Budowa wodociągów z przyłączami w gminie Koniecpol, etap III: miejscowości: Wąsosz,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa wodociągów z przyłączami w gminie Koniecpol, etap III: miejscowości: Wąsosz, Kuźnica Wąsowska, Łysaków, Łysiny – ul. Zielona, miasto Koniecpol na ulicach: Przedmieście Przysieka, Przedmieście Podstocze, Przedmieście Koniawy, Mickiewicza, Kościuszki
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKoniecpol
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-07-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Koniecpol
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-18
  • Numer ogłoszenia552282-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 552282-N-2020 z dnia 2020-06-18 r.

Gmina Koniecpol: Budowa wodociągów z przyłączami w gminie Koniecpol, etap III: miejscowości: Wąsosz, Kuźnica Wąsowska, Łysaków, Łysiny – ul. Zielona, miasto Koniecpol na ulicach: Przedmieście Przysieka, Przedmieście Podstocze, Przedmieście Koniawy, Mickiewicza, Kościuszki
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koniecpol, krajowy numer identyfikacyjny 15139799000000, ul. ul. Chrząstowska  , 42-230  Koniecpol, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 34 35 51 881, e-mail umig@koniecpol.pl, faks 34 35 51 756.
Adres strony internetowej (URL): https://bip.koniecpol.pl/
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bip.koniecpol.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.koniecpol.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty muszą być złożone wyłącznie w formie pisemnej. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Urząd Miasta i Gminy Koniecpol, ul. Chrząstowska 6A, 42-230 Koniecpol, pokój nr 17 - Kancelaria (parter)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wodociągów z przyłączami w gminie Koniecpol, etap III: miejscowości: Wąsosz, Kuźnica Wąsowska, Łysaków, Łysiny – ul. Zielona, miasto Koniecpol na ulicach: Przedmieście Przysieka, Przedmieście Podstocze, Przedmieście Koniawy, Mickiewicza, Kościuszki
Numer referencyjny: ZP.271.17.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej z przyłączami oraz infrastrukturą towarzysząca w gminie Koniecpol Etap III: miejscowości: Wąsosz, Kuźnica Wąsowska, Łysaków, Łysiny – ul. Zielona, miasto Koniecpol na ulicach Przedmieście Przysieka, Przedmieście Podstocze, Przedmieście Koniawy, Mickiewicza, Kościuszki. Zamówienie zostało podzielone na trzy następujące części (ZADANIA): ZADANIE (część) nr 1 – Sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowościach: Wąsosz, Kuźnica Wąsowska, Łysaków oraz w Koniecpolu ul. Przedmieście Przysieka, Przedmieście Koniawy, KościuszkiPrzedmiot zamówienia w Zadaniu nr 1 obejmuje roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej wraz z przyłączami oraz odtworzenia nawierzchni dróg w pasie prowadzonych robót. Zadanie składa się z dwóch podetapów obejmujących następujące zakresy robót:Podetap I – Budowa sieci wodociągowej o układzie rozgałęźnym z rur PEHD 100 RC SDR 17, PN 10 o średnicach nominalnych 160 mm, 125 mm, 63 mm i 50 mm oraz łącznej długości L=13 818 m wraz z odtworzeniem nawierzchni dróg w pasie wykonywanych robót. Sieć uzbrojona w: - hydranty nadziemne DN 80, łamane z podwójnym zamknięciem, wydajność 10l/s, z dopuszczeniem montażu hydrantów podziemnych w miejscach utrudnienia ruchu, itp.;- zasuwy odcinające o średnicach DN 150 mm i 125 mm, kołnierzowe z żeliwa sferoidalnego;- armaturę napowietrzająco – odpowietrzającą;- studzienki odwodnieniowe z kręgów betonowych DN 1200 mm wraz z wyposażeniem;- studzienkę pomiarową z kręgów betonowych DN 2000 z montażem zespołu wodomierza.Sieć wodociągowa zaprojektowana wzdłuż głównych ciągów komunikacyjnych na działkach stanowiących drogi gminne, powiatowe oraz w drodze wojewódzkiej (przejścia poprzeczne), a także na działkach prywatnych, położonych w granicach administracyjnych gminy Koniecpol.Podetap II – Budowa przyłączy wodociągowych z rur PEHD 100 RC PN10, SDR 17 o średnicy Dn=50mm i Dn=40mm oraz łącznej długości L=3 912,8 mb. Przyłącza zakończone zestawem wodomierzowym (DN20) składającym się z zaworów odcinających, wodomierza, filtra siatkowo – osadnikowego oraz zaworu zwrotnego antyskażeniowego typ EA 251. Zestaw wodomierzowy zlokalizowany w budynkach lub studniach wodomierzowych, minimalna średnica wewnętrzna studni DN=1000mm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 (Podetap I oraz Podetap II) zawierają Projekty budowlane obejmujące Projekty Zagospodarowania Terenu i Projekty Architektoniczno - Budowlane oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załącznik nr 8a do SIWZ.UWAGA: Zamawiający dodatkowo zamieścił w załączniku nr 8a, w celach pomocniczych, przedmiar robót. Przedmiar nie stanowi podstawy do obliczenia ceny oferty, którą należy podać w formie ryczałtu.ZADANIE (część) nr 2 – Sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Koniecpol, ul. MickiewiczaPrzedmiot zamówienia w Zadaniu nr 2 obejmuje roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej wraz z przyłączami oraz odtworzenia nawierzchni dróg w pasie prowadzonych robót. Zadanie składa się z dwóch podetapów obejmujących następujące zakresy robót:Podetap I – Budowa sieci wodociągowej o układzie rozgałęźnym z rur PEHD 100 RC SDR 17, PN 10 o średnicach nominalnych 160 mm, 125 mm, 90 mm i 50 mm oraz łącznej długości L= 1996,7 mb wraz z odtworzeniem nawierzchni dróg w pasie wykonywanych robót. Sieć uzbrojona w: - hydranty nadziemne DN 80, łamane z podwójnym zamknięciem, wydajność 10l/s, z dopuszczeniem montażu hydrantów podziemnych w miejscach utrudnienia ruchu, itp.;- zasuwy odcinające o średnicach DN 150 mm i 125 mm, kołnierzowe z żeliwa sferoidalnego;- studzienki odwodnieniowe z kręgów betonowych DN 1200 mm wraz z wyposażeniem;Sieć wodociągowa zaprojektowana wzdłuż głównych ciągów komunikacyjnych na działkach stanowiących drogi gminne, powiatowe oraz w drodze wojewódzkiej (przejścia poprzeczne), a także na działkach prywatnych, położonych w granicach administracyjnych gminy Koniecpol. Podetap II – Budowa przyłączy wodociągowych z rur PEHD 100 RC PN10, SDR 17 o średnicach Dn=50mm i Dn=40mm oraz łącznej długości L=321,5 mb. Przyłącza zakończone zestawem wodomierzowym (DN20) składającym się z zaworów odcinających, wodomierza, filtra siatkowo – osadnikowego oraz zaworu zwrotnego antyskażeniowego typ EA 251. Zestaw wodomierzowy zlokalizowany w budynkach oraz 1 kpl w studni wodomierzowej o minimalnej średnicy wewnętrznej DN=1000mm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 (Podetap I oraz Podetap II) zawierają Projekty budowlane obejmujące Projekty Zagospodarowania Terenu i Projekty Architektoniczno – Budowlane oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załącznik nr 8b do SIWZ.UWAGA: Zamawiający dodatkowo zamieścił w załączniku nr 8b, w celach pomocniczych, przedmiar robót. Przedmiar nie stanowi podstawy do obliczenia ceny oferty, którą należy podać w formie ryczałtu.ZADANIE (część) nr 3 – Sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Łysiny, ul. ZielonaPrzedmiot zamówienia w Zadaniu nr 3 obejmuje roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej wraz z przyłączami oraz odtworzenia nawierzchni dróg w pasie prowadzonych robót. Zadanie składa się z dwóch podetapów obejmujących następujące zakresy robót:Podetap I – Budowa sieci wodociągowej o układzie rozgałęźnym z rur PEHD 100 RC SDR 17, PN 10 o średnicach nominalnych 125 mm i 90 mm o łącznej długości L= 1 764,8 mb wraz z odtworzeniem nawierzchni dróg w pasie wykonywanych robót. Sieć uzbrojona w: - hydranty nadziemne DN 80, łamane z podwójnym zamknięciem, wydajność 10l/s, z dopuszczeniem montażu hydrantów podziemnych w miejscach utrudnienia ruchu, itp.;- zasuwy odcinające o średnicy DN 125 mm, kołnierzowe z żeliwa sferoidalnego;- studzienkę odwodnieniową z kręgów betonowych DN 1200 mm wraz z wyposażeniem;Sieć wodociągowa zaprojektowana wzdłuż głównych ciągów komunikacyjnych na działkach stanowiących drogi gminne w granicach administracyjnych gminy Koniecpol.Podetap II – Budowa przyłączy wodociągowych z rur PEHD 100 RC PN10, SDR 17 o średnicy Dn=40mm oraz łącznej długości L= 117,6 mb. Przyłącza zakończone zestawem wodomierzowym (DN20) składającym się z zaworów odcinających, wodomierza, filtra siatkowo – osadnikowego oraz zaworu zwrotnego antyskażeniowego typ EA 251. Zestaw wodomierzowy zlokalizowany w budynkach.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 (Podetap I oraz Podetap II) zawierają Projekt budowlany obejmujący Projekt Zagospodarowania Terenu i Projekt Architektoniczno - Budowlany oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru robót, które stanowią załącznik nr 8b do SIWZ.UWAGA: Zamawiający dodatkowo zamieścił w załączniku nr 8c, w celach pomocniczych, przedmiar robót. Przedmiar nie stanowi podstawy do obliczenia ceny oferty, którą należy podać w formie ryczałtu.UWAGI (dotyczy wszystkich części – ZADAŃ)1) W przypadku przedstawienia w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia materiałów, produktów ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy traktować je jako przykładowe. Zamawiający, dopuszcza oferowanie przez wykonawców materiałów lub produktów równoważnych, tj. materiałów i produktów o takich samych bądź lepszych parametrach jakościowych i użytkowych.2) Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 215) oraz posiadać aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Materiały użyte do budowy wodociągu powinny posiadać aktualny atest wydany przez Państwowy Zakład Higieny, pozwalający na ich zastosowanie przy transporcie wody pitnej.3) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji w celu wytyczenia obiektów oraz sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 4) Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku nie otrzymania dofinansowania na realizację inwestycji.

II.5) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45230000-8
45231000-5
45100000-8
45110000-1
45111000-8
45232000-2
45233000-9
45330000-9
45332000-3
45342000-6
45340000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie dotyczy
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-18
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-08-31

II.9) Informacje dodatkowe: Uwaga: Data zakończenia 18.12.2020 r. dotyczy Podetapu I dla każdego z Zadań (części), natomiast data 31.08.2021 dotyczy Podetapu II w ramach każdego z Zadań (części).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku szczegółowego w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający określa następujące warunki szczegółowe:ZADANIE (część nr 1): Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych);ZADANIE (część nr 2):Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) ZADANIE (część nr 3):Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający określa następujące warunki szczegółowe: ZADANIE (część nr 1): a) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że zrealizował (ukończył) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegająca na budowie lub przebudowie sieci wodociągowej o wartości robót brutto minimum 1.500.000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych).UWAGA: W przypadku robót, których wartość została wyrażona w walutach innych niż określone przez Zamawiającego, wykonawca dokona ich przeliczenia według średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót. b) Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 30 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831), lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. ZADANIE (część nr 2):a) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że zrealizował (ukończył) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegająca na budowie lub przebudowie sieci wodociągowej o wartości robót brutto minimum 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).UWAGA: W przypadku robót, których wartość została wyrażona w walutach innych niż określone przez Zamawiającego, wykonawca dokona ich przeliczenia według średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót. b) Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 30 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831), lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. ZADANIE (część nr 3):a) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że zrealizował (ukończył) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegająca na budowie lub przebudowie sieci wodociągowej o wartości robót brutto minimum 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).UWAGA: W przypadku robót, których wartość została wyrażona w walutach innych niż określone przez Zamawiającego, wykonawca dokona ich przeliczenia według średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót. b) Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 30 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831), lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: UWAGI: 1) Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 Prawa budowlanego mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220).2) W przypadku składania przez wykonawców oferty na więcej niż jedno zadanie, w celu wykazania spełniania warunku dotyczących sytuacji finansowej oraz zdolności technicznych lub zawodowych Wykonawca musi wykazać się zdolnością finansową na kwotę stanowiącą sumę wymaganych wartości dla zadań na które składana jest oferta, a także może wykazać się jedną robotą budowlaną pod warunkiem, że jej wartość będzie co najmniej równa sumie wartości robót określonych w warunkach udziału dla poszczególnych zadań, na które składana jest oferta.3) W przypadku składania oferty na więcej niż jedno Zadanie Wykonawca może wskazać tę samą osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o zamówienie publiczne. Wymaganie powyższe dotyczy wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, składa następujące oświadczenia i dokumenty (dotyczy wszystkich zadań - części):1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy;UWAGA:Dokument potwierdzający brak podstaw do wykluczenia, będą musieli złożyć odpowiednio: wykonawca, (w przypadku składania oferty wspólnej – każdy ze wspólników konsorcjum/ spółki cywilnej) oraz podmioty, na których zasoby powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Nie jest wymagane składanie dokumentów i oświadczeń o braku podstaw do wykluczenia dla podwykonawców nieudostępniających zasobów. 3. Wykonawcy z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej1) Wykonawca z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa ust. 2 pkt 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;2) Dokument, o którym mowa w pkt 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaję się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument, o którym mowa w niniejszym punkcie powinien być wystawiony zgodnie z terminem wskazanym w pkt 2.4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, składa następujące oświadczenia i dokumenty (dotyczy wszystkich zadań - części):a) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;b) wykaz robót budowlanych (sporządzony wg załącznika nr 6 do SIWZ), wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;c) wykaz osób (sporządzony wg załącznika nr 7 do SIWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) wypełniony i podpisany przez wykonawcę formularz ofertowy w zakresie ZADANIA/ ZADAŃ na które składana jest oferta (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ);2) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy i zawarcia umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (czytelne podpisy, lub parafa i pieczęcie imienne), lub mieć postać aktu notarialnego lub potwierdzonej notarialnie kopii; 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy);4) dowód wniesienia wadium;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości:1) Zadanie (część) nr 1: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych);2) Zadanie (część) nr 2: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych);3) Zadanie (część) nr 3: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).2. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) w pieniądzu, przelewem na rachunek Urzędu Miasta i Gminy Koniecpol: Bank Spółdzielczy w Koniecpolu, Nr konta: 62 8276 0003 2000 0000 0635 0014 z adnotacją: „Wadium – Budowa wodociągów z przyłączami w gminie Koniecpol, etap III, Zadanie (część) nr …”,2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.).4. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz oryginał dokumentu wadialnego należy złożyć w oddzielnej kopercie/opakowaniu w Kancelarii Urzędu Miasta i Gminy Koniecpol, ul. Chrząstowska 6A, 42-230 Koniecpol (pokój nr 17 – parter), przed upływem terminu składania ofert, natomiast kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę/ osoby uprawnioną/ uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty. Kopertę/opakowanie zawierającą oryginał dokumentu wadialnego należy opatrzyć nazwą i dokładnym adresem wykonawcy z adnotacją: „Wadium – Budowa wodociągów z przyłączami w gminie Koniecpol, etap III, ZADANIE (część) nr …”. Z dokumentu wadialnego winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu - do oferty należy dołączyć dowód nadania przelewu na rachunek Zamawiającego podany w ust. 3 pkt 1, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez osobę/ osoby uprawnioną/ uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Wadium wnoszone w pieniądzu uważa się za wniesione prawidłowo, jeżeli środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego podane w ust. 3 pkt 1 przed upływem terminu składania ofert.6. Wadium w formie pieniężnej, wniesione przez jednego z wykonawców występujących wspólnie uważa się za wniesione prawidłowo.7. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum), gdy wadium zostanie wniesione w postaci gwarancji lub poręczeń z treści takiego dokumentu musi wynikać, że zabezpiecza on ofertę wykonawców występujących wspólnie. 8. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.9. Zamawiający zatrzymuje wadium w okolicznościach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
nie dotyczy

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty Wykonawcy, jedynie w zakresie określonym we wzorach umowy załączonych do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-03, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferty należy sporządzić w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Czynności na podstawie umowy o pracę:1) Na podstawie art. 29 ust. 3a oraz w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a) ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby pracownicy, wykonawcy lub podwykonawców, wykonujący wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie zatrudnieni byli na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 28 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). Wymóg ten dotyczy osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. „pracowników fizycznych”.2) Wymóg wskazany w pkt 1) nie dotyczy osób kierujących budową (kierownik budowy), dostawców materiałów budowlanych, geodetów.3) Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz „pracowników fizycznych” zatrudnionych przy realizacji zamówienia. W przypadku zmiany osób wymienionych w wykazie wykonawca zobowiązany jest powiadomić o tym na piśmie Zamawiającego z podaniem imienia i nazwiska tych osób.4) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 1), w tym żądania oświadczeń, dokumentów i wyjaśnień oraz przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.5) Na żądanie Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę lub zgłoszeń ZUS-owskich dla osób, o których mowa w pkt 1). Przedkładane kopie umów o pracę lub zgłoszeń ZUS-owskich winny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający bezpieczeństwo i ochronę danych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (informacje takie jak data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zweryfikowania). Anonimizacji nie podlegają imię i nazwisko pracownika.6) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt 5), potraktowane zostanie jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o prace.7) W przypadku stwierdzenia podczas kontroli, że na budowie przebywa osoba niezatrudniona na podstawie umowy o pracę, osoba taka będzie musiała opuścić teren budowy, a wykonawca zapłaci karę umowną z tytułu niewypełnienia obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Fakt przebywania takiej osoby na budowie musi zostać potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez przedstawicieli zamawiającego. Notatka nie musi być podpisana przez wykonawcę lub jego przedstawicieli. Kara umowna, o której mowa z zdaniu pierwszym może być nakładana wielokrotnie w stosunku do tej samej osoby, w przypadku ponownego stwierdzenia przy następnej kontroli, niezatrudniania tej osoby na podstawie umowy o pracę.8) Z tytułu niedopełnienia wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców „pracowników fizycznych” na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości określonej we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ.9) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy1. Zamawiający przewiduje dla każdego z ZADAŃ (części) wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, które służyć będzie pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego umowy.2. Od wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejszą wymagane będzie wniesienie, w określonym terminie, przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości: 5% ceny ofertowej brutto przedstawionej przez wykonawcę.3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone jest w jednej lub kilku następujących formach:1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Bank Spółdzielczy w Koniecpolu, Nr konta: 62 8276 0003 2000 0000 0635 0014 z adnotacją: „Budowa wodociągów z przyłączami w gminie Koniecpol, etap III – ZADANIE (część) nr ….”,2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,3) w gwarancjach bankowych,4) w gwarancjach ubezpieczeniowych,5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Sposób przekazania zabezpieczenia w formie innej niż pieniądz - należy złożyć w oryginale do pokoju nr 24 Urzędu Miasta i Gminy Koniecpol, ul. Chrząstowska 6A, 42-230 Koniecpol najpóźniej w dniu wyznaczonym na datę podpisania umowy. 5. Zabezpieczenie wnoszone w postaci poręczenia lub gwarancji musi zawierać nazwę i adres wykonawcy (w przypadku wykonawców występujących wspólnie – nazwy i adresy wszystkich wykonawców), nazwę beneficjenta (zamawiającego), nazwę gwaranta lub poręczyciela, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona, oraz zobowiązanie Gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie zapłaty. Gwarant nie może także uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. Treść gwarancji/ poręczenia, należy uzgodnić przed jej wystawieniem z Zamawiającym. 6. Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy nastąpi w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane, z zastrzeżeniem kwoty 30% wysokości zabezpieczenia, która pozostawiona zostanie na zabezpieczenie roszczeń z tytułu gwarancji i rękojmi za wady. Pozostawiona kwota zostanie zwrócona nie później niż 15 dni po upływie okresu gwarancji za wady.7. Jeżeli wyłoniony wykonawca nie wniesie w określonym terminie zabezpieczenia należytego wykonania umowy zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba, że zachodzi jedna z przesłanek unieważnienia postępowania.8. W zakresie zabezpieczenia należytego wykonania umowy obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. od 147 do 151.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowościach: Wąsosz, Kuźnica Wąsowska, Łysaków oraz w Koniecpolu ul. Przedmieście Przysieka, Przedmieście Koniawy, Kościuszki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia w Zadaniu nr 1 obejmuje roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej wraz z przyłączami oraz odtworzenia nawierzchni dróg w pasie prowadzonych robót. Zadanie składa się z dwóch podetapów obejmujących następujące zakresy robót:Podetap I – Budowa sieci wodociągowej o układzie rozgałęźnym z rur PEHD 100 RC SDR 17, PN 10 o średnicach nominalnych 160 mm, 125 mm, 63 mm i 50 mm oraz łącznej długości L=13 818 m wraz z odtworzeniem nawierzchni dróg w pasie wykonywanych robót. Sieć uzbrojona w: - hydranty nadziemne DN 80, łamane z podwójnym zamknięciem, wydajność 10l/s, z dopuszczeniem montażu hydrantów podziemnych w miejscach utrudnienia ruchu, itp.;- zasuwy odcinające o średnicach DN 150 mm i 125 mm, kołnierzowe z żeliwa sferoidalnego;- armaturę napowietrzająco – odpowietrzającą;- studzienki odwodnieniowe z kręgów betonowych DN 1200 mm wraz z wyposażeniem;- studzienkę pomiarową z kręgów betonowych DN 2000 z montażem zespołu wodomierza.Sieć wodociągowa zaprojektowana wzdłuż głównych ciągów komunikacyjnych na działkach stanowiących drogi gminne, powiatowe oraz w drodze wojewódzkiej (przejścia poprzeczne), a także na działkach prywatnych, położonych w granicach administracyjnych gminy Koniecpol.Podetap II – Budowa przyłączy wodociągowych z rur PEHD 100 RC PN10, SDR 17 o średnicy Dn=50mm i Dn=40mm oraz łącznej długości L=3 912,8 mb. Przyłącza zakończone zestawem wodomierzowym (DN20) składającym się z zaworów odcinających, wodomierza, filtra siatkowo – osadnikowego oraz zaworu zwrotnego antyskażeniowego typ EA 251. Zestaw wodomierzowy zlokalizowany w budynkach lub studniach wodomierzowych, minimalna średnica wewnętrzna studni DN=1000mm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 (Podetap I oraz Podetap II) zawierają Projekty budowlane obejmujące Projekty Zagospodarowania Terenu i Projekty Architektoniczno - Budowlane oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załącznik nr 8a do SIWZ.UWAGA: Zamawiający dodatkowo zamieścił w załączniku nr 8a, w celach pomocniczych, przedmiar robót. Przedmiar nie stanowi podstawy do obliczenia ceny oferty, którą należy podać w formie ryczałtu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45230000-8, 45231000-5, 45100000-8, 45110000-1, 45111000-8, 45232000-2, 45233000-9, 45332000-3, 45340000-2, 45342000-6, 45330000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Terminy zakończenia zgodnie z pkt II.8 i II.9


Część nr: 2 Nazwa: Sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Koniecpol, ul. Mickiewicza
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia w Zadaniu nr 2 obejmuje roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej wraz z przyłączami oraz odtworzenia nawierzchni dróg w pasie prowadzonych robót. Zadanie składa się z dwóch podetapów obejmujących następujące zakresy robót:Podetap I – Budowa sieci wodociągowej o układzie rozgałęźnym z rur PEHD 100 RC SDR 17, PN 10 o średnicach nominalnych 160 mm, 125 mm, 90 mm i 50 mm oraz łącznej długości L= 1996,7 mb wraz z odtworzeniem nawierzchni dróg w pasie wykonywanych robót. Sieć uzbrojona w: - hydranty nadziemne DN 80, łamane z podwójnym zamknięciem, wydajność 10l/s, z dopuszczeniem montażu hydrantów podziemnych w miejscach utrudnienia ruchu, itp.;- zasuwy odcinające o średnicach DN 150 mm i 125 mm, kołnierzowe z żeliwa sferoidalnego;- studzienki odwodnieniowe z kręgów betonowych DN 1200 mm wraz z wyposażeniem;Sieć wodociągowa zaprojektowana wzdłuż głównych ciągów komunikacyjnych na działkach stanowiących drogi gminne, powiatowe oraz w drodze wojewódzkiej (przejścia poprzeczne), a także na działkach prywatnych, położonych w granicach administracyjnych gminy Koniecpol. Podetap II – Budowa przyłączy wodociągowych z rur PEHD 100 RC PN10, SDR 17 o średnicach Dn=50mm i Dn=40mm oraz łącznej długości L=321,5 mb. Przyłącza zakończone zestawem wodomierzowym (DN20) składającym się z zaworów odcinających, wodomierza, filtra siatkowo – osadnikowego oraz zaworu zwrotnego antyskażeniowego typ EA 251. Zestaw wodomierzowy zlokalizowany w budynkach oraz 1 kpl w studni wodomierzowej o minimalnej średnicy wewnętrznej DN=1000mm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 (Podetap I oraz Podetap II) zawierają Projekty budowlane obejmujące Projekty Zagospodarowania Terenu i Projekty Architektoniczno – Budowlane oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załącznik nr 8b do SIWZ.UWAGA: Zamawiający dodatkowo zamieścił w załączniku nr 8b, w celach pomocniczych, przedmiar robót. Przedmiar nie stanowi podstawy do obliczenia ceny oferty, którą należy podać w formie ryczałtu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45230000-8, 45231000-5, 45100000-8, 45110000-1, 45111000-8, 45232000-2, 45233000-9, 45330000-9, 45332000-3, 45340000-2, 45342000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Terminy zakończenia zgodnie z pkt II.8 i II.9


Część nr: 3 Nazwa: Sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Łysiny, ul. Zielona
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia w Zadaniu nr 3 obejmuje roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej wraz z przyłączami oraz odtworzenia nawierzchni dróg w pasie prowadzonych robót. Zadanie składa się z dwóch podetapów obejmujących następujące zakresy robót:Podetap I – Budowa sieci wodociągowej o układzie rozgałęźnym z rur PEHD 100 RC SDR 17, PN 10 o średnicach nominalnych 125 mm i 90 mm o łącznej długości L= 1 764,8 mb wraz z odtworzeniem nawierzchni dróg w pasie wykonywanych robót. Sieć uzbrojona w: - hydranty nadziemne DN 80, łamane z podwójnym zamknięciem, wydajność 10l/s, z dopuszczeniem montażu hydrantów podziemnych w miejscach utrudnienia ruchu, itp.;- zasuwy odcinające o średnicy DN 125 mm, kołnierzowe z żeliwa sferoidalnego;- studzienkę odwodnieniową z kręgów betonowych DN 1200 mm wraz z wyposażeniem;Sieć wodociągowa zaprojektowana wzdłuż głównych ciągów komunikacyjnych na działkach stanowiących drogi gminne w granicach administracyjnych gminy Koniecpol.Podetap II – Budowa przyłączy wodociągowych z rur PEHD 100 RC PN10, SDR 17 o średnicy Dn=40mm oraz łącznej długości L= 117,6 mb. Przyłącza zakończone zestawem wodomierzowym (DN20) składającym się z zaworów odcinających, wodomierza, filtra siatkowo – osadnikowego oraz zaworu zwrotnego antyskażeniowego typ EA 251. Zestaw wodomierzowy zlokalizowany w budynkach.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 (Podetap I oraz Podetap II) zawierają Projekt budowlany obejmujący Projekt Zagospodarowania Terenu i Projekt Architektoniczno - Budowlany oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru robót, które stanowią załącznik nr 8c do SIWZ.UWAGA: Zamawiający dodatkowo zamieścił w załączniku nr 8c, w celach pomocniczych, przedmiar robót. Przedmiar nie stanowi podstawy do obliczenia ceny oferty, którą należy podać w formie ryczałtu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45230000-8, 45231000-5, 45100000-8, 45110000-1, 45111000-8, 45232000-2, 45233000-9, 45330000-9, 45332000-3, 45340000-2, 45342000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Terminy zakończenia zgodnie z pkt II.8 i II.9






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady brukarzy - Pszczyna
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuję poj. pracowników lub brygady brukarskiej do prac przy budowie parkingów, chodników, dróg. Praca na terenie Śląska. Rozpoczęcie prac możliwe od zaraz. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI