IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę oznaczoną w ust. 1 – wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku Bank Millenium nr 22 1160 2202 0000 0001 2687 3013, przy czym dowód wpłaty należy opisać: „Wadium – Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych "ZB-Z" z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą, wraz z przebudową niezbędnych elementów infrastruktury odwodnieniowej oraz likwidacją nieczynnego odcinka rowu na terenie Pomorskiego Centrum Inwestycyjnego (PCI) w Gdańsku”. Kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do Oferty.5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu środków na konto Zamawiającego, tzn. że wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do Oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę nie będzie traktowane jako spełnienie warunku terminowego wniesienia wadium. 6. Wadium wniesione w formie pieniężnej przechowuje się na rachunku bankowym.7. Oryginały dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 2) – 5) powyżej, należy złożyć wraz z Ofertą (w oryginale), w odrębnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot Wykonawcy bez naruszenia integralności całej oferty. Dokument wadium winien być oznaczony: „Wadium – Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych "ZB-Z" z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą, wraz z przebudową niezbędnych elementów infrastruktury odwodnieniowej oraz likwidacją nieczynnego odcinka rowu na terenie Pomorskiego Centrum Inwestycyjnego (PCI) w Gdańsku”. Kopię dokumentu, potwierdzoną przez Wykonawcę „za zgodność z oryginałem”, należy załączyć trwale do Oferty.8. Z treści gwarancji (poręczenia) powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania Ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.9. Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno zawierać następujące elementy:1) nazwy: dającego zlecenie (Wykonawcy), Beneficjenta gwarancji (Zamawiającego); gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib;2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją;3) kwotę gwarancji;4) termin ważności gwarancji;5) zobowiązanie gwaranta (zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy PZP) do: „bezwarunkowej zapłaty kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Beneficjenta Gwarancji zawierające oświadczenie, że Wykonawca, którego ofertę wybrano:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lubb) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lubc) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.”6) zobowiązanie gwaranta (zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy PZP) do: „bezwarunkowej zapłaty kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Beneficjenta Gwarancji zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej”. Oświadczenie Beneficjenta Gwarancji zostanie skonkretyzowane w zależności od wystąpienia przesłanek określonych w tym przepisie;7) Gwarancja musi być egzekwowalna i wykonalna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, podlegać prawu polskiemu, a w sporach z gwarancji wyłącznie właściwy musi być Sąd Powszechny siedziby Zamawiającego (Lidera).10. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium powinno umożliwić złożenie przez Zamawiającego żądania zapłaty w całym okresie ważności wadium.11. Wadium dla Wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie (np. konsorcjum) może być wniesione przez jednego z nich.12. Oferta Wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie lub kwocie podlega odrzuceniu z przedmiotowego postępowania.13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego Oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.14. Zwrot wadium:1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze Oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego Oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP;2) Wykonawcy, którego Oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał Ofertę przed upływem terminu składania ofert.15. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zaleca się wskazanie w Ofercie numeru rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu wadium.16. Zamawiający zatrzymuje wadium:1) wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;2) wraz z odsetkami na podstawie art. 46 ust. 5 ustawy PZP, tj. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w Ofercie;b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
90,00 |
okres gwarancji i rękojmi |
10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej Umowy w szczególności w zakresie: 1) wynagrodzenia,2) terminu wykonania,3) zakresu zamówienia,4) sposobu realizacji Umowy,na zasadach określonych w ustawie PZP lub poniżej.2. W zakresie zmiany terminu wykonania Umowy Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian:1) zmiany wynikające z warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności klęsk żywiołowych lub warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych lub prac geologicznych zgodnie ze specyfikacją techniczną, wiedzą i sztuką budowlaną albo uniemożliwiających zachowanie reżimu technologicznego, a także uniemożliwiających przeprowadzenie prób i sprawdzeń lub dokonywanie odbiorów,2) zmiany spowodowane nieprzewidzialnymi warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie; przez nieprzewidywalne rozumie się nie dające się w racjonalny sposób przewidzieć przez doświadczonego Wykonawcę przed dniem złożenia oferty,3) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, a w szczególności wstrzymanie robót przez Zamawiającego,4) zmiany z uwagi na konieczność wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, koniecznych do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy,5) zmiany będące następstwem działania lub braku działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji, w szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów pod inwestycję, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie,6) zmiany spowodowane przez zagrożenie wpływające na bezpieczeństwo życia, zdrowia, mienia lub robót na terenie budowy lub sąsiadujących nieruchomości, a Inspektor Nadzoru wydał Wykonawcy polecenie wykonania robót, usunięcia wad lub podjęcia innych czynności celem wyeliminowania lub zmniejszenia zagrożenia, jeśli konieczność polecenia wynikła z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,7) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące brakiem możliwości prowadzenia robót lub prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych Umową, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie.3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności, o których mowa w ust. 2 powyżej, termin wykonania Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Wykonawca nie może żądać zwiększenia wynagrodzenia lub zwrotu innych kosztów bezpośrednich lub pośrednich spowodowanych przestojem lub dłuższym czasem wykonywania Umowy. 4. Pozostałe zmiany Umowy spowodowane następującymi okolicznościami:1) zmianą obowiązującej stawki podatku VAT, 2) rezygnacją przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy – w zakresie zmiany zakresu przedmiotu Umowy wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy,3) zmianą wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej za pracę ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę lub zmianą zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych – w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia,4) koniecznością zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych, koniecznych do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy,5) nie otrzymaniem przez Zamawiającego decyzji administracyjnej o pozwoleniu na budowę Inwestycji w terminie do dnia 31 maja 2021 r. – w zakresie zmiany terminu przekazania Wykonawcy wykonalnej decyzji, o którym mowa w § 8 ust. 2 Umowy oraz zmiany terminu na odstąpienie od Umowy przez Zamawiającego, o którym mowa w § 14 ust. 3 Umowy,6) nie podpisaniem umowy o dofinansowanie Inwestycji w terminie do dnia 31 maja 2021 r. – w zakresie zmiany terminu na odstąpienie od Umowy przez Zamawiającego, o którym mowa w § 14 ust. 4 Umowy.5. W przypadku wystąpienia okoliczności, o której mowa w ust. 4 pkt 1) powyżej, zmiana stawki VAT dotyczyć będzie wynagrodzenia umownego netto za prace wykonane po dacie zmiany stawki VAT. 6. W przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, które w ocenie Wykonawcy mają wpływ na koszt wykonania przez niego zamówienia i winny skutkować zwiększeniem jego wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu Umowy, obowiązkiem Wykonawcy jest zgłoszenie do Zamawiającego pisemnego wniosku o zmianę wynagrodzenia wraz ze wskazaniem kwoty zwiększonego wynagrodzenia oraz uzasadnieniem takiego zwiększenia. Zamawiający jest uprawniony do żądania od Wykonawcy dodatkowej dokumentacji - w terminie 14 dni od złożenia wniosku - na potwierdzenie jego zasadności. 7. W żadnym przypadku postanowień niniejszego paragrafu nie należy interpretować jako prawa dowolnej ze Stron do roszczenia, którego treścią byłoby żądanie zmiany Umowy, lecz jedynie jako możliwość dokonania zmiany Umowy. Z zastrzeżeniem odmiennych postanowień Umowy, każda zmiana Umowy wymaga zgody drugiej Strony, z zastrzeżeniem odmiennych postanowień Umowy.8. Zmiany wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do Umowy pod rygorem nieważności. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może lecz nie musi wyrazić zgody. 9. Zmiany Umowy w zakresie terminu nastąpią wyłącznie w zakresie, w jakim okoliczności leżące u podstaw zmiany, a opisane powyżej, pozostają w adekwatnym związku przyczynowo skutkowym z niemożnością dotrzymania terminu końcowego, w szczególności dotyczą robót leżących na ścieżce krytycznej Przedmiotu Umowy. 10. W przypadku konieczności zmiany terminu wykonania przedmiotu Umowy Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania faktu przestoju w realizacji prac nie wynikających z jego winy. Dobór podwykonawców, dostawców oraz jakość i skład dokumentów składanych do uzgodnień i pozwoleń obciąża Wykonawcę. 11. Nie stanowią zmiany Umowy (ale wymagają pisemnego powiadomienia):1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną Umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego),2) zmiana danych teleadresowych,3) zmiana Harmonogramu nie powodująca zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy (dla swej ważności wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego).12. Strona występująca o zmianę Umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej, a w przypadku zmiany wysokości wynagrodzenia – do przedłożenia szczegółowego sposobu wyliczenia określającego wysokość wynagrodzenia po zmianie. Wniosek o zmianę musi mieć formę pisemną.Szczegółowe przesłanki i tryb zmiany umowy określa Wzór Umowy załączony do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
01.03.2021, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 - stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego; zamówienie podobne zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą i będzie polegało na rozszerzeniu przedmiotu zamówienia o roboty budowlane związane z dodatkową wymianą gruntów lub robotami z branży geotechnicznej, konstrukcyjnej, drogowej, sanitarnej, a ilość robót budowlanych zleconych w ramach zamówienia podobnych będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego w ramach wartości stanowiącej nie więcej niż 20% zamówienia podstawowego - zamówienie może być udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy, również w trakcie realizacji zamówienia podstawowego jeśli zajdzie taka konieczność. Ewentualne zamówienia zostaną udzielone na warunkach zgodnych z umową w sprawie niniejszego zamówienia.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.5. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.6. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą w walutach obcych.7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.8. Zamawiający nie ustala przedstawienia informacji zawartych w ofercie w postaci katalogu elektronicznego ani dołączenia katalogu elektronicznego do oferty oraz nie dopuszcza takiej możliwości.9. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.10. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień Umowy, także w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności w przypadkach wskazanych w Umowie.11. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.