Budowa zatoki autobusowej przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Noblistów Polskich w

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa zatoki autobusowej przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Noblistów Polskich w Olsztynku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztynek
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-09-02
  • ZamawiającyGMINA OLSZTYNEK
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-17
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa zatoki autobusowej przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Noblistów Polskich w Olsztynku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLSZTYNEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743663

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratusz 1

1.5.2.) Miejscowość: Olsztynek

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-015

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 895195453

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@olsztynek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://olsztynek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa zatoki autobusowej przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Noblistów Polskich w Olsztynku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3b6a563-ff50-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00151589

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003151/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa zatoki autobusowej przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Noblistów Polskich w Olsztynku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://olsztynek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://olsztynek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się za pomocą środka komunikacji elektronicznej, tj. platformy do elektronicznej obsługi zamówień publicznych.
2. Korzystanie z Platformy przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie przetargowej Gminy Olsztynek. Ma wówczas dostęp do możliwości: złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na składanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
5. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet.
6 Zamawiający, pod linkiem https://olsztynek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe/instrukcje.html udostępnia Wykonawcom instrukcje w następującym zakresie:
1) Rejestracja wykonawcy na platformie przetargowej,
2) Wymagania techniczne,
3) Zadawanie pytań do postępowania,
4) Instrukcje postępowania - Udział w trybie podstawowym bez negocjacji.
7.Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów
i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy przetargowej:
1) Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
a) Internet Explorer 10 i nowsze, Edge,
b) Google Chrome,
c) Mozilla Firefox,
d) Opera.
2) Pozostałe wymagania techniczne:
a) dostęp do sieci internet;
b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;
c) włączona obsługa JavaScript;
d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
e) zainstalowany Acrobat Reader;
f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
8. Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
a) Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.
b) Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
c) Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Unizeto Technologies SA.
d) Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.
8. Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. Potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie przetargowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na platformie przetargowej czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę przetargową.
9. Zalecany maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy przetargowej nie powinien przekraczać 150 MB.
10. Zalecenia Zamawiającego odnośnie użycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis formatem: PAdES,
2) dla dokumentów w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpis formatem: XAdES,
3) Zamawiający zaleca stosowanie podpisu wewnętrznego, który polega na tym, że jest zapisany łącznie z podpisywanym dokumentem (tworzą jeden plik), a nie oddzielnie (plik podpisywany i plik podpisu).
11. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcjach korzystania z Platformy przetargowej Gminy Olsztynek.
12. Wsparcie techniczne i instrukcje dla Wykonawców świadczone przez Operatora Platformy przetargowej uzyskać można w następujący sposób:
1) telefonicznie pod nr (+48) 71 787 35 34 od poniedziałku do piątku, od 8:00 do 16:00,2) e-mail: helpdesk@logintrade.net

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Olsztynek, z siedzibą przy ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztynek;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Olsztynek jest Pani/Pani Maciej Żołnowski, maciej.zolnowski@cbi24.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Budowa zatoki autobusowej przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Noblistów Polskich w Olsztynku” prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 ust. 1 ustawy Pzp.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o Art. 74 ust 1 .ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji umowy, a następnie będą przechowywane począwszy od dnia zakończenia okresu obowiązywania umowy (wliczając okres rękojmi lub gwarancji) przez okres co najmniej 5 lat (nie krócej jednak, niż okres przedawnienia roszczeń),
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
7) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia,
o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje przedstawione wyżej.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZBI.271.1.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Budowa zatoki autobusowej przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Noblistów Polskich w Olsztynku”.
2. Niniejsze przedsięwzięcie zostało zaprojektowane na działkach oznaczonych numerami ew. 8/4, 22/1 i 22/2 obręb 4 m. Olsztynek. W ramach realizacji zadania zakłada się m.in:
1) Budowę nawierzchni zatoki;
2) Budowę nawierzchni peronu i chodnika;
3) Przebudowę nawierzchni zjazdu na teren szkoły;
4) Przestawienie 2 wiat przystankowych;
5) Przebudowę istniejącego ogrodzenia terenu szkoły,
6) Remont i zabezpieczenie istniejących urządzeń infrastruktury technicznej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w następujących dokumentach stanowiących załączniki
do niniejszej SWZ:
1) Projekt budowlany:
a) Projekt architektoniczno – budowlany;
b) Projekt techniczny;
c) Projekt zagospodarowania terenu;
d) Opinie, pozwolenia, uzgodnienia.
2) Informacja do planu BIOZ.
3) Projekt zmiany stałej organizacji ruchu w związku z projektowaną budową zatoki autobusowej przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Noblistów Polskich w Olsztynku.
4) Specyfikacja Techniczna wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).
Dokumentacja zostały zamieszczone w archiwum 7zip. zatytułowanym: Załącznik nr 3 do SIWZ – Dokumentacja techniczna.
Ww. dokumenty stanowią załącznik do zaświadczenia Starosty Olsztyńskiego z dnia 27 maja 2021 r. numer
BI-II.6743.13.16.2021.IP4
4. Krótki opis projektowanych robót.
1) Roboty drogowe.
Budowa zatoki autobusowej o długości peronu 24,0 m i szerokości 3,0 m położonej przy krawędzi jezdni ulicy Szkolnej. Obramowanie nawierzchni jezdni zatoki od strony jezdni ulicy Szkolnej krawężnikiem betonowym najazdowym 15x22 cm ustawionym na ławie betonowej z oporem a od strony peronu krawężnikiem 15x30 cm wystającym ustawianym na ławie betonowej z oporem. Zaprojektowana konstrukcja nawierzchni zatoki stanowi:
- kostka betonowa gr. 8 cm koloru szarego spoinowana zaprawą cementową,
- podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm,
- podbudowa z betonu C-16/20 gr. 22 cm,
- warstwa odsączająca z piasku średniego gr. 20 cm,
- wyrównane i zagęszczone podłoże gruntowe,
Spadek poprzeczny nawierzchni zatoki 2,0% w kierunku jezdni ul. Szkolnej. Powierzchnia nawierzchni zatoki wynosi 126,40 m2. Bezpośrednio przy krawędzi zatoki zaprojektowano budowę nawierzchni peronu i chodnika o szerokości 1,5 – 2,0 m. Konstrukcję tej nawierzchni stanowią:
- kostka betonowa gr. 6 cm koloru szarego,
- podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm,
- warstwa odsączająca z piasku średniego gr. 20 cm,
- wyrównane i zagęszczone podłoże gruntowe,
Spadek nawierzchni peronu i chodnika 2,0% w kierunku nawierzchni zaprojektowanej zatoki. Obramowanie nawierzchni do strony zatoki stanowi opisany powyżej krawężnik 15x30 cm a od strony szkoły obrzeże betonowe 8x30 cm ustawiane na ławie betonowej. Bezpośrednio przy nawierzchni peronu zaprojektowano ustawienie wiat przystankowych, w okolicy których zaprojektowano wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o konstrukcji jak opisana wyżej. Łącznie projektuje się budowę nawierzchni peronu i chodnika o powierzchni 117,30 m2. W związku
z koniecznością dostosowania rzędnych nawierzchni istniejącego zjazdu na teren szkoły oraz chodnika doprowadzającego pieszych z kierunku Przedszkola Miejskiego, zaprojektowano przełożenie istniejącej nawierzchni zjazdu z kostki betonowej gr. 8 cm na powierzchni 32,60 m2, bez konieczności naruszania podbudowy zjazdu. Zaprojektowano również przełożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm na powierzchni 8,10 m2 wraz z ustawieniem nowego obrzeża betonowego 8x30 cm na odcinku długości 5,0 m. Realizacją opisanych powyżej robót wymaga również przestawienia istniejących przy krawędzi zjazdu na teren szkoły krawężników na odcinku długości 10 m.
2) Roboty sanitarne.
Projektowane roboty branży sanitarnej związane z realizacją zadania obejmują:
- wykonanie rozbiórki istniejących studni kanalizacji deszczowej Dn1200 oraz jej odtworzenia (odbudowy),
- rozbiórkę istniejącej i budowę nowej studzienki ściekowej Dn500,
Posadowienie studni w gruncie bezpośrednie na ławie z betonu C-12/15 gr. 0,15-0,30 m. Elementy studzienek zaprojektowano z prefabrykowanych elementów wykonanych z betonu klasy C-30/37. Roboty związane z odtworzeniem studni kanalizacji deszczowej wykonywane w wykopach szalowanych.
Ze względu na lokalizację studni kanalizacyjnej w jezdni zatoki autobusowej, zaprojektowano jej przykrycie włazem żeliwnym z pokrywą wyposażoną w zawias oraz rygiel, przystosowanym do przenoszenia obciążeń klasy D-400. W ramach przebudowy studni, zaprojektowano przełączenie do niej istniejących dopływów i odpływu kanalizacyjnych. Przykrycie projektowanej studzienki ściekowej wpustem żeliwnym z uchylnym rusztem na zawiasie, przystosowanym do przenoszenia obciążeń klasy D-400. Zastosowane rozwiązania projektowe zawierają załączone w niniejszym opracowaniu rysunki techniczne.
3) Roboty elektryczne.
Projektowana budowa zatoki autobusowej wymaga wykonania robót związanych z zabezpieczeniem rurami ochronnymi dwudzielnymi istniejącego przyłącza kablowego eNN 0,4 kV zasilającego istniejące urządzenia teletechniczne na działce nr 22/1 obr. 0004 m. Olsztynek oraz istniejącej wewnętrznej linii kablowej eNN 0,4 kV zasilającej oświetlenie zewnętrzne terenu Szkoły Podstawowej nr 1 im. Noblistów Polskich w Olsztynku. Istniejące przyłącze jest przyłączem abonenckim zarządzanym przez Ośrodek Eksploatacji i Zarządzania Miejską Siecią Komputerową „OLMAN” z siedzibą przy ul. J. Heweliusza 8, 10-726 Olsztyn. Siecią zasilającą oświetlenie zarządza Dyrektor Szkoły Podstawowej w Olsztynku. Zaprojektowano zabezpieczenie istniejącego przyłącza wykonanego kablem YAKY 4x25 mm2 rurą ochronną dwudzielną typu A83PS długości L=24,0 m. Zaprojektowano zabezpieczenie istniejącego linii kablowej zasilającej oświetlenie zewnętrzne szkoły wykonanej kablem YKY 5x2,5 mm2 rurą ochronną dwudzielną typu A83PS długości L=12,0 m.
4) Ogrodzenie terenu szkoły.
W miejscu projektowanego do rozbiórki ogrodzenia terenu szkoły, na odcinku od ulicy Górnej do wjazdu na teren szkoły zaprojektowano wykonanie nowego ogrodzenia z siatki metalowej w ramach z kątownika wysokości 1,2 m, mocowanych do słupków stalowych posadowionych w gruncie na stopach betonowych. W sąsiedztwie projektowanych wiat przystankowych zaprojektowano furtkę wejściową na teren szkoły szerokości 1,6 m dwuskrzydłową. W linii projektowanego ogrodzenia projektuje się do pozostawienia istniejące urządzenia teletechniczne (szafy) wraz z ze złączami kablowymi elektroenergetycznymi. Łącznie długość projektowanego ogrodzenia wynosi 82,0 mb.
5) Wiaty przystankowe.
Na projektowanym do utwardzenia terenie przy peronie, zaprojektowano ustawienie dwóch wiat przystankowych typu EOS-S, projektowanych do przeniesienia z istniejącego przystanku przy położonego przy nieruchomości Przedszkola Miejskiego w Olsztynku. Wiaty te stanowią własność Gminy Olsztynek. Wiaty te są wykonane z profili z lakierowanej blachy stalowej ocynkowanej (ściany) z wypełnieniem ze szkła hartowanego. Pokrycie dachu stanowią również profilowana lakierowana blacha stalowa ocynkowana, wzmocniona profilami metalowymi. Powierzchnia zabudowy jednej wiaty wynosi 5,20 m2, wysokość netto wewnątrz wiaty wynosi 2,2 m, wysokość brutto 2,40 m. Wiata wyposażona jest w ławkę mocowaną do ściany oraz gablotę na rozkład jazdy. Posadowienie wiat w gruncie zaprojektowano na stopach betonowych. Odprowadzenie wody z nawierzchni przy wiatach powierzchniowo na teren zielony z tyłu wiat.
W ramach zadania należy zdemontować wiaty z obecnej zatoki i ponownie zamontować w miejscu określonym w projekcie. Teren demontażu wiat należy uporządkować.
6) Projektowana zatoka autobusowa
Projektowana do budowy zatoka będzie służyła do obsługi transportu uczniów Szkoły dojeżdżających środkami transportu zbiorowego organizowanymi przez Szkołę. Jednia zatoki służyła będzie do postoju środków transportu podczas wsiadania i wysiadania uczniów. Nawierzchnia peronu przy zatoce służyła będzie do ruchu pieszych, zarówno uczniów korzystających z transportu jak też pieszych podążających ulicą Szkolną. Dojście uczniów do peronu poprzez istniejące bramy wejściowe na teren szkoły jak też poprzez projektowaną w przebudowywanym ogrodzeniu furtkę. Projektowane wiaty przystankowe służyły będą do ochrony przed wpływem warunków atmosferycznych oczekujących na transport uczniów.
7) Wycinka drzew
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest wykonać wycinki 10 drzew na podstawie decyzji uzyskanych przez Zamawiającego (obecnie Zamawiający złożył wniosek o wydanie zezwolenia na wycinkę drzew).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp w szczególności dotycząc:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

4) zdolności technicznej lub zawodowej
a) Doświadczenie: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu skradania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wykonał:
jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub modernizacji chodnika lub innego obiektu (np. ścieżki pieszo - jezdnej, parkingu) o nawierzchni z kostki betonowej lub granitowej o całkowitej wartości zadania min. 100.000,00 zł brutto.

b) Potencjał Kadrowy. Wykonawca musi udowodnić, iż dysponuje lub w celu wykonania przedmiotu zamówienia będzie dysponował następującymi osobami:

- jedną osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji Kierownika budowy. Wykazana osoba musi posiadać wykształcenie wyższe lub średnie oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wydane na podstawie obowiązujących przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia otrzymane według wcześniej obowiązujących przepisów Prawa budowlanego.

- jedną osobą do pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych. Wskazana musi posiadać uprawnienia budowlane
do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.

Zamawiający określając wymogi dla potencjału kadrowego w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zmianami) oraz ustawy z dnia 19 listopada 2020r. o zmianie ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2021 r., poz. 78).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, o którym jest mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp złożonym wraz z ofertą w zakresie podstaw wykluczenia - wg Załącznika nr 8 do SWZ.
b) oświadczenie w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi, że przygotowanie oferty nastąpiło niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wg Załącznika nr 9 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie - wg Załącznika nr 6 do SWZ;
Dowodami, o których mowa powyżej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. poz. 2415), są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót budowlanych winien dotyczyć tylko robót w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.

b) wykaz osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg Załącznika nr 7 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Ofertę należy złożyć na „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ
2. Wraz z Formularzem Ofertowym Wykonawca przedkłada następujące dokumenty:
1) oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Pzp (dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu) - załącznik nr 5 do SWZ
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. (Stosuje się odpowiednio do podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.)
3) pełnomocnictwo – jeśli dotyczy,
4) pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów wraz z oświadczeniem podmiotu udostępniającego zasoby składanym na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. ustawy Pzp – jeśli dotyczy – wzór zobowiązania wraz z oświadczeniami stanowi załącznik nr 10 (część A i B) do SWZ,
5) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeśli dotyczy - Załącznik nr 11 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
2) W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę dołącza oddzielnie oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3) W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia, mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy będą odpowiedzialni za wykonanie danego zakresu zamówienia.
4) W przypadku, o którym mowa w ust. 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, wykonają poszczególni wykonawcy – wg. Wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ.
5) Wykonawcy występujący wspólnie winni ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie niniejszego zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z dołączonej do oferty umowy współpracy lub odrębnego dokumentu (oświadczenia lub pełnomocnictwa).Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).
6) Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w niniejszym rozdziale. Spółka cywilna ubiegająca się o zamówienie musi wyznaczyć pełnomocnika do jej reprezentowania. Ustawowe zasady reprezentacji spółki cywilnej zezwalające każdemu wspólnikowi na jej reprezentowanie w takich granicach, w jakich jest uprawniony do prowadzenia jej spraw, nie spełniają bowiem wymogu z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp
W przypadku spółki cywilnej art. 58 ust. 2 ustawy Pzp nie będzie miał zastosowania, jeżeli oferta zostanie podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wszystkich wspólników spółki cywilnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego związane z realizacją niniejszego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy Załącznik nr 2 do SWZ.
Dopuszczalne zmiany umowy określone w art. 455 ust. 1 ustawy Pzp zawiera wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://olsztynek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-02 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-01

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace ogrodnicze, porządkowe - Olsztyn
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace ogrodnicze, porządkowe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI