Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego wraz zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego wraz zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Ciechanowie przy ul. Karola Szwanke na działce Nr 4781/5
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCiechanów
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-02-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyTowarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2018-02-01
  • Numer ogłoszenia512850-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 512850-N-2018 z dnia 2018-02-01 r.

Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.: Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego wraz zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Ciechanowie przy ul. Karola Szwanke na działce Nr 4781/5
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 13034196700000, ul. ul. Okrzei  14 , 06400   Ciechanów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 236 725 980, e-mail dti@tbsciechanow.pl, faks 236 723 818.
Adres strony internetowej (URL): www.tbsciechanow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka Gminy Miejskiej Ciechanów
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://tbsciechanow.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://tbsciechanow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Towarzystwo budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Ciechanowie ul. Okrzei 14 06-400 Ciechanów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego wraz zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Ciechanowie przy ul. Karola Szwanke na działce Nr 4781/5
Numer referencyjny: TBS-01/18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną, zagospodarowaniem terenu na działce Nr 4781/5 zlokalizowanej w Ciechanowie przy ul. Karola Szwanke w ramach pozyskanego zwrotnego wsparcia finansowego udzielonego przez Bank Gospodarstwa Krajowego z rządowego programu popierania budownictwa mieszkaniowego. Realizacja budynku czterokondygnacyjnego, podpiwniczonego o powierzchni zabudowy 1039,00 m2, powierzchni użytkowej mieszkań 2896,78 m2, kubaturze 17414,58m3, pokrycie dachu blachą na rąbek stojący, ściany murowane z cegły wapienno-piaskowej gr. 24 cm docieplone styropianem gr. 15 cm. W budynku zaprojektowano mieszkania 2, 3, 4 pokojowe. Budynek wyposażony będzie w instalacje: zimnej wody z wodomierzem, ciepłej wody, centralnego ogrzewania ze źródła zdalaczynnego, instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazdkowej 230V, instalacji TVK (kablowej), instalacji telefonicznej, instalacji domofonowej. Przedmiot zamówienia obejmuje także zagospodarowanie terenu w zakresie dróg, miejsc postojowych, chodników, nasadzenia zieleni oraz elementów małej architektury (plac zabaw obejmujący: huśtawkę pojedynczą, bujak na sprężynie, huśtawkę ważkę, zjeżdżalnię wolnostojącą i piaskownicę – konstrukcja metalowa– urządzenia zabawowe muszą spełniać wymogi normy PN-EN 1176 oraz pozostałych norm dotyczących nawierzchni i wyposażenia placów zabaw), oświetlenie ternu , ogrodzenie z brama wjazdową, budowy sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz budowy przyłączy wodociągowych i kanalizacji sanitarnej i deszczowej.Zamawiający informuję, że na roboty zewnętrzne związane z przyłączem elektroenergetycznym, gazu i ciepła systemowego podpisane są oddzielne umowy z dostawcami finansowane przez Zamawiającego.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarze.Uwaga: w projekcie wykonawczym w lokalach mieszkalnych z oddzielnym WC Zamawiający rezygnuje z dodatkowej miski ustępowej w pomieszczaniu łazienki, do wyceny należy przyjąć tylko jedną miskę ustępową w WC zgodnie z przedmiarem robót. 3. Przedmiot Zamówienia należy wykonać z materiałów i urządzeń oraz w sposób wskazany w dokumentacji projektowej. We wszystkich pozycjach, gdzie w projekcie budowlanym podano przy określeniu wyrobów lub technologii nazwy własne lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania i wyroby równoważne. 4. Za równoważne Zamawiający przyjmie technologie i wyroby budowlane spełniające wymagania określone dla nich w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót przez autorów projektów. W przypadku zastosowania innych rozwiązań niż podane w dokumentacji projektowej, udowodnienie równoważności proponowanych rozwiązań spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca musi zapewnić całkowitą kompatybilność zastosowanych przez niego materiałów z urządzeniami i elementami określonymi w dokumentacji projektowej. Wykonawca musi uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego na zastosowanie rozwiązań lub wyrobów równoważnych. 5.Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania zadania zgodnie z projektem budowlanym, projektem wykonawczym z zachowaniem jakości wykonywanych robót, zgodnie z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.6. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.Roboty będą wykonywane na podstawie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowanej przez firmę Greg project Architektura & Budownictwo ul. K. Tomaszewskiego 1A 06-400 Ciechanów.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45110000-1
45200000-9
45210000-2
45260000-7
45300000-0
45310000-3
45330000-9
45400000-1
45410000-4
45420000-7
45430000-0
45440000-3
45450000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  16   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli: 1. Dysponuje środkami finansowymi lub posiada zdolność kredytową na kwotę, co najmniej 700.000,00 zł (siedemset tysięcy złotych 00/100) potwierdzoną informacją z banku lub kasy oszczędnościowo – kredytowej wydaną w okresie nie wcześniejszym niż jeden miesiąc przed upływem składania ofert. Wykonawca powinien mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do samodzielnej realizacji robót. 2.Ubezpieczy budowę i roboty od wszelkich ryzyk, CAR/EAR na sumę ubezpieczeniową w wysokości stanowiącej 100% kosztów umownych brutto z zastrzeżeniem, że Wykonawca – przed podpisaniem umowy - jest zobowiązany dokonać cesji polisy ubezpieczeniowej na rzecz Zamawiającego, przedkładając w załączeniu oryginał polisy wraz z dowodem uiszczenia zapłaty. 3.Przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o sumie ubezpieczenia, co najmniej 2.000.000,00 zł (dwa miliony złotych 00/100) potwierdzone przedstawianiem kserokopii polisy ubezpieczeniowej oraz zobowiązania zawarcia odpowiedniej umowy ubezpieczeniowej obejmującej cały okres realizacji Zamówienia W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, Zamawiający uzna, że Wykonawcy ubiegający się wspólnie o Zamówienie, znajdują się w dostatecznej sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej prawidłową realizacje Zamówienia, jeżeli Wykonawcy wykażą, że:przynajmniej jeden ze wspólnie ubiegających się Wykonawców posiada środki finansowe lub zdolność kredytową odpowiadającą kwocie w wysokości minimum 700.000,00 zł potwierdzoną informacją z banku lub kasy oszczędnościowo – kredytowej wydaną nie wcześniej niż jeden miesiąc przed upływem składania ofert,każdy ze wspólnie ubiegających się Wykonawców posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę łączną minimum 2.000.000 zł, potwierdzone przedstawianiem kserokopii polisy ubezpieczeniowej oraz zobowiązania zawarcia odpowiedniej umowy ubezpieczeniowej obejmującej cały okres realizacji Zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej:Dotyczy Wykonawcy:Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego, lub budynku zamieszkania zbiorowego lub budynku użyteczności publicznej w technologii tradycyjnej wraz z wykonaniem instalacji wewnętrznych, sieci i robót wykończeniowych wraz z kompletną infrastrukturą techniczną, uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu o wartości nie mniejszej niż 2.000 000,00 zł każda (dwa miliony złotych 00/100 ).W przypadku gdy Wykonawca przedstawi roboty budowlane rozliczone w innej walucie niż złoty, Zamawiający w celu oceny spełnienia warunku przeliczy wartość zrealizowanej roboty po średnim kursie NBP na dzień ogłoszenia postępowania w BZP. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności informacje o czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.Dotyczy osób:Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.Osoba proponowana do pełnienia funkcji - Kierownik budowy:osoba która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.), posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami bez ograniczeń.Doświadczenie w kierowaniu robotami, przy realizacji co najmniej dwóch zadań, polegających na budowie budynków mieszkalnych wielorodzinnych lub budynku zamieszkania zbiorowego lub budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniej niż 2.000.000,00 zł (dwa miliony złotych 00/100) brutto każde - na którym osoba ta pełniła funkcję Kierownika robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub Kierownika budowy lub Inspektora nadzoru specjalność - konstrukcyjno-budowlana bez ograniczeń.Osoba proponowana do pełnienia funkcji - Kierownik robót sanitarnych:Osoba posiadająca uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń.Doświadczenie w kierowaniu robotami, przy realizacji co najmniej dwóch zadań, polegających na budowie budynków mieszkalnych wielorodzinnych lub budynku zamieszkania zbiorowego lub budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniej niż 2.000.000,00 zł(dwa miliony złotych 00/100 ) brutto każde - na którym osoba ta pełniła funkcję Kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub Kierownika budowy lub Inspektora nadzoru specjalność - instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,Osoba proponowana do pełnienia funkcji - Kierownik robót elektrycznych: Osoba posiadająca uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, do kierowania robotami bez ograniczeń. Doświadczenie w kierowaniu robotami, przy realizacji co najmniej dwóch zadań, polegających na budowie budynków mieszkalnych wielorodzinnych lub budynku zamieszkania zbiorowego lub budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniej niż 2.000.000,00 zł (dwa miliony złotych 00/100) brutto każde - na którym osoba ta pełniła funkcję Kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub Kierownika budowy lub Inspektora nadzoru specjalność - instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.Zamawiający akceptuje osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, a także osoby posiadające kwalifikacje zawodowe nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, na poziomie odpowiadającym co najmniej uprawnieniom bez ograniczeń, uznanych na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. (o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o Zamówienie przynajmniej jeden z Wykonawców winien w pełni spełniać warunek opisany dotyczący osób.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania zgodnie z pkt. 6 SIWZ ,należy na wezwanie Zamawiającego złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie krótszym niż następujących oświadczeń i dokumentów: 1. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,2.zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,3.odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu oceny spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt. 2) ustawy Pzp, należy na wezwanie Zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące oświadczenia i dokumenty:1.Potwierdzoną informacją z banku lub kasy oszczędnościowo – kredytowej wydaną w okresie nie wcześniejszym niż jeden miesiąc przed upływem składania ofert na kwotę co najmniej 700.000,00 zł ( siedemset tysięcy złotych 00/100) 2.ubezpieczenie budowy i robót od wszelkich ryzyk, CAR/EAR na sumę ubezpieczeniową w wysokości stanowiącej 100% kosztów umownych brutto,3.opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o sumie ubezpieczenia co najmniej 2.000.000,00zł (dwa milion złotych 00/100) potwierdzone przedstawianiem kserokopii polisy ubezpieczeniowej oraz zobowiązania zawarcia odpowiedniej umowy ubezpieczeniowej obejmującej cały okres realizacji Zamówienia. W celu oceny spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt. 3) ustawy Pzp, należy na wezwanie zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące oświadczenia i dokumenty:1 Wykaz dwóch robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane polegających na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego, lub budynku zamieszkania zbiorowego lub budynku użyteczności publicznej w technologii tradycyjnej wraz z wykonaniem instalacji wewnętrznych, sieci i robót wykończeniowych wraz z kompletną infrastrukturą techniczną, uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00zł (dwa milion złotych 00/100) każda.Do wykazu robót Wykonawca załączy dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.2.Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zobowiązanie do osobistego wykonania istotnej części wykonania zamówienia 23.1 SIWZ
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 70.000,00 zł (siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100).2 .Wymagania dotyczące wadium reguluje art. 45 Pzp. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach:1)Pieniądzu,2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,3)Gwarancjach bankowych,4)Gwarancjach ubezpieczeniowych,5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2016 r., poz 359)4Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy TBS Sp. z o.o. w Ciechanowie w Banku PKO Bank Polski Spółka Akcyjna Oddział 1 w Ciechanowie Nr 92 1020 1592 0000 2302 0011 8067.5.Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które znajduje się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6.Dokumenty dotyczące wadium wniesionego w innej formie niż pieniądzu (zgodne z zapisami pkt. 8), należy w oryginale dostarczyć do siedziby Zamawiającego odrębnie lub łącznie z ofertą do chwili otwarcia ofert. Potwierdzona kopia musi być dołączona do oferty.7. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 7b Ustawy. 8.Zasady zwrotu i utraty wadium reguluje art. 46 Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 80,00
OKRES GWARANCJI 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-02-28, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygady zbrojarskiej - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygady zbrojarskiej Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Budowa boiska sportowego w Suchodołach
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa boiska sportowego w Suchodołach
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI