BUDOWA ŻŁOBKA PRZY UL. ŁAGUNY W DZIELNICY WESOŁA M.ST. WARSZAWY

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
BUDOWA ŻŁOBKA PRZY UL. ŁAGUNY W DZIELNICY WESOŁA M.ST. WARSZAWY
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-02-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła
  • Data publikacji ogłoszenia2018-01-23
  • Numer ogłoszenia508876-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 508876-N-2018 z dnia 2018-01-23 r.

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła: BUDOWA ŻŁOBKA PRZY UL. ŁAGUNY W DZIELNICY WESOŁA M.ST. WARSZAWY
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła, krajowy numer identyfikacyjny 015259640, ul. Władysława Raczkiewicza  33 , 05-075   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 773 60 60, e-mail wesola.zp@um.warszawa.pl, faks 22 773-60-99.
Adres strony internetowej (URL): www.wesola.waw.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.wesola.waw.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.wesola.waw.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, pocztą, za pomocą posłańca
Adres:
ul. Władysława Raczkiewicza 33, 05-075 Warszawa-Wesoła

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ŻŁOBKA PRZY UL. ŁAGUNY W DZIELNICY WESOŁA M.ST. WARSZAWY
Numer referencyjny: 1/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa żłobka przy ul. Łaguny w Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (na pełen etat) przez wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej 6 osób, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia przez cały okres jego trwania z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę żłobka na terenie działki nr ewid. 14 oraz części działki nr ewid. 8 z obrębu 8-05-02 położonej przy ul. Łaguny 1 w Warszawie w Dzielnicy Wesoła, jako budynku parterowego, bez podpiwniczenia o powierzchni zabudowy 466,15 m2, powierzchni użytkowej 396,67 m2 i kubaturze 1 864,60 m3, na którą składać się będzie m. inn. część dydaktyczno-opiekuńcza dla trzech grup dzieci, części administracyjno-sanitarna i część sanitarno – techniczna. Budynek żłobka jest podzielony na trzy strefy funkcjonalne: przestrzeń dziecięca, strefę administracyjną oraz sanitarno-techniczną. W zakres zadania wchodzi infrastruktura techniczna i zagospodarowanie terenu z placem zabaw, chodnikiem i parkingiem, ogrodzenie terenu oraz przyłącza. Budynek posiada ściany zewnętrzne warstwowe gr. 45 cm. z pustaków ceramicznych gr. 25 cm. na zaprawie cem-wap., ocieplone wełną mineralną gr. 15 cm. lub styropianem gr. 35 cm. ( występy) bądź polistyrenem ekstrudowanym XPS gr. 5 cm., 15 cm. i 10 cm. (fundamentowe.) Ściany obłożone okładziną z płyt elewacyjnych na podkonstrukcji aluminiowej oraz z żaluzji aluminiowych na podkonstrukcji aluminiowej lub z tynkiem silikonowym. Konstrukcja nośna budynku, stropy gr. 18 i 24 cm, żelbetowe, stropodach gr. 24 cm. Pokrycie wykonane z papy termozgrzewalnej układanej dwuwarstwowo na izolacji termicznej ze styroduru XPS. Paroizolację stanowi papa z wkładką aluminiową np. Foalbit. Teren inwestycji bardzo mocno zadrzewiony i zakrzewiony. Drzewa i krzewy przeznaczone do wycinki, Wykonawca usunie na koszt własny w oparciu o stosowne zezwolenie. Drzewa i krzewy przeznaczone do usunięcia składają się z 58 szt. o obwodzie do 50 cm., 87 szt. o obwodzie 51-99 cm. i 18 szt. o obwodzie 100-138 cm., oraz zakrzaczenia o wieku poniżej 10 lat. Drzewa o obwodzie powyżej 50 cm., Wykonawca przewiezie w miejsce wskazane przez Zamawiającego w obrębie Dzielnicy Wesoła. Dokonanie nasadzeń zastępczych w stosunku 1:1, zgodnie z wydaną Decyzją Marszałka Województwa Mazowieckiego i pod nadzorem przedstawiciela Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Obecnie brak jest zezwolenia na wycinkę drzew. Ewentualną opłatę administracyjną za wycinkę drzew pokryje Zamawiający. Ogrodzenie wykonać z przęseł metalowych ocynkowanych 3,0 x 1,5m: pręty □20x20, ramy □40x40 i słupki □80x80 ze stali profilowej na cokole betonowym wylewanym wys. 20 cm., zagłębionym na 80 cm. Budynek wyposażony w ogrzewanie podłogowe i grzejnikowe, kotłownia gazowa o mocy 90 kW z podgrzewaczami c.w. Barierki, pochwyty ze stali nierdzewnej. Ściany należy malować farbą lateksową w kolorze. Biały montaż – ceramika w kolorze białym, wysokiej jakości. Baterie mieszaczowe, naciskane, czasowe, wandaloodporne, metalowe chromo-niklowe. Łazienki wyposażone w lustro, pojemniki na mydło, pojemniki na papier toaletowy, pojemnik na papier do wycierania rąk ( wszystkie pojemniki z tworzywa ABS, zamykane na kluczyk), kosze. Żłobek wyposażony będzie w m inn. w instalacje: (elektryczną, wod-kan, c.o., c.w.u, c.t., gazu, wentylacji, p-poż., nagłośnienia, teletechniczną, komputerową, pożarową i odgromową) oraz przyłącza. Należy również uwzględnić oznakowanie awaryjne, ewakuacyjne i p-poż. oraz wyposażenie budynku w odpowiednią ilością gaśnic. Zastosowane materiały powinny spełniać wymogi ustalone przepisami prawa o badaniach i certyfikacji. Zaproponowane w ofercie materiały powinny minimum spełniać poniższe normy jakościowe: • Styropian i Styrodur: na ścianach EPS 100-031 szary gr. 35 cm., na podłodze EPS 100-038 gr. 15 cm., na ścianach fundamentowych i stropodachu XPS gr. 5 cm., 10 cm., 15 cm i +20 cm. zgodny z normą PN-B-20132:2004, PN-EN 13163:2004, • Tynk zewnętrzny silikatowy gr. 1mm, cokołowy gr. 2-4 mm.- mozaikowy, żywiczny w kolorze wg projektu, • Ściany zewnętrzne z pustaków ceramicznych poryzowanych o współczynniku przenikania ciepła U<0,20 W/m2K, wytrzymałości min. 15 Mpa, na zaprawie cementowo-wapiennej, • Papa termozgrzewalna podkładowa gr. min. 4,6 mm., szara, na osnowie z włókniny poliestrowej SBS, modyfikowana o gramaturze min. 200 g/m2 , • Papa termozgrzewalna wierzchniego krycia gr. min. 5,0 mm., szara, na osnowie z włókniny poliestrowej SBS, modyfikowana o gramaturze min. 250 g/m2 przeznaczona do pokryć jednowarstwowych, • Folia PE gr. min. 0,2 mm. • Obróbki blacharskie z blachy stalowej ocynkowanej, powlekanej gr. 0,6-0,7 mm, • Beton C-20/25, C-30/37, o gęstości powyżej 1,8 t/m3 z cementu klasy 32,5 NA (czysty bez dodatków), nasiąkliwości do 5%, mrozoodporności F 150 (ubytek masy nie większy niż 2 % , spadek wytrzymałości na ściskanie nie większy niż 15%), wskaźnik w/c mniejszy niż 0,5, wodoszczelność co najmniej W6, skład mieszanki betonowej wg normy PN-B-06250, PN-EN 206+A1:2016-12, zawartość piasku nie większa niż 40 % przy kruszywie grubym do 16 mm, konsystencji K3 zagęszczany mechanicznie wibratorem. Czas transportu i wbudowania mieszanki nie powinien być dłuższy niż 70 min. przy temp. + 20 °C • Piasek powinien spełniać wymagania normy PN-79/B-06711 „Kruszywa mineralne. Piaski do zapraw budowlanych”, a w szczególności nie zawierać domieszek organicznych, posiadać frakcje różnych wymiarów, a mianowicie: piasek drobnoziarnisty 0,25-0,5 mm, średnioziarnisty 0,5-1,0 mm, gruboziarnisty 1,0-2,0 mm. Do spodnich warstw tynku stosować piasek gruboziarnisty, do warstw wierzchnich średnioziarnisty, do gładzi drobnoziarnisty. • Zaprawa zgodna w składzie i marce z wymaganiami normy PN-90/B-14501 „zaprawy budowlane zwykłe”, PN-EN 998-1: 2004. Zaprawa powinna być wykonywana mechanicznie i wbudowana możliwie szybko po jej przygotowaniu tj. max. do 3 godzin. Cementu klasy 32,5 NA (czysty bez dodatków), Wapno suchogaszone lub w postaci ciasta wapiennego, które powinno tworzyć jednolitą masę, bez grudek niegaszonego wapna i zanieczyszczeń obcych, • Barierki, uchwyty dla niepełnosprawnych ze stali nierdzewnej, pochwyt ze stali nierdzewnej. • Okna z profili aluminiowych, uchylne, rozwierne i fix trzyszybowe, szklone szkłem bezpiecznym z okuciami umożliwiającymi otwarcie z poziomu posadzki. • Szyby zespolone, niskoemisyjne, wypełnione argonem o współczynniku min. U=1,1 W/m2 K , od wewnątrz bezpieczne, • Drzwi zewn. aluminiowe, ciepłe, szklone trójwarstwowo szkłem bezpiecznym, czterokomorowe, zamki i okucia antywłamaniowe ze stali szlachetnej z szyldem wg projektu, • Drzwi wewn. drewniane, EI30, drzwi lakierowane w kolorze, wykonane jako bezprzylgowe, wypełnienie drzwi z płyty wiórowej, zamki patentowe z szyldem, zawiasy chowane, drzwi wykonane w 3 klasie wymagań wytrzymałości mechanicznej wg PN-EN 1192:2001. Wszystkie materiały budowlane powinny być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ust. 2 Ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.)

II.5) Główny kod CPV: 45214100-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45310000-3
45330000-9
45111291-4
45223300-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych. Zamówienia uzupełniające będą powtórzeniem tego samego rodzaju robót, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-03-29

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na wartość nie mniejszą niż 1 000 000,- zł (słownie: jeden milion zł).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch robót budowlanych polegających na budowie budynków użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,- zł (brutto) każda - z podaniem wartości, daty wykonania i odbiorów - z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone . b) wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – kierownicy robót (min. jedna osoba w branży) posiadają odpowiednie uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 7.07.1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity, Dz. U. z 2016 r. poz. 290, z późn. zm.) w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, - drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania wg wzoru określonego w załączniku nr 2b. (w przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca (uczestnik konsorcjum),
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca zobowiązany jest załączyć prawidłowo wypełniony załącznik wg wzoru określonego w załączniku nr 4. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają Ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu), 2. oświadczenie wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – kierownicy robót (minimum jedna osoba w branży) posiadają odpowiednie uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity, Dz. U. z 2016 r., poz. 290, z późn. zm.) w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, - drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć prawidłowo wypełniony załącznik wg wzoru określonego w załączniku nr 3 (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu). 3. informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy – na kwotę co najmniej 1 000 000,- zł (słownie: jeden milion zł). Informacja ta musi być wystawiona nie wcześniej niż 1. miesiąc przed upływem terminu składania ofert. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu),
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
informację o nienależeniu do grupy kapitałowej (informację zgodnie art. 24 ust. 11 ustawy, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert) wg wzoru określonego w załączniku nr 7 lub listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) (w przypadku podmiotów występujących wspólnie informację/listę podmiotów składa każdy wykonawca (uczestnik konsorcjum),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 45 000,- zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy zł). 2. Wadium może być wniesione w: a) w pieniądzu – wniesione przelewem bankowym na konto Urzędu Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy - Nr konta: 52 1030 1508 0000 0005 5001 5129 – wymogiem jest, aby wadium wniesione zostało przed upływem terminu składania ofert; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązania kasy są zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 B ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.) 3. Wadium wniesione w formach określonych w pkt. b, c, d, e, należy złożyć w kasie Urzędu Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy, a kserokopię dokumentu, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę dołączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu – kopię dowodu wniesienia wadium, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę należy dołączyć do oferty.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy polegające na przedłużeniu terminu obowiązywania umowy w przypadku wystąpienia warunków pogodowych oraz przyczynowo-skutkowych uniemożliwiających ze względów technologicznych prowadzenie robót lub w przypadku odkrycia przedmiotów, co do których zaistnieje podejrzenie o znaczenie historyczne bądź też przedstawiających wartość, odkrytych na terenie budowy, 2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy (polegające na zmianie harmonogramu rzeczowo-finansowego robót), wynikające z przyjętej technologii robót lub zmiany środków finansowych z budżetu Miasta Stołecznego Warszawy, przeznaczonych na realizację wymienionego zadania, 3. W przypadku konieczności wykonania robót zamiennych lub opisanych w § 6 ust. 4 umowy strony przewidują możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy o okres potrzebny do zrealizowania w/w robót. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w zakresie wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa (określonych art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych) – o ile zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę – to jest zmiany: 1) Wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę w okresie trwania umowy; 2) Zasad podlegania ubezpieczeniu społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne; 3) Stawki podatku VAT ( przy czym zmianie ulegnie kwota podatku Vat i kwota brutto).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-02-08, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont drogi gminnej nr 201729K na odcinku 0+000 do km 2+100 w miejscowości Wola Rzędzińska
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI