„Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Lubawce.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLubawka
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-07-23
  • ZamawiającyGMINA LUBAWKA
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-09
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00403947
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Lubawce.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBAWKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821339

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Lubawka

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-420

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lubawka@lubawka.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubawka.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Lubawce.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fd603c6-8c4d-4640-ad02-08e7bee6ddc2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403947

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lubawka

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lubawka

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zapisane w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WI.271.2024.DPŁ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zadaszenia o stałej konstrukcji dla istniejącego boiska wielofunkcyjnego wraz z zapleczem higieniczno-sanitarnym. Istniejące boisko zlokalizowane jest przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym przy ul. Mickiewicza 4 w Lubawce – działka nr 877 obr. 3. Teren objęty jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego – Uchwała nr XXXIX/237/2001 Rady Miejsko-Gminnej w Lubawce z dnia 30 sierpnia 2001 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Lubawka ogłoszona w Dzienniku Urzędowym województwa Dolnośląskiego nr 149 poz. 1976 z dnia 13 listopada 2001 r. oraz Uchwała nr II/23/11 Rady Miejskiej w Lubawce z dnia 25 lutego 2011 r. w sprawie zmian tekstu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Lubawka ogłoszona w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego nr 136 poz. 2221 z dnia 28 czerwca 2011 r.
Istniejące boisko posiada wyznaczone pola do gry w siatkówkę, koszykówkę i tenisa ziemnego.

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zadaszenia istniejącego boiska wielofunkcyjnego w formie hali łukowej o konstrukcji z drewna klejonego oraz wykonanie rewitalizacji istniejącego boiska poprzez montaż nowej nawierzchni z trawy syntetycznej.
Zadaszenie boiska wielofunkcyjnego ma nastąpić na działce 877 obr. 3 Lubawka wraz z zagospodarowaniem terenu. Zadaszenie hali ma stanowić podwójna membrana PCV wypełniona granulatem styropianowym.
Jako sztuczne źródło światła planuje się oprawy LED.
Źródłem ciepła będą nagrzewnice powietrzne gazowe rozlokowane wewnątrz hali zasilane gazem ziemnym z istniejącej stacji redukcyjno-pomiarowej wyposażone w system detekcji gazu.
Jako wyposażenie higieniczno – sanitarne zaplanowano wykorzystanie prefabrykowanego kontenera. Na zewnątrz hali przy południowej ścianie szczytowej przewiduje się układ pięciu kontenerów zawierających pomieszczenia: szatnia damska, umywalnia damska, szatnia męska, umywalnia męska, wc ogólnodostępne dla niepełnosprawnych, damskie, męskie oraz magazyn sprzętu.
Do kontenera należy zaprojektować i ułożyć przyłącza sanitarne i elektroenergetyczne.

Planowany obiekt wykorzystywany będzie przez osoby niepełnosprawne i z ograniczoną możliwością poruszania się. Dojście do obiektu będzie stanowić chodnik.
W miejscu istniejących schodów należy wykonać pochylnię likwidującą przeszkody terenowe dostępności. Całość przestrzeni musi zostać dostosowana do wymagań dotyczących dostępności architektonicznej i możliwości osób o specjalnych potrzebach. Zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie w nowopowstałej hali (po zadaszeniu obecnego boiska) zostanie zainstalowana wirtualna strzelnica.

Wymagania szczegółowe:
 szerokość hali: min. 24,0 m
 długość hali: min. 45,0 m
 wysokość ściany bocznej hali: min. 2,5 m
 wysokość hali w szczycie: 12,0 m
 podział / segmentacja: od 4 m do 5 m
 wymiary pola gry: 20 × 40 m
Dodatkowe dane materiałowe i wyposażenie:
 wymagana instalacja oświetleniowa LED, typ boiska treningowe w III klasie oświetlenia tj. oświetlenie poziome głównego pola (PA) gry Eśr ≥ 200 [lx] – należy dołączyć wyniki obliczeń oświetlenia, wymagane równomierne natężenie oświetlenia nie powodujące oślepienia wg PN-EN 12193:2007 lub PN-EN 12193:2008 Światło i oświetlenie - Oświetlenie w sporcie
 w razie konieczności halę wyposażyć w instalację odgromową zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami,
 system otwierania boków hali tj. bramy przesuwne
 drzwi ewakuacyjne,
 poszycie dwupowłokowe (np. min. 650 g/m2):
o powleczone dwustronnie PCV
o wysoka odporność na UV
o zabezpieczona antypleśniowo AB,
o kolor do ustalenia z Zamawiającym,
o atest na niepalność lub trudnozapalność wg ISO3795 lub ITB
o wytrzymałość na rozdarcie
 zadaszenie – hala namiotowa: ogrzewana
 termoizolacja hali granulatem styropianowym
 trawa syntetyczna z włókna fibrylowanego o wysokości minimum 15 mm i gęstości włókien minimum 80.000/m2 z wyznaczonymi liniami boisk do siatkówki, piłki ręcznej i tenisa.

Właściwości i parametry funkcjonalne:
Planowana hala namiotowa stanowić będzie zadaszenie dla istniejącego boiska wielofunkcyjnego, które zostanie zrewitalizowane poprzez montaż nowej nawierzchni, umożliwiając w ten sposób prowadzenie zajęć wychowania fizycznego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym. Na terenie obiektu znajduje się jedna sala sportowa, która jest niewystarczająca dla potrzeb dydaktyczno-sportowych. Po zadaszeniu hala wykorzystywana będzie jako całoroczna.
Obiekty będą dostępne dla uczniów w czasie trwania zajęć lekcyjnych tj. do godz. 17:00 wyłącznie w obecności opiekuna. Po godz. 17:00 oraz w weekendy obiekt zostanie udostępniony zainteresowanym.

Zakres zamówienia obejmuje opracowanie:
 sporządzenie projektu budowlanego wielobranżowego w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych (w tym mapę do celów projektowych) – w ilości 4 egz.,
 sporządzenie projektu technicznego wielobranżowego – w ilości 4 egz.,
 sporządzenie projektu wykonawczego wielobranżowego – w ilości 4 egz.,
 sporządzenie kosztorysu inwestorskiego oraz przedmiaru robót – w ilości 2 egz.,
 sporządzenie Informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) – w ilości 4 egz.,
 sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (STWIORB) – w ilości 4 egz.,
 uzyskanie uzgodnień wymaganych umową i przepisami szczegółowymi,
 uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę,
 wykonanie zadaszenia hali zgodnie z PFU, projektami budowlanymi, technicznymi i wykonawczymi oraz warunkami pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę,
 wykonanie montażu nowej nawierzchni na istniejącym boisku sportowym,
 przeprowadzenie procedury związanej z odbiorami hali i przekazaniem do użytkowania z obowiązkami wynikającymi z PFU, PB, uzgodnieniami i decyzjami.
 sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną – w ilości 3 egz.

Zakres prac (szczegółowy zakres prac opisano w punkcie powyżej):
 wytyczenie, ogrodzenie i zabezpieczenie terenu budowy w sposób umożliwiający korzystanie z pozostałej części obiektu,
 wykonanie fundamentowania pod słupy zadaszenia – hali namiotowej,
 dostawa i montaż kontenerów stanowiących wyposażenie higieniczno-sanitarne wraz z przyłączami do zewnętrznej instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, gazowej oraz elektroenergetycznej znajdującymi się na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego,
 dostawa i montaż zadaszenia – hali namiotowej,
 wykonanie instalacji oświetleniowej wewnętrznej LED wraz z zewnętrzną instalacją elektryczną oraz włączeniem do istniejącej zewnętrznej instalacji energetycznej znajdującej się na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
 wykonanie instalacji ogrzewania hali wraz z włączeniem do zewnętrznej instalacji gazowej znajdującej się na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego,
 ułożenie trawy syntetycznej o wysokości włókien minimum 15 mm z wyznaczeniem linii boisk do siatkówki, piłki ręcznej i tenisa,
 wykonanie odwodnienia – odprowadzenie wód opadowych z dachu hali do istniejącej zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej znajdującej się na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego.

Niniejsza hala sportowa wyposażona winna być w strzelnicę laserową: Zamawiający wymaga, aby niniejsza strzelnica laserowa spełniała następujące kryteria: moduł projekcyjno informatyczny – karta graficzna min. GTX1650, kamera, dźwięk, projektor, repliki ze zintegrowanymi laserami broni krótkiej i długiej o zbliżonej wadze i wymiarach z oryginałami używanymi przez polskie służby mundurowe, ekran projekcyjny przenośny o szerokości min. 2,4m, repliki broni długiej – laser czerwony/ bezbarwny, repliki broni krótkiej – laser czerwony/bezbarwny. Strzelnica z replik laserowych winna zawierać minimum 4 tory strzeleckie oraz powiązane z torami minimum cztery tablice z podanymi aktualnymi wynikami bieżących treningów strzeleckich dla każdego strzelca osobno tj. czas, liczba amunicji suma zdobytych punktów, liczba punktów za ostatni strzał, edycja upływającego czasu. Wizualizacja ze zmiennymi warunkami atmosferycznymi: deszcz, słońce, śnieg, mgła, noc.


Ponadto: W chwili obecnej Zamawiający wystąpił o uzgodnienia do następujących podmiotów: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sanikom w miejscowości Lubawka, Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Jeleniej Górze, PGNiG.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zawarte w SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zapisy zawarte w SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zawarte w SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-23 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lubawka

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-23 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie i montaż zamykanego regału na książki- Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie i montaż zamykanego regału na książki. Wymiary: szer. 80 cm, gł. 50 cm i wys. 200cm. W środku 4-5 półek. Kolor beżowy, pół-mat. Lokalizacja montażu: ul. Litewska we Wrocławiu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI