Budowa zadaszenia boiska piłkarskiego przy POSiZL w Miętnem.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa zadaszenia boiska piłkarskiego przy POSiZL w Miętnem.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGarwolin
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-12
  • ZamawiającyPowiat Garwoliński - Starostwo Powiatowe w Garwolinie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-25
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00022840
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa zadaszenia boiska piłkarskiego przy POSiZL w Miętnem.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Garwoliński - Starostwo Powiatowe w Garwolinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711586685

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 26

1.5.2.) Miejscowość: Garwolin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 25 684 25 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@garwolin-starostwo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.garwolin-starostwo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa zadaszenia boiska piłkarskiego przy POSiZL w Miętnem.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1178d1ec-8c8d-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022840

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000416/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa zadaszenia boiska piłkarskiego przy POSiZL w Miętnem.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://powiat-garwolin.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://powiat-garwolin.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://powiat-garwolin.ezamawiajacy.pl1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeńmiędzy zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się za pośrednictwem platformy pod adresem internetowym: https://powiatgarwolin.ezamawiajacy.pl 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotoweśrodki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe (z wyjątkiem próbki), pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, pdf, odf, ods. odt. Ofertę, a także oświadczenia o jakich mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisemzaufanym lub podpisem osobistym. 3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:1) drogą elektroniczną: starostwo@garwolin-starostwo.pl 2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://powiat-garwolin.ezamawiajacy.pl 4. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej, wymaga dostępu do internetu.5. Rejestracja i korzystanie z Platformy jest dla Wykonawcy bezpłatne. 6. Ogólne zasady korzystania z Platformy; 1) Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Powiat Garwoliński; https://powiat-garwolin.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.2) Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. 3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyśpieszenia procedury założeniakonta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. 4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są wformie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.5) Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Powiat Garwoliński tel. +48 22 576 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, wgodzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, że administratorem danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Garwolinie jest Starosta Garwoliński.2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: l.bogucka@garwolin-starostwo.pl.3. Dane osobowe będą przetwarzane na potrzeby przeprowadzeniapostępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.4. Dane osobowe będą przechowywane przez cały czas trwania umowy.5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z przepisami prawa.6. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, a także na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, prawo sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.7. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności oferenta do należytego wykonania zamówienia, co skutkowaćmoże wykluczeniem oferenta z postępowania lub odrzuceniem jego oferty. Szczegółowy opis znajduje się w rozdziale II SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: INW 272.15.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 1850000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych zadania pod nazwą: Budowa zadaszenia boiska piłkarskiego przy POSiZL w Miętnem.2. Zakres przedsięwzięcia obejmuje m.in.:1) opracowanie dokumentacji projektowej (w wersji papierowej i elektronicznej):a) wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego w trzech branżach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej,b) wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,c) wykonanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót,d) wykonanie inwentaryzacji zieleni,e) uzyskanie decyzji administracyjnych właściwego urzędu niezbędnych do budowy hali pneumatycznej,2) w zakresie robót budowlanych: a) wykonanie robót w zakresie zagospodarowania terenu i BHP,b) wycięcie drzew i krzewów oraz ewentualne wykonanie nasadzeń zastępczych,c) budowa tj. dostarczenie i montaż hali pneumatycznej, d) wykonanie systemu grzewczo-nadmuchowego wraz z instalacjami niezbędnymi do funkcjonowania hali pneumatycznej,e) wykonanie instalacji oświetleniowej wewnętrznej,f) wykonanie magazynu powłok,g) wykonanie zadaszenia grzewczo-nadmuchowego, h) kierowanie robotami w trzech branżach: konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej, sanitarnej,i) wykonanie prób i sprawdzeń po zakończeniu realizacji obiektu,j) uporządkowanie terenu i usunięcie zaplecza, k) wykonanie dokumentacji powykonawczej, l) wykonanie i dostarczenie instrukcji obsługi oraz przeszkolenie pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego do obsługi obiektu.3) Przedmiot zamówienia należy wykonać w dwóch etapach:etap I – wykonanie pełnej dokumentacji projektowej w zakresie o którym mowa w pkt 2 ppkt 1.etap II – wykonanie robót budowlanych polegających na wybudowaniu hali pneumatycznej (na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej), w zakresie o którym mowa w pkt 2 ppkt 2 oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej.4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.3. Wymagania o których mowa w art.95 ust.1 ustawy Pzp: 1) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia, osoby wykonujące bezpośrednio prace ogólnobudowlane zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeksu pracy (Dz.U. z 2020 poz.1320). 2) Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy, z tym zastrzeżeniem, że Zamawiający wymaga, aby każda zatrudniona osoba brała czynny udział przy realizacji przedmiotu zamówienia.3) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących określone w ppkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcą osób wykonujących wskazane w ppkt. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia;a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;b) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy/umów o pracę osób bezpośrednio realizujących usługę, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy i podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków); kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - tj. w szczególności bez adresu, nr PESEL pracownika; imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji; informacja taka jak: data zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika musi być zawarta i możliwa do odczytania.5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6) W przypadku nie przedstawienia Zamawiającemu w terminie określonym w wezwaniu o którym mowa w ppkt 4, dowodów potwierdzających spełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcą osób wykonujących wskazane w ppkt. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia – Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne określone § 11 ust. 2 projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na budowę zadaszenia boiska piłkarskiego przy POSiZL w Miętnem

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 1.000.000,00 zł. (słownie: jeden milion złotych).4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji: co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na wybudowaniu hali pneumatycznej o wartości brutto nie mniejszej niż 1.200.000,00 zł. (słownie: jeden milion dwieście tysięcy złotych)/każda robota/lubco najmniej jednej roboty budowlanej, wykonanej w systemie „zaprojektuj i wybuduj” obejmującej swoim zakresem wykonanie projektu budowlano-wykonawczego i na jego podstawie wybudowanie hali pneumatycznej o wartości brutto nie mniejszej niż 1.200.000,00 zł. (słownie: jeden milion dwieście tysięcy złotych) /każda robota/b) Wykonawca dysponuje minimum jedną osobą skierowaną do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży - wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do SWZUprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333). Dopuszcza się ważne, odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020 r. poz. 220).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ.2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa , są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji : co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na wybudowaniu hali pneumatycznej o wartości brutto nie mniejszej niż 1.200.000,00 zł. (słownie: jeden milion dwieście tysięcy złotych)/każda robota/lubco najmniej jednej roboty budowlanej, wykonanej w systemie „zaprojektuj i wybuduj” obejmującej swoim zakresem wykonanie projektu budowlano-wykonawczego i na jego podstawie wybudowanie hali pneumatycznej o wartości brutto nie mniejszej niż 1.200.000,00 zł. (słownie: jeden milion dwieście tysięcy złotych)/każda robota/2. Wykonawca dysponuje minimum jedną osobą skierowaną do realizacji zamówienia posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży - wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do SWZ.3. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1.000.000,00 zł. (słownie: jeden milion złotych)

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) Raporty z badań laboratoryjnych wykonanych przez niezależne laboratorium kategorii naukowej A+, potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów technicznych opisanych w tabeli nr 1 wyszczególnionych w pozycji 1-3 Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU).b) Karty techniczne lub deklaracje potwierdzone przez producenta dla oferowanych powłok/membran potwierdzające pozostałe parametry wyszczególnione w tabeli 1 (PFU), a nie potwierdzone raportami badań.c) Sprawozdanie z badań reakcji na ogień potwierdzające, że oferowane powłoki/membrany wewnętrzne i zewnętrzne spełniają wymagania normy PN-EN 13501-1 dla klasy B-s2-d0 jako materiał trudno zapalny.d) Autoryzacja producenta powłok/membran, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem min. 5-letniej gwarancji udzielonej przez producenta na te powłoki/membrany.e) Ekspertyzę techniczną potwierdzającą bezpieczeństwo ewakuacji osób (dla liczby min. 300 osób) z hali pneumatycznej pomimo braku konstrukcji do awaryjnego podwieszania powłoki pneumatycznej wykonaną przez jednostkę akredytowaną (np. Instytut Techniki Budowlanej lub inny akredytowany instytut budownictwa lub pożarnictwa), lub inny podmiot uprawniony do wydania tego typu ekspertyzy.f) Próbki oferowanego materiału przeznaczonego na membrany wewnętrzne i zewnętrzne wraz z etykietą producenta (próbka o min. wymiarach 10 cm x 15 cm) – Zgodnie z art. 65 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019) Zamawiający odstępuje od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej w zakresie przedstawienia próbki oferowanego materiału przeznaczonego na membrany wewnętrzne i zewnętrzne wraz z etykietą producenta. W/w próbkę należy dostarczyć Zamawiającemu za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2020r poz.1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.Próbkę należy złożyć Zamawiającemu, w Starostwie Powiatowym w Garwolinie ul. Mazowiecka 26, kancelaria, w terminie do 12.04.2021r godz. 11:00. Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ. Próbka powinna być złożona w zamkniętym opakowaniu, oznaczonym: INW 272.15.2021 – Próbka do postępowania na budowę zadaszenia boiska piłkarskiego przy POSiZL w Miętnem.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Raporty z badań laboratoryjnych wykonanych przez niezależne laboratorium kategorii naukowej A+, potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów technicznych opisanych w tabeli nr 1 wyszczególnionych w pozycji 1-3 Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU).b) Karty techniczne lub deklaracje potwierdzone przez producenta dla oferowanych powłok/membran potwierdzające pozostałe parametry wyszczególnione w tabeli 1 (PFU), a nie potwierdzone raportami badań.c) Sprawozdanie z badań reakcji na ogień potwierdzające, że oferowane powłoki/membrany wewnętrzne i zewnętrzne spełniają wymagania normy PN-EN 13501-1 dla klasy B-s2-d0 jako materiał trudno zapalny.d) Autoryzacja producenta powłok/membran, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem min. 5-letniej gwarancji udzielonej przez producenta na te powłoki/membrany.e) Ekspertyzę techniczną potwierdzającą bezpieczeństwo ewakuacji osób (dla liczby min. 300 osób) z hali pneumatycznej pomimo braku konstrukcji do awaryjnego podwieszania powłoki pneumatycznej wykonaną przez jednostkę akredytowaną (np. Instytut Techniki Budowlanej lub inny akredytowany instytut budownictwa lub pożarnictwa), lub inny podmiot uprawniony do wydania tego typu ekspertyzy.f) Próbki oferowanego materiału przeznaczonego na membrany wewnętrzne i zewnętrzne wraz z etykietą producenta (próbka o min. wymiarach 10 cm x 15 cm)

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz Ofertowy – Załączniki nr 1 do SWZ. 2. Zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).4.Potwierdzenie wadium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 25.000,00 zł. (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PKOBP Oddział 1 w Siedlcach nr rachunku 47 1020 4476 0000 8402 0022 3230 z dopiskiem „Wadium – nr postępowania INW 272.15.2021”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p. 2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: POWIAT GARWOLIŃSKI7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian:1)gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą obowiązujących przepisów prawa np. w zakresie zmiany wysokości stawki VAT2)zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy3)konieczności zmiany terminu realizacji poszczególnych etapów robót określonych w umowie jak i całości zadania w związku:a) z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków atmosferycznych lubb) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów KC lubc) nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazaniem przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lubd) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lube) ujawnieniem w trakcie realizacji zamówienia wad,błędów,braków projektowych,skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień dokumentacji jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót, mających wpływ na termin zakończenia robót lub,f) koniecznością usunięcia wad,błędów,braków,wprowadzenia zmian w dokumentacji proj.,będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub,g) wystąpieniem opóźnienia w wydaniu decyzji, zezwoleń itp. przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lubh) koniecznością zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętych przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji proj. a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy lub,i) innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy,j) ujawnienia w trakcie realizacji zamówienia wad, błędów, braków projektowych, skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień dokumentacji, k) zastosowania innych technologii wykonania robót o ile są korzystne dla Zamawiającego i o ile nie powodują zwiększenia kosztów realizacji inwestycji, pod warunkiem, że są spowodowane okolicznościami, jak:-niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji na skutek zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku tych materiałów lub urządzeń,-pojawienie na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub uzyskanie lepszej jakości robót,-pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojekt. robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonania prac jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowyl)zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowył)zmiany podmiotów trzecich na zasobach których Wykonawca opierał się wykazując spełnienie warunków udziału w postępowanium) zmiany terminów płatności2.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest mniejsza niż 15% wartości pierwotnej umowy. 3.Możliwa jest zmiana zakresu przedmiotu umowy, która nie powoduje jego zwiększenia, będąca robotami zamiennymi, których konieczność wykonania spowodowana jest zmianami w dokumentacji proj.-koszt. nie dającymi się przewidzieć na etapie jej wykonania i w chwili zawarcia umowy, jeżeli zmiana jest korzystna dla Zamawiającego–roboty zamienne rozliczane będą na podstawie cen jedn. z kosztorysu ofert.4.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany podwykonawcy/lub części wykonywanego przez niego zakresu robót, usług, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy.5.Zmiana terminów poszczególnych etapów wykonania robót lub robót przewidzianych do wykonania w poszczególnych etapach ustalonych w niniejszej umowie nie wymaga aneksu do umowy, jeżeli zmiany te nie będą miały wpływu na przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-12 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://powiat-garwolin.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-12 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-03-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy brygady cieśli w pracy przy konstrukcjach żelbetowych - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukujemy brygady cieśli mających doświadczenie w pracy przy konstrukcjach żelbetowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI