IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena ofertowa |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Nie dotyczy
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności muszą być dokonane w formie pisemnej. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp. przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, sposobu realizacji robót budowlanych i terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności: 1) zmiany spowodowane niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prawidłowe wykonanie robót zgodnie z dokumentacją, przepisami i obowiązującymi normami, przeprowadzenia prób i sprawdzeń, dokonywania odbiorów, tj. długotrwałe opady deszczu lub spadek temperatur powietrza, jeżeli konieczność wykonania tych prac w tym czasie nie wynikała z okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność, 2) zmiany spowodowane koniecznością wykonania zamówień dodatkowych lub zamiennych, które wstrzymują lub mają wpływ na terminową realizację przedmiotu umowy, 3) zmiany spowodowane klęskami żywiołowymi, przez co rozumie się zjawiska naturalne związane z działaniem sił natury, w szczególności wyładowania atmosferyczne, silne wiatry, intensywne opady atmosferyczne, długotrwałe upały, pożary itp. 4) odmowy wydania przez właściwe organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, 5) zmiany spowodowane opóźnienie w stosunku do zapisów umowy w terminie przekazania wykonawcy terenu budowy oraz dokumentacji budowlanej, 6) wstrzymania robót przez Zamawiającego, 7) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy lub jego części przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych wskazanych w dokumentacji, a wynikających z wad dokumentacji projektowej, gdyby zastosowanie przewidzianych w projekcie rozwiązań groziło nieterminowym lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy, 8) odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji warunków geologicznych, geotechnicznych, hydrologicznych, wykopalisk archeologicznych, niewypałów niezinwentaryzowanych lub błędnie zainwentaryzowanych sieci, instalacji lub obiektów, które skutkować mogą nieterminowym wykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy, 9) z powodu działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy żadnej ze stron umowy, 10) zmiana obowiązującej stawki VAT, 11) ograniczenia zakresu robót objętych zamówieniem z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia, jeżeli okaże się , że niektóre elementy robót będą zbędne z punktu widzenia procesu inwestycyjnego lub technologicznego, przy czym rozliczenie wyłączonych elementów dostaw nastąpi na podstawie kosztorysu ofertowego wykonawcy, 12) zmiany podwykonawców, niewymienionym w ofercie, którym wykonawca powierzył wykonanie części zamówienia, jeżeli taka zmiana zostanie zaakceptowana przez zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-08-19, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Budowa wolnostojącej altany rekreacyjnej w miejscowości Mołodycz |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest budowa wolnostojącej altany rekreacyjnej w miejscowości Mołodycz na terenie działki oznaczonej nr ewid. 511 o konstrukcji drewnianej w kształcie regularnego sześcioboku o dł. boku 3,0 m i średnicy 6,0 m. Ściany altany otwarte, posadzka utwardzona z kostki brukowej betonowej, wyposażenie altany w postaci ławek, stołu i rusztu do grillowania. 2. Konstrukcję wsporczą altany stanowią słupy z drewna iglastego (modrzew, świerk) o śr. min. 30 cm. i wys. 2,5 m. impregnowane preparatem grzybobójczym. Słupy mocowane do podłoża za pomocą kotew stalowych zakotwionych w stopach betonowych. Na słupach oparta jest płatew drewniana o przekroju 20x20 cm. spinającą całość konstrukcji. 3. Konstrukcję dachu zaprojektowano z krokwi drewnianych z drewna iglastego (modrzew, świerk) o wym. 7x14 cm. opartych na płatwiach. 4. Pokrycie dachu stanowi pełne deskowanie z desek struganych gr. 12 mm. ułożone na wpust oraz gont bitumiczny. 5. Podłoże pod altaną zaprojektowano z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm. na podłożu z podsypki cementowo-piaskowej gr. 6 cm. z obramowaniem z obrzeży trawnikowych o wym. 8x30x100 cm. 6. Pomiędzy słupami konstrukcyjnymi wykonać balustradę drewnianą wys. 110 cm. z desek struganych szer. min. 14 cm. i gr. min. 4,5 cm. mocowaną do słupów konstrukcji wsporczej altany. 7. Przy budowie altan zastosować znane połączenia ciesielskie, wzmacniane śrubami do drewna gwoździami i klamrami. 8. Wnętrze altany wyposażone zostanie w ławki i stół wolnostojący o konstrukcji drewnianej zgodnie z załączonym rysunkiem. 9. Na zewnętrz altany wykonać ruszt okrągły śr. min. 1,2 m. z możliwością regulacji wysokości, konstrukcja rusztu metalowa (rura o śr. min 32 mm.), oraz palenisko z utwardzonym podłożem, zwieńczone po obwodzie kamieniem lub kostką betonową. Wokół paleniska zamontować 3 szt. ławek bez oparcia, długości min. 250 cm. z siedziskami szerokości 30 cm. z desek struganych gr. min. 4 cm. 10. Całość konstrukcji zaimpregnowana środkiem impregnacyjno-grzybobójczym, np. Drewnochron. 11. Szczegółowy przedmiot i zakres zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia, kosztorys inwestorski i przedmiar robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45212140-9, 45211320-8, 45100000-8, 45422000-1, 45111291-4, 45233222-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Budowa wolnostojącej altany rekreacyjnej w miejscowości Zapałów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest budowa wolnostojącej altany rekreacyjnej w miejscowości Zapałów, na terenie działki oznaczonej nr ewid. 759/53 o konstrukcji drewnianej w kształcie regularnego sześcioboku o dł. boku 3,0 m. i średnicy 6,0 m. Ściany altany otwarte, posadzka utwardzona z kostki brukowej betonowej, wyposażenie altany w postaci ławek, stołu i rusztu do grillowania. 2. Konstrukcję wsporczą altany stanowią słupy z drewna iglastego (modrzew, świerk) o śr. min. 30 cm. i wys. 2,5 m. impregnowane preparatem grzybobójczym. Słupy mocowane do podłoża za pomocą kotew stalowych zakotwionych w stopach betonowych. Na słupach oparta jest płatew drewniana o przekroju 20x20 cm. spinającą całość konstrukcji. 3. Konstrukcję dachu zaprojektowano z krokwi drewnianych z drewna iglastego (modrzew, świerk) o wym. 7x14 cm. opartych na płatwiach. 4. Pokrycie dachu stanowi pełne deskowanie z desek struganych gr. 12 mm. ułożone na wpust oraz gont bitumiczny. 5. Podłoże pod altaną zaprojektowano z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm. na podłożu z podsypki cementowo-piaskowej gr. 6 cm. z obramowaniem z obrzeży trawnikowych o wym. 8x30x100 cm. 6. Pomiędzy słupami konstrukcyjnymi wykonać balustradę drewnianą wys. 110 cm. z desek struganych szer. min. 14 cm. i gr. min. 4,5 cm. mocowaną do słupów konstrukcji wsporczej altany. 7. Przy budowie altan zastosować znane połączenia ciesielskie, wzmacniane śrubami do drewna gwoździami i klamrami. 8. Wnętrze altany wyposażone zostanie w ławki i stół wolnostojący o konstrukcji drewnianej zgodnie z załączonym rysunkiem. 9. Na zewnętrz altany wykonać ruszt okrągły śr. min. 1,2 m. z możliwością regulacji wysokości, konstrukcja rusztu metalowa (rura o śr. min 32 mm.), oraz palenisko z utwardzonym podłożem, zwieńczone po obwodzie kamieniem lub kostką betonową. Wokół paleniska zamontować 3 szt. ławek bez oparcia, długości min. 250 cm. z siedziskami szerokości 30 cm. z desek struganych gr. min. 4 cm. 10. Całość konstrukcji zaimpregnowana środkiem impregnacyjno-grzybobójczym, np. Drewnochron. 11. Szczegółowy przedmiot i zakres zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia, kosztorys inwestorski i przedmiar robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45212140-9, 45211320-8, 45100000-8, 45422000-1, 45111291-4, 45233222-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Budowa wolnostojącej altany rekreacyjnej w miejscowości Wólka Zapałowska |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest budowa wolnostojącej altany rekreacyjnej w miejscowości Wólka Zapałowska, na terenie działki oznaczonej nr ewid. 92 o konstrukcji drewnianej w kształcie regularnego sześcioboku o dł. boku 3,0 m. i średnicy 6,0 m. Ściany altany otwarte, posadzka utwardzona z kostki brukowej betonowej, wyposażenie altany w postaci ławek, stołu i rusztu do grillowania. 2. Konstrukcję wsporczą altany stanowią słupy z drewna iglastego (modrzew, świerk) o śr. min. 30 cm. i wys. 2,5 m. impregnowane preparatem grzybobójczym. Słupy mocowane do podłoża za pomocą kotew stalowych zakotwionych w stopach betonowych. Na słupach oparta jest płatew drewniana o przekroju 20x20 cm. spinającą całość konstrukcji. 3. Konstrukcję dachu zaprojektowano z krokwi drewnianych z drewna iglastego (modrzew, świerk) o wym. 7x14 cm. opartych na płatwiach. 4. Pokrycie dachu stanowi pełne deskowanie z desek struganych gr. 12 mm. ułożone na wpust oraz gont bitumiczny. 5. Podłoże pod altaną zaprojektowano z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm. na podłożu z podsypki cementowo-piaskowej gr. 6 cm. z obramowaniem z obrzeży trawnikowych o wym. 8x30x100 cm. 6. Pomiędzy słupami konstrukcyjnymi wykonać balustradę drewnianą wys. 110 cm. z desek struganych szer. min. 14 cm. i gr. min. 4,5 cm. mocowaną do słupów konstrukcji wsporczej altany. 7. Przy budowie altan zastosować znane połączenia ciesielskie, wzmacniane śrubami do drewna gwoździami i klamrami. 8. Wnętrze altany wyposażone zostanie w ławki i stół wolnostojący o konstrukcji drewnianej zgodnie z załączonym rysunkiem. 9. Na zewnętrz altany wykonać ruszt okrągły śr. min. 1,2 m. z możliwością regulacji wysokości, konstrukcja rusztu metalowa (rura o śr. min 32 mm.), oraz palenisko z utwardzonym podłożem, zwieńczone po obwodzie kamieniem lub kostką betonową. Wokół paleniska zamontować 3 szt. ławek bez oparcia, długości min. 250 cm. z siedziskami szerokości 30 cm. z desek struganych gr. min. 4 cm. 10. Całość konstrukcji zaimpregnowana środkiem impregnacyjno-grzybobójczym, np. Drewnochron. 11. Szczegółowy przedmiot i zakres zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia, kosztorys inwestorski i przedmiar robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45212140-9, 45211320-8, 45100000-8, 45422000-1, 45111291-4, 45233222-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Budowa wolnostojącej altany rekreacyjnej w miejscowości Nielepkowice |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest budowa wolnostojącej altany rekreacyjnej w miejscowości Nielepkowice, na terenie działki oznaczonej nr ewid. 41 o konstrukcji drewnianej w kształcie regularnego sześcioboku o dł. boku 3,0 m. i średnicy 6,0 m. Ściany altany otwarte, posadzka utwardzona z kostki brukowej betonowej, wyposażenie altany w postaci ławek, stołu i rusztu do grillowania. 2. Konstrukcję wsporczą altany stanowią słupy z drewna iglastego (modrzew, świerk) o śr. min. 30 cm. i wys. 2,5 m. impregnowane preparatem grzybobójczym. Słupy mocowane do podłoża za pomocą kotew stalowych zakotwionych w stopach betonowych. Na słupach oparta jest płatew drewniana o przekroju 20x20 cm. spinającą całość konstrukcji. 3. Konstrukcję dachu zaprojektowano z krokwi drewnianych z drewna iglastego (modrzew, świerk) o wym. 7x14 cm. opartych na płatwiach. 4. Pokrycie dachu stanowi pełne deskowanie z desek struganych gr. 12 mm. ułożone na wpust oraz gont bitumiczny. 5. Podłoże pod altaną zaprojektowano z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm. na podłożu z podsypki cementowo-piaskowej gr. 6 cm. z obramowaniem z obrzeży trawnikowych o wym. 8x30x100 cm. 6. Pomiędzy słupami konstrukcyjnymi wykonać balustradę drewnianą wys. 110 cm. z desek struganych szer. min. 14 cm. i gr. min. 4,5 cm. mocowaną do słupów konstrukcji wsporczej altany. 7. Przy budowie altan zastosować znane połączenia ciesielskie, wzmacniane śrubami do drewna gwoździami i klamrami. 8. Wnętrze altany wyposażone zostanie w ławki i stół wolnostojący o konstrukcji drewnianej zgodnie z załączonym rysunkiem. 9. Na zewnętrz altany wykonać ruszt okrągły śr. min. 1,2 m. z możliwością regulacji wysokości, konstrukcja rusztu metalowa (rura o śr. min 32 mm.), oraz palenisko z utwardzonym podłożem, zwieńczone po obwodzie kamieniem lub kostką betonową. Wokół paleniska zamontować 3 szt. ławek bez oparcia, długości min. 250 cm. z siedziskami szerokości 30 cm. z desek struganych gr. min. 4 cm. 10. Całość konstrukcji zaimpregnowana środkiem impregnacyjno-grzybobójczym, np. Drewnochron. 11. Szczegółowy przedmiot i zakres zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia, kosztorys inwestorski i przedmiar robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45212140-9, 45211320-8, 45100000-8, 45422000-1, 45111291-4, 45233222-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Budowa wolnostojącej altany rekreacyjnej w miejscowości Ryszkowa Wola |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest budowa wolnostojącej altany rekreacyjnej w miejscowości Ryszkowa Wola, na terenie działki oznaczonej nr ewid. 77/8 o konstrukcji drewnianej w kształcie regularnego sześcioboku o dł. boku 3,0 m. i średnicy 6,0 m. Ściany altany otwarte, posadzka utwardzona z kostki brukowej betonowej, wyposażenie altany w postaci ławek, stołu i rusztu do grillowania. 2. Konstrukcję wsporczą altany stanowią słupy z drewna iglastego (modrzew, świerk) o śr. min. 30 cm. i wys. 2,5 m. impregnowane preparatem grzybobójczym. Słupy mocowane do podłoża za pomocą kotew stalowych zakotwionych w stopach betonowych. Na słupach oparta jest płatew drewniana o przekroju 20x20 cm. spinającą całość konstrukcji. 3. Konstrukcję dachu zaprojektowano z krokwi drewnianych z drewna iglastego (modrzew, świerk) o wym. 7x14 cm. opartych na płatwiach. 4. Pokrycie dachu stanowi pełne deskowanie z desek struganych gr. 12 mm. ułożone na wpust oraz gont bitumiczny. 5. Podłoże pod altaną zaprojektowano z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm. na podłożu z podsypki cementowo-piaskowej gr. 6 cm. z obramowaniem z obrzeży trawnikowych o wym. 8x30x100 cm. 6. Pomiędzy słupami konstrukcyjnymi wykonać balustradę drewnianą wys. 110 cm. z desek struganych szer. min. 14 cm. i gr. min. 4,5 cm. mocowaną do słupów konstrukcji wsporczej altany. 7. Przy budowie altan zastosować znane połączenia ciesielskie, wzmacniane śrubami do drewna gwoździami i klamrami. 8. Wnętrze altany wyposażone zostanie w ławki i stół wolnostojący o konstrukcji drewnianej zgodnie z załączonym rysunkiem. 9. Na zewnętrz altany wykonać ruszt okrągły śr. min. 1,2 m. z możliwością regulacji wysokości, konstrukcja rusztu metalowa (rura o śr. min 32 mm.), oraz palenisko z utwardzonym podłożem, zwieńczone po obwodzie kamieniem lub kostką betonową. Wokół paleniska zamontować 3 szt. ławek bez oparcia, długości min. 250 cm. z siedziskami szerokości 30 cm. z desek struganych gr. min. 4 cm. 10. Całość konstrukcji zaimpregnowana środkiem impregnacyjno-grzybobójczym, np. Drewnochron. 11. Szczegółowy przedmiot i zakres zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia, kosztorys inwestorski i przedmiar robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45212140-9, 45211320-8, 45100000-8, 45422000-1, 45111291-4, 45233222-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Budowa wolnostojącej altany rekreacyjnej w miejscowości Wiązownica |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest budowa wolnostojącej altany rekreacyjnej w miejscowości Wiązownica, na terenie działki oznaczonej nr ewid. 1530/1 o konstrukcji drewnianej w kształcie regularnego sześcioboku o dł. boku 3,0 m. i średnicy 6,0 m. Ściany altany otwarte, posadzka utwardzona z kostki brukowej betonowej, wyposażenie altany w postaci ławek, stołu i rusztu do grillowania. 2. Konstrukcję wsporczą altany stanowią słupy z drewna iglastego (modrzew, świerk) o śr. min. 30 cm. i wys. 2,5 m. impregnowane preparatem grzybobójczym. Słupy mocowane do podłoża za pomocą kotew stalowych zakotwionych w stopach betonowych. Na słupach oparta jest płatew drewniana o przekroju 20x20 cm. spinającą całość konstrukcji. 3. Konstrukcję dachu zaprojektowano z krokwi drewnianych z drewna iglastego (modrzew, świerk) o wym. 7x14 cm. opartych na płatwiach. 4. Pokrycie dachu stanowi pełne deskowanie z desek struganych gr. 12 mm. ułożone na wpust oraz gont bitumiczny. 5. Podłoże pod altaną zaprojektowano z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm. na podłożu z podsypki cementowo-piaskowej gr. 6 cm. z obramowaniem z obrzeży trawnikowych o wym. 8x30x100 cm. 6. Pomiędzy słupami konstrukcyjnymi wykonać balustradę drewnianą wys. 110 cm. z desek struganych szer. min. 14 cm. i gr. min. 4,5 cm. mocowaną do słupów konstrukcji wsporczej altany. 7. Przy budowie altan zastosować znane połączenia ciesielskie, wzmacniane śrubami do drewna gwoździami i klamrami. 8. Wnętrze altany wyposażone zostanie w ławki i stół wolnostojący o konstrukcji drewnianej zgodnie z załączonym rysunkiem. 9. Na zewnętrz altany wykonać ruszt okrągły śr. min. 1,2 m. z możliwością regulacji wysokości, konstrukcja rusztu metalowa (rura o śr. min 32 mm.), oraz palenisko z utwardzonym podłożem, zwieńczone po obwodzie kamieniem lub kostką betonową. Wokół paleniska zamontować 3 szt. ławek bez oparcia, długości min. 250 cm. z siedziskami szerokości 30 cm. z desek struganych gr. min. 4 cm. 10. Całość konstrukcji zaimpregnowana środkiem impregnacyjno-grzybobójczym, np. Drewnochron. 11. Szczegółowy przedmiot i zakres zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia, kosztorys inwestorski i przedmiar robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45212140-9, 45211320-8, 45100000-8, 45422000-1, 45111291-4, 45233222-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Budowa wolnostojącej altany rekreacyjnej w miejscowości Surmaczówka |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest budowa wolnostojącej altany rekreacyjnej w miejscowości Surmaczówka, na terenie działki oznaczonej nr ewid. 277 o konstrukcji drewnianej w kształcie regularnego sześcioboku o dł. boku 3,0 m. i średnicy 6,0 m. Ściany altany otwarte, posadzka utwardzona z kostki brukowej betonowej, wyposażenie altany w postaci ławek, stołu i rusztu do grillowania. 2. Konstrukcję wsporczą altany stanowią słupy z drewna iglastego (modrzew, świerk) o śr. min. 30 cm. i wys. 2,5 m. impregnowane preparatem grzybobójczym. Słupy mocowane do podłoża za pomocą kotew stalowych zakotwionych w stopach betonowych. Na słupach oparta jest płatew drewniana o przekroju 20x20 cm. spinającą całość konstrukcji. 3. Konstrukcję dachu zaprojektowano z krokwi drewnianych z drewna iglastego (modrzew, świerk) o wym. 7x14 cm. opartych na płatwiach. 4. Pokrycie dachu stanowi pełne deskowanie z desek struganych gr. 12 mm. ułożone na wpust oraz gont bitumiczny. 5. Podłoże pod altaną zaprojektowano z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm. na podłożu z podsypki cementowo-piaskowej gr. 6 cm. z obramowaniem z obrzeży trawnikowych o wym. 8x30x100 cm. 6. Pomiędzy słupami konstrukcyjnymi wykonać balustradę drewnianą wys. 110 cm. z desek struganych szer. min. 14 cm. i gr. min. 4,5 cm. mocowaną do słupów konstrukcji wsporczej altany. 7. Przy budowie altan zastosować znane połączenia ciesielskie, wzmacniane śrubami do drewna gwoździami i klamrami. 8. Wnętrze altany wyposażone zostanie w ławki i stół wolnostojący o konstrukcji drewnianej zgodnie z załączonym rysunkiem. 9. Na zewnętrz altany wykonać ruszt okrągły śr. min. 1,2 m. z możliwością regulacji wysokości, konstrukcja rusztu metalowa (rura o śr. min 32 mm.), oraz palenisko z utwardzonym podłożem, zwieńczone po obwodzie kamieniem lub kostką betonową. Wokół paleniska zamontować 3 szt. ławek bez oparcia, długości min. 250 cm. z siedziskami szerokości 30 cm. z desek struganych gr. min. 4 cm. 10. Całość konstrukcji zaimpregnowana środkiem impregnacyjno-grzybobójczym, np. Drewnochron. 11. Szczegółowy przedmiot i zakres zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia, kosztorys inwestorski i przedmiar robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45212140-9, 45211320-8, 45100000-8, 45422000-1, 45111291-4, 45233222-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofertowa |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: