„Budowa żłobka przy ul. Piastowskiej w Radomiu”- w ramach Programu „MALUCH+” na lata...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Budowa żłobka przy ul. Piastowskiej w Radomiu”- w ramach Programu „MALUCH+” na lata 2022-2029
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadom
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-05-09
  • ZamawiającyGmina Miasta Radomia
  • Data publikacji ogłoszenia2024-04-15
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00284282
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa żłobka przy ul. Piastowskiej w Radomiu”- w ramach Programu „MALUCH+” na lata 2022-2029

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Radomia

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji Urzędu Miejskiego w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7962817529

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kilińskiego 30

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwest@umradom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa żłobka przy ul. Piastowskiej w Radomiu”- w ramach Programu „MALUCH+” na lata 2022-2029

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2cf127f-f7d3-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00284282

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00560636/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 ,,Budowa żłobka przy ul. Piastowskiej w Radomiu." - w ramach Programu ,,MALUCH+" na lata 2022-2029

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie jest współfinansowane ze środków KPO w ramach Programu „MALUCH+” 2022-2029.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/913472

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje w przedmiocie zawierają § 9 i § 13 SWZ.
Adres strony internetowej:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/913472

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania w przedmiocie określają §9 i § 13 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny zrealizowany w § 20 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia określone w § 20 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: In.III.271.8.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są kompleksowe roboty budowlane związane z budową budynku żłobka wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu. Obiekt zlokalizowany na działkach nr 157/1; 157/2; 156/26; 156/28 (obr.0260 ark. 205) przy ul. Piastowskiej w Radomiu.
Powierzchnia zabudowy budynku – ok. 1467,45 m2 ; pow. użytkowa – ok. 2392,10 m2 ; kubatura budynku – ok. 12017 m3. Budynek dwukondygnacyjny, wykonany w technologii tradycyjnej murowanej.
2. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Roboty w zakresie przygotowania terenu w tym m.in.:
a) usunięcie karpin po wyciętych drzewach (ok. 50 szt.). Zamówienie nie obejmuje wycinki drzew, która została już zrealizowana.
b) usunięcie zalegającej ziemi wraz z zanieczyszczeniami (ok. 4 tys. m3)
c) zdemontowanie fragmentu kanalizacji deszczowej na działce wraz z istniejącą komorą
2) Roboty budowlane w obrębie budynku w tym m.in.:
a) roboty ogólnobudowlane tj. kompleksowe wykonanie budynku żłobka o powierzchni użytkowej ok. 2392,10 m2 - wg projektu architektonicznego wraz z podjazdem dla osób niepełnosprawnych, w tym w szczególności:
- wykonanie ścian zewnętrznych nośnych, ścian wewnętrznych konstrukcyjnych i ścian działowych z pustaków ceramicznych,
- montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
- wykonanie schodów wewnętrznych (2 klatki schodowe),
- montaż windy osobowej oraz windy gastronomicznej,
- wykonanie termoizolacji ścian zewnętrznych,
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowych,
- wykonanie tynków wewnętrznych i zewnętrznych oraz malowanie,
- montaż balustrad zewnętrznych.
b) roboty instalacyjne:
- montaż instalacji wody ciepłej i zimnej, instalacji c.o. i c.t. oraz kanalizacji sanitarnej i technologicznej kuchni,
- montaż instalacji wody p.poż.,
- montaż instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji,
- wykonanie węzła cieplnego,
- biały montaż,
- dostawa i montaż fabrycznie nowych urządzeń technologicznych kuchni w zakresie wskazanym w przedmiarze robót,
- kompleksowe wykonanie instalacji elektrycznych w budynku obejmujących instalację zasilającą od złącza kablowego do budynku, rozdzielnie elektryczne, wewnętrzne linie zasilające oraz instalację: zasilania gniazd wtyczkowych i urządzeń technologicznych, oświetlenia wewnętrznego, oświetlenia awaryjnego, uziemiającą i połączeń wyrównawczych, ochrony od porażeń, ochrony przepięciowej, odgromową, teletechniczną, systemu sygnalizacji włamania, SSWiN, oddymiania, domofonową,
- dostawa i montaż fabrycznie nowej instalacji fotowoltaicznej z 48 modułów PV o łącznej mocy 19,2 kWp.
3) Roboty budowlane w zakresie zagospodarowania terenu w tym m.in.:
a) przebudowa sieci wodociągowej w granicach działki – zgodnie z projektem,
b) wykonanie zewnętrznej kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z przyłączami,
c) wykonanie zewnętrznego oświetlenia terenu,
d) wykonanie tuneli kablowych dla podłączenia w przyszłości ładowarek elektrycznych oraz instalacji telekominikacyjnej,
e) budowa placu zabaw o nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej (z wyłączeniem technologii natrysku) o pow. ok. 366,6 m2 wraz z dostawą i montażem urządzeń zabawowych oraz ogrodzenia wokół placu,
f) wykonanie wiaty śmietnikowej zadaszonej,
g) wykonanie ogrodzenia terenu działki oraz ogrodzenia placu zabaw,
h) wykonanie drogi pożarowej oraz miejsc postojowych z kostki betonowej wibroprasowanej gr 8 cm,
i) wykonanie chodników z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 6 cm,
j) roboty w zakresie gospodarki zielenią, (wykonanie nowych nasadzeń drzew, krzewów, wykonanie trawników),
k) dostawa i montaż elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery),
l) wykonanie i montaż 2 tablic informacyjnych (na zasadach określonych w zał. do SWZ „Wymogi dot. tablic informacyjnych”).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na zasadach określonych w § 15 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że ten posiada na rachunku kwotę środków finansowych nie mniejszą niż 1.000.000,00 (słownie: jeden milion 00/100) złotych, lub że posiada zdolność kredytową na kwotę minimum 1.000.000,00 złotych, lub że łącznie z obydwu w/w źródeł (posiada na rachunku i posiada zdolność kredytową) dysponuje kwotą min. 1.000.000,00 złotych.
2) Zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że ten:
a) w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył robotę budowlaną o całkowitej wartości -wraz z np. ewentualnym zagospodarowaniem terenu itp.- min. 9.000.000,00 (słownie: dziewięć milionów i 00/100) złotych, polegającą na budowie, przebudowie bądź remoncie obiektu kubaturowego (budynku),
b) Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że ten dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji n/w osoby:
- kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;
- kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych;
- kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych i wentylacyjnych;
z zastrzeżeniem, że Zamawiający uzna Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony również, jeżeli Wykonawca wykaże mniejszą lub większą ilość osób, ale osoby te posiadają łącznie wszystkie w/w wymagane uprawnienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – wykonawca nie jest jednak zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane
2) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, rodzaju, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz, których roboty budowlane zostały wykonane, potwierdzający spełnienie warunku określonego w § 7 pkt 1 ppkt 2 lit. a) SWZ – wg wzoru stanowiącego załącznik do SWZ;
2) Dowody określające czy roboty budowlane (min. 1) o których mowa w ppkt 1, zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyny niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
3) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzający spełnienie warunku określonego w § 7 pkt 1 ppkt 2 lit. b) SWZ – wg wzoru stanowiącego załącznik do SWZ,
4) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem – dokument wymagany w celu potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu określonego w § 7 pkt 1 ppkt 1 SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z treścią § 8 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 150.000,00 (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy i 00/100) złotych. Szczegółowe wymagania zawiera § 11 SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania w przedmiocie określa § 8 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Uregulowania w przedmiocie istotnych zmian umowy zawiera §12 oraz §12a Projektu Umowy (zał. do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-09 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/913472

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-09 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-07

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykluczeniu z udziału w postępowaniu podlega także Wykonawca, w odniesieniu do którego zachodzą okoliczności określone w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI