BUDOWA ZESPOŁU BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH W SIERPCU, UL. DWORCOWA

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
BUDOWA ZESPOŁU BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH W SIERPCU, UL. DWORCOWA
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCiechanów
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2024-04-30
  • ZamawiającySpołeczna Inicjatywa Mieszkaniowa (SIM) Północne Mazowsze Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2024-03-28
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00265161
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
BUDOWA ZESPOŁU BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH
W SIERPCU, UL. DWORCOWA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Społeczna Inicjatywa Mieszkaniowa (SIM) Północne Mazowsze Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520817135

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska

1.5.2.) Miejscowość: Ciechanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@simpm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://simpm.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Społeczna Inicjatywa Mieszkaniowa Północne Mazowsze Sp. z o.o.

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Sp. z o.o.

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 130013128

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Warszawska 70

1.11.4.) Miejscowość: Ciechanów

1.11.5.) Kod pocztowy: 06-400

1.11.6.) Województwo: mazowieckie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: biuro@wpui.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://www.wpui.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA ZESPOŁU BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH
W SIERPCU, UL. DWORCOWA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1bed4ca5-ed10-11ee-9d6d-ce35ff56444c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00265161

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1bed4ca5-ed10-11ee-9d6d-ce35ff56444c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za
pośrednictwem platformy UZP: https://ezamowienia.gov.pl
2) Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji
elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
3) W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
e-Zamówienia (zwanej dalej „Platformą"), która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”
Pozostałe informacje zgodnie z SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
Zamawiający informuje, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Społeczna Inicjatywa Mieszkaniowa SIM Północne Mazowsze sp. z o.o. z
siedzibą przy
ul. Warszawskiej 10A, 06-400 Ciechanów, NIP:566-20-29-583, REGON: 520817135,
e-mail:biuro@simpm.pl.
b) Inspektor ochrony danych osobowych: email: iod@simpm.pl tel. 538 360 458:
Pozostałe informacje dotyczące ochrony danych w SWZ rozdz. I podrodz. 11.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SIMPM.8.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące zadanie inwestycyjne w formule zaprojektuj i wybuduj pn.: „Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych
w Sierpcu, ul. Dworcowa”
2. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje wykonanie stanu deweloperskiego (zamówienie podstawowe 57% wartości całości zamówienia). Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, zastrzega sobie prawo do jednostronnego rozszerzenia zamówienia w ramach opcji, polegającej na uprawnieniu Zamawiającego do zwiększenia zakresu zamówienia o prace wykończeniowe w przypadku, gdy uzyska on finansowanie inwestycji – opcja stanowi 43% całości zamówienia. Szczegóły dotyczące opcji określa wzór umowy – załącznik nr 9 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa (projekt budowlany) oraz dodatkowy opis przedmiotu zamówienia (PFU) zawierający również zakres prac projektowych znajduje się w - Załącznik nr 10 do SWZ, a także wzór umowy stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45211340-4 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, zastrzega sobie prawo do jednostronnego rozszerzenia zamówienia w ramach opcji.
2. Opcja polega na uprawnieniu Zamawiającego do jednostronnego zwiększenia zakresu, gdy uzyska on finansowanie inwestycji.
3. Opcja obejmuje zwiększenie zakresu zamówienia o prace wykończeniowe w przypadku, gdy Zamawiający uzyska finansowanie inwestycji.
4. Opcja stanowi 43 % całości zamówienia.
5. Zamawiający może skorzystać z opcji do końca trwania Umowy.
6. Skorzystanie z opcji nie jest obowiązkowe. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.
Pozostałe informacje dotyczące opcji określa wzór umowy – załącznik nr 9 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej.
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie:
1. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 20 000 000,00 zł (słownie: dwadzieścia milionów złotych 00/100)

2. Zdolności technicznej:
jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swym zakresem budowę/odbudowę/ rozbudowę/ przebudowę/nadbudowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego/budynku zamieszkania zbiorowego/budynku użyteczności publicznej
o powierzchni co najmniej 3000 m2,
3. Zdolności zawodowej: jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:
1) co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń określone przepisami ustawy Prawo budowlane, posiadająca doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy przy realizacji min. jednego zadania polegającego na wykonywaniu robót budowlanych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym/budynku zamieszkania zbiorowego/budynku użyteczności publicznej w okresie ostatnich 5 lat, o powierzchni budowy/odbudowy/rozbudowy/przebudowy/ nadbudowy co najmniej 3000 m2,
2) co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót budowlanych branży sanitarnej posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej bez ograniczeń określone przepisami ustawy Prawo budowlane, posiadająca doświadczenie zawodowe tj. w okresie 5 lat przed terminem składania ofert pełniła funkcję kierownika robót sanitarnych przy wykonywaniu robót budowlanych branży sanitarnej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym/budynku zamieszkania zbiorowego/budynku użyteczności publicznej o powierzchni budowy/odbudowy/ rozbudowy/ przebudowy/ nadbudowy co najmniej 3000 m2,
3) co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót budowlanych branży elektrycznej posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej bez ograniczeń określone przepisami ustawy Prawo budowlane, posiadająca doświadczenie zawodowe tj. w okresie 5 lat przed terminem składania ofert pełniła funkcję kierownika robót branży elektrycznej, przy wykonywaniu robót budowlanych branży elektrycznej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym/budynku zamieszkania zbiorowego/budynku użyteczności publicznej o powierzchni budowy/odbudowy/ rozbudowy/ przebudowy/ nadbudowy co najmniej 3000 m2,
4) co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję architekta posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej określone przepisami ustawy Prawo budowlane, posiadającą doświadczenie zawodowe polegające na zaprojektowaniu co najmniej jednego budynku mieszkalnego wielorodzinnego/budynku zamieszkania zbiorowego/budynku użyteczności publicznej w okresie ostatnich 5 lat,
o powierzchni budowy/odbudowy/rozbudowy/przebudowy/nadbudowy co najmniej 3000 m2,
5) co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję konstruktora posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń określone przepisami ustawy Prawo budowlane, posiadająca doświadczenie zawodowe polegające na zaprojektowaniu co najmniej jednego budynku mieszkalnego wielorodzinnego/budynku zamieszkania zbiorowego/budynku użyteczności publicznej w okresie ostatnich 5 lat, o powierzchni budowy/odbudowy/rozbudowy/przebudowy/nadbudowy co najmniej 3000 m2

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) wykaz robót wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – załącznik nr 4 do SWZ,
2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 5 do SWZ,
3) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 20 000 000,00 zł.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 200 000, 00 złotych (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w Umowie, pod warunkiem spełnienia przesłanek ustawowych
określonych w przepisie art. 455 ustawy Pzp. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy
pisemnej pod rygorem nieważności. Możliwość dokonania zmian w Umowie została określona w projekcie umowy- Załącznik nr 9 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-30 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję pracowników na tynki lub małej ekipy do prac tynkarskich
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuję pracowników na tynki lub małej ekipy do prac tynkarskich - proszę o kontakt poj. osoby lub małe 2-3 os ekipy. Realizujemy inwestycje na terenie woj. mazowieckiego i woj. łódzkiego. Budynki jednorodzinne, wielorodzinne. Termin rozpoczęcia prac do ustalenia po kontakcie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI