Budowa zbiornika służącego do celów przeciwpożarowych i nawadniania gruntów leśnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa zbiornika służącego do celów przeciwpożarowych i nawadniania gruntów leśnych w leśnictwie Wierzchosław w Nadleśnictwa Goleniów.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGoleniów
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-06-24
  • ZamawiającySkarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Goleniów
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-09
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00077696
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa zbiornika służącego do celów przeciwpożarowych i nawadniania gruntów leśnych w leśnictwie Wierzchosław w Nadleśnictwa Goleniów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Goleniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539114

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Goleniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: +48914182459

1.5.8.) Numer faksu: +48914182919

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: goleniow@szczecin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://goleniow.szczecin.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarka Leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa zbiornika służącego do celów przeciwpożarowych i nawadniania gruntów leśnych w leśnictwie Wierzchosław w Nadleśnictwa Goleniów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4a4e4e2-c91a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00077696

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00064640/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa zbiornika służącego do celów przeciwpożarowych i nawadniania gruntów leśnych na terenei Nadleśnictwa Goleniów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/goleniow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/goleniow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy SmartPZP (dalej – „Platforma”). Wszelkie oświadczenia,wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w zakładce „Korespondencja”. W celu skorzystania z Platformy konieczna jest rejestracja Wykonawcy pod adresem:https://portal.smartpzp.pl/goleniow po kliknięciu na przycisk „Załóż konto”. Wykonawca rejestrując się akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie podczas rejestracji oraz uznaje go za wiążący. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Podgląd i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania. Za datę wpływu oświadczeń, ofert, wniosków, zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich przekazania do Platformy. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane
z Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym rogu Platformy. Zamawiający, informuje,że Platforma jest kompatybilna ze wszystkimi podpisami elektronicznymi. Minimalne wymagania techniczne dotyczące korzystania z Platformy:a) przesyłane dokumenty powinny być załączone wformie plików w formacie odpowiednio . png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt,
.pptx,.odt,.ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg,b)wymagania sprzętowe dla Wykonawcy:przeglądarka internetowa Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze,Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze,Internet Explorer 11lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera.Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek, system operacyjny Windows 7 i Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web, oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym, stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s,komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM,procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS10.12 - lub ich nowsze wersje, zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę formatów .pdf.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji
wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Systemu można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP)zawierający wiele pojedynczych plików.Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy dostępnym pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/goleniow/elearning oraz „Instrukcji obsługi Portalue-Usług SmartPZP”, dostępnej na stronie Platformy pod adresem:,https://portal.smartpzp.pl/goleniow/elearning. Instrukcja stanowi załącznik nr 9 do SWZ. Wykonawca składa ofertę wyłącznie za pośrednictwem Platformy.Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiający informuje, że Platforma jest kompatybilna ze wszystkimi podpisami elektronicznymi.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśniczy Nadleśnictwa Goleniów. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony
Danych, panią Karolinę Kaczmarek, z którą w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem rodo@szczecin.lasy.gov.pl lub telefonicznie wybierając numer +48 91 432 87 12.Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w
sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze
środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane
do zachowania ich w poufności Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art.
255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty,którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP, a także na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej..Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego będą przechowywane,zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Stosownie do art. 22 RODO,decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.Osoba,której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego
postępowania dane osobowe, ma prawo:1) dostępu do swoich danych osobowych 2) do sprostowana swoich danych osobowych 3) do żądania od Zamawiającego – jako administratora, ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, 4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż
przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych określa PZP. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:1)prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3
lit. b, d lub e RODO, 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. .Pozostałe informacje szczegółowo podano w rozdziale 21 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.2.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa istniejącego zbiornika ziemnego polegająca na wykonaniu punktu poboru wody na cele przeciwpożarowe i cele związane z nawadnianiem gruntów leśnych wraz z elementami towarzyszącymi i funkcjonalnie związanymi oraz wodopoju dla zwierząt dzikich, na terenie działki nr 594/5 w obrębie geodezyjnym Miękowo, w ramach zadania pn: „Budowa zbiornika służącego do celów przeciwpożarowych i nawadniania gruntów leśnych, położonych na nieruchomości – działka nr 594/5 obręb ewidencyjny Miękowo Gmina Goleniów leśnictwo Wierzchosław, znajdującej się w zarządzie Nadleśnictwa Goleniów”.

1) Zakres prac obejmuje wykonania robót budowlanych tj.:
 budowę ujęcia wód powierzchniowych, w skład którego wchodzą dwa ciągi schodów terenowych wraz z umocnieniem brzegowym istniejącego zbiornika oraz elementami towarzyszącymi i funkcjonalnie związanymi,
 wykonanie wodopoju dla zwierząt leśnych – wyprofilowanie i umocnienie skarpy w zakresie wymaganym
przy istniejącym, sztucznym zbiorniku wodnym.

2) Parametry punktu czerpania wody:
 Długość 21,0 m
 Szerokość 1,5 m
 Rzędna stanowiska czerpalnego 24,20-24,65 m n.p.m.
 Nachylenie skarpy 1:2,5
 Umocnienie skarpy płyty ażurowe
 Rzędna dna zbiornika w rejonie PCW 22,86 m n.p.m.
 Poziom zwierciadła wody 23,80 m n.p.m.
 Schody terenowe 2 ciągi
• stopnie schodowe prefabrykowane 200 x 35 x 15 cm
• ilość stopni 8 szt.
• nachylenie 1:3,5

3) Projektuje się punkt poboru wody (PPW) zlokalizowany przy zachodniej skarpie istniejącego zbiornika wodnego. Z góry skarpy prowadzić będą dwa ciągi schodów terenowych o szerokości 2,0 m wykonane z prefabrykowanych stopni schodowych. Stanowisko czerpalne projektuje się wykonać z płyt drogowych 300 x 150 x 15 cm. W połowie szerokości PCW projektuje się ułożyć płyty drogowe na rzędnej 24,20 m n.p.m., każdą następną płytę należy układać na poprzedniej w kierunku do zewnątrz „na zakład”. Zakład wykonać o szerokości 50 cm. Od strony zbiornika projektuje się zamontować punktowe barierki techniczne.
Skarpę pomiędzy schodami należy wykonać o nachyleniu 1:2,5 i umocnić płytami ażurowymi.

4) Parametry wodopoju dla zwierząt:
 Wodopój projektuje się poprzez wykonanie na odcinku około 10,0m skarpy o nachyleniu 1:5, co ułatwi dostęp dzikim zwierzętom do wody w zbiorniku.
 Skarpę na długości ca. 11,0 m umocnić kruszywem łamanym #0-31,5mm, warstwą grubości ca 15cm. Na kruszywie łamanym ułożyć warstwę o gr. 5 cm klińca kamiennego (2/11). Obie warstwy dogęścić. Skarpę w rejonie linii wody umocnioną kruszywem projektuje się zastabilizować za pomocą palisady drewnianej z kołków Ø6-8 cm o długości L= 120-140 cm. Kruszywo układać na geowłókninie o wytrzymałości 20 kN/m.
 Pozostałe parametry wodopoju dla zwierząt:
• Szerokość 6,0 - 10,0 m
• Rzędna dołu skarpy 22,86 m n.p.m.
• Rzędna góry skarpy 26,50 m n.p.m.
• Nachylenie skarpy 1:5
• Długość umocnienia kr. łamanym #0-31,5 mm ca. 11,00 m
• Długość umocnienia klińcem kamiennym (2/11) ca. 10,00 m

Kategoria obiektu: XXIV

5) Według kryteriów określonych w rozporządzeniu MTBiGM z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych (Dz. U. z 27 kwietnia 2012 r., poz. 463) projektowana inwestycja jest obiektem należącym do drugiej kategorii geotechnicznej, a stwierdzone w podłożu warunki gruntowe są warunkami prostymi.


6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki od nr 1 do 1E do SWZ:
a) Projekt budowlany – załącznik nr 1 do SWZ:
b) Projekt wykonawczy Konstrukcja - Załącznik nr 1A do SWZ obejmujący:
c) Współrzędne geodezyjne- załącznik nr 1B do SWZ
d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 1C do SWZ
e) Przedmiar robót - załącznik nr 1D do SWZ
f) Uzgodnienia i decyzje - załącznik nr 1E do SWZ tj:
 Decyzja nr 376/2020 z dnia 18.06.2020 r. (WAB.6740.292.05.2020.MJa Nr 10612) – pozwolenie na budowę – wydana przez Starostę Goleniowskiego;
 Decyzja P-107 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego z dnia 06.12.2019 r. Burmistrza Gminy Goleniów (WPNS.6733.107.2019.KB); wraz z załącznikiem mapowym oraz postanowieniem (sprostowaniem) nazwy zadania;
 Decyzja z dnia 14.04.2020 r. (SZ.ZUZ.3.4210.27.3.2020.JF udzielająca pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzenia wodnego (…) oraz pozwolenia wodnoprawnego na szczególne korzystanie z wód (…)
 Karta rejestracyjna informatycznej kopii mapy (wtórnika)
 Uproszczony wypis z rejestru gruntów.
g) Opinia geotechniczna - załącznik nr 1F do SWZ
2. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
3. Przedmiotu zamówienia będzie realizowany na działce nr 594/5 w obrębie geodezyjnym Miękowo na północ od miejscowości Miękowo i na wschód od drogi S3 gm. Goleniów (72-100), Leśnictwo Wierzchosław województwo zachodniopomorskie.

4. Zamawiający działając zgodnie z art. 95 ust. 1 PZP, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia.
Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
 roboty ogólnobudowlane
 roboty przy zagospodarowaniu terenu;
 czynności operatorów maszyn i sprzętów budowlanych;
 roboty ziemnych;
 roboty fundamentowe;
 roboty brukarskie;
Sposób weryfikacji zatrudnienia w/w osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
5. Wykonawca udzieli na: przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy licząc od dnia zakończenia realizacji przedmiotu umowy wskazanego w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy lub więcej – w przypadku chęci uzyskania przez Wykonawcę dodatkowych punktów przyznawanych w ramach jednego z kryteriów oceny ofert tj. „Wydłużenie minimalnego (36 miesięcznego) okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady” (patrz rozdział 16 SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta Wykonawcy,
która uzyska największą liczbę punktów w ramach kryteriów oceny ofert.W ramach kryterium Cena ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: C = Cn/Co x100 pkt x 60 %gdzie:C –
liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych, Co – cena oferty ocenianej Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu Oferty(załącznik nr 2 do SWZ). W ramach kryterium „Wydłużenie minimalnego (36
miesięcznego) okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady” oceniane będzie przyjęcie przez Wykonawcę zobowiązania umownego do wydłużenia minimalnego (36 miesięcznego) okresu gwarancji jakości i
rękojmi za wady.Wykonawca zamieści informację o przyjęciu na siebie zobowiązania umownego do
Wydłużenie minimalnego (36miesięcznego) okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady w Ofercie (załącznik nr 2 do SWZ) podając ilość miesięcy o jakie zobowiązuje się wydłużyć minimalny (36
miesięczny) okres gwarancji jakości i rękojmi za wady. W ramach kryterium „Wydłużenie minimalnego (36 miesięcznego) okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady” ocena ofert zostanie dokonanaw następujący sposób: a) 40 pkt - otrzyma Wykonawca, który zaoferuje wydłużenie minimalnego
(36 miesięcznego) okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady o co najmniej 12 miesięcy lub więcej,b) 20pkt otrzyma Wykonawca,który zaoferuje wydłużenie minimalnego (36 miesięcznego) okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady - od 6 do 11 miesięcy,c) 10 punktów otrzyma Wykonawca, który
zaoferuje wydłużenie minimalnego (36 miesięcznego) okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady - od 1 do 5miesięcy Wykonawca zamieści informację o liczbie miesięcy o które zobowiązuje się wydłużyć minimalny (36 miesięczny) okres gwarancji jakości i rękojmi za wady w formularzu Oferty
(załączniki nr2 do SWZ).Liczba miesięcy wydłużająca minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady powinna być wyrażona w pełnych miesiącach (Zamawiający nie dopuszcza wydłużenia okresu gwarancji przedstawionego nie w pełnych miesiącach np. o 2,5 miesiąca – w takiej sytuacji
Zamawiający będzie zaokrąglał do pełnych miesięcy zgodnie z zasadami matematycznymi). Jeżeli Wykonawca w formularzu Oferty (załącznik nr 2 do SWZ) nie wpisze ilości miesięcy o które deklaruje
wydłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady Zamawiający uzna, że nie deklaruje on wydłużenia podstawowego okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady tj. Wykonawca nie otrzyma pkt.w ramach tego kryterium. Jeżeli Wykonawca zaoferuje wydłużenie minimalnego okresu
gwarancji jakości i rękojmi za wady o liczbę miesięcy równą zero, Zamawiający przyjmie, iż zaoferowany został minimalny 36 miesięczny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady i przyzna Wykonawcy w niniejszym kryterium 0 punktów. W przypadku zaoferowania liczby miesięcy wydłużających minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady jakości więcej niż o 12 miesiące, do oceny w ramach tego kryterium przyjętych zostanie 12 miesięcy oraz przyznana zostanie maksymalna ilość punktów (tj. 40 pkt.).Natomiast do umowy zostanie wprowadzony okres gwarancji jakości i rękojmi za wady wynikający z Oferty. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to,
że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyżej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z
najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim,Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie minimalnego (36 miesięcznego) okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady”

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku zdolności do występowania w obrocie gospodarczym 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki lub zdolność kredytową o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł(słownie: sto tysięcy złotych)4) zdolności technicznej lub zawodowej.a)Warunek w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat od dnia w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał:co najmniej 1 robotę budowlaną zakończoną do terminu składania ofert polegającą na budowie przebudowie lub remoncie budowli hydrotechnicznej o wartości nie mniejszej niż 100 000.00 zł (brutto).Pod pojęciem budowli hydrotechnicznej Zamawiający rozumie wyłącznie budowle hydrotechniczne opisane w § 3 pkt. 1) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 20 kwietnia 2007 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie (Dz.U. 2007 nr 86 poz. 579 z późn. zm.)Wykonawca nie może zsumować wartości, kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. Zamawiający pod pojęciem „budowy” rozumie - wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego (art. 3 pkt. 6 ustawy Prawo budowlane)
Warunek w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (jedną) osobą na stanowisko kierownika budowy posiadającą uprawnienia: budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży inżynieryjnej hydrotechnicznej lub melioracji wodnych lub konstrukcyjno-budowlanej, wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm. – „Prawo budowlane”) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 220 z późn. zm.), które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia,
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”,w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 9 SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W postęp. mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu w okolicz., o których mowa w art.108 ust. 1 i 109 ust. 1 pkt 1, 4, 8 i 10 .PZP i. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświad. o braku podstaw do wykluczenia z postęp. zał.nr 3B do SWZ.
Zamawiający działając na podstawie art.274ust.1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.: a)informacji z Krajowego Rejestru
Karnego w zakresie:(a) art.108 ust.1 pkt 1 i2 PZP,(b) art.108 ust. 1 pkt 4 PZP, dot. orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego – sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,b)oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art.108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów(t.jedn. Dz.U.z 2021 r. poz.275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającym i przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do
tej samej grupy kapitałowej -(wzór oświadczenia stanowi zał.nr 6 do SWZ),c)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art.109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem, Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności, d) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art.109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,e)odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust.1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, f)oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust. 1 PZP (oświad. o braku podstaw do wykluczenia, zał. nr 3B do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, d) art.108 ust. 1 pkt 6 PZP, e) art.109 ust. 1 pkt1 PZP, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12.01.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jedn. Dz. U. z2019 r. poz. 1170 z późn. zm.), f) art. 109 ust. 8 i 10 PZP-zał. nr 10 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne nadzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącz. nr 3A do SWZ które na dzień składania ofert, tymczasowo zastępuje wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający, działając na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 9.2. lit. a), Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju (budowa, przebudowa, remont) i określeniem rodzaju budowli hydrotechnicznej, wartości brutto, terminu wykonania (początku i końca -dzień/miesiąc/rok) i miejsca wykonania oraz podmiotu, na rzecz których roboty te zostały wykonane (wzór wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi załącznik nr 7 do SWZ). Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz, o którym mowa wyżej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. Okres wyrażony w latach, o którym mowa wyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składnia ofert.c) dowodów określających, że wskazane przez Wykonawcę roboty budowlane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych o niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. d) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień (numer oraz zakres uprawnień zapewniających prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, z podaniem daty i pełnej podstawy prawnej ich wydania) i zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W terminie składania ofert wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu
Ofertę zawierającą: a) formularz Oferty (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ)sporządzony pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym b) oświadczenia, sporządzone zgodnie ze wzorami stanowiącymi odpowiednio zał.nr 3A do SWZ (oświadczenie o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu) i zał. 3B do SWZ (oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia), pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionych do
reprezentacji podmiotu składającego oświadczenie, złożone przez: Wykonawcę, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o ile Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia);c) oświadczenia, sporządzone zgodnie ze wzorami stanowiącymi
odpowiednio zał.nr 3C(oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu) i zał. 3D (oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o braku podstaw do wykluczenia) do SWZ, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w
postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
osoby/osób upoważnionych do reprezentacji podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby na zasadzie określonej w art. 118 PZP, o ile dotyczy,d) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując
zamówienie,będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów zgodnie z pkt 9.4. SWZ, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów; (Niewiążący wzór zobowiązania do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi
załącznik nr 5 do SWZ),e) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego
zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP, jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca dostarczy dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów,f) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia lub osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118PZP, jeżeli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w
art. 118 PZP –działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 13.4. lit e) SWZ, sporządzone w sposób określony w pkt 9.13.-9.22 SWZ, g)oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP – z którego wynika, które roboty budowlane/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, w przypadku wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie tego o świadczenia w treści formularza Oferty stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ). h) wadium w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (tylko, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie niepieniężnej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2800,00 zł.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2PZP. 2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub
kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3)
gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji
Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BNP PARIBAS nr rachunku 44203000451110000000546490 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Budowa zbiornika służącego do celów przeciwpożarowych w Nadleśnictwa Goleniów ”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie
zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty,
o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żąda niezgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta
do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6PZP.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2. ppkt 2)- 4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej
tj.opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży
wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji
ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,2) określenie wierzytelności,która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu
zamówienia3)kwotę gwarancji/poręczenia,4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne
żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.7. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia(konsorcjum): 1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;2) oferta musi być podpisana w taki sposób,by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji.Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty –treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;3) Oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3A do SWZ) oraz oświadczenie o
braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3B do SWZ) składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa wyżej powinny zostać
złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.4) dokumenty, o których mowa w pkt 9.3.SWZ obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę
kierującego (lidera),upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub
każdego z osobna.8)Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane/usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W związku z powyższym stosownie do postanowień, o których mowa w art. 117 ust.4 PZP Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty
podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownego oświadczenia został zawarty w formularzu Oferty stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ (pkt 6). Zamawiający zaleca złożyć w/w oświadczenie w formularzu Oferty (załącznik nr 2 do SWZ). Pełen i szczegółowy opis zawarty został w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający na podstawie art 455 ust. 1 pkt 1 PZP, przewiduje możliwość dokonania następujących zmian Umowy: 1. w zakresie zmiany Terminu Wykonania 2. w zakresie zmiany kolejności wykonywania lub zmiany terminów wykonania poszczególnych świadczeń wchodzących w skład Przedmiotu Umowy w stosunku do terminów określonych w Harmonogramie jednakże bez dokonywania zmiany Terminu Wykonania. 3. w zakresie
zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy związanej z koniecznością zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych, w szczególności robót zamiennych, 4. W zakresie zmiany Wynagrodzenia, w przypadku, gdy zmiany, o których mowa w pkt 3 będą miały wpływ na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. Inicjatorem zmian w Umowie może być każda ze Stron, z tym, że
ostateczna decyzja, co do wprowadzenia zmian i ich zakresu należy do Zamawiającego. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności mogących powodować zmianę umowy, nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić
podstawy do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.5. Pozostałe zmiany: (i) zmiany redakcyjne Umowy oraz (ii) zmiany danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, nie stanowiących zmiany, o której mowa w art. 455 ust. 1 PZP. Szczegółowy rodzaj i zakres zmian a także warunki wprowadzenia zmian umowy określa złącznik nr 4 do SWZ – projekt umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-24 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złozyć za pośrednictwem platformy SmartPZP - https://portal.smartpzp.pl/goleniow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-24 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-23

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami
Rzeczypospolitej Polskiej zamiast: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego, o której mowa w pkt 9.3. lit. a)SWZ - składa informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania,w zakresie określonym w pkt 9.3. lit a) SWZ, 2)zaświadczenia, o którym mowa w pkt 9.3. lit c)SWZ, zaświadczenia albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o których mowa w pkt
9.3 lit d)SWZ, lub odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w pkt 9.3. lit e) SWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
b) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.Dokument, o którym mowa w pkt pkt 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem. Dokumenty, o
których mowa w pkt 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów,o których mowa w pkt. 9.5., lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP,
zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w
kraju,w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Postanowienia pkt. 9.6. stosuje się. Jeżeli w
dokumentach złożonych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu jakiekolwiek wartości zostaną podane w walucie obcej to Zamawiający przeliczy wartość waluty na złote wedle średniego kursu NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie
Zamówień Publicznych.Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą nie będą prowadzone w walucie obcej. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane wyłącznie w złotych polskich (PLN). Przed zawarciem umowy Wykonawca, obowiązany będzie wnieść
wymagane zabezpieczanie należytego wykonania umowy w wysokości 4 % ceny całkowitej podanej w Ofercie. Pełen i szczegółowy opis warunków zamówienia w SWZ dostępny na stronie https://portal.smartpzp.pl/goleniow.
2021-06-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie instalacji ogrzewania - Koszalin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania29-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie instalacji ogrzewania. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI