BUDOWA ZESPOŁU DWÓCH BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH Z PARKINGAMI PODZIEMNYMI...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
BUDOWA ZESPOŁU DWÓCH BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH Z PARKINGAMI PODZIEMNYMI WRAZ Z INSTALACJAMI WEWNĘTRZNYMI, DOJŚCIAMI, DROGAMI, PRZYŁĄCZAMI WODOCIĄGOWYMI, KANALIZACJI SANITARNEJ, KANALIZACJI DESZCZOWEJ I OŚWIETLENIA TERENU PRZY UL. DWORCOWEJ W KNUROWIE ORAZ BUDOWA ZJAZDU Z ULICY DWORCOWEJ
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTarnowskie Góry
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-04-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiędzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2019-03-28
  • Numer ogłoszenia531029-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 531029-N-2019 z dnia 2019-03-28 r.

Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.: BUDOWA ZESPOŁU DWÓCH BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH Z PARKINGAMI PODZIEMNYMI WRAZ Z INSTALACJAMI WEWNĘTRZNYMI, DOJŚCIAMI, DROGAMI, PRZYŁĄCZAMI WODOCIĄGOWYMI, KANALIZACJI SANITARNEJ, KANALIZACJI DESZCZOWEJ I OŚWIETLENIA TERENU PRZY UL. DWORCOWEJ W KNUROWIE ORAZ BUDOWA ZJAZDU Z ULICY DWORCOWEJ
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 27215700900000, ul. ul. Towarowa  1 , 42-600  Tarnowskie Góry, woj. śląskie, państwo Polska, tel. (032) 3809006, 3809031, e-mail mtbstg@pn.pl, faks (032) 380 90 18.
Adres strony internetowej (URL): www.mtbstg.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka ze 100% udziałem Gmin
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.mtbstg.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.mtbstg.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Osobiście w siedzibie Zamawiającego, lub poprzez przesyłkę pocztową/kuriera. Oferta musi być napisana na maszynie do pisania, komputerze lub nieścieralnym atramentem. Oferty składane są w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie lub opakowaniu. Koperta powinna być opisana zgodnie z instrukcją zawartą w SIWZ. Oferty nadesłane pocztą/kurierem będą zakwalifikowane do postępowania przetargowego pod warunkiem ich dostarczenia do terminu określonego w SIWZ.
Adres:
ul. Towarowa 1, 42-600 Tarnowskie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ZESPOŁU DWÓCH BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH Z PARKINGAMI PODZIEMNYMI WRAZ Z INSTALACJAMI WEWNĘTRZNYMI, DOJŚCIAMI, DROGAMI, PRZYŁĄCZAMI WODOCIĄGOWYMI, KANALIZACJI SANITARNEJ, KANALIZACJI DESZCZOWEJ I OŚWIETLENIA TERENU PRZY UL. DWORCOWEJ W KNUROWIE ORAZ BUDOWA ZJAZDU Z ULICY DWORCOWEJ
Numer referencyjny: 1/2019/MTBS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa 2 budynków mieszkalnych wielorodzinnych z garażami podziemnymi zlokalizowana jest w Knurowie przy ,ul. Dworcowej - działki nr 2141/45, 2139,2140, 2141/18 obręb 240501_1.0001, Knurów oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Działki budowlane nr ewid. 2141/45, 2140 zlokalizowane są w rejonie ul. Dworcowej w Knurowie. Po stronie południowej obszar opra-cowania graniczy z działką o zabudowie wielorodzinnej. Obsługę komunikacyjną zapewnia istniejący układ ulic i dojść pieszych. Dojścia i dojazdy do obiektów zapewniono od strony wewnętrznej ulicy dojazdowej powiązanej z ul. Pocztową realizowanej w 1 etapie budowy wielorodzinnego zespołu mieszkaniowego. Przedmiotowe działki zlokalizowane są w obszarze o pełnym wyposażeniu w sieci infrastruktury technicznej. Po stronie wschodniej i zachodniej zespoły zieleni wysokiej do częściowego zachowania. Dojścia piesze projektowanego zespołu 2 budynków usytuowano od strony zachodniej. Dojazdy do obsługi obiektów, oraz wjazdy na poziom garaży dla samochodów osobowych od strony projektowanej ulicy wewnątrzosiedlowej. Budynki zaprojektowane zostały z pełnym podpiwniczeniem, przeznaczonym na parkingi dla samochodów osobowych, pomieszczenia gospodarcze, techniczne, oraz komórki lokatorskie. Charakterystyka budynków Projektowany obiekt to budynek IV- kondygnacyjny z całkowitym podpiwniczeniem, oraz z użytkowym poziomem poddasza. Obiekt przeznaczony na cele mieszkalne, wielorodzinne z garażem podziemnym dla 11 samochodów osobowych. Budynek o konstrukcji tradycyjnej w mieszanym układzie konstrukcyjnym, ze ścianami konstrukcyjnymi murowanymi oraz żelbetową, słupowo płytową konstrukcją nośną garażu. Komunikację wewnętrzną obiektu zapewnia centralna klatka schodowa oraz korytarze wewnętrzne. Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego zaprojektowano obsługę komunikacyjną obiektu w nawiązaniu do istniejącej ul. Pocztowej, działka nr 2139 obręb Knurów, oraz ul. Dworcowej. Projekt zjazdu z ulicy Dworcowej wg odrębnego opracowania. Dojścia i dojazdy przewidziane dla obsługi mieszkań-ców zlokalizowane zostały od strony istniejących ulic, ul. Pocztowej i ul. Dworcowej. Projektowane wydziele-nie wejść i wjazdów pozwala na całkowitą ich segregację pod względem wymagań użytkowych i funkcjonal-nych. Potrzeby parkingowe zespołu zapewniono poprzez wydzielenie w granicach działek inwestora 16 miejsc postojowych na poziomie terenu, oraz 2 x po 11 miejsc postojowych dla samochodów osobowych na poziomie parkingów podziemnych. Łącznie na potrzeby zespołu mieszkaniowego zaprojektowano 38 miejsc postojowych dla samochodów osobowych w tym 4 stanowiska postojowe na potrzeby osób niepełnosprawnych. Ilość projektowanych miejsc postojowych dla samochodów osobowych zapewnia prawidłową obsługę zespołu w zakresie określonym planem miejscowym. Pomieszczenia lokali mieszkalnych oraz pomieszczenia gospodarczo – techniczne z parkingami podziemnymi dla samochodów osobowych zlokalizowano w poszczególnych poziomach wg n/w schematu:  poziom piwnic: przeznaczono na pomieszczenia parkingu podziemnego dla samochodów osobowych, zaplecza technicznego, przedsionków p. pożarowych oraz pomieszczenia gospodarcze. Poziom funk-cjonalny piwnic jest dostępny jedynie dla potrzeb mieszkańców obiektu. Zaprojektowana klatka scho-dowa umożliwia bezpośrednią komunikację i ewakuację z poziomu piwnicy na wyższe kondygnacje. Przewidziano także bezpośrednie wyjście ewakuacyjne z poziomu piwnic na zewnątrz budynku w za-kresie ewakuacji parkingów podziemnych,  poziom przyziemia: przeznaczono na funkcje użytkowe części mieszkalnej budynku z rozbudowaną częścią wejściową, umożliwiającą organizację ruchu osób niepełnosprawnych oraz bezpośrednie wej-ście i podjazd. Zaprojektowane wejście główne umożliwia jego kontrolę oraz organizację centralnego powiązania wejścia z zespołem pomieszczeń pomocniczych, pomieszczeniem parkingu podziemnego dla samochodów osobowych, częścią gospodarczą i techniczną. Wszystkie poziomy użytkowe obsługi-wane są bezpośrednio przez wewnętrzną klatkę schodową. Pomieszczenia poziomu przyziemia prze-znaczono na rozmieszczenie funkcji w zakresie strefy wejściowej do budynku, centralnej klatki scho-dowej oraz części mieszkalnej,  poziom 1- 3 piętra w całości przeznaczono na funkcje mieszkalne, wielorodzinne. Dostęp do pomiesz-czeń zapewniają wewnętrzne klatki schodowe oraz korytarze wewnętrzne. Budynek, z którego każdy o powierzchni całkowitej netto 1.547,20 m2, składa się w sumie z 17 mieszkań, w tym sześciu 3-pokojowych oraz jedenastu 2-pokojowych, co daje w sumie powierzchnię użytkową mieszkań 968,70 m2. Kubatura budynku brutto to 5.288,00 m3. Charakterystyka elementów konstrukcyjnych projektowanego obiektu: Obiekty projektowane – 2 budynki mieszkalne wielorodzinne z parkingami podziemnymi dla samochodów osobowych.  budynek realizowany w technologii tradycyjnej z zastosowaniem elementów prefabrykowanych i żelbetowych monolitycznych,  stopy i ławy fundamentowe projektowane jako żelbetowe wykonane na placu budowy – dla parkingów wbudowanych oraz 2 budynków mieszkalnych,  ściany wewnętrzne konstrukcyjne poziomu piwnic o gr. 20-25 cm żelbetowe wylewane na mokro,  ściany wewnętrzne i zewnętrzne konstrukcyjne i osłonowe poziomu kondygnacji mieszkalnych z pustaków ceramicznych poryzowanych P + W, gr. 25,00 cm na zaprawie termoizolacyjnej systemo-wej dla ścian zewnętrznych i cementowo wapiennej dla pozostałych ścian murowanych,  ścianki działowe wewnętrzne z pustaków ceramicznych poryzowanych P + W gr. 8,00 -11,50 cm,  stropy typu filigran gr. 20 cm z uzupełnieniami wylewanymi – płyty żelbetowe gr. 15 cm,  w warstwach posadzkowych piwnic i garażu folia polietylenowa o gr. 1mm klejona lub zgrzewana,  klatki schodowe żelbetowe o zmiennej ilości stopni w biegach, spoczniki płytowe wsparte na ścianach nośnych, wylewane z betonu B25,  konstrukcja stropodachu drewniana, krokwiowo płatwiowa wsparta na płytach filigran. Wewnętrzna konstrukcja stropu nad parkingiem dla samochodów osobowych żelbetowa,  zewnętrzne pokrycie warstw stropodachu – pokrycie połaci dachowych w formie panelowej blachy po-wlekanej dachówkopodobnej z powłoką cynkowo magnezową w kolorze grafitowym określonym w części graficznej opracowania,  stolarka okienna PCV szklona zestawem z 3 szybowym float z okuciami w wersji rozszczelniającej. Od strony wewnętrznej biała, zewnętrzna zgodnie z częścią rysunkową. Zamawiający rezygnuje z role-ty antywłamaniowej (stolarka okienna parteru) na rzecz szyb obustronnie bezpiecznych,  okna połaciowe wyposażone w przeciwsłoneczne rolety wewnętrzne,  stolarka drzwiowa wewnętrzna w konstrukcji płytowej, częściowo szklona szkłem ornamentowym z ościeżnicami przylgowymi, regulowanymi wg wykazów części rysunkowej projektu wykonawczego,  witryny wiatrołapów, drzwi wejściowe do budynków oraz świetliki klatki schodowej z profili alumi-niowych z zestawem z 3 szyb float, drzwi wejściowe do budynku wyposażone w szyby dwustronnie bezpieczne,  wyłazy na dach o wymiarach 90 x 90, ocieplone do wartości współczynnika k=1.10,  parapety okienne typowe PCV,  podokienniki zewnętrzne w otworach okiennych aluminiowe, barwione na kolor RAL 8017,  obudowy technologiczne - w celu osłony instalacyjnych połączeń i przebiegu wyposażenia instalacyj-nego w obrębie projektowanego obiektu przewiduje się zastosowanie osłon w formie zabudowy pionów instalacyjnych. Szachty pionowe instalacji należy obudować w technologii g-k lub tradycyjnej. Poziome odcinki przebiegu instalacji należy osłonić systemowym sufitem podwieszanym, częściowo realizowanym w technologii g-k z pozostawieniem możliwości dostępu do przestrzeni międzystropowej w celu wykonania konserwacji i napraw,  pomieszczenia: parkingów podziemnych, gospodarcze, techniczne - posadzka betonowa, przemysłowa, utwardzana powierzchniowo wraz ze zbrojeniem rozproszonym, betom min. C20/25.  Pomieszczenia komunikacji wewnętrznej, klatki schodowe, korytarze, hole, pomieszczenie sprzątaczki – płytki,  zastosowanie posadzek ceramicznych w przedpokoju, kuchni, łazience oraz podłóg panelowych w pokojach. W pomieszczeniach użytkowych przeznaczonych na cele mieszkalne należy wykonać posadzki w technologii podłogi pływającej z warstwą izolacji akustycznej,  projektowane tynki zewnętrzne barwione, syntetyczne, systemowe,  tynki wewnętrzne ścian i sufitów w poziomach pomieszczeń użytkowych gipsowe, maszynowe, zatarte na gładko. W pomieszczeniach mokrych cementowo wapienne przygotowane pod ułożenie płytek ce-ramicznych. Sufity podwieszane i zabudowy pionów instalacyjnych w technologii g-k w obrysie wy-znaczonych na etapie projektu wykonawczego,  projektowane cementowo wapienne tynki wewnętrzne ścian i sufitów pomieszczeń poziomu piwnic,  izolacje termiczne i przeciwwilgociowe - w opracowaniu projektowym przyjęto systemowe izolacje termiczne i przeciwwilgociowe. W zakresie izolacji termicznych przyjęto płyty styropianu twardego gr. 3,00 - 28.00 cm oraz płyty z wełny mineralnej twardej gr. 18,00 - 30.00 cm. Jako izolacje przeciwwil-gociowe zastosowano materiały bitumiczne,  odprowadzenie wód opadowych z dachów, stropodachów i balkonów - woda opadowa z poziomu da-chów jest odprowadzana rurami spustowymi prowadzonymi od poziomu przyziemia na zewnątrz bu-dynku. Konstrukcja stropodachu umożliwi odprowadzenie wód opadowych w miejscach określonych w części rysunkowej. Odprowadzenie wód opadowych z podjazdów do części pomieszczeń poziomu piwnic budynku, oraz wejść i wyjść z budynku za pomocą liniowych odwodnień systemowych,  zabezpieczenia antykorozyjne - wszystkie elementy metalowe, które nie posiadają systemowych warstw ochronnych należy zabezpieczyć przed korozją chemiczną poprzez ocynkowanie lub powlekanie powłokami antykorozyjnymi,  wentylacja pomieszczeń - wszystkie pomieszczenia w budynku posiadają odpowiednią wentylacje wy-maganą odnośnymi przepisami. Nawiew powietrza zewnętrznego zapewniają nawiewniki podokienne wbudowane w ościeżnice okienne i wyposażone w odpowiednie kratki wentylacyjne, oraz okucia z możliwością mikrootwarcia. Wentylacja pomieszczeń garaży podziemnych grawitacyjna wymuszona wg opisu w części instalacyjnej opracowania,  ochrona przed hałasem i drganiami - przyjęte w dokumentacji projektowej rozwiązania budowlano materiałowe zapewniają ochronę użytkowników przed hałasem i drganiami powodowanymi przez instalacje i urządzenia związane z wyposażeniem obiektu. Przegrody budowlane pomiędzy pomieszczeniami użytkowymi wyposażono w elementy osłonowe o zwiększonej izolacyjności akustycznej,  wykończenie balkonów w technologii posadzek żywicznych wraz z obróbką systemową,  rozwiązania materiałowe balustrad balkonów: 1. słupki balustrady z profili ze stali nierdzewnej o przekroju zamkniętym 50/50/5, 2. montaż słupków balustrady do lica żelbetowej płyty balkonowej, 3. pochwyt balustrady z profili ze stali nierdzewnej o przekroju zamkniętym 50/50/5 mocowanej do ścian zewnętrznych obiektu, 4. wypełnienie z metalowych profili stalowych malowanych proszkowo w kolorze określonym w części graficznej opracowania,  nasady kominowe,  Rozwiązania materiałowe schodów wewnątrz mieszkań: 1. stopnice z drewna twardego o grubości min 32mm, 2. podstopnice z drewna twardego o grubości min 19mm, 3. słupki balustrady z profili drewnianych z drewna twardego o przekroju min 50x50, 4. montaż słupków balustrady do belki policzkowej, 5. pochwyt balustrady z profili drewnianych z drewna twardego o przekroju min. 50x50,  zawór antyskażeniowy BA,  kluczyki do wszystkich drzwiczek technicznych: 9081. Uwaga: wszystkie zastosowane materiały i urządzenia muszą posiadać stosowne dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich parametrów techniczno eksploatacyjnych. Wszystkie zaprojektowane rozwiązania materiałowe mają być rozwiązaniami systemowymi. Ewentualne zamienniki muszą mieć parametry techniczne i technologiczne nie gorsze od przyjętych w dokumentacji projektowej. Jednocześnie zastosowane materiały i urządzenia muszą spełniać wymagania normatywne, posiadać odpowiednie atesty i aprobaty, oraz zgodę inwestora i zespołu projektowego na ich zastosowanie. Budynki wyposażone zostaną w podstawowe instalacje wewnętrzne:  wody zimnej użytkowej z miejskiej sieci wodociągowej zlokalizowanej po zachodniej części działek budowlanych, w pasie drogowym ul. Pocztowej,  wody ciepłej z własnych dwufunkcyjnych ogrzewaczy gazowych,  centralnego ogrzewania z własnych dwufunkcyjnych ogrzewaczy gazowych,  kanalizacji sanitarnej powiązanej z miejską siecią kanalizacji sanitarnej zlokalizowanej w ul. Poczto-wej,  kanalizacji deszczowej powiązanej z odprowadzeniem wód opadowych zrzutem kontrolowanym do istniejącej w ul. Pocztowej sieci kanalizacji deszczowej,  elektrycznej - oświetlenia oraz siły z przyłączy,  odgromowej,  telefonicznej, teletechnicznej i RTV,  wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej,  p. poż. z miejskiej sieci wodociągowej – hydranty w sąsiedztwie projektowanej zabudowy, w pasie drogowym ulic obrzeżnych. Dane techniczno – eksploatacyjne wewnętrznych instalacji określono w opracowaniach branżowych projektu budowlanego. Przedmiotem zamówienia podstawowego objęte są następujące elementy stanu wykończeniowego lokali mieszkalnych wewnętrznego i zewnętrznego:  tynki zewnętrzne barwione, syntetyczne, systemowe,  tynki wewnętrzne gipsowe, zatarte na gładko, gruntowane, przygotowane pod malowanie,  stolarka okienna PCV, szkolna zastawem z 3 szybowym z okuciami w wersji rozszczelniającej,  parapety okienne typowe, PCV,  stolarka drzwiowa wewnętrzna w konstrukcji płytowej,  drzwi wewnętrzne do mieszkań antywłamaniowe,  posadzki w pomieszczeniach mieszkalnych – panele podłogowe AC4 w pokojach; płytki ceramiczne z izolacją w kuchni, łazience, WC, przedpokoju,  okładziny ścienne – płytki ceramiczne w kuchni w pasie o wysokości 80cm na poziomie 80cm od po-sadzki na ścianie z blatem roboczym; płytki ceramiczne w łazienkach,  montaż wyposażenia kuchni, łazienki i WC w przybory sanitarne i urządzenia: umywalki z półpostumentami, kabiny prysznicowe na brodzikach akrylowych, wanny, ustępy typu kompakt, kuchenki gazowe z czterema palnikami wraz z piekarnikami elektrycznym (wolnostojące),  kocioł kondensacyjny dwufunkcyjny, montowany w łazience lub kuchni, wg projektu,  grzejniki dwupłytowe zintegrowane, w łazienkach grzejniki łazienkowe drabinkowe,  odbiornik domofonowy,  wodomierze z możliwością zdalnego odczytu radiowego, kompatybilne z systemem LIBRA RS lub z innym kompletnym systemem umożliwiającym zdalny odczyt (wówczas należy wycenić koszty zakupu oprogramowania i innych urządzeń niezbędnych do dokonania odczytu). Uwagi szczegółowe: Przedmiar robót dotyczący części budowlanej (budynku) obejmuje swym zakresem jeden budynek- należy podczas sporządzania kosztorysu ofertowego zdublować wartość robót wynikającą z przedmiaru robót, tak, aby uwzględniała ona koszty wykonania dwóch budynków. To samo dotyczy przed-miaru robót dotyczących części sanitarnej instalacji wewnętrznej. Podczas wyceny należy przede wszystkim kierować się dokumentacją projektową, przedmiary robót mają jedynie charakter pomocniczy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:  przedmiary robót  specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych  dokumentacja projektowa  plan zagospodarowania terenu z zakresem wykonania zewnętrznej instalacji elektrycznej

II.5) Główny kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45211000-9
45400000-1
45330000-9
45321000-3
45310000-3
45233253-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  18   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-10-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
18 2020-10-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 1. Wykonawca musi wykazać, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż:  1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100). 2. Wykonawca musi wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej:  2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych 00/100). (dotyczy wartości dla podlimitu związanego z wykonywaniem robot budowlano montażowych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – tym okresie, wykonał należycie:  co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, polegające na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego zrealizowanego w technologii trady-cyjnej, z co najmniej dwoma kondygnacjami lub kubaturze co najmniej 3000 m³ Dopuszcza się wykazanie jednej roboty budowlanej polegającej na budowie budynku mieszkalnego wieloro-dzinnego zrealizowanego w technologii tradycyjnej, z co najmniej dwoma kondygnacjami lub kubaturze co najmniej 3000 m³ oraz jednej roboty budowlanej polegającej na budowie budynku użyteczności publicznej, zrealizowanego w technologii tradycyjnej z co najmniej dwoma kondygnacjami lub kubaturze co najmniej 3000m3. Za zakończenie roboty budowalnej należy rozumieć podpisanie protokołu odbioru końcowego lub równoważnego dokumentu. 2. Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. posiadającymi aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:  konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (kierownik budowy) – 1 osoba  instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenerge-tycznych (kierownik robót elektrycznych – 1 osoba  instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazo-wych, wodociągowych i kanalizacyjnych (kierownik robót sanitarnych) – 1 osoba  inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń (kierownik robót drogowych) – 1 osoba.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
I. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia (pkt 2.1. i 2.2. niniejszego rozdziału SIWZ) zostanie wezwany do zło-żenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów): 1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wy-stawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wyko-nawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odręb-ne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 5. oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decy-zji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6. oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiega-nia się o zamówienia publiczne; 7. w celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie (załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; Uwaga! Nr 3 (odnosi się do wszystkich dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia): W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty o których mowa w pkt 1 – 7, zobowią-zany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. II. Dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rze-czypospolitej Polskiej 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt I: 1) pkt 1. - składa informację z odpowiedniego rejestru albo w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp; 2) pkt 2. - 4. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale-głych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1. pkt 1) i pkt 2) lit. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 mie-sięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1. pkt 2) lit. a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je doku-mentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 2stosuje się. Uwaga! (odnosi się do wszystkich oświadczeń i dokumentów): 1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), 2) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicz-nej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający po-biera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3) dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami interneto-wymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłuma-czenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego doku-mentów, 4) w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgod-nie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów): 1. w celu wykazania spełniania warunku - Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:  potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowa-dzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Za-mawiającego;  informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Uwaga! Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa jw., Zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy Pzp. Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia tj. przynajmniej: 2. w celu wykazania spełniania warunku - Zdolność techniczna lub zawodowa:  wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone (wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ); Uwaga! Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.  wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informa-cjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia pu-blicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dyspo-nowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ). Uwaga! (odnosi się do wszystkich oświadczeń i dokumentów): 1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), 2) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicz-nej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający po-biera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3) dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami interneto-wymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłuma-czenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego doku-mentów, 4) w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenia zgodnie z art. 25a Pzp, zgodnie z załącznikiem do SIWZ, 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem do SIWZ, 3. Dokumenty innych podmiotów dotyczących oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamó-wienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 5. Dowód wniesienia wadium:  w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, można je złożyć łącznie z ofertą (ale w oddzielnej kopercie, nie było na stałe związane/połączone z ofertą) lub złożyć w sekretariacie w siedzibie Zamawiającego ul. Towarowa 1, pokój nr 203 (sekretariat czynny od poniedziałku do piąt-ku w godzinach od 7.00 do 15.00). Kserokopię tych dokumentów można dołączyć do oferty,  w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwier-dzenia nadania przelewu,  w przypadku załączenia do oferty innych materiałów niż wymagane przez Zamawiającego (np. materiałów reklamowych czy informacyjnych itp.) pożądane jest, aby stanowiły one odrębną część niezłączoną z ofertą w sposób trwały. Materiały takie nie będą podlegały ocenie przez Zamawiającego. 6. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane. 7. Kosztorys ofertowy, sporządzony w formie szczegółowej dla robót stanowiących przedmiot zamówienia. Przez szczegółowy kosztorys ofertowy należy rozumieć kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z zasadami wynikającymi z rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13.07.2001 r. w sprawie kosztorysowania obiektów i robót budowlanych, dla metody szczegółowej sporządzania kosztorysu ofertowego. Rozporządzenie nie jest aktem prawnym aktualnie obowiązującym, niemniej jednak Zamawiający wymaga sporządzenia szczegółowego kosztorysu ofertowego zgodnie z zasadami opisanymi w wyżej wskazanym rozporządzeniu. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę braku możliwości skatalogowania danej pozycji kosztorysu, Wykonawca winien dokonać wyceny danego elementu przedmiaru robót w szczegółowym kosztorysie ofertowym na podstawie kalkulacji własnej (indywidualnej), którą winien załączyć do szczegółowego kosztorysu ofertowego jako jego integralną część. Szczegółowy kosztorys ofertowy winien zostać podpisany przez Wykonawcę i winien zostać załączony do formularza oferty w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach (w przypadku zawarcia umowy z Wykonawcą, jeden egzemplarz zostanie wykorzystany na potrzeby realizacji przyszłej umowy – egzemplarza tego nie należy trwale łączyć z pozostałymi dokumentami oferty). 8. Podsumowanie w formie wykazu poszczególnych działów kosztorysu ofertowego z uwzględnieniem kwoty netto, kwoty brutto i zastosowanej stawki podatku VAT przy każdym dziale. 9. Harmonogram rzeczowo-finansowy inwestycji. Należy wykonać harmonogram rzeczowo-finansowy inwestycji zgodnie z obowiązującym, wzorem załączonym do dokumentacji przetargowej – zgodnie z załącznikiem do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: w przypadku ubiegania się o zamówienie w wysokości: 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 15.04.2019 r. do godz. 10.00 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:  w pieniądzu,  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r Nr 42, poz.275 z późn.zm.). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego – ING Bank Śląski o/Tarnowskie Góry. 87 1050 1386 1000 0002 0085 6060 z dopiskiem „Wadium – nr sprawy 1/2019/MTBS -Budowa zespołu dwóch budynków mieszkalnych ul. Dworcowa w Knurowie.”. Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. 6. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy): a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego, b) określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ), c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), e) być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na pierwsze żądanie. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżą-cych po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stro-nie wykonawcy. 8. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 9. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najko-rzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7. lit. a) niniejszego rozdziału SIWZ. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 90,00
Okres gwarancji/rękojmi 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy. Wzór umowy, jaka zostanie zawarta (podpisana) z wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą stanowi załącznik do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Złożona oferta wraz z załącznikami będzie jawna, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (art. 11 ust. 4 ww. ustawy – tekst jednolity - Dz. U. z 2003 roku Nr 153, poz. 1503 ze zm.) co, do których Wykonawca składający ofertę zastrzegł oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa. W przypadku gdy Wykonawca nie wykaże, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiający uzna zastrzeżone informacje za jawne, o czym poinformuje Wykonawcę.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, winny być zgrupowane, stanowić oddzielną część oferty oraz być odpowiednio zabezpieczone tj. np. odpowiednio opisane, oddzielone dodatkowymi okładkami z napisem „tajemnica przedsiębiorstwa” „tylko do wglądu przez Zamawiającego” lub tym podobne.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-15, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta wraz z załącznikami musi być napisana w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Przewiduje się unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia lub wygaśnięcie/rozwiązanie umowy, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na roboty budowlane, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane przez Bank Gospodarstwa Krajowego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę adaptację ogrodu - Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę adaptację ogrodu - nasadzenia roślin wraz z przygotowaniem terenu, ławki ogrodowe, oświetlenie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI