Budowa wodociągów z przyłączami w gminie Koniecpol, etap III – podetap 1

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa wodociągów z przyłączami w gminie Koniecpol, etap III – podetap 1
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKoniecpol
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-19
  • ZamawiającyGmina Koniecpol
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-04
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00045751
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa wodociągów z przyłączami w gminie Koniecpol, etap III – podetap 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koniecpol

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151397990

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chrząstowska 6A

1.5.2.) Miejscowość: Koniecpol

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-230

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 355-18-81

1.5.8.) Numer faksu: 34 355-17-56

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@koniecpol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koniecpol.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa wodociągów z przyłączami w gminie Koniecpol, etap III – podetap 1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8bc80c6-aca1-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045751

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001903/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa wodociągu na ulicy Zamkowej w Koniecpolu

1.1.6 Budowa wodociągu na ulicy Mickiewicza w Koniecpolu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.koniecpol.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Instrukcji użytkowania systemu miniPortal oraz Regulaminie ePUAP.2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że: 1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Miasto i Gmina Koniecpol reprezentowana przez Burmistrza, z siedzibą: ul. Chrząstowska 6A, 42-230 Koniecpol, tel. (34) 355-18-81; 2) kontakt z Inspektorem Danych Osobowych – e-mail: iod@koniecpol.pl, telefon: (34) 360 – 82-65; 3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Budowa wodociągów z przyłączami w gminie Koniecpol, etap III – podetap 1”, nr sprawy ZP.271.12.2021; 4) odbiorcami danych osobowych osób fizycznych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp;5) dane osobowe osób fizycznych będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez osobę fizyczną danych osobowych bezpośrednio jej dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679; 8) osoba fizyczna posiada: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych (UWAGA: korzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (UWAGA: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/ Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/ Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) osobie fizycznej nie przysługuje: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w Koniecpolu, ul. Kościuszki, Przedmieście Podstocze, Przedmieście Przysieka, Przedmieście Koniawy, obejmujące odcinki sieci wodociągowej z przyłączami od włączenia do istniejącego wodociągu w ul. Kościuszki (węzeł L00), do studni pomiarowej zlokalizowanej na granicy obrębów geodezyjnych Koniecpol i Wąsosz (na wysokości działki nr ewidencyjny gruntów: 7574). Zakres zamówienia w Zadaniu (części) nr 1 obejmuje m.in.:a) budowę sieci wodociągowej o układzie rozgałęźnym z rur PEHD 100 RC SDR 17, PN 10 o średnicach nominalnych 160 mm, 125 mm, 90 mm o łącznej długości ok. L=5 480 mb. Sieć uzbrojona w: - hydranty nadziemne DN 80, łamane z podwójnym zamknięciem, wydajność 10l/s, z dopuszczeniem montażu hydrantów podziemnych w miejscach utrudnienia ruchu, itp.;- zasuwy odcinające o średnicach DN 150 mm i 125 mm, kołnierzowe z żeliwa sferoidalnego; - armaturę napowietrzająco – odpowietrzającą;- studzienki odwodnieniowe z kręgów betonowych DN 1200 mm wraz z wyposażeniem;- studzienkę pomiarową z kręgów betonowych DN 2000 z montażem zespołu wodomierza. Sieć wodociągowa zaprojektowana wzdłuż głównych ciągów komunikacyjnych na działkach stanowiących drogi gminne, powiatowe oraz w drodze wojewódzkiej (przejścia poprzeczne), a także na działkach prywatnych, położonych w granicach obrębu geodezyjnego Koniecpol Miasto; b) budowę przyłączy wodociągowych z rur PEHD 100 RC PN10, SDR 17 o średnicy Dn=40mm oraz łącznej długości ok. L= 867 mb. Przyłącza zakończone zestawem wodomierzowym (DN20) składającym się z zaworów odcinających, wodomierza, filtra siatkowo – osadnikowego oraz zaworu zwrotnego antyskażeniowego typ EA 251. Zestaw wodomierzowy zlokalizowany w budynkach lub studniach wodomierzowych, minimalna średnica wewnętrzna studni DN=1000mm; c) odtworzenie nawierzchni dróg w pasie wykonywanych robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert, którymi są: cena – 60%, okres gwarancji – 40%. 2. Zasady oceny ofert w każdym z kryterium przedstawiają się następująco: 1) Kryterium cena - oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych otrzyma maksymalną liczbę punktów w niniejszym kryterium, tj. 60, pozostałe proporcjonalnie mniej, wg wzoru: P1 = Cn/Cb x 60 pkt, gdzie: P1 – liczba punktów wyliczona dla danej oferty w kryterium cena; Cn – oferta z najniższą ceną spośród ofert nie odrzuconych; Cb – cena oferty badanej. Wynik zaokrąglany będzie do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami matematycznymi. 2) Kryterium okres gwarancji – minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, a maksymalny oceniany w ramach powyższego kryterium 60 miesięcy. Zaproponowanie w ofercie okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. W przypadku podania przez wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy: a) do oceny ofert zostanie przyjęty okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy, b)do umowy zostanie wpisany okres gwarancji podany w formularzu oferty. Oferta z okresem gwarancji 60 miesięcy lub dłuższym otrzyma maksymalną liczbę punktów w niniejszym kryterium, tj. 40, natomiast pozostałe proporcjonalnie mniej wg wzoru: P2= (Gb - Gmin)/ (Gmax - Gmin) x 40 pkt, gdzie:P2 – liczba punktów wyliczona dla danej oferty w kryterium okres gwarancji;Gb – okres gwarancji w ofercie badanej; Gmin - gwarancja minimalna (Gmin = 36 miesięcy); Gmax - gwarancja maksymalna (Gmax = 60 miesięcy).Wynik zaokrąglany będzie do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami matematycznymi. 2. Punktację łączną (P) oferty stanowić będzie suma punktów uzyskana w poszczególnych kryteriach oceny ofert, tj.: P = P1 + P2;3. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans, tj. uzyska najwyższą liczbę przyznanych punktów (maksymalnie 100 punktów), w oparciu o ustalone powyżej kryteria oceny ofert, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów. 4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty, z uwagi, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli złożono oferty z taką samą ceną, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaproponowane pierwotnie w ofercie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert, którymi są: cena – 60%, okres gwarancji – 40%. 2. Zasady oceny ofert w każdym z kryterium przedstawiają się następująco: 1) Kryterium cena - oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych otrzyma maksymalną liczbę punktów w niniejszym kryterium, tj. 60, pozostałe proporcjonalnie mniej, wg wzoru: P1 = Cn/Cb x 60 pkt, gdzie: P1 – liczba punktów wyliczona dla danej oferty w kryterium cena; Cn – oferta z najniższą ceną spośród ofert nie odrzuconych; Cb – cena oferty badanej. Wynik zaokrąglany będzie do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami matematycznymi. 2) Kryterium okres gwarancji – minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, a maksymalny oceniany w ramach powyższego kryterium 60 miesięcy. Zaproponowanie w ofercie okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. W przypadku podania przez wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy: a) do oceny ofert zostanie przyjęty okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy, b)do umowy zostanie wpisany okres gwarancji podany w formularzu oferty. Oferta z okresem gwarancji 60 miesięcy lub dłuższym otrzyma maksymalną liczbę punktów w niniejszym kryterium, tj. 40, natomiast pozostałe proporcjonalnie mniej wg wzoru: P2= (Gb - Gmin)/ (Gmax - Gmin) x 40 pkt, gdzie:P2 – liczba punktów wyliczona dla danej oferty w kryterium okres gwarancji;Gb – okres gwarancji w ofercie badanej; Gmin - gwarancja minimalna (Gmin = 36 miesięcy); Gmax - gwarancja maksymalna (Gmax = 60 miesięcy).Wynik zaokrąglany będzie do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami matematycznymi. 2. Punktację łączną (P) oferty stanowić będzie suma punktów uzyskana w poszczególnych kryteriach oceny ofert, tj.: P = P1 + P2;3. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans, tj. uzyska najwyższą liczbę przyznanych punktów (maksymalnie 100 punktów), w oparciu o ustalone powyżej kryteria oceny ofert, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów. 4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty, z uwagi, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli złożono oferty z taką samą ceną, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaproponowane pierwotnie w ofercie.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w Koniecpolu, ul. Mickiewicza, obejmujące następujący zakres: a) budowa sieci wodociągowej o układzie rozgałęźnym z rur PEHD 100 RC SDR 17, PN 10 o średnicach nominalnych 160 mm, 125 mm, 90 mm i 50 mm oraz łącznej długości L= 1996,7 mb. Sieć uzbrojona w: - hydranty nadziemne DN 80, łamane z podwójnym zamknięciem, wydajność 10l/s, z dopuszczeniem montażu hydrantów podziemnych w miejscach utrudnienia ruchu, itp.; - zasuwy odcinające o średnicach DN 150 mm i 125 mm, kołnierzowe z żeliwa sferoidalnego; - studzienki odwodnieniowe z kręgów betonowych DN 1200 mm wraz z wyposażeniem; Sieć wodociągowa zaprojektowana wzdłuż głównych ciągów komunikacyjnych na działkach stanowiących drogi gminne, powiatowe oraz w drodze wojewódzkiej (przejścia poprzeczne), a także na działkach prywatnych, położonych w granicach administracyjnych gminy Koniecpol; b) budowa przyłączy wodociągowych (13 szt.) z rur PEHD 100 RC PN10, SDR 17 o średnicach Dn=50mm i Dn=40mm oraz łącznej długości L=321,5 mb. Przyłącza zakończone zestawem wodomierzowym (DN20) składającym się z zaworów odcinających, wodomierza, filtra siatkowo – osadnikowego oraz zaworu zwrotnego antyskażeniowego typ EA 251. Zestaw wodomierzowy zlokalizowany w budynkach oraz 1 kpl w studni wodomierzowej o minimalnej średnicy wewnętrznej DN=1000mm; c) odtworzenie nawierzchni dróg w pasie wykonywanych robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert, którymi są: cena – 60%, okres gwarancji – 40%. 2. Zasady oceny ofert w każdym z kryterium przedstawiają się następująco: 1) Kryterium cena - oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych otrzyma maksymalną liczbę punktów w niniejszym kryterium, tj. 60, pozostałe proporcjonalnie mniej, wg wzoru: P1 = Cn/Cb x 60 pkt, gdzie: P1 – liczba punktów wyliczona dla danej oferty w kryterium cena; Cn – oferta z najniższą ceną spośród ofert nie odrzuconych; Cb – cena oferty badanej. Wynik zaokrąglany będzie do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami matematycznymi. 2) Kryterium okres gwarancji – minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, a maksymalny oceniany w ramach powyższego kryterium 60 miesięcy. Zaproponowanie w ofercie okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. W przypadku podania przez wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy: a) do oceny ofert zostanie przyjęty okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy, b)do umowy zostanie wpisany okres gwarancji podany w formularzu oferty. Oferta z okresem gwarancji 60 miesięcy lub dłuższym otrzyma maksymalną liczbę punktów w niniejszym kryterium, tj. 40, natomiast pozostałe proporcjonalnie mniej wg wzoru: P2= (Gb - Gmin)/ (Gmax - Gmin) x 40 pkt, gdzie:P2 – liczba punktów wyliczona dla danej oferty w kryterium okres gwarancji;Gb – okres gwarancji w ofercie badanej; Gmin - gwarancja minimalna (Gmin = 36 miesięcy); Gmax - gwarancja maksymalna (Gmax = 60 miesięcy).Wynik zaokrąglany będzie do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami matematycznymi. 2. Punktację łączną (P) oferty stanowić będzie suma punktów uzyskana w poszczególnych kryteriach oceny ofert, tj.: P = P1 + P2;3. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans, tj. uzyska najwyższą liczbę przyznanych punktów (maksymalnie 100 punktów), w oparciu o ustalone powyżej kryteria oceny ofert, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów. 4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty, z uwagi, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli złożono oferty z taką samą ceną, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaproponowane pierwotnie w ofercie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert, którymi są: cena – 60%, okres gwarancji – 40%. 2. Zasady oceny ofert w każdym z kryterium przedstawiają się następująco: 1) Kryterium cena - oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych otrzyma maksymalną liczbę punktów w niniejszym kryterium, tj. 60, pozostałe proporcjonalnie mniej, wg wzoru: P1 = Cn/Cb x 60 pkt, gdzie: P1 – liczba punktów wyliczona dla danej oferty w kryterium cena; Cn – oferta z najniższą ceną spośród ofert nie odrzuconych; Cb – cena oferty badanej. Wynik zaokrąglany będzie do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami matematycznymi. 2) Kryterium okres gwarancji – minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, a maksymalny oceniany w ramach powyższego kryterium 60 miesięcy. Zaproponowanie w ofercie okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. W przypadku podania przez wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy: a) do oceny ofert zostanie przyjęty okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy, b)do umowy zostanie wpisany okres gwarancji podany w formularzu oferty. Oferta z okresem gwarancji 60 miesięcy lub dłuższym otrzyma maksymalną liczbę punktów w niniejszym kryterium, tj. 40, natomiast pozostałe proporcjonalnie mniej wg wzoru: P2= (Gb - Gmin)/ (Gmax - Gmin) x 40 pkt, gdzie:P2 – liczba punktów wyliczona dla danej oferty w kryterium okres gwarancji;Gb – okres gwarancji w ofercie badanej; Gmin - gwarancja minimalna (Gmin = 36 miesięcy); Gmax - gwarancja maksymalna (Gmax = 60 miesięcy).Wynik zaokrąglany będzie do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami matematycznymi. 2. Punktację łączną (P) oferty stanowić będzie suma punktów uzyskana w poszczególnych kryteriach oceny ofert, tj.: P = P1 + P2;3. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans, tj. uzyska najwyższą liczbę przyznanych punktów (maksymalnie 100 punktów), w oparciu o ustalone powyżej kryteria oceny ofert, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów. 4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty, z uwagi, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli złożono oferty z taką samą ceną, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaproponowane pierwotnie w ofercie.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa sieci wodociągowej z przyłączami, rejon ul. Zamkowej w Koniecpolu, obejmujące następujący zakres robót: a) budowę sieci wodociągowej z rur PE100RC SDR 17 PN10 o średnicy Dn=125x7,4mm o długości L=178,9 mb. Sieć uzbrojona w zasuwę sieciową z obudową (1 szt.); hydranty p.poż. DN=80mm żeliwne nadziemny (1 szt.) i podziemny (1 szt.), z zasuwami; b) budowę przyłączy wodociągowych (6 szt.), z rur PE 100 SDR 17 PN10 o średnicach Dn=50mm i Dn=40mm. Przyłącza zakończone zestawem wodomierzowym (DN20), składającym się z zaworów odcinających (w tym 1 zawór z kurkiem spustowym), wodomierza, filtra siatkowego skośnego oraz zaworu zwrotnego antyskażeniowego typ EA. Zestaw wodomierzowy zlokalizowany w budynkach oraz 1 kpl w studzience wodomierzowo – czerpalnej szczelnej wykonanej z PE (DN=1000mm); c) odtworzenie nawierzchni dróg w pasie wykonywanych robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert, którymi są: cena – 60%, okres gwarancji – 40%. 2. Zasady oceny ofert w każdym z kryterium przedstawiają się następująco: 1) Kryterium cena - oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych otrzyma maksymalną liczbę punktów w niniejszym kryterium, tj. 60, pozostałe proporcjonalnie mniej, wg wzoru: P1 = Cn/Cb x 60 pkt, gdzie: P1 – liczba punktów wyliczona dla danej oferty w kryterium cena; Cn – oferta z najniższą ceną spośród ofert nie odrzuconych; Cb – cena oferty badanej. Wynik zaokrąglany będzie do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami matematycznymi. 2) Kryterium okres gwarancji – minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, a maksymalny oceniany w ramach powyższego kryterium 60 miesięcy. Zaproponowanie w ofercie okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. W przypadku podania przez wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy: a) do oceny ofert zostanie przyjęty okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy, b)do umowy zostanie wpisany okres gwarancji podany w formularzu oferty. Oferta z okresem gwarancji 60 miesięcy lub dłuższym otrzyma maksymalną liczbę punktów w niniejszym kryterium, tj. 40, natomiast pozostałe proporcjonalnie mniej wg wzoru: P2= (Gb - Gmin)/ (Gmax - Gmin) x 40 pkt, gdzie:P2 – liczba punktów wyliczona dla danej oferty w kryterium okres gwarancji;Gb – okres gwarancji w ofercie badanej; Gmin - gwarancja minimalna (Gmin = 36 miesięcy); Gmax - gwarancja maksymalna (Gmax = 60 miesięcy).Wynik zaokrąglany będzie do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami matematycznymi. 2. Punktację łączną (P) oferty stanowić będzie suma punktów uzyskana w poszczególnych kryteriach oceny ofert, tj.: P = P1 + P2;3. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans, tj. uzyska najwyższą liczbę przyznanych punktów (maksymalnie 100 punktów), w oparciu o ustalone powyżej kryteria oceny ofert, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów. 4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty, z uwagi, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli złożono oferty z taką samą ceną, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaproponowane pierwotnie w ofercie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert, którymi są: cena – 60%, okres gwarancji – 40%. 2. Zasady oceny ofert w każdym z kryterium przedstawiają się następująco: 1) Kryterium cena - oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych otrzyma maksymalną liczbę punktów w niniejszym kryterium, tj. 60, pozostałe proporcjonalnie mniej, wg wzoru: P1 = Cn/Cb x 60 pkt, gdzie: P1 – liczba punktów wyliczona dla danej oferty w kryterium cena; Cn – oferta z najniższą ceną spośród ofert nie odrzuconych; Cb – cena oferty badanej. Wynik zaokrąglany będzie do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami matematycznymi. 2) Kryterium okres gwarancji – minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, a maksymalny oceniany w ramach powyższego kryterium 60 miesięcy. Zaproponowanie w ofercie okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. W przypadku podania przez wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy: a) do oceny ofert zostanie przyjęty okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy, b)do umowy zostanie wpisany okres gwarancji podany w formularzu oferty. Oferta z okresem gwarancji 60 miesięcy lub dłuższym otrzyma maksymalną liczbę punktów w niniejszym kryterium, tj. 40, natomiast pozostałe proporcjonalnie mniej wg wzoru: P2= (Gb - Gmin)/ (Gmax - Gmin) x 40 pkt, gdzie:P2 – liczba punktów wyliczona dla danej oferty w kryterium okres gwarancji;Gb – okres gwarancji w ofercie badanej; Gmin - gwarancja minimalna (Gmin = 36 miesięcy); Gmax - gwarancja maksymalna (Gmax = 60 miesięcy).Wynik zaokrąglany będzie do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami matematycznymi. 2. Punktację łączną (P) oferty stanowić będzie suma punktów uzyskana w poszczególnych kryteriach oceny ofert, tj.: P = P1 + P2;3. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans, tj. uzyska najwyższą liczbę przyznanych punktów (maksymalnie 100 punktów), w oparciu o ustalone powyżej kryteria oceny ofert, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów. 4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty, z uwagi, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli złożono oferty z taką samą ceną, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaproponowane pierwotnie w ofercie.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa warunku szczegółowego w tym zakresie; 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień; 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający określa następujące warunki szczegółowe: ZADANIE (część nr 1): Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 700.000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych); ZADANIE (część nr 2): Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) ZADANIE (część nr 3): Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) 4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający określa następujące warunki szczegółowe: ZADANIE (część nr 1): a) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że zrealizował (ukończył) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegająca na budowie lub przebudowie sieci wodociągowej lub sieci kanalizacji sanitarnej o wartości robót brutto minimum 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych). UWAGA: W przypadku robót, których wartość została wyrażona w walutach innych niż określone przez Zamawiającego, wykonawca dokona ich przeliczenia według średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót. b) Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.), i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 30 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831), lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. UWAGA: Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 Prawa budowlanego mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220). ZADANIE (część nr 2): a) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że zrealizował (ukończył) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegająca na budowie lub przebudowie sieci wodociągowej lub sieci kanalizacji sanitarnej o wartości robót brutto minimum 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych). UWAGA: W przypadku robót, których wartość została wyrażona w walutach innych niż określone przez Zamawiającego, wykonawca dokona ich przeliczenia według średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót. b) Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.), i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 30 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831), lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. UWAGA: Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 Prawa budowlanego mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220). ZADANIE (część) nr 3: a) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że zrealizował (ukończył) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegająca na budowie lub przebudowie sieci wodociągowej lub sieci kanalizacji sanitarnej o wartości robót brutto minimum 70.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych). UWAGA: W przypadku robót, których wartość została wyrażona w walutach innych niż określone przez Zamawiającego, wykonawca dokona ich przeliczenia według średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót. b) Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.), i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 30 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831), lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. UWAGA: Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 Prawa budowlanego mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220). UWAGI: 1) Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 Prawa budowlanego mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220). 2) W przypadku składania przez wykonawców oferty na więcej niż jedno zadanie, w celu wykazania spełniania warunku dotyczących sytuacji finansowej oraz zdolności technicznych lub zawodowych Wykonawca musi wykazać się zdolnością finansową na kwotę stanowiącą sumę wymaganych wartości dla zadań na które składana jest oferta, a także może wykazać się jedną robotą budowlaną pod warunkiem, że jej wartość będzie co najmniej równa sumie wartości robót określonych w warunkach udziału dla poszczególnych zadań, na które składana jest oferta. 3) W przypadku składania oferty na więcej niż jedno Zadanie Wykonawca może wskazać tę samą osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych (dla wszystkich Zadań – części):1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ; 2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast: 1) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w ust. 1 pkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. 3. Dokument, o którym mowa w ust. 2 pkt 1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych (dla wszystkich Zadań – części): 1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem; 2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda (dla wszystkich Zadań – części): 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SWZ; 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 1) Zadanie (część) nr 1: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych); 2) Zadanie (część) nr 2: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych); 3) Zadanie (część) nr 3: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy Koniecpol: Bank Spółdzielczy w Koniecpolu, Nr konta: 62 8276 0003 2000 0000 0635 0014. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 5. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Budowa wodociągów z przyłączami w gminie Koniecpol, etap III, Zadanie (część) nr …”. Oznaczenie sprawy: ZP.271.12.2021.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z którego treści będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) Wykonawcy wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp składa każdy z wykonawców występujących wspólnie. Oświadczenia te dołączone do oferty potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 4) W odniesieniu do warunkówdotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (art. 117 ust. 3 Pzp). W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlanewykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określone zostały w załączniku nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę w postępowaniu za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal) i udostępnionego również na miniPortalu. Proces szyfrowania oferty następuje na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-19 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-17

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający uzupełnia zapis Sekcji III pkt 3.5.), o następujące informacje: "1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP-u (Elektroniczna Skrzynka Podawcza, adres skrzynki Zamawiającego: /UMiGKoniecpol/EOD), dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej e-mail:umig@koniecpol.pl 2. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest Sebastian Musiał – e-mail: umig@koniecpol.pl".2. Zamawiający uzupełnia zapis Sekcji VI pkt 6.4.) o następujące informacje: "6. Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. 7. Zgodnie z art. 96 ust. 6 Pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli: 1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana. 8. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniu, w okolicznościach, o których mowa w art. 98 ust. 6 Pzp. 9. Gwarancje i poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7pkt 2-4 Pzp podlegać muszą prawu polskiemu. Wszystkie spory dotyczące gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim przez sądy polskie. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp w języku innym niż język polski, dokument gwarancji lub poręczenia należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Gwarancje i poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu, a wszystkie spory odnośnie gwarancji poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądu właściwego dla siedziby zamawiającego.
2021-05-04 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygad zbrojarskich - Gliwice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję brygad zbrojarskich. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI