Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa wieży widokowo -obserwacyjnej wraz z zagospodarowaniem terenu wokół wieży” w formule zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWY TOMYŚL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258862
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 33
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Tomyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 614426661
1.5.8.) Numer faksu: 614422764
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@nowytomysl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowytomysl.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa wieży widokowo -obserwacyjnej wraz z zagospodarowaniem terenu wokół wieży” w formule zaprojektuj i wybuduj
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca06546a-daaa-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101886
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006603/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozwój edukacji ekologicznej i ścieżki edukacyjno-przyrodniczej na terenie Gminy Nowy Tomyśl
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie dofinansowano ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 4 „ Środowisko” , Działanie 4.5. „Ochrona Środowiska”, Poddziałanie 4.5.4 „ Edukacja ekologiczna”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/nowy_tomysl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/nowy_tomysl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: szczegółowo określono na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/nowy_tomysl oraz w zał. nr 11 do SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13
ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Nowy Tomyśl, reprezentowana przez Burmistrza Włodzimierza Hibnera. 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Nowy Tomyśl jest Pan Jerzy Kimstacz. 2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. 3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. 4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w
art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności. 5. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem
niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o
udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. 6. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP, a także na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej. 7. Dane osobowe pozyskane w związku z
prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Niezależnie od postanowień pkt 7 powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe
będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego
postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi
doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe. 10. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa wieży widokowo -obserwacyjnej wraz z zagospodarowaniem terenu wokół wieży” w ramach Projektu: „Rozwój edukacji ekologicznej i ścieżki edukacyjno-przyrodniczej na terenie Gminy Nowy Tomyśl”. Zadanie dofinansowano ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 4 „ Środowisko” , Działanie 4.5. „Ochrona Środowiska”, Poddziałanie 4.5.4 „ Edukacja ekologiczna” . Obiekt będzie zlokalizowany na działce oznaczonej nr ew. 1301/7 ob. Nowy Tomyśl z obsługą komunikacyjną drogą gruntową dz. nr 1307/2. Teren na którym będzie zlokalizowana przedmiotowa inwestycja stanowi część założenia parkowego w centrum miasta Nowy Tomyśl. Realizacja zamówienia rozumiana jest przez: wykonanie wszelkich niezbędnych prac projektowych, wykonanie robót budowlanych inżynierskich dotyczących budowy wieży i robót dotyczących zagospodarowania terenu wraz z wykonaniem, dostawą i montażem elementów małej architektury. Ponadto dokonanie wszystkich czynności związanych z uzyskaniem decyzji, pozwoleń i uzgodnień, w szczególności decyzji o pozwoleniu na budowę i decyzji o pozwoleniu na użytkowanie 2. Zakres
zamówienia obejmuje w szczególności następujące prace: a) Sporządzenie wielobranżowego
projektu budowlanego wieży widokowo-obserwacyjnej (architektura, konstrukcja, instalacja
odgromowa i uziom fundamentowy), b) Sporządzenie projektu zagospodarowania terenu w
zakresie określonym w załączniku graficznym w tym WLZ, c) Sporządzenie projektu
wykonawczego branży konstrukcyjnej, d) Sporządzenie kosztorysów i przedmiarów robót
budowlanych, e) Uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa opinii, uzgodnień i pozwoleń administracyjno-prawnych, f) Uzyskanie pozwolenia na budowę, g) Sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, h) Sporządzenie planu BIOZ,
i) Wykonanie robót rozbiórkowych na terenie placu (ogrodzenie, nawierzchnia) i przygotowanie terenu pod rozpoczęcie robót budowlanych, j) Wykonanie robót budowlanych w zakresie kompleksowej realizacji projektu w zakresie budowy wieży jak i zagospodarowanie terenu wokół
wieży, k) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w warunkach Projektu Umowy - załącznik nr 9 do SWZ oraz w Programie Funkcjonalno – Użytkowym– załącznik nr 10 do SWZ,
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w rozdziale 17 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji jakości i rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału wpostępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający
nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku zdolności do
występowania w obrocie gospodarczym. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności
gospodarczej lub zawodowej. Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w
odniesieniu do warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności
gospodarczej lub zawodowej. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie
formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub
finansowej. 4) zdolności technicznej lub zawodowej. a) Zamawiający nie formułuje warunku
udziału w postępowaniu w odniesieniu do potencjału technicznego. b) Zdolność zawodowa :
warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca
wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej
jedną robotę budowlaną, która polegała na budowie obiektu budowlanego o konstrukcji
drewnianej lub stalowo-drewnianej o wysokości minimum 20 m i wartości nie mniejszej niż 300
000,00 zł brutto. c) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji
zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie
dysponować: - co najmniej 1 osobą, która posiada uprawnienia budowlane do projektowania w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych bez ograniczeń, która pełnić będzie funkcję projektanta robót
budowlanych w specjalności elektrycznej, - co najmniej 2 osoby, które posiadają uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, które pełnić będą
funkcję projektanta robót budowlanych w specjalności architektonicznej, - co najmniej 2 osoby,
które posiadają uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjnobudowlanej
bez ograniczeń, które pełnić będą funkcję projektanta robót budowlanych w
specjalności kontrukcyjno- budowlanych, Zamawiający dopuszcza łączenie wyżej wskazanych
funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków
wymaganych dla poszczególnych funkcji. Zamawiający wymaga, aby ww. osoby uczestniczące
w wykonaniu zamówienia posiadały min. 3 letnie doświadczenie w danej specjalności.
Doświadczenie oznacza czas liczony od dnia uzyskania uprawnień. Osoba powyższa musi
posiadać niezbędne do wykonania zamówienia kwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia
budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane (Dz. U. z
2020 r., poz. 1333 z późn. zm.). Za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej określonym
uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów prawnych oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw
członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu – EFTA (strony umowy o Europejskim Obszarze
Gospodarczym) z zastrzeżeniem, art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t.j.
Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach
uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j.
Dz. U. z 2020 r., poz. 220 z późn. zm.).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 7.1. SWZ i 7.3. SWZ
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie
Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie
krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych
środków dowodowych: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:(a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i
2 PZP,(b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie
publiczne tytułem środka karnego - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, b)
oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę
lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej
niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia
Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 6 do SWZ), c) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru
Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.
1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z
postępowania określonych w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP dotyczących
orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c) art. 108
ust. 1 pkt 5 PZP dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu
zakłócenie konkurencji, d) art. 109 ust. 1 pkt 5 i 7 PZP - (wzór oświadczenie
Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP
w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania stanowi załącznik nr 8 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o
których mowa w pkt 8.1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274
ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym
terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących
podmiotowych środków dowodowych: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w
okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z
podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane (wzór wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi załącznik nr 6 do SWZ).
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych
wspólnie z innymi wykonawcami wykaz, o którym mowa wyżej dotyczy robót budowlanych, w których
wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. Okres wyrażony w latach, o którym mowa
wyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składnia ofert. b) dowodów określających, że
wskazane przez Wykonawcę roboty budowlane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w
postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane
należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez
podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. c)
wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnień (jeżeli są wymagane),
doświadczenia (jeżeli jest wymagane) wykształcenia (jeżeli jest wymagane) niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do
realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oferta musi być sporządzona pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postacielektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oferta musi być
sporządzona w języku polskim, podpisana przez osobę upoważnioną. 2. Wykonawcy ponoszą
wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 3. Wykonawcy przedstawiają
ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w SWZ. 4. W terminie składania ofert
określonym w pkt 15.1. SWZ Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu Ofertę
zawierającą: a) formularz Oferty (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ)
sporządzony pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, b) oświadczenia, sporządzone zgodnie
ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ, pod rygorem nieważności, w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym osoby/osób upoważnionych do reprezentacji podmiotu składającego oświadczenie,
złożone przez: