Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
CZ. IX – Budowa rekreacyjnej przestrzeni w Majdach Cz. 9.4 -Budowa miniboiska do piłki koszykowej Cz. 9.5 –Budowa oświetlenia parkowego na Skwerze Wędkarza, Cz. 9.6 –Wykonanie monitoringu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stawiguda
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743195
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Olsztyńska 10
1.5.2.) Miejscowość: Stawiguda
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-034
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 895126839
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@stawiguda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.stawiguda.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
CZ. IX – Budowa rekreacyjnej przestrzeni w Majdach Cz. 9.4 -Budowa miniboiska do piłki koszykowej Cz. 9.5 –Budowa oświetlenia parkowego na Skwerze Wędkarza, Cz. 9.6 –Wykonanie monitoringu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6a04396-a8e2-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043853
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001107/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.19 CZ. IX – Budowa rekreacyjnej przestrzeni w Majdach CZĘŚĆ 9.4 – Budowa miniboiska do piłki koszykowej. Cz. 9.5 – Budowa oświetlenia parkowego na Skwerze Wędkarza, Cz. 9.6 – Wykonanie monitoringu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/stawiguda3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/stawiguda
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w formularzu ogłoszenia o zamówieniu informuję, że informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej oraz informacje dotyczące wymogu użycia podpisu elektronicznego zostały szczegółowo określone w SWZ dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/stawiguda
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Stawiguda, ul. Olsztyńska 10, 11-034 Stawiguda; inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Stawiguda jest Pan Kamil Sapeta, kontakt: tel. 533-80-80-90, e-mail: iod@stawiguda.pl; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego BiZ.271.1.7.2021 prowadzonym w trybie podstawowym; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BiZ.271.1.7.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres inwestycji obejmuje budowę mini boiska do piłki koszykowej na terenach rekreacyjnych przy projektowanym trakcie dydaktycznym. Boisko o nawierzchni z bezfazowej kostki betonowej, wyposażone w kosz na wysięgniku typu gęsia szyja.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r., poz. 2019 z późn. zm.)w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego (wykonanie robót ziemnych, podbudowy, nawierzchni, ułożenie obrzeży i krawężników dostawa i montaż kosza do gry w piłkę koszykową) podobnych do robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem przedmiotowym) o wartości max. 50 % zamówienia podstawowego.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium i jego znaczeniem:1. Kryteria Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest najniższa cena brutto wyrażona w PLN.Cena* – Wc (waga 60 %), proporcjonalnie wg wzoru: Wartość całkowita kryterium Cena Wc = (najniższa cena brutto z ofert / cena brutto oferty badanej) x 100 pkt x 60% * w przypadku podmiotów zagranicznych, które na podstawie odrębnych przepisów, nie są zobowiązane do uiszczenia podatku VAT w kraju i ich oferty zawierają cenę z 0% stawką podatku VAT, Zamawiający dokonując oceny ofert w kryterium ceny dla porównania tych ofert doliczy do ceny ofertowej podmiotów zagranicznych, kwotę należnego, obciążającego Zamawiającego z tytułu realizacji umowy, podatku VAT oraz cła. 2. Warunki rękojmi (Wr) – (waga 40 %) Rękojmia na wykonanie robót i zamontowane urządzenia (Wr) – (max. 40 pkt) Rękojmia minimum 60 miesięcy Za zwiększenie okresu rękojmi do 66 miesięcy przyznanych zostanie 40 pkt. Wartość rękojmi powyżej 66 miesięcy będzie punktowana jedynie maksymalną ilością wynoszącą 40 pkt., lecz taka wartość nie spowoduje eliminacji oferty. Objaśnienie: 60 miesięcy – 0 pkt 66 miesięcy – 40 pkt Wartość całkowita kryterium rękojmi Wr Wr = (ilość punktów dodatkowych danej oferty / maksymalna ilość punktów dodatkowych do zdobycia) x 100 pkt x 40% 3. Całkowita punktowa wartość oferty liczona będzie wg wzoru: W = Wc + Wr
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki rękojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium i jego znaczeniem:1. Kryteria Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest najniższa cena brutto wyrażona w PLN.Cena* – Wc (waga 60 %), proporcjonalnie wg wzoru: Wartość całkowita kryterium Cena Wc = (najniższa cena brutto z ofert / cena brutto oferty badanej) x 100 pkt x 60% * w przypadku podmiotów zagranicznych, które na podstawie odrębnych przepisów, nie są zobowiązane do uiszczenia podatku VAT w kraju i ich oferty zawierają cenę z 0% stawką podatku VAT, Zamawiający dokonując oceny ofert w kryterium ceny dla porównania tych ofert doliczy do ceny ofertowej podmiotów zagranicznych, kwotę należnego, obciążającego Zamawiającego z tytułu realizacji umowy, podatku VAT oraz cła. 2. Warunki rękojmi (Wr) – (waga 40 %) Rękojmia na wykonanie robót i zamontowane urządzenia (Wr) – (max. 40 pkt) Rękojmia minimum 60 miesięcy Za zwiększenie okresu rękojmi do 66 miesięcy przyznanych zostanie 40 pkt. Wartość rękojmi powyżej 66 miesięcy będzie punktowana jedynie maksymalną ilością wynoszącą 40 pkt., lecz taka wartość nie spowoduje eliminacji oferty. Objaśnienie: 60 miesięcy – 0 pkt 66 miesięcy – 40 pkt Wartość całkowita kryterium rękojmi Wr Wr = (ilość punktów dodatkowych danej oferty / maksymalna ilość punktów dodatkowych do zdobycia) x 100 pkt x 40% 3. Całkowita punktowa wartość oferty liczona będzie wg wzoru: W = Wc + Wr4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres inwestycji obejmuje budowę oświetlenia Skweru Wędkarza. W zakres robót wchodzi wykonanie dwóch latarni parkowych z oprawami LED z zasileniem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r., poz. 2019 z późn. zm.)w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego (układanie kabli, montaż słupów oświetleniowych, wykonanie robót związanych z wykonaniem monitoringu podobnych do robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem przedmiotowym) o wartości max. 50 % zamówienia podstawowego.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium i jego znaczeniem:1. Kryteria Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest najniższa cena brutto wyrażona w PLN.Cena* – Wc (waga 60 %), proporcjonalnie wg wzoru: Wartość całkowita kryterium Cena Wc = (najniższa cena brutto z ofert / cena brutto oferty badanej) x 100 pkt x 60% * w przypadku podmiotów zagranicznych, które na podstawie odrębnych przepisów, nie są zobowiązane do uiszczenia podatku VAT w kraju i ich oferty zawierają cenę z 0% stawką podatku VAT, Zamawiający dokonując oceny ofert w kryterium ceny dla porównania tych ofert doliczy do ceny ofertowej podmiotów zagranicznych, kwotę należnego, obciążającego Zamawiającego z tytułu realizacji umowy, podatku VAT oraz cła. 2. Warunki rękojmi (Wr) – (waga 40 %) Rękojmia na wykonanie robót i zamontowane urządzenia (Wr) – (max. 40 pkt) Rękojmia minimum 60 miesięcy Za zwiększenie okresu rękojmi do 66 miesięcy przyznanych zostanie 40 pkt. Wartość rękojmi powyżej 66 miesięcy będzie punktowana jedynie maksymalną ilością wynoszącą 40 pkt., lecz taka wartość nie spowoduje eliminacji oferty. Objaśnienie: 60 miesięcy – 0 pkt 66 miesięcy – 40 pkt Wartość całkowita kryterium rękojmi Wr Wr = (ilość punktów dodatkowych danej oferty / maksymalna ilość punktów dodatkowych do zdobycia) x 100 pkt x 40% 3. Całkowita punktowa wartość oferty liczona będzie wg wzoru: W = Wc + Wr
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki rękojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium i jego znaczeniem:1. Kryteria Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest najniższa cena brutto wyrażona w PLN.Cena* – Wc (waga 60 %), proporcjonalnie wg wzoru: Wartość całkowita kryterium Cena Wc = (najniższa cena brutto z ofert / cena brutto oferty badanej) x 100 pkt x 60% * w przypadku podmiotów zagranicznych, które na podstawie odrębnych przepisów, nie są zobowiązane do uiszczenia podatku VAT w kraju i ich oferty zawierają cenę z 0% stawką podatku VAT, Zamawiający dokonując oceny ofert w kryterium ceny dla porównania tych ofert doliczy do ceny ofertowej podmiotów zagranicznych, kwotę należnego, obciążającego Zamawiającego z tytułu realizacji umowy, podatku VAT oraz cła. 2. Warunki rękojmi (Wr) – (waga 40 %) Rękojmia na wykonanie robót i zamontowane urządzenia (Wr) – (max. 40 pkt) Rękojmia minimum 60 miesięcy Za zwiększenie okresu rękojmi do 66 miesięcy przyznanych zostanie 40 pkt. Wartość rękojmi powyżej 66 miesięcy będzie punktowana jedynie maksymalną ilością wynoszącą 40 pkt., lecz taka wartość nie spowoduje eliminacji oferty. Objaśnienie: 60 miesięcy – 0 pkt 66 miesięcy – 40 pkt Wartość całkowita kryterium rękojmi Wr Wr = (ilość punktów dodatkowych danej oferty / maksymalna ilość punktów dodatkowych do zdobycia) x 100 pkt x 40% 3. Całkowita punktowa wartość oferty liczona będzie wg wzoru: W = Wc + Wr4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres inwestycji obejmuje wykonanie monitoringu we wsi Majdy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r., poz. 2019 z późn. zm.)w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego (układanie kabli, montaż słupów oświetleniowych, wykonanie robót związanych z wykonaniem monitoringu podobnych do robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem przedmiotowym) o wartości max. 50 % zamówienia podstawowego.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium i jego znaczeniem:1. Kryteria Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest najniższa cena brutto wyrażona w PLN.Cena* – Wc (waga 60 %), proporcjonalnie wg wzoru: Wartość całkowita kryterium Cena Wc = (najniższa cena brutto z ofert / cena brutto oferty badanej) x 100 pkt x 60% * w przypadku podmiotów zagranicznych, które na podstawie odrębnych przepisów, nie są zobowiązane do uiszczenia podatku VAT w kraju i ich oferty zawierają cenę z 0% stawką podatku VAT, Zamawiający dokonując oceny ofert w kryterium ceny dla porównania tych ofert doliczy do ceny ofertowej podmiotów zagranicznych, kwotę należnego, obciążającego Zamawiającego z tytułu realizacji umowy, podatku VAT oraz cła. 2. Warunki rękojmi (Wr) – (waga 40 %) Rękojmia na wykonanie robót i zamontowane urządzenia (Wr) – (max. 40 pkt) Rękojmia minimum 60 miesięcy Za zwiększenie okresu rękojmi do 66 miesięcy przyznanych zostanie 40 pkt. Wartość rękojmi powyżej 66 miesięcy będzie punktowana jedynie maksymalną ilością wynoszącą 40 pkt., lecz taka wartość nie spowoduje eliminacji oferty. Objaśnienie: 60 miesięcy – 0 pkt 66 miesięcy – 40 pkt Wartość całkowita kryterium rękojmi Wr Wr = (ilość punktów dodatkowych danej oferty / maksymalna ilość punktów dodatkowych do zdobycia) x 100 pkt x 40% 3. Całkowita punktowa wartość oferty liczona będzie wg wzoru: W = Wc + Wr
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki rękojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium i jego znaczeniem:1. Kryteria Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest najniższa cena brutto wyrażona w PLN.Cena* – Wc (waga 60 %), proporcjonalnie wg wzoru: Wartość całkowita kryterium Cena Wc = (najniższa cena brutto z ofert / cena brutto oferty badanej) x 100 pkt x 60% * w przypadku podmiotów zagranicznych, które na podstawie odrębnych przepisów, nie są zobowiązane do uiszczenia podatku VAT w kraju i ich oferty zawierają cenę z 0% stawką podatku VAT, Zamawiający dokonując oceny ofert w kryterium ceny dla porównania tych ofert doliczy do ceny ofertowej podmiotów zagranicznych, kwotę należnego, obciążającego Zamawiającego z tytułu realizacji umowy, podatku VAT oraz cła. 2. Warunki rękojmi (Wr) – (waga 40 %) Rękojmia na wykonanie robót i zamontowane urządzenia (Wr) – (max. 40 pkt) Rękojmia minimum 60 miesięcy Za zwiększenie okresu rękojmi do 66 miesięcy przyznanych zostanie 40 pkt. Wartość rękojmi powyżej 66 miesięcy będzie punktowana jedynie maksymalną ilością wynoszącą 40 pkt., lecz taka wartość nie spowoduje eliminacji oferty. Objaśnienie: 60 miesięcy – 0 pkt 66 miesięcy – 40 pkt Wartość całkowita kryterium rękojmi Wr Wr = (ilość punktów dodatkowych danej oferty / maksymalna ilość punktów dodatkowych do zdobycia) x 100 pkt x 40% 3. Całkowita punktowa wartość oferty liczona będzie wg wzoru: W = Wc + Wr4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4