Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa wodociągów z przyłączami w gminie Koniecpol, etap III – podetap 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koniecpol
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151397990
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chrząstowska 6A
1.5.2.) Miejscowość: Koniecpol
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-230
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 355-18-81
1.5.8.) Numer faksu: 34 355-17-56
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@koniecpol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koniecpol.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa wodociągów z przyłączami w gminie Koniecpol, etap III – podetap 1
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8bc80c6-aca1-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045751
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001903/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa wodociągu na ulicy Zamkowej w Koniecpolu
1.1.6 Budowa wodociągu na ulicy Mickiewicza w Koniecpolu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.koniecpol.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Instrukcji użytkowania systemu miniPortal oraz Regulaminie ePUAP.2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że: 1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Miasto i Gmina Koniecpol reprezentowana przez Burmistrza, z siedzibą: ul. Chrząstowska 6A, 42-230 Koniecpol, tel. (34) 355-18-81; 2) kontakt z Inspektorem Danych Osobowych – e-mail: iod@koniecpol.pl, telefon: (34) 360 – 82-65; 3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Budowa wodociągów z przyłączami w gminie Koniecpol, etap III – podetap 1”, nr sprawy ZP.271.12.2021; 4) odbiorcami danych osobowych osób fizycznych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp;5) dane osobowe osób fizycznych będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez osobę fizyczną danych osobowych bezpośrednio jej dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679; 8) osoba fizyczna posiada: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych (UWAGA: korzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (UWAGA: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/ Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/ Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) osobie fizycznej nie przysługuje: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w Koniecpolu, ul. Kościuszki, Przedmieście Podstocze, Przedmieście Przysieka, Przedmieście Koniawy, obejmujące odcinki sieci wodociągowej z przyłączami od włączenia do istniejącego wodociągu w ul. Kościuszki (węzeł L00), do studni pomiarowej zlokalizowanej na granicy obrębów geodezyjnych Koniecpol i Wąsosz (na wysokości działki nr ewidencyjny gruntów: 7574). Zakres zamówienia w Zadaniu (części) nr 1 obejmuje m.in.:a) budowę sieci wodociągowej o układzie rozgałęźnym z rur PEHD 100 RC SDR 17, PN 10 o średnicach nominalnych 160 mm, 125 mm, 90 mm o łącznej długości ok. L=5 480 mb. Sieć uzbrojona w: - hydranty nadziemne DN 80, łamane z podwójnym zamknięciem, wydajność 10l/s, z dopuszczeniem montażu hydrantów podziemnych w miejscach utrudnienia ruchu, itp.;- zasuwy odcinające o średnicach DN 150 mm i 125 mm, kołnierzowe z żeliwa sferoidalnego; - armaturę napowietrzająco – odpowietrzającą;- studzienki odwodnieniowe z kręgów betonowych DN 1200 mm wraz z wyposażeniem;- studzienkę pomiarową z kręgów betonowych DN 2000 z montażem zespołu wodomierza. Sieć wodociągowa zaprojektowana wzdłuż głównych ciągów komunikacyjnych na działkach stanowiących drogi gminne, powiatowe oraz w drodze wojewódzkiej (przejścia poprzeczne), a także na działkach prywatnych, położonych w granicach obrębu geodezyjnego Koniecpol Miasto; b) budowę przyłączy wodociągowych z rur PEHD 100 RC PN10, SDR 17 o średnicy Dn=40mm oraz łącznej długości ok. L= 867 mb. Przyłącza zakończone zestawem wodomierzowym (DN20) składającym się z zaworów odcinających, wodomierza, filtra siatkowo – osadnikowego oraz zaworu zwrotnego antyskażeniowego typ EA 251. Zestaw wodomierzowy zlokalizowany w budynkach lub studniach wodomierzowych, minimalna średnica wewnętrzna studni DN=1000mm; c) odtworzenie nawierzchni dróg w pasie wykonywanych robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert, którymi są: cena – 60%, okres gwarancji – 40%. 2. Zasady oceny ofert w każdym z kryterium przedstawiają się następująco: 1) Kryterium cena - oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych otrzyma maksymalną liczbę punktów w niniejszym kryterium, tj. 60, pozostałe proporcjonalnie mniej, wg wzoru: P1 = Cn/Cb x 60 pkt, gdzie: P1 – liczba punktów wyliczona dla danej oferty w kryterium cena; Cn – oferta z najniższą ceną spośród ofert nie odrzuconych; Cb – cena oferty badanej. Wynik zaokrąglany będzie do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami matematycznymi. 2) Kryterium okres gwarancji – minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, a maksymalny oceniany w ramach powyższego kryterium 60 miesięcy. Zaproponowanie w ofercie okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. W przypadku podania przez wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy: a) do oceny ofert zostanie przyjęty okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy, b)do umowy zostanie wpisany okres gwarancji podany w formularzu oferty. Oferta z okresem gwarancji 60 miesięcy lub dłuższym otrzyma maksymalną liczbę punktów w niniejszym kryterium, tj. 40, natomiast pozostałe proporcjonalnie mniej wg wzoru: P2= (Gb - Gmin)/ (Gmax - Gmin) x 40 pkt, gdzie:P2 – liczba punktów wyliczona dla danej oferty w kryterium okres gwarancji;Gb – okres gwarancji w ofercie badanej; Gmin - gwarancja minimalna (Gmin = 36 miesięcy); Gmax - gwarancja maksymalna (Gmax = 60 miesięcy).Wynik zaokrąglany będzie do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami matematycznymi. 2. Punktację łączną (P) oferty stanowić będzie suma punktów uzyskana w poszczególnych kryteriach oceny ofert, tj.: P = P1 + P2;3. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans, tj. uzyska najwyższą liczbę przyznanych punktów (maksymalnie 100 punktów), w oparciu o ustalone powyżej kryteria oceny ofert, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów. 4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty, z uwagi, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli złożono oferty z taką samą ceną, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaproponowane pierwotnie w ofercie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert, którymi są: cena – 60%, okres gwarancji – 40%. 2. Zasady oceny ofert w każdym z kryterium przedstawiają się następująco: 1) Kryterium cena - oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych otrzyma maksymalną liczbę punktów w niniejszym kryterium, tj. 60, pozostałe proporcjonalnie mniej, wg wzoru: P1 = Cn/Cb x 60 pkt, gdzie: P1 – liczba punktów wyliczona dla danej oferty w kryterium cena; Cn – oferta z najniższą ceną spośród ofert nie odrzuconych; Cb – cena oferty badanej. Wynik zaokrąglany będzie do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami matematycznymi. 2) Kryterium okres gwarancji – minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, a maksymalny oceniany w ramach powyższego kryterium 60 miesięcy. Zaproponowanie w ofercie okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. W przypadku podania przez wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy: a) do oceny ofert zostanie przyjęty okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy, b)do umowy zostanie wpisany okres gwarancji podany w formularzu oferty. Oferta z okresem gwarancji 60 miesięcy lub dłuższym otrzyma maksymalną liczbę punktów w niniejszym kryterium, tj. 40, natomiast pozostałe proporcjonalnie mniej wg wzoru: P2= (Gb - Gmin)/ (Gmax - Gmin) x 40 pkt, gdzie:P2 – liczba punktów wyliczona dla danej oferty w kryterium okres gwarancji;Gb – okres gwarancji w ofercie badanej; Gmin - gwarancja minimalna (Gmin = 36 miesięcy); Gmax - gwarancja maksymalna (Gmax = 60 miesięcy).Wynik zaokrąglany będzie do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami matematycznymi. 2. Punktację łączną (P) oferty stanowić będzie suma punktów uzyskana w poszczególnych kryteriach oceny ofert, tj.: P = P1 + P2;3. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans, tj. uzyska najwyższą liczbę przyznanych punktów (maksymalnie 100 punktów), w oparciu o ustalone powyżej kryteria oceny ofert, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów. 4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty, z uwagi, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli złożono oferty z taką samą ceną, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaproponowane pierwotnie w ofercie.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w Koniecpolu, ul. Mickiewicza, obejmujące następujący zakres: a) budowa sieci wodociągowej o układzie rozgałęźnym z rur PEHD 100 RC SDR 17, PN 10 o średnicach nominalnych 160 mm, 125 mm, 90 mm i 50 mm oraz łącznej długości L= 1996,7 mb. Sieć uzbrojona w: - hydranty nadziemne DN 80, łamane z podwójnym zamknięciem, wydajność 10l/s, z dopuszczeniem montażu hydrantów podziemnych w miejscach utrudnienia ruchu, itp.; - zasuwy odcinające o średnicach DN 150 mm i 125 mm, kołnierzowe z żeliwa sferoidalnego; - studzienki odwodnieniowe z kręgów betonowych DN 1200 mm wraz z wyposażeniem; Sieć wodociągowa zaprojektowana wzdłuż głównych ciągów komunikacyjnych na działkach stanowiących drogi gminne, powiatowe oraz w drodze wojewódzkiej (przejścia poprzeczne), a także na działkach prywatnych, położonych w granicach administracyjnych gminy Koniecpol; b) budowa przyłączy wodociągowych (13 szt.) z rur PEHD 100 RC PN10, SDR 17 o średnicach Dn=50mm i Dn=40mm oraz łącznej długości L=321,5 mb. Przyłącza zakończone zestawem wodomierzowym (DN20) składającym się z zaworów odcinających, wodomierza, filtra siatkowo – osadnikowego oraz zaworu zwrotnego antyskażeniowego typ EA 251. Zestaw wodomierzowy zlokalizowany w budynkach oraz 1 kpl w studni wodomierzowej o minimalnej średnicy wewnętrznej DN=1000mm; c) odtworzenie nawierzchni dróg w pasie wykonywanych robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert, którymi są: cena – 60%, okres gwarancji – 40%. 2. Zasady oceny ofert w każdym z kryterium przedstawiają się następująco: 1) Kryterium cena - oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych otrzyma maksymalną liczbę punktów w niniejszym kryterium, tj. 60, pozostałe proporcjonalnie mniej, wg wzoru: P1 = Cn/Cb x 60 pkt, gdzie: P1 – liczba punktów wyliczona dla danej oferty w kryterium cena; Cn – oferta z najniższą ceną spośród ofert nie odrzuconych; Cb – cena oferty badanej. Wynik zaokrąglany będzie do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami matematycznymi. 2) Kryterium okres gwarancji – minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, a maksymalny oceniany w ramach powyższego kryterium 60 miesięcy. Zaproponowanie w ofercie okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. W przypadku podania przez wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy: a) do oceny ofert zostanie przyjęty okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy, b)do umowy zostanie wpisany okres gwarancji podany w formularzu oferty. Oferta z okresem gwarancji 60 miesięcy lub dłuższym otrzyma maksymalną liczbę punktów w niniejszym kryterium, tj. 40, natomiast pozostałe proporcjonalnie mniej wg wzoru: P2= (Gb - Gmin)/ (Gmax - Gmin) x 40 pkt, gdzie:P2 – liczba punktów wyliczona dla danej oferty w kryterium okres gwarancji;Gb – okres gwarancji w ofercie badanej; Gmin - gwarancja minimalna (Gmin = 36 miesięcy); Gmax - gwarancja maksymalna (Gmax = 60 miesięcy).Wynik zaokrąglany będzie do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami matematycznymi. 2. Punktację łączną (P) oferty stanowić będzie suma punktów uzyskana w poszczególnych kryteriach oceny ofert, tj.: P = P1 + P2;3. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans, tj. uzyska najwyższą liczbę przyznanych punktów (maksymalnie 100 punktów), w oparciu o ustalone powyżej kryteria oceny ofert, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów. 4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty, z uwagi, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli złożono oferty z taką samą ceną, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaproponowane pierwotnie w ofercie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert, którymi są: cena – 60%, okres gwarancji – 40%. 2. Zasady oceny ofert w każdym z kryterium przedstawiają się następująco: 1) Kryterium cena - oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych otrzyma maksymalną liczbę punktów w niniejszym kryterium, tj. 60, pozostałe proporcjonalnie mniej, wg wzoru: P1 = Cn/Cb x 60 pkt, gdzie: P1 – liczba punktów wyliczona dla danej oferty w kryterium cena; Cn – oferta z najniższą ceną spośród ofert nie odrzuconych; Cb – cena oferty badanej. Wynik zaokrąglany będzie do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami matematycznymi. 2) Kryterium okres gwarancji – minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, a maksymalny oceniany w ramach powyższego kryterium 60 miesięcy. Zaproponowanie w ofercie okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. W przypadku podania przez wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy: a) do oceny ofert zostanie przyjęty okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy, b)do umowy zostanie wpisany okres gwarancji podany w formularzu oferty. Oferta z okresem gwarancji 60 miesięcy lub dłuższym otrzyma maksymalną liczbę punktów w niniejszym kryterium, tj. 40, natomiast pozostałe proporcjonalnie mniej wg wzoru: P2= (Gb - Gmin)/ (Gmax - Gmin) x 40 pkt, gdzie:P2 – liczba punktów wyliczona dla danej oferty w kryterium okres gwarancji;Gb – okres gwarancji w ofercie badanej; Gmin - gwarancja minimalna (Gmin = 36 miesięcy); Gmax - gwarancja maksymalna (Gmax = 60 miesięcy).Wynik zaokrąglany będzie do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami matematycznymi. 2. Punktację łączną (P) oferty stanowić będzie suma punktów uzyskana w poszczególnych kryteriach oceny ofert, tj.: P = P1 + P2;3. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans, tj. uzyska najwyższą liczbę przyznanych punktów (maksymalnie 100 punktów), w oparciu o ustalone powyżej kryteria oceny ofert, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów. 4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty, z uwagi, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli złożono oferty z taką samą ceną, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaproponowane pierwotnie w ofercie.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa sieci wodociągowej z przyłączami, rejon ul. Zamkowej w Koniecpolu, obejmujące następujący zakres robót: a) budowę sieci wodociągowej z rur PE100RC SDR 17 PN10 o średnicy Dn=125x7,4mm o długości L=178,9 mb. Sieć uzbrojona w zasuwę sieciową z obudową (1 szt.); hydranty p.poż. DN=80mm żeliwne nadziemny (1 szt.) i podziemny (1 szt.), z zasuwami; b) budowę przyłączy wodociągowych (6 szt.), z rur PE 100 SDR 17 PN10 o średnicach Dn=50mm i Dn=40mm. Przyłącza zakończone zestawem wodomierzowym (DN20), składającym się z zaworów odcinających (w tym 1 zawór z kurkiem spustowym), wodomierza, filtra siatkowego skośnego oraz zaworu zwrotnego antyskażeniowego typ EA. Zestaw wodomierzowy zlokalizowany w budynkach oraz 1 kpl w studzience wodomierzowo – czerpalnej szczelnej wykonanej z PE (DN=1000mm); c) odtworzenie nawierzchni dróg w pasie wykonywanych robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert, którymi są: cena – 60%, okres gwarancji – 40%. 2. Zasady oceny ofert w każdym z kryterium przedstawiają się następująco: 1) Kryterium cena - oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych otrzyma maksymalną liczbę punktów w niniejszym kryterium, tj. 60, pozostałe proporcjonalnie mniej, wg wzoru: P1 = Cn/Cb x 60 pkt, gdzie: P1 – liczba punktów wyliczona dla danej oferty w kryterium cena; Cn – oferta z najniższą ceną spośród ofert nie odrzuconych; Cb – cena oferty badanej. Wynik zaokrąglany będzie do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami matematycznymi. 2) Kryterium okres gwarancji – minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, a maksymalny oceniany w ramach powyższego kryterium 60 miesięcy. Zaproponowanie w ofercie okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. W przypadku podania przez wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy: a) do oceny ofert zostanie przyjęty okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy, b)do umowy zostanie wpisany okres gwarancji podany w formularzu oferty. Oferta z okresem gwarancji 60 miesięcy lub dłuższym otrzyma maksymalną liczbę punktów w niniejszym kryterium, tj. 40, natomiast pozostałe proporcjonalnie mniej wg wzoru: P2= (Gb - Gmin)/ (Gmax - Gmin) x 40 pkt, gdzie:P2 – liczba punktów wyliczona dla danej oferty w kryterium okres gwarancji;Gb – okres gwarancji w ofercie badanej; Gmin - gwarancja minimalna (Gmin = 36 miesięcy); Gmax - gwarancja maksymalna (Gmax = 60 miesięcy).Wynik zaokrąglany będzie do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami matematycznymi. 2. Punktację łączną (P) oferty stanowić będzie suma punktów uzyskana w poszczególnych kryteriach oceny ofert, tj.: P = P1 + P2;3. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans, tj. uzyska najwyższą liczbę przyznanych punktów (maksymalnie 100 punktów), w oparciu o ustalone powyżej kryteria oceny ofert, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów. 4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty, z uwagi, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli złożono oferty z taką samą ceną, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaproponowane pierwotnie w ofercie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert, którymi są: cena – 60%, okres gwarancji – 40%. 2. Zasady oceny ofert w każdym z kryterium przedstawiają się następująco: 1) Kryterium cena - oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych otrzyma maksymalną liczbę punktów w niniejszym kryterium, tj. 60, pozostałe proporcjonalnie mniej, wg wzoru: P1 = Cn/Cb x 60 pkt, gdzie: P1 – liczba punktów wyliczona dla danej oferty w kryterium cena; Cn – oferta z najniższą ceną spośród ofert nie odrzuconych; Cb – cena oferty badanej. Wynik zaokrąglany będzie do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami matematycznymi. 2) Kryterium okres gwarancji – minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, a maksymalny oceniany w ramach powyższego kryterium 60 miesięcy. Zaproponowanie w ofercie okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. W przypadku podania przez wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy: a) do oceny ofert zostanie przyjęty okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy, b)do umowy zostanie wpisany okres gwarancji podany w formularzu oferty. Oferta z okresem gwarancji 60 miesięcy lub dłuższym otrzyma maksymalną liczbę punktów w niniejszym kryterium, tj. 40, natomiast pozostałe proporcjonalnie mniej wg wzoru: P2= (Gb - Gmin)/ (Gmax - Gmin) x 40 pkt, gdzie:P2 – liczba punktów wyliczona dla danej oferty w kryterium okres gwarancji;Gb – okres gwarancji w ofercie badanej; Gmin - gwarancja minimalna (Gmin = 36 miesięcy); Gmax - gwarancja maksymalna (Gmax = 60 miesięcy).Wynik zaokrąglany będzie do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami matematycznymi. 2. Punktację łączną (P) oferty stanowić będzie suma punktów uzyskana w poszczególnych kryteriach oceny ofert, tj.: P = P1 + P2;3. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans, tj. uzyska najwyższą liczbę przyznanych punktów (maksymalnie 100 punktów), w oparciu o ustalone powyżej kryteria oceny ofert, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów. 4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty, z uwagi, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli złożono oferty z taką samą ceną, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaproponowane pierwotnie w ofercie.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4