptację istniejącej wiaty przystankowej. Na wlocie do miejscowości Lubnia w km 1+540 przewidziano wyspę kanalizującą w celu uspokojenia ruchu. Zjazdy indywidualne należy dostosować do szerokości istniejących bram przy zachowaniu szerokości jezdni zjazdu od 3,0 do 6,0 m. Schemat wykonania zjazdu indywidualnego został przedstawiony na rysunku D-I-5.2 Przekroje konstrukcyjne. Szerokość przejść dla pieszych w obrębie obszaru zabudowanego wynosi 4,0 m. Od km 1+578 do 5+226 (odcinek II) założono przekrój zamiejski o szerokości jezdni 5,5 m z obustronnym poboczem gruntowym o szerokości 1,0 m. Przewiduje się dowiązanie istniejących dróg gruntowych do przebudowywanej drogi. Początek planowanego szlaku rowerowego, w ramach przedmiotowej inwestycji, pokrywa się z początkiem projektowanej przebudowy drogi powiatowej nr 2617G. Przewiduje się wyznaczenie ciągu pieszo-rowerowego po prawej stronie jezdni (kierunek Wiele) do końca miejscowości Lubnia, gdzie jego charakter ulegnie zmianie na wydzieloną ścieżkę rowerową wyznaczoną w pasie przeciwpożarowym (strona prawa) terenu leśnego (od km 1+560 - 5+226). Usytuowanie ścieżki rowerowej na terenie powiatu chojnickiego, gmina Brusy pozostaje bez zmian tj. po prawej stronie (zgodnie z projektowanym kilometrażem). Szczegółowy zakres prac został przedstawiony w: 1) Dokumentacji Projektowej dla zadania pn.: Zadanie 1. Przebudowa drogi powiatowej nr 2617G: Skoszewo – Pelplin – Przymuszewo – Leśno – DW 235- Lubnia na odcinku DW 235 – Lubnia dł. ok. 0,120 km oraz nr 2410G: DW 235 – Brusy – Małe Gliśno – Lubnia – Wiele – Karsin – Czersk – DK 22 na odcinku Lubnia – granica Powiatu Chojnickiego dł. Ok. 5,280 km wraz z odcinkiem kanalizacji deszczowej w m. Lubnia a) Projekty budowlane: Branża drogowa - obiekt drogowy. Branża Sanitarna - kanalizacja deszczowa i sanitarna. b) Projekty architektoniczno-budowlane: Branża drogowa - obiekt drogowy. Branża sanitarna - kanalizacja deszczowa i sanitarna 2) Decyzje administracyjne pozwalające na realizację zadania, Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub źródła a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 2. Obowiązki ogólne Inspektora: 1) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami branży drogowej w pełnym zakresie obowiązków wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.), 2) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3) zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego, 4) przygotowywanie i sporządzanie dokumentów, raportów, sprawozdań z realizacji zadania, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i zaleceniami instytucji finansujących przedmiotową inwestycję oraz wszelkich informacji na wniosek Zamawiającego związanych z prowadzoną inwestycją, 5) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi przez osoby wskazane w ofercie, tj. inspektora nadzoru robót drogowych, i zapewnienia jego obecności na terenie budowy co najmniej 2 razy w tygodniu (obecność należy potwierdzić ustnym sprawozdaniem w siedzibie Zamawiającego w godzinach urzędowania) w trakcie wykonania robót branży drogowej oraz na każde wezwanie Zamawiającego (pobyt na budowie w terminie do 24h od powiadomienia przez Zamawiającego). 3. Obowiązki – Etap Budowy: 1) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie, 2) nadzorowanie i kontrolowanie prawidłowego prowadzenia dziennika budowy, 3) nadzorowanie i kontrolowanie wykonywania postanowień umowy z Wykonawcą robót budowlanych w stosunku do realizacji elementów zadania oraz do przepisów Prawa Budowlanego i przepisami z nim związanymi, 4) nadzorowanie i kontrolowanie zgodności działań Wykonawcy robót budowlanych z sporządzonym przez niego i zatwierdzonym: a) Planem Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (Plan BIOZ), b) dokumentacją projektową oraz harmonogramem rzeczowo – finansowym zadania, 5) czuwanie nad prawidłową organizacją i zabezpieczeniem robót, zaplecza i terenu budowy, utrzymywaniem przez Wykonawcę robót budowlanych porządku na terenie budowy, 6) monitorowanie postępu robót, 7) podpisywanie protokołów odbioru elementów robót, 8) opiniowania harmonogramu rzeczowo – finansowego przedstawionego przez Wykonawcę robót budowlanych, 9) informowania Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenia kosztów oraz proponowanie sposobów ich zapobiegania, 10) wnioskowanie do Zamawiającego wraz z Kierownikiem budowy o konieczności dokonania zmian jakości, ilości lub technologii robót lub ich części oraz na wykonanie robót zamiennych które uzna za niezbędne dla uzyskania celu oznaczonego w umowie z Wykonawcą robót budowlanych. Przedmiotowy wniosek należy przedstawić Zamawiającemu do zaakceptowania, 11) wnioskowanie do Zamawiającego wraz z kierownikiem budowy o konieczności wykonania, zamówień dodatkowych nie określonych w dokumentacji projektowej w formie protokołów konieczności do zaakceptowania Zamawiającemu, 12) sprawdzanie i odbieranie wykonanych robót budowlano - instalacyjnych w tym kontrola i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu i zanikających poprzez przystąpienie do odbioru tych robót w terminie nie dłuższym niż trzy dni od daty zgłoszenia ich odbioru z potwierdzonym wpisem Wykonawcy robót budowlanych do dziennika budowy, 13) przygotowanie i potwierdzanie gotowości robót do odbiorów częściowych, odbioru końcowego oraz udział w czynnościach tych odbiorów, 14) potwierdzanie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorach częściowych i odbiorze końcowym, 15) uczestniczenie w posiedzeniach powołanych przez Zamawiającego i w naradach koordynacyjnych, 16) prowadzenie, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji związanej z realizacją zadania, rozliczeniami i czynnościami wykonywanymi w ramach niniejszej umowy, 17) udział w protokolarnym przekazaniu przez Wykonawcę robót budowlanych znajdujących się na terenie budowy materiałów, wyrobów budowlanych i wykonanych robót oraz w inwentaryzacji wykonanych robót, w razie odstąpienia od umowy z Wykonawcą robót budowlanych przez którąkolwiek ze stron, wg stanu na dzień odstąpienia, 18) uzyskanie zatwierdzenia przez Zamawiającego wszelkich zmian skutkujących wzrostem ceny kontraktowej lub wydłużeniem terminu zakończenia robót budowlanych, 19) sprawdzanie kompletu dokumentów do dokonania odbioru końcowego robót (projektów z naniesionymi w trakcie realizacji zmianami, protokołów prób i odbiorów, certyfikatów, świadectw zgodności, atestów, itp.). Zamawiający nie określa obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje jedynie czynności wykonywane przez inspektorów nadzoru tj. osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.) nie polegają na wykonaniu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy. Osoby wykonujące te czynności są samodzielnymi uczestnikami procesu budowlanego i działają samodzielnie, także w tym rozumieniu, że same wyznaczają sobie zadania i same te zadania realizują.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
Doświadczenie osoby pełniącej nadzór inwestorski 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający w ramach kryterium doświadczenie osób pełniących nadzór będzie przyznawał punkty za doświadczenie poszczególnych osób wskazanych w ofercie, jako inspektora nadzoru danej branży.


Część nr: 2 Nazwa: CZĘŚĆ 2: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót branży elektrycznej dla zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2617G w Lubni oraz drogi powiatowej nr 2410 G na odcinku Lubnia granica powiatu chojnickiego - branża elektryczna.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ 2: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót branży elektrycznej dla zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2617G w Lubni oraz drogi powiatowej nr 2410 G na odcinku Lubnia granica powiatu chojnickiego - branża elektryczna. ZADANIE REALIZOWANE W RAMACH FUNDUSZU DRÓG SAMORZĄDOWYCH 1. Zakres prac branży elektrycznej objętych nadzorem inwestorskim przedstawia się następująco: 1) Przebudowa linii napowietrznych i kablowych nN 0,4 kV Zakres prac energetycznych polegać będzie na usunięciu kolizji nr 11 do kolizji nr 12 kończąc na złączu ZK 701 stacji transformatorowej 33298. Roboty polegać będą na demontażu linii napowietrznych i kablowych nn i oświetlenia drogowego. Przy przebudowie urządzeń energetycznych w eksploatacji ENEA Rejon Dystrybucji Chojnice wykonawca powinien stosować materiały ujęte w aktualnych standardach w sieciach dystrybucyjnych ENEA Operator Sp. z o.o. 2) Oświetlenie drogowe Zakres zadania obejmuje budowę oświetlenia drogowego wzdłuż przebudowywanej ulicy Dworcowej w Lubni stanowiącej drogę powiatową nr 2617G na odcinku ca 0,5km.  ułożenie linii kablowych oświetleniowych, wyprowadzenie obwodów oświetleniowych z projektowanej szafki oświetleniowej w rurach osłonowych DVR 75,  montaż słupów 8m (21 szt.) wraz z wysięgnikami i fundamentami,  montaż opraw oświetleniowych wraz z lampami LED 78W (18 szt.) i 125W (3 szt.),  pozostałe elementy wymienione w dokumentacji projektowej,  Demontaż systemu oświetlenia w technologii prac pod napięciem. Należy zastosować słupy 8m z wysięgnikiem, oprawy LED-owe oraz kable oświetleniowe typu YAKY 4x25mm2 i YKYżo 3x2,5mm2. Oprawa drogowa LED musi posiadać następujące minimalne parametry: Klosz wykonany ze szkła bezpiecznego o IK min 08, oprawa dwukomorowa, możliwość montażu bezpośrednio na słupie i na wysięgniku, średnica montażu 60mm, regulacja kąta nachylenia oprawy 5,10,15st, uchwyt w kolorze oprawy lakierowany, temperatura barwowa światła białego 4400K- 4600K, obudowa z wysokociśnieniowego odlewu aluminiowego zaprojektowana specjalnie pod lampy LED bez dodatkowych radiatorów, żeber, wnęk, całkowicie gładka lakierowana górna pokrywa- tak aby minimalizowała możliwość przywierania i gromadzenia się brudu, klapa osprzętu elektrycznego otwierana w dół, zabezpieczona- elektryka zabezpieczona przed działaniem czynników atmosferycznych, statecznik dali z autonomiczną redukcja mocy 3poziomy, z podtrzymaniem strumienia na stałym poziomie, IP66 dla całej oprawy, II klasa ochronności elektrycznej, oprawa posiada filtr oddychający, oprawa posiada zabezpieczenie przeciwprzepięciowe, spadek strumienia świetlnego oprawy co najwyżej 0.8 po 100 000h świecenia przy wyłączonej stabilizacji strumienia, oprawa pod względem fotometrycznym osiąga parametry minimum równe oprawie projektowej we wszystkich punktach czyli: luminancja, równomierność, olśnienie, posiada certyfikat CE i ENEC, moc oprawy nie większa niż w projekcie. Wyprowadzić obwody oświetleniowe z projektowanej szafki oświetleniowej. Kable przy skrzyżowaniu z innym uzbrojeniem zabezpieczyć rurami DVR 75 (kable zasilające słupy w całości prowadzić w rurach osłonowych), pod drogą kable układać w rurach RHDPEp 110/6,3 (SRS 110). Czujkę przekaźnika zmierzchowego zaprojektowano na najbliższym słupie i połączono je z szafką oświetleniowymi kablem typu YKY 2x2,5mm2 w rurze DVR 50. Należy uziemić szafki oświetleniowe, złącza pomiarowe, ostatnie oraz rozgałęźne słupy w obwodach oświetleniowych. Rezystancja uziemienia nie może przekraczać 10Ω. Uziomy z bednarki ocynkowanej Fe/Zn 25 x 4mm na całej długości, układne wzdłuż projektowanych kabli oświetleniowych. Na kablach oświetleniowych w odstępach co 10m stosować opaski kablowe z tworzywa sztucznego z trwale wygrawerowanymi danymi: „Oświetlenie”, „Właściciel”, „typ i przekrój kabla”, „rok budowy”. UWAGI KOŃCOWE DLA ROBÓT BRANŻY ELEKTRYCZNEJ:  budowę oświetlenia wykonać zgodnie z projektem, normami, przepisami i zasadami sztuki budowlanej,  do odbioru przygotować dokumentację powykonawczą i protokoły pomiaru skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, rezystancji kabli i uziemienia,  należy powiadomić ENEA – OPERATOR S. A. w celu przygotowania wyłączeń linii i powiadomienia odbiorców,  przy wykonywaniu robót budowlanych należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. 2019.266 tj. z dnia 2019.02.12), Ujęte w projekcie nazwy firm lub symboli z katalogów wskazujących nazwy firm, są przykładowe i użycie innych elementów składowych tego projektu jest możliwe pod warunkiem, iż spełniają wymagane warunki i parametry jakości na podstawie, których został opracowany projekt. Szczegółowy zakres prac został przedstawiony w: 1) Dokumentacji Projektowej dla zadania pn.: Zadanie 1. Przebudowa drogi powiatowej nr 2617G: Skoszewo – Pelplin – Przymuszewo – Leśno – DW 235- Lubnia na odcinku DW 235 – Lubnia dł. ok. 0,120 km oraz nr 2410G: DW 235 – Brusy – Małe Gliśno – Lubnia – Wiele – Karsin – Czersk – DK 22 na odcinku Lubnia – granica Powiatu Chojnickiego dł. Ok. 5,280 km wraz z odcinkiem kanalizacji deszczowej w m. Lubnia a) Projekty budowlane: Branża Teletechniczna – przebudowa sieci teletechnicznych. Branża energetyczna – przebudowa urządzeń elektroenergetycznych nN; demontaż oświetlenia drogowego. b) Projekty architektoniczno-budowlane: Branża teletechniczna – przebudowa sieci teletechnicznych. Branża energetyczna – przebudowa urządzeń elektroenergetycznych nN; Demontaż oświetlenia drogowego. Branża energetyczna – oświetlenie drogowe. 2) Decyzje administracyjne pozwalające na realizację zadania, 2. Obowiązki ogólne Inspektora: 1) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami branży elektrycznej w pełnym zakresie obowiązków wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.), 2) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3) zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego, 4) przygotowywanie i sporządzanie dokumentów, raportów, sprawozdań z realizacji zadania, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i zaleceniami instytucji finansujących przedmiotową inwestycję oraz wszelkich informacji na wniosek Zamawiającego związanych z prowadzoną inwestycją, 5) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi przez osoby wskazane w ofercie, tj. inspektora nadzoru robót elektrycznych i zapewnienia jego obecności na terenie budowy co najmniej 2 razy w tygodniu (obecność należy potwierdzić ustnym sprawozdaniem w siedzibie Zamawiającego) w trakcie wykonania robót branży elektrycznej oraz na każde wezwanie Zamawiającego (pobyt na budowie w terminie do 24h od powiadomienia przez Zamawiającego). 3. Obowiązki – Etap Budowy: 1) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie, 2) nadzorowanie i kontrolowanie prawidłowego prowadzenia dziennika budowy, 3) nadzorowanie i kontrolowanie wykonywania postanowień umowy z Wykonawcą robót budowlanych w stosunku do realizacji elementów zadania oraz do przepisów Prawa Budowlanego i przepisami z nim związanymi, 4) nadzorowanie i kontrolowanie zgodności działań Wykonawcy robót budowlanych z sporządzonym przez niego i zatwierdzonym: a) Planem Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (Plan BIOZ), b) dokumentacją projektową oraz harmonogramem rzeczowo – finansowym zadania, 5) czuwanie nad prawidłową organizacją i zabezpieczeniem robót, zaplecza i terenu budowy, utrzymywaniem przez Wykonawcę robót budowlanych porządku na terenie budowy, 6) monitorowanie postępu robót, 7) podpisywanie protokołów odbioru elementów robót, 8) opiniowania harmonogramu rzeczowo – finansowego przedstawionego przez Wykonawcę robót budowlanych, 9) informowania Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenia kosztów oraz proponowanie sposobów ich zapobiegania, 10) wnioskowanie do Zamawiającego wraz z Kierownikiem budowy o konieczności dokonania zmian jakości, ilości lub technologii robót lub ich części oraz na wykonanie robót zamiennych które uzna za niezbędne dla uzyskania celu oznaczonego w umowie z Wykonawcą robót budowlanych. Przedmiotowy wniosek należy przedstawić Zamawiającemu do zaakceptowania, 11) wnioskowanie do Zamawiającego wraz z kierownikiem budowy o konieczności wykonania, zamówień dodatkowych nie określonych w dokumentacji projektowej w formie protokołów konieczności do zaakceptowania Zamawiającemu, 12) sprawdzanie i odbieranie wykonanych robót budowlano - instalacyjnych w tym kontrola i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu i zanikających poprzez przystąpienie do odbioru tych robót w terminie nie dłuższym niż trzy dni od daty zgłoszenia ich odbioru z potwierdzonym wpisem Wykonawcy robót budowlanych do dziennika budowy, 13) przygotowanie i potwierdzanie gotowości robót do odbiorów częściowych, odbioru końcowego oraz udział w czynnościach tych odbiorów, 14) potwierdzanie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorach częściowych i odbiorze końcowym, 15) uczestniczenie w posiedzeniach powołanych przez Zamawiającego i w naradach koordynacyjnych, 16) prowadzenie, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji związanej z realizacją zadania, rozliczeniami i czynnościami wykonywanymi w ramach niniejszej umowy, 17) udział w protokolarnym przekazaniu przez Wykonawcę robót budowlanych znajdujących się na terenie budowy materiałów, wyrobów budowlanych i wykonanych robót oraz w inwentaryzacji wykonanych robót, w razie odstąpienia od umowy z Wykonawcą robót budowlanych przez którąkolwiek ze stron, wg stanu na dzień odstąpienia, 18) uzyskanie zatwierdzenia przez Zamawiającego wszelkich zmian skutkujących wzrostem ceny kontraktowej lub wydłużeniem terminu zakończenia robót budowlanych, 19) sprawdzanie kompletu dokumentów do dokonania odbioru końcowego robót (projektów z naniesionymi w trakcie realizacji zmianami, protokołów prób i odbiorów, certyfikatów, świadectw zgodności, atestów, itp.). Zamawiający nie określa obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje jedynie czynności wykonywane przez inspektorów nadzoru tj. osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.) nie polegają na wykonaniu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy. Osoby wykonujące te czynności są samodzielnymi uczestnikami procesu budowlanego i działają samodzielnie, także w tym rozumieniu, że same wyznaczają sobie zadania i samie te zadania realizują.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
Doświadczenie osoby pełniącej nadzór inwestorski 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający w ramach kryterium doświadczenie osób pełniących nadzór będzie przyznawał punkty za doświadczenie poszczególnych osób wskazanych w ofercie, jako inspektora nadzoru danej branży.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygady cieśli, zbrojarzy, murarzy - Żukowo
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygady cieśli, zbrojarzy, murarzy Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI