Budowa zewnętrznego basenu kąpielowego w Zambrowie w formule zaprojektuj i wybud

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa zewnętrznego basenu kąpielowego w Zambrowie w formule zaprojektuj i wybuduj
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZambrów
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-01-14
  • ZamawiającyMIASTO ZAMBRÓW
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00339305
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa zewnętrznego basenu kąpielowego w Zambrowie w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMBRÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670261

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Fabryczna 3

1.5.2.) Miejscowość: Zambrów

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zambrow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zambrow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa zewnętrznego basenu kąpielowego w Zambrowie w formule zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98b8becb-695a-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00339305

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002627/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Budowa zewnętrznego basenu kąpielowego w Zambrowie w formule zaprojektuj i wybuduj

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zambrow.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zambrow.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy dostępnej na stronie https://zambrow.ezamawiajacy.pl:
1) komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta
2) wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge
3) podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe)
4) zainstalowaną bezpłatną wersję oprogramowania Oracle JAVA w wersji co najmniej 1.8.0_202 lub użycie JAVA w wersji OpenJDK wydawanej na licencji GPL. Rekomendowaną wersją jest AdoptOpenJDK, dostępną na stronie https://adoptopenjdk.net
5) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę
6) certyfikat kwalifikowany zainstalowany na komputerze, na którym Wykonawca będzie się logował do konta (certyfikat musi być widoczny w magazynie logicznym certyfikatów systemu Windows o nazwie „Osobisty”).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Zambrów, ul. Fabryczna 3, 18-300 Zambrów, tel. 86 271 48 31, mail: um@zambrow.pl;
2. Kontakt z IOD możliwy jest pod adresem mail: inspektorochronydanych@kowalczyk.pro;
3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych;
4. Pani / Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji ww. celu przetwarzania oraz przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia (protokół wraz z załącznikami), a także okres 6 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych.
5. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych oraz prawo ich sprostowania a także ograniczenia przetwarzania. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw Urzędu. W celu wykonania swoich praw należy skierować żądanie pod adres e-mail: inspektorochronydanych@kowalczyk.pro;
6. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne na podstawie art. 18 ust. 1 – Prawo zamówień publicznych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być również organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa oraz inne podmioty na podstawie stosownych umów podpisanych z Miastem Zambrów – jako podmioty współpracujące.
7. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
8. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania
9. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych, które Państwa dotyczą narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.
10. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.14.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Budowa zewnętrznego basenu kąpielowego w Zambrowie w formule zaprojektuj i wybuduj.
Przedmiotem inwestycji jest budowa zewnętrznego basenu kąpielowego, brodzika dla dzieci, wodnego placu zabaw oraz zaplecza sanitarnego przy krytej pływalni „DELFIN” w Zambrowie.
W ramach inwestycji przewiduje się:
ETAP I – wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej z uwzględnieniem założeń zawartych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym wraz z uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na budowę.
ETAP II – wykonanie robót budowlanych, dotyczących budowy zewnętrznego basenu kąpielowego, brodzika dla dzieci, wodnego placu zabaw oraz zaplecza sanitarnego, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, oraz uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie.
Wykonawca na własny koszt powinien uzyskać mapę do celów projektowych wraz z uzyskaniem wymaganych prawem, decyzji, opinii, postanowień, uzgodnień, wykonanie badań geotechnicznych w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, złożenie kompletnego wniosku o wydanie decyzji pozwolenie na budowę dla przedmiotowej inwestycji oraz uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenie na użytkowanie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 470 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert dla wszystkich części zamówienia:
1) Cena (C) - waga kryterium 60%;
2) Okres gwarancji (G1) na część kubaturową obiektu wraz z zagospodarowaniem terenu, niecki basenowe, zjeżdżalnia - waga kryterium 10%.
3) Okres gwarancji (G2) na technologię uzdatniania wody obejmująca wszystkie systemy - waga kryterium 10%.
4) Okres gwarancji (G3) na pozostałe elementy przedmiotu zamówienia oraz instalacje - waga kryterium 10%.
5) Doświadczenie kierownika budowy branży konstrukcyjno-budowlanej (D) - waga kryterium 10%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji (G1) na część kubaturową obiektu wraz z zagospodarowaniem terenu, niecki basenowe, zjeżdżalnia

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji (G2) na technologię uzdatniania wody obejmująca wszystkie systemy

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji (G3) na pozostałe elementy przedmiotu zamówienia oraz instalacje

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika budowy branży konstrukcyjno-budowlanej (D)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na sumę gwarancyjną co najmniej 3 000 000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych).
b) Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej niezbędnej do wykonania określonego w SWZ zadania w wysokości nie niższej niż 7 000 000,00 zł (słownie: siedem milionów złotych).
Jeżeli wartość środków finansowych lub zdolności kredytowej została określona w walutach innych niż PLN Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty podany przez Narodowy Bank Polski w dniu wydania dokumentu, jeżeli w dniu wydania dokumentu Narodowy Bank Polski nie podał średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty podany pierwszego dnia po dniu wydania dokumentu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na:
- budowie, rozbudowie lub przebudowie obiektu budowlanego o charakterze sportowo-rekreacyjnym - kąpieliska lub pływalni z budynkiem szatniowo – sanitarnym o powierzchni użytkowej min. 120 m2 z niecką lub nieckami wykonanymi w całości ze stali nierdzewnej o łącznej powierzchni lustra min. 220 m2 wraz z instalacją technologii basenowej z zastosowaniem filtrów ciśnieniowych o wydajności nie mniejszej niż 260 m3/h o wartości min. 6 500 000,00 zł brutto
oraz
- wykonaniu wielobranżowej dokumentacji projektowo – kosztorysowej polegającej na budowie, rozbudowie lub przebudowie obiektu budowlanego o charakterze sportowo rekreacyjnym - kąpieliska lub pływalni z budynkiem szatniowo – sanitarnym o powierzchni użytkowej min. 120 m2 z wodnym placem zabaw i plażą basenową z nawierzchnią poliuretanową, systemem ESOK, z niecką lub nieckami stalowymi ze stali nierdzewnej o łącznej powierzchni lustra min. 220 m2 wraz z instalacją technologii basenowej z zastosowaniem filtrów ciśnieniowych o wydajności nie mniejszej niż 260 m3/h dla których uzyskano ostateczną decyzję pozwolenia na budowę.
Należycie wykonane oznacza w szczególności: wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz prawidłowo ukończone.
Przez obiekty użyteczności publicznej o funkcji sportowo-rekreacyjnej należy rozumieć obiekty które zostały zdefiniowane w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
b) w zakresie zdolności zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał dysponowanie przynajmniej osobami posiadającymi uprawnienia budowlane:
- do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń,
- do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
- do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
- do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.
- do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
- do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
- do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych bez ograniczeń
Uwaga:
- uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. 2020r. poz. 1333 z późn. zm.) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem
- zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2020 r., poz. 220)
- w przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.
- dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
Dodatkowo wymaga się, aby:
- kierownik budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń uprawniające do kierowania budową, posiadający aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, oraz posiada doświadczenie na stanowisku kierownika budowy na co najmniej jednej ukończonej budowie które obejmowało: budowę, przebudowę lub rozbudowę obiektu użyteczności publicznej, dla której uzyskano ostateczną decyzję pozwolenie na użytkowanie.
- kierownik robót sanitarnych – posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń uprawniające do kierowania budową, posiadający aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, oraz posiada doświadczenie na stanowisku kierownika robot sanitarnych na co najmniej jednej ukończonej budowie które obejmowało: budowę, przebudowę lub rozbudowę obiektu użyteczności publicznej które obejmowało wykonanie niecki lub niecek basenowych ze stali nierdzewnej o łącznej budowanej lub przebudowywanej powierzchni lustra wody min. 220 m2 wraz z automatyką w zakresie technologii uzdatniania wody basenowej, dla której uzyskano ostateczną decyzję pozwolenie na użytkowanie.
- projektant posiadający uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń uprawniające do projektowania, posiadający aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, oraz posiada doświadczenie że wykonał należycie co najmniej 1 robotę polegającą na wykonaniu wielobranżowej dokumentacji projektowo – kosztorysowej dot.: budowy, rozbudowy lub przebudowy obiektu użyteczności publicznej o funkcji sportowo – rekreacyjnej takich kąpielisko, basen lub baseny z niecką lub nieckami basenowymi o łącznej powierzchni lustra wody min. 220 m2, dla której uzyskano ostateczną decyzję pozwolenia na budowę,
- projektant posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń uprawniające do projektowania, posiadający aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, oraz posiada doświadczenie że wykonał należycie co najmniej 1 robotę polegającą na wykonaniu dokumentacji technicznej dot.: budowy, rozbudowy lub przebudowy obiektu użyteczności publicznej, dla której uzyskano ostateczną decyzję pozwolenia na budowę,
- projektant posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń bez ograniczeń uprawniające do projektowania, posiadający aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, oraz posiada doświadczenie że wykonał należycie co najmniej 1 robotę polegającą na wykonaniu dokumentacji technicznej dot.: budowy, rozbudowy lub przebudowy obiektu użyteczności publicznej które obejmowało wykonanie niecki lub niecek basenowych ze stali nierdzewnej o łącznej budowanej lub przebudowywanej powierzchni lustra wody min. 220 m2 wraz z automatyką w zakresie: technologii uzdatniania wody basenowej, dla której uzyskano ostateczną decyzję pozwolenie na budowę,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zał. nr 3 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - zał. nr 4 do SWZ;
- wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z załączeniem dowodów potwierdzających doświadczenie tych osób wraz z wskazaniem nazwy zadania oraz wartości tego zadania oraz kopie uprawnień i przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego – zał. nr 5 do SWZ;
- polisę lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na sumę gwarancyjną co najmniej 3 000 000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych).
- Dokumenty potwierdzające posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej niezbędnej do wykonania określonego w SWZ zadania w wysokości nie niższej niż 7 000 000,00 zł (słownie: siedem milionów złotych).
Dokumenty potwierdzające posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej winne być wystawione z datą nie późniejszą niż 3 m-ce przed terminem złożenia oferty.
Jeżeli wartość środków finansowych lub zdolności kredytowej została określona w walutach innych niż PLN Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty podany przez Narodowy Bank Polski w dniu wydania dokumentu, jeżeli w dniu wydania dokumentu Narodowy Bank Polski nie podał średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty podany pierwszego dnia po dniu wydania dokumentu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. na potwierdzenie par. naw. plaży basenowej wokół niecek (naw. syntetyczna poliuretanowa)
-certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2014
-karta techniczna systemu oferowanej nawierzchni z poliuretanu potwierdzona przez producenta nawierzchni, która zawiera parametry oferowanej naw.
-atest PZH lub dokument równoważny dla oferowanej naw.
-autoryzacja producenta syntetycznej naw. poliuretanowej, wystawioną dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię
-raport Badań na zgodność z normą PN-EN 14877:2014 wydany przez niezależną instytucję, potwierdzający parametry techniczne oferowanej nawierzchni
-sprawozdanie z wyników badań potwierdzających bezpieczeństwo ekologiczne na zgodność DIN V 18035-6:2014 oferowanej syntetycznej naw. poliuretanowej, w tym zawartość substancji szkodliwych (między innymi metali ciężkich), wydane przez akredytowane laboratorium,
2. na potwierdzenie par. niecek basenowych
-atest Higieniczny Państwowego Zakładu Higieny w Warszawie dla niecek ze stali nierdzewnej basenów kąpielowych i solankowych
-atest Higieniczny Państwowego Zakładu Higieny w Warszawie dla wyposażenia niecek basenów ze stali nierdzewnej jak zjeżdżalnie, słupki, fontanny, wodospady, krzesełka i wejścia dla niepełno-sprawnych
-certyfikaty akredytowanej jednostki certyfikującej badania antypoślizgowości powierzchni blach tłoczonych powierzchniowo o grubościach odpowiednio wg zastosowania: 1,5mm, 2mm, 2,5mm, wg wymagań PN-EN 13451-1 potwierdzające spełnienie najwyższej klasy oceny 24º
-certyfikat zgodności z wymaganiami jakości dotyczącymi spawania materiałów metalowych wg PN-EN ISO 3834-2, wydany przez niezależną, akredytowaną jednostkę certyfikującą (min. od 3 lat)
-certyfikat WE potwierdzający spełnienie wymagań zakładowej kontroli produkcji (ZKP) konstrukcji stalowych w zakresie normy zharmonizowanej PN-EN 1090-2 oraz uprawniający do umieszczenia znaku CE zgodnie z warunkami ZA.3.2 do Z.A.3.5 normy zharmonizowanej PN-EN 1090-1 (min. od 3 lat)
-certyfikat akredytowanej jednostki certyfikującej potwierdzający pozytywny wynik badania antypoślizgowości rusztów rynny przelewowej wg PN-EN 13451-1 (spełnienie klasy oceny 24º) oraz DIN 51097 (spełnienie wymagań w obszarze zastosowań C)
-certyfikat akredytowanej jednostki certyfikującej potwierdzający pozytywny wynik badania antypoślizgowości pokryw urządzeń do zasysania wody wg PN-EN 13451-1 (spełnienie klasy oceny 24º) oraz DIN 51097 (spełnienie wymagań w obszarze zastosowań C)
-certyfikat akredytowanej jednostki certyfikującej potwierdzający zgodność zastosowanych leżanek rurowych z normą PN-EN 13451-1:2012
-raport z badań parametrów struktury geometrycznej powierzchni blach nierdzewnej używanych do produkcji ścian niecek basenowych
-certyfikat akredytowanej jednostki certyfikującej jakości o zgodności zastosowanych urządzeń basenowych do wymiany wody z wymaganiami norm PN-EN 13451-1:2001, PN-EN 13451-3:2001 w szczególności takich jak:
kanały ssawne,
kanały denne,
urządzenia poboru wody do analizy,
odpływy denne.
Sprawozdania kontrolne dołączone do certyfikatów dla poszczególnych urządzeń potwierdzają spełnienie przez wymienione urządzenia wymagań norm w zakresie zabezpieczenia przed zakleszczeniem włosów przy założonych parametrach pracy.
Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości dotyczące kluczowych z punktu widzenia bezpieczeństwa użytkowania niecek basenowych urządzeń, tzn. tych które zostały wyszczególnione w powyższej liście musi być opatrzone znakiem typu test&monitoring. Znak ten dowodzi, że oprócz wykonania testów wyszczególnionych urządzeń na zgodność z wymaganiami norm, zakład produkcyjny jest również monitorowany przez jednostkę certyfikującą w zakresie dotrzymania wymaganych cech bezpieczeństwa w produkcji certyfikowanych urządzeń.
Wymagane powyżej dokumenty muszą być wystawione na bezpośredniego producenta kompletnego systemu niecek basenowych ze stali nierdzewnej.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne.
Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści dotyczących przedmiotowych środków dowodowych.
Uzupełnieniu mogą podlegać wszystkie przedmiotowe środki dowodowe wymagane w niniejszym postępowaniu.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferta - Formularz oferty, należy wypełnić elektronicznie na platformie zakupowej Zamawiającego.
2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z zał. nr 1a do SWZ, (informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej w punkcie 1.
3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej – jeśli dotyczy,
4) pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie tzw. „konsorcja” oraz spółek cywilnych) – jeśli dotyczy,
5) oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie) – jeśli dotyczy,
6) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (zgodnie z zał. nr 2 do SWZ) – jeśli dotyczy,
7) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (zgodnie z zał. nr 1b do SWZ) – jeśli dotyczy,
8) oświadczenie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa – jeśli dotyczy,
9) dokument potwierdzający wniesienie wadium w przypadku wnoszenia wadium

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 100 000,00 zł. (słownie: sto tysięcy 00/100 złotych);
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym, nr rachunku 86 8775 0009 0010 0101 0201 0002 z dopiskiem "Wadium - nr postępowania RG.271.14.2021".
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Miasto Zambrów
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kserokopii (potwierdzonej za zgodność z oryginałem) umowy współpracy lub umowy konsorcjum – określającą w szczególności zasady odpowiedzialności i rozliczeń stron oraz wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Zm niniejszej umowy jest możliwa:
1)zm terminu wyk przedm zam
2)zm wartości umowy spowodowana koniecznością wyk. robót nieprzewidzianych na etapie postęp koniecznych do realizacji zam, których zamawiający działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć o ile zm nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zm nie przekracza 50% wart pierwotnej umowy
3)ustawowej zm stawki podatku VAT
4)zm osób wskazanych w §7
2.Strony przewidują możliwość zm terminu realizacji prac proj. wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i mających wpływ na wyk Przedm Umowy, w następujących przypadkach:
1)działania siły wyższej tzn. niezależnego od Stron losowego zdarzenia zewn, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności
2)wydłużenia procedur uzgadniania lub opiniowania projektu, uzyskiwania niezbędnych zezwoleń, pozwoleń oraz innych decyzji adm, w tym także spowodowanych uruchomieniem procesów odwoławczych lub skargowych
3)zm przepisów zw z Przedm Umowy
4)przekroczenia 2 m-go terminu na zawarcie przez Zamawiającego Umów z gestorami sieci, liczonych od dnia następnego po dniu wpłynięcia od Wykonawcy do Zamawiającego pisma zawierającego propozycję podpisania Umowy z Gestorem jako jedynego warunku uzg dok
5)wystąpienia opóźn w dokon określonych czynności lub ich zaniechania przez właściwe organy administracji publicznej które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność
6)oraz inne niewymienione przyczyny niezależne od Wykonawcy
3.Wykonawca zobowiązany jest przedstawić oraz wykazać Zamawiającemu za pomocą odpowiednich dok, w jaki sposób okoliczności wymienione w ust. 2 powyżej wpływają na termin wyk Przedm Umowy przez Wykonawcę
4.Zm postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez przedłużenie terminu zakoń robót bud oraz rozliczenia końc przedm Umowy w przypadku:
1)wystąpienia niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych war atm uniemożliwiających prawidłowe wykon robót w szczególności z powodu techn realizacji prac określonych umową normami lub innymi przepisami wymagającej konkretnych war atm jeżeli konieczność wyk. prac w tym okresie nie jest następstwem okolicznościami za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność – fakt ten musi być potwierdzony w dzienniku bud przez inspektora nadzoru
2)wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechania przez właściwe organy administracji publicznej, które nie są następstwem okoliczności za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność
3)wystąpienia opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres przewidziany w przepisach prawa w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność
4)niemożności wykonywania robót z powodu braku dostępności do miejsc niezbędnych do ich wykonania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę
5)oraz inne niewymienione przyczyny niezależne od Wykonawcy
5.Zm niniejszej umowy jest możliwa jeżeli łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 15% wartości pierwotnej umowy i zmiany te nie powodują zm ogólnego charakteru umowy.
6.W przedstawionych w ust. 2 i 4 przypadkach wystąpienia opóźnień lub wstrzymania realizacji strony mogą ustalić nowe terminy realizacji robót i rozliczenia końcowego z tym że maks okres przesunięcia terminu zakoń równy będzie okresowi przerwy, postoju.
7.W przypadku konieczności zm terminów wskazanych w Umowie Wykonawca zobowiązany jest wystąpić z wnioskiem do Zamawiającego. Wniosek powinien zawierać szczegółowe uzasadnienie zm terminu.
8.Zm terminów wskazanych w Umowie możliwa jest tylko po wcześniejszym udokumentowaniu przedłużenia okresu zabez nal wyk Umowy i okresu rękojmi.
9.Zm niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-14 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zambrow.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-14 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-13

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wyburzenie ścian działowych oraz posadzki w mieszkaniu 60 m2 - Łomża
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wyburzenie ścian działowych oraz posadzki w mieszkaniu 60 m2 wraz z utylizacją. Możliwość dłuższej współpracy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI