Budowa z przebudową sieci kanalizacji deszczowej w ul. Wilczej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa z przebudową sieci kanalizacji deszczowej w ul. Wilczej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztynek
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-23
  • ZamawiającyGMINA OLSZTYNEK
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-08
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00079080
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa z przebudową sieci kanalizacji deszczowej w ul. Wilczej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLSZTYNEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743663

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratusz 1

1.5.2.) Miejscowość: Olsztynek

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-015

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@olsztynek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://olsztynek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa z przebudową sieci kanalizacji deszczowej w ul. Wilczej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf6a620a-9ed9-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079080

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022421/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa z przebudową sieci kanalizacji deszczowej w ulicy Wilczej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://olsztynek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://olsztynek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się za pomocą środka komunikacji elektronicznej, tj. platformy do elektronicznej obsługi zamówień publicznych Zamawiającego dostępnej pod adresem: https://olsztynek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html (dalej zwana „Platformą przetargową”).
2. Korzystanie z Platformy przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Środkiem komunikacji elektronicznej służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest Platforma przetargowa dostępna pod adresem https://olsztynek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem: ZBI.271.1.3.2022 „Budowa z przebudową sieci kanalizacji deszczowej w ul. Wilczej”.
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie przetargowej Gminy Olsztynek. Ma wówczas dostęp do możliwości: złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na składanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
5. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet.
6. Zamawiający, pod linkiem https://olsztynek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe/instrukcje.html udostępnia Wykonawcom instrukcje w następującym zakresie:
1) Rejestracja wykonawcy na platformie przetargowej,
2) Wymagania techniczne,
3) Zadawanie pytań do postępowania,
4) Instrukcje postępowania - Udział w trybie podstawowym bez negocjacji.
7. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy przetargowej:
1) Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
a) Internet Explorer 10 i nowsze, Edge,
b) Google Chrome,
c) Mozilla Firefox,
d) Opera.
2) Pozostałe wymagania techniczne:
a) dostęp do sieci internet;
b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;
c) włączona obsługa JavaScript;
d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
e) zainstalowany Acrobat Reader;
f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
8. Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. Potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie przetargowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na platformie przetargowej czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę przetargową.
9. Zalecany maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy przetargowej nie powinien przekraczać 150 MB.
10. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały
w Instrukcjach korzystania z Platformy przetargowej Gminy Olsztynek.
11. Wsparcie techniczne i instrukcje dla Wykonawców świadczone przez Operatora Platformy przetargowej uzyskać można w następujący sposób:
1) telefonicznie pod nr (+48) 71 787 35 34 od poniedziałku do piątku, od 8:00 do 16:00,
2) e-mail: helpdesk@logintrade.net

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Olsztynek, z siedzibą przy ul. Ratusz 1,
11-015 Olsztynek;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Olsztynek jest Pani/Pani Maciej Żołnowski, iod@olsztynek.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Budowa z przebudową sieci kanalizacji deszczowej w ul. Wilczej” prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 ust. 1 ustawy Pzp.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o Art. 74 ust 1 .ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji umowy, a następnie będą przechowywane począwszy od dnia zakończenia okresu obowiązywania umowy (wliczając okres rękojmi lub gwarancji) przez okres co najmniej 5 lat (nie krócej jednak, niż okres przedawnienia roszczeń),
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
7) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia,
o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja jak wyżej

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZBI.271.1.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Budowa z przebudową sieci kanalizacji deszczowej w ul. Wilczej” – zwane dalej „Przedmiotem zamówienia”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w następujących dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SWZ:
1) Projekt budowlany wykonany przez Cowogaz Pracownia Projektowa Sieci i Instalacji Sanitarnych, 62-800 Kalisz, ul. Srebrna 11, projektant mgr inż. Krzysztof Biernacki - uprawnienia: BN-10.9/69/8 (w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych). Projekt budowlany jest załącznikiem do decyzji Nr Ok/26/2021 Starosty Olsztyńskiego z dnia 10 czerwca 2021 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielający pozwolenia na budowę dla PBO Ekobud Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 8, 14-100 Ostróda, która następnie została przeniesiona decyzją znak: BIII.6740.13.20.2021.AM23 Starosty Olsztyńskiego z dnia 24 listopada 2021 na Gminę Olsztynek. Do projektu dołączono dokument korekty nie stanowiącej istotnej zmiany projektu.
2) Technologia wykonania studni rewizyjnych betonowych.
3) Opinia geotechniczna wykonane przez pracownię „Badania i Usługi Geotechniczne” w Olsztynie.
4) Specyfikacje Techniczne Wykonania I Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR).
Dokumentacja została zamieszczona w archiwum 7zip. zatytułowanym: Załącznik nr 3 do SIWZ – Dokumentacja techniczna.
3. Krótki opis projektowanych robót.
1) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności
do wykonania robót budowlanych, polegających na budowie z przebudową kanału deszczowego (przyłącza kanalizacji deszczowej) o łącznej długości 218,0 m i Ø500/450mm wzdłuż ul. Wilczej oraz
w ul. Akacjowej w Olsztynku.
2) Lokalizacja zadania - działki 17/72, 144/2, 96/11, obręb nr 1, m. Olsztynek.
3) W ramach przedmiotu zamówienia należy wybudować zaprojektowany kanał deszczowy z rur PE
ze ścianką litą o sztywności SN8 wykonanych zgodnie z normą PN-EN13476-2 łączonych na uszczelki SBR o średnicy DN500mm (Dz569x34,5) oraz DN 450 mm (Dz 511x30,5). Długość całkowita projektowanego kanału deszczowego wyniesie Lc = 218,0m. Rury DN450mm projektuje się na odcinku od Di1 do D4
o długości L = 132,0 m, a rury DN500mm na odcinku od D4 do Di2 o długości L = 86,0 m.
4) Na odcinku od studni rewizyjnej Di1 do studni rewizyjnej D2 o długości L1=69,5 m w ul. Akacjowej kanał deszczowy należy wykonać w wykopie otwartym w miejscu istniejącego kanału deszczowego Ø200 mm
z rur betonowych. Na dalszym odcinku od studni rewizyjnej D3 do studni rewizyjnej Di2 o długości L2=148,5m w działce nr 17/72 położonej wzdłuż ul. Wilczej kanał deszczowy wykonać w wykopie otwartym wzdłuż istniejącego kanału deszczowego Ø200 mm.
5) Projektowany kanał deszczowy należy podłączyć do istniejącej studni rewizyjnej Di1 zabudowanej na istniejącym kanale deszczowym o średnicy Ø500mm położonym na działce nr 96/11 należącej do Gminy Olsztynek oraz do studni rewizyjnej Di2 zbudowanej na istniejącym kanale deszczowym o średnicy Ø200 mm położonym na działce nr 17/72 należącej także do Gminy Olsztynek.
6) Otwory dla króćca dostudziennego DN450mm lub Dn 500mm w ścianach istniejących studni rewizyjnych Di1 oraz Di2 wykonać należy wiertnicą udarową. Przestrzeń wolną pomiędzy otworem a króćcem dostudziennym wypełnić należy masą uszczelniającą.
7) Na trasie kanału deszczowego zaplanowano sześć studni rewizyjnych betonowych Φ1000 mm zgodnie
z normą PN-EN 1917:2004/AC:2009. Studnie rewizyjne betonowe Φ1000 mm (D1, D2, D3) wyposażyć należy we włazy żeliwno-betonowe klasy D400, a studnie rewizyjne betonowe Ø1000 mm (D4, D5, D6) we włazy żeliwno-betonowe C250. Włazy D1, D3 oraz D5 powinny być wentylowane.
8) Studnię rewizyjną D2 wykonać należy w miejscu istniejącej studni rewizyjnej Di3 zgodnie z pkt. 6 projektu budowlanego.
9) Kanał deszczowy należy wykonać zgodnie z projektem zagospodarowania terenu rys.1 oraz profilem podłużnym rys. 2.
10) W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi obsługa geodezyjna inwestycji m.in. tyczenie, wykonanie pomiaru powykonawczego.
11) Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych projektowany (Dz.U. z 2012 r. poz. 463 z późn, zm.) kanał deszczowy należy do drugiej kategorii geotechnicznej.
12) Wykonawca jest zobowiązany do wykonania, projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem wszelkich uzgodnień, w celu jej wdrożenia, utrzymania oraz likwidacji po zakończeniu prac.
5.4. Rozwiązania materiałowe.
Przy realizacji przedmiotu zamówienia, należy zastosować następujące materiały podstawowe:
a) Kanał deszczowy z rur PE, SN8 z uszczelką SBR o średnicach i długościach:
- DN500mm (569 x 34,5) l = 86,0m;
- DN450mm (511 x 30,5) l = 132,0m;
b) Studnie rewizyjne betonowe o średnicy Φ1000 mm szt. 6 w tym o wysokości:
- od 2.01 m do 2,50 m – szt. 3;
- od 2,51 m do 3,00 m – szt. 3;
c) Właz żeliwno-betonowy klasy D400 wentylowane – szt. 2;
d) Właz żeliwno-betonowy C250 wentylowane – szt. 1;
e) Właz żeliwno-betonowy klasy D400 niewentylowany – szt. 1;
f) Właz żeliwno-betonowy klasy C250 niewentylowany – szt. 2.
5.5. Roboty ziemne:
Przed przystąpieniem do prac ziemnych należy powiadomić wszystkich właścicieli odpowiedniego uzbrojenia podziemnego. Następnie uprawniony geodeta powinien wytyczyć w terenie projektowany kanał deszczowy. W miejscu przewidywanych skrzyżowań z istniejącym uzbrojeniem podziemnym należy wykonać przekopy próbne celem weryfikacji miejsca i głębokości jego ułożenia w ziemi.
W miejscach skrzyżowań oraz zbliżeń z istniejącym uzbrojeniem podziemnym należy prace ziemne 2,0 m przed i za tym uzbrojeniem prowadzić ręcznie. Roboty ziemne pod projektowany kanał deszczowy należy wykonywać mechanicznie oraz ręcznie. Zakłada się, że 20% robót ziemnych wykonana będzie ręcznie, a 80% mechanicznie.
Wykonywanie wykopów dla kanału deszczowego na całej jego projektowanej długości należy wykonać jako wąskoprzestrzenne. Przewiduje się szerokość wykopu taką, aby odległość pomiędzy zewnętrznymi ściankami rury a ścianą umacnianego wykopu wyniosła min. 40 cm. Szerokość minimalna wykopu dla rur DN500 mm powinna wynosić s = 140 cm, a dla rur DN450 mm s = 135cm.
Przewiduje się, że kanał deszczowy na całym swoim odcinku należy układać na podsypce z piasku średniego
o grubości 15,0 cm. Podłoże pod kanał deszczowy należy starannie przygotować i zagęścić. Powierzchnia posadowienia rur musi być dopasowana do kształtu powierzchni zewnętrznej kanału
Studnie rewizyjne oraz osadnikowe układać należy na podsypce z piasku średniego o grubości 20,0 cm. Przewiduje się pełną wymianę gruntu na trasie projektowanego kanału deszczowego. Wykonany kanał deszczowy należy zasypywać piaskiem średnim warstwami ubijając go mechanicznie do otrzymania zgodnie
z normą PN-B04481:1998 wskaźnika Is = 0,98. Przed rozpoczęciem zasypki należy zabezpieczyć kanał deszczowy i studnie rewizyjne przed wypieraniem i przemieszczeniem gruntu przy zagęszczeniu. Zasypka gruntem rodzimym (piasek średni) może być wykonana w przypadku usunięcia z niego kamieni, gruzu
i korzeni. Podstawowa warstwa zasypowa do wysokości 30,0 cm ponad górne sklepienie rury powinna być zagęszczona w 10,0 cm do 15,0 cm warstwach do uzyskana właściwego stopnia zagęszczenia. Zasypkę wykopu należy wykonywać zgodnie z normą PN-S-002205. Po wykonaniu robót ziemnych należy teren uporządkować.
5.6. Umocnienie wykopu
Przewiduje się, że wykopy do głębokości 1,0 m nie będą umacniane. Wykopy o głębokości 1,01 m do 1,50 m projektuje się umacniać ażurowo przy pomocy wyprasek stalowych. Dla głębokości powyżej 1,50 m przewiduje do umocnień wykopów zastosować płytowy system obudów szalunkowych. Umożliwiają one umocnienia wykopów o głębokości od 1,5 m do 6,9 m i szerokości roboczej od 0,8 m do 4,5 m.
5.7. Roboty montażowe
Użyte materiały oraz sposób wykonania kanału deszczowego z rur PE muszą odpowiadać przepisom
i normom zawartym w „Warunkach technicznych wykonania i odbioru sieci kanalizacyjnych” zeszyt 9. COBRTI Instal.
Kanał deszczowy należy układać na odpowiednio przygotowanym podłożu. Dno wykopu kanału należy wykonać ze spadkiem przewidzianym w projekcie budowlanym na rys. 2. Ułożone rury kanalizacyjne muszą ściśle przylegać do podłoża na całej długości. Studnie rewizyjne betonowe Φ1000 mm wykonać należy zgodnie z normą PN-EN 1917:2004/AC:2009 i zaopatrzyć w zwężkę żelbetową o wysokości h = 0,6 m. Studnie rewizyjne należy zaopatrzyć we właz żeliwno-betonowy klasy D400 oraz C250 wentylowane oraz niewentylowane. Przed i za studnią kanalizacyjną betonową należy zamontować króciec bosy lub kielichowy DN 450 mm lub DN 500 mm (przegub) o długości l=600 mm. Włazy dla studni rewizyjnych D1, D2, D3
w drodze nieutwardzonej o należy umieszczać równo z terenem. Wysokość studni rewizyjnych D4, D5, D6 na odcinku działki 17/72 w terenie nieutwardzonym należy ustalić w trakcie budowy z Urzędem Miejskim
w Olsztynku i Gospodarką Komunalną Sp. z o.o. w Olsztynku.
5.8. Demontaż istniejącego kanału deszczowego:
Prace związane z budową odcinka kanału deszczowego od studni rewizyjnej Di1 do studni rewizyjnej D2
w miejscu istniejącego kanału deszczowego Ø200 mm z rur betonowych należy wykonywać sprawnie w okresie bezdeszczowym. Na wylocie w istniejącej studni rewizyjnej Di3 należy zamontować korek pneumatyczny Ø200 mm celem uniknięcia dopływu wód infiltracyjnych lub deszczowych do demontowanego odcinka kanału deszczowego. Wykonawca robót winien posiadać pompę umożliwiającą pompowanie napływających do studni rewizyjnej Di3 wód infiltracyjnych lub deszczowych do studni rewizyjnej Di1. Zdemontowane rury betonowe Ø200 mm oraz zdemontowane na końcu elementy studni rewizyjnej Ø1000 mm Di3 muszą zostać zutylizowane na koszt Wykonawcy. (Uwaga! Zamawiający wprowadza rozwiązania odziemne niż zapisy projektu budowlanego).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp w szczególności dotycząc:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
a) Doświadczenie: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu skradania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wykonał: jedną robotę budowlaną polegającą na budowie sieci kanalizacji deszczowej o długości (sieci głównej) nie krótszej niż 200,00 mb.
b) Potencjał Kadrowy. Wykonawca musi udowodnić, iż dysponuje lub w celu wykonania przedmiotu zamówienia będzie dysponował jedną osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji Kierownika budowy. Wykazana osoba musi posiadać wykształcenie wyższe lub średnie oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wydane na podstawie obowiązujących przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351, z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia otrzymane według wcześniej obowiązujących przepisów Prawa budowlanego.
Zamawiający określając wymogi dla potencjału kadrowego w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zmianami) oraz ustawy z dnia 19 listopada 2020r. o zmianie ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2021 r., poz. 78).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, Wykonawca składa:
a) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, o którym jest mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp złożonym wraz z ofertą w zakresie podstaw wykluczenia - wg Załącznika nr 8 do SWZ.
b) oświadczenie w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi, że przygotowanie oferty nastąpiło niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wg Załącznika nr 9 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie - wg Załącznika nr 6 do SWZ;
Dowodami, o których mowa powyżej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia
23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. poz. 2415), są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót budowlanych winien dotyczyć tylko robót w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
b) wykazu osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg Załącznika nr 7 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Ofertę należy złożyć na „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ
2. Wraz z Formularzem Ofertowym Wykonawca przedkłada następujące dokumenty:
1) oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Pzp (dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu) - załącznik nr 5 do SWZ
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. (Stosuje się odpowiednio do podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.)
3) pełnomocnictwo – jeśli dotyczy,
4) pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów wraz z oświadczeniem podmiotu udostępniającego zasoby składanym na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. ustawy Pzp – jeśli dotyczy – wzór zobowiązania wraz z oświadczeniami stanowi załącznik nr 10 (część A i B) do SWZ,
5) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeśli dotyczy - Załącznik nr 11 do SWZ.
6) dowód wniesienia wadium – jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniężna.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w następującej wysokości: 5.000,00 zł (pięć tysięcy złotych).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
2) W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę dołącza oddzielnie oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3) W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia, mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy będą odpowiedzialni za wykonanie danego zakresu zamówienia.
4) W przypadku, o którym mowa w ust. 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają
do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, wykonają poszczególni wykonawcy – wg. Wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ.
5) Wykonawcy występujący wspólnie winni ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z dołączonej do oferty umowy współpracy lub odrębnego dokumentu (oświadczenia lub pełnomocnictwa).Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).
6) Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w ust. 12.20. niniejszego rozdziału. Spółka cywilna ubiegająca się o zamówienie musi wyznaczyć pełnomocnika do jej reprezentowania. Ustawowe zasady reprezentacji spółki cywilnej zezwalające każdemu wspólnikowi na jej reprezentowanie w takich granicach, w jakich jest uprawniony do prowadzenia jej spraw, nie spełniają bowiem wymogu z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp.
W przypadku spółki cywilnej art. 58 ust. 2 ustawy Pzp nie będzie miał zastosowania, jeżeli oferta zostanie podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wszystkich wspólników spółki cywilnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego związane z realizacją niniejszego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Dopuszczalne zmiany umowy zgodne z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp zawiera Załącznik nr 2 do SWZ „Projektowane postanowienia umowy” – dalej: PPU.
3. Oprócz okoliczności przewidzianych w art. 455 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
1) zmiany terminu wykonania zamówienia,
2) zmiany w zakresie zmian technologicznych,
3) zmiany w zakresie personelu Wykonawcy,
4) zmiana w zakresie Podwykonawstwa,
5) zmiany sposobu wykonywania umowy,
6) zmiany wynagrodzenia wykonawcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-23 10:10

8.2.) Miejsce składania ofert: https://olsztynek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-23 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-21

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont i adaptację istniejącego budynku - Tylice
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont i adaptację istniejącego budynku do celów prowadzenia w nim sali eventowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI