Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w miejscowości Skrzeszewy.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w miejscowości Skrzeszewy.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPacyna
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-26
  • ZamawiającyGMINA PACYNA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-12
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00228871
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w miejscowości Skrzeszewy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PACYNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015810

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wyzwolenia 7

1.5.2.) Miejscowość: Pacyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-541

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 2858054

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.promocja@pacyna.mazowsze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pacyna.mazowsze.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w miejscowości Skrzeszewy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23107b32-2b30-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228871

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.pacyna.mazowsze.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
https://epuap.gov.pl/wps/portal zamowienia.promocja@pacyna.mazowsze.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
5). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
6). Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich
przekazania na ePUAP.
7). Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do
niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w
miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki
Postępowania.
2. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert)
1). W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym
a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w pkt II),
zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem
dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego
przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i
Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
2). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej,
email: zamówienia.promocja@pacyna.mazowsze.pl.
3) . Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do
komunikacji” jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z
wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra
Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych
oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich
może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal zamowienia.promocja@pacyna.mazowsze.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): XVII KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO
Gmina Pacyna, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str.
1), dalej „RODO”, informuje, że:
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Pacyna
z siedzibą: ul. Wyzwolenia 7, 09-541 Pacyna, tel. 24 25 80 54, e-mail: gmina@pacyna.mazowsze.pl,
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Pacyna jest Damian Busler. Kontakt z
Inspektorem Ochrony Danych Osobowch, e-mail:informatyk@pacyna.mazowsze.pl,
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa wielofunkcyjnego
boiska sportowego w miejscowości Skrzeszewy”.
4. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy
powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy
administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w
zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych
danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących
przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. (t.j. Dz. U.
2021 poz. 1129 z pózn. zm.) Prawo Zamówień publicznych.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;
6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a
następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.
7. Posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z
tym zastrzeżeniem, że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy
w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPPG.271.9.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest budowa wielofunkcyjnego boiska
sportowego w Skrzeszewach na działce ewidencyjnej nr 310.
W zakres zadania wchodzą:
boisko wielofunkcyjne do piłki koszykowej, siatkowej, tenisa i piłki ręcznej o
nawierzchni ze sztucznej trawy,
b) boisko do piłki nożnej o nawierzchni z trawy naturalnej
c) piłkochwyty i ogrodzenie,
d) oświetlenie terenu
e) wyposażenie boiska oraz tablicę informacyjną, stojak na rowery, kosz na
śmieci, ławkę
Zestawienie powierzchni
Powierzchnia działki budowlanej – 1,08 ha
W tym powierzchnia:
- boisko wielofunkcyjne do piłki siatkowej, koszykowej i tenisa – 928,4 m2
- boiska do piłki nożnej – 2074,00 m2
- piłkochwyty 6m z siatki stalowej i siatki polipropylenowej – długości łącznej 72m
- piłkochwyty/ ogrodzenie 4,5m z siatki stalowej i siatki polipropylenowej – o długości
łącznej 181m,
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja ta jest
załącznikiem do ogłoszenia o postępowaniu i jest dostępna na stronie internetowej
prowadzonego postępowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca dokona wyceny przedmiotu zamówienia na podstawie Opisu
przedmiotu zamówienia. Załączony przedmiar robót ma charakter informacyjny, nie jest obligatoryjny
dla wykonawcy i może być traktowany tylko jako pomocniczy do przygotowania oferty cenowej.
Oznacza to, że Wykonawca sporządza przedmiar robót według własnego uznania i dokonuje
całościowej wyceny przedmiotu zamówienia na roboty określone w opisie przedmiotu zamówienia na
własną odpowiedzialność i ryzyko.
2. Cena całkowita przedstawiona w formularzu Oferty winna obejmować pełen zakres robót
określonych w Opisie przedmiotu zamówienia - i uwzględniać wszystkie koszty związane z
wykonaniem przedmiotu zamówienia.
3. Cena podana w formularzu Oferty winna wynikać z kosztorysu ofertowego sporządzonego
metodą szczegółową. Kosztorys zostanie dostarczony Zamawiającemu po podpisaniu umowy.
4. Cena ofertowa jest ceną ryczałtową.
5. Cena określona przez Wykonawcę w ofercie nie podlega zmianie, z wyjątkiem odpowiednich
zapisów w umowie.
6. Cena ofertowa musi uwzględniać wskaźnik inflacji oraz wszystkie roboty niezbędne do
prawidłowego, zgodnego z obowiązującym prawem budowlanym, obowiązującymi normami
i wiedzą techniczną zrealizowania zadania.
7. Cena ofertowa musi uwzględniać opłaty wszystkich świadczeń na rzecz usługodawców należne
podatki, itp.
8. Cena określona przez Wykonawcę powinna uwzględniać opusty, jakie Wykonawca oferuje.
9. Cena powinna być przedstawiona do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki,
o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, tj.:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile
wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 robotę
budowlaną polegającą na budowie/przebudowie/modernizacji/remoncie obiektu sportowego
o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto.
2. Jeśli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia to warunek
określony w pkt 4 spełnia co najmniej jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną.
3. Udział innych podmiotów w realizacji zamówienia.
1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części,
polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego
łączących go z nimi stosunków prawnych.
2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby,
jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,
składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny
podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 3, potwierdza, że
stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty
dostęp do tych zasobów.
5) Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub
sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, potwierdzający, iż
wykonawca wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie /przebudowie
/modernizacji /remoncie obiektu sportowego o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto wraz z
podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały
wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli
Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika
bezpośrednio z załączonych dokumentów.
2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – Załącznik Nr 3 lub inny podmiotowy środek
dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi
zasobami tych podmiotów. /jeżeli dotyczy/
4) Oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp - Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie
zamówienia – Załącznik Nr 4./jeżeli dotyczy/
4. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,
podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

. Wykonawca wnosi zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny
ofertowej brutto.
2. Zabezpieczenie może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku
następujących formach:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek
bankowy zamawiającego w Banku Spółdzielczym „Mazowsze” w Płocku, Oddział Pacyna nr: 78
9042 1084 0680 0143 2000 0010 z dopiskiem „Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego w
miejscowości Skrzeszewy”.
4. Istotne postanowienia gwarancji należytego wykonania umowy na roboty budowlane.
W przypadku gdy Wykonawca jako zabezpieczenie należytego wykonania umowy wybierze
gwarancję bankową lub ubezpieczeniową, Zamawiający wymaga, aby treść gwarancji zawierała
postanowienia, z których wynikać będzie, że:
1) Gwarancja będzie nieodwołalna i bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie, do
określonej kwoty stanowiącej zapłatę za powstałe w okresie ważności gwarancji, zobowiązania
Wykonawcy w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, w tym
z tytułu kar umownych / w przypadku nie usunięcia lub nienależytego usunięcia przez
Zobowiązanego wad i/lub usterek powstałych w przedmiocie umowy w okresie rękojmi i/lub
gwarancji, w tym z tytułu kar umownych.
2) Gwarant wypłaci Zamawiającemu kwotę gwarancji bez konieczności przedstawiania przez Zamawiającego dowodów, podstaw lub powodów żądania przez Zamawiającego wypłaty danej
kwoty pieniężnej do wysokości kwoty gwarancji;
3) Gwarant nie będzie żądał przedstawienia przez Zamawiającego pisemnego wezwania
Wykonawcy do zapłaty kwoty przedstawionej Gwarantowi do wypłaty;
4) Żadna zmiana, uzupełnienie lub modyfikacja postanowień Umowy w żaden sposób nie będzie
podstawą do zwolnienia Gwaranta od odpowiedzialności w ramach udzielonej gwarancji, co
również oznacza, że Gwarant nie będzie żądał powiadomienia go o tego typu zmianie,
uzupełnieniu lub modyfikacji;
5) Gwarancja będzie ważna w terminach określonych we wzorze umowy, stanowiącego załącznik do SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w Umowie, pod warunkiem spełnienia
przesłanek ustawowych określonych w przepisie art. 455 ustawy Pzp. 2.Wszelkie zmiany
Umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności
3.Zamawiający zgodnie z przepisem art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje następujące
możliwości dokonania zmiany Umowy w następującym zakresie oraz na następujących
warunkach:
1) sposobu realizacji przedmiotu Umowy - w sytuacji pojawienia się na rynku nowych rozwiązań
technologicznych i materiałowych, o ile zmiany takie są korzystne dla Zamawiającego, bez
konieczności zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy; 2)zmniejszenia zakresu
realizacji robót w przypadku wystąpienia sytuacji kiedy wykonanie części zakresu przedmiotu
Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania
Umowy, przy odpowiednim zmniejszeniu wynagrodzenia należnego Wykonawcy lub; 3)
terminów realizacji - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania Umowy:a)
jeśli w toku realizacji Umowy pojawiła się konieczność wykonania robót lub prac
nieprzewidzianych w dokumentacji technicznej, a bez wykonania których prawidłowa realizacja
przedmiotu Umowy jest niemożliwa lub co najmniej utrudniona;b) w przypadku zawieszenia
robót przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
4) zmiany podwykonawców, zgodnie z zasadami przewidzianymi w ustawie Pzp, z pomocą
których Wykonawca wykazał spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku
Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że inny proponowany
podwykonawca, lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym, niż
wymagany w trakcie postępowania;
5) wprowadzenia robót zamiennych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia
bezpieczeństwa wykonywania robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowlanego, po
wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych;
6) jeżeli powstanie konieczność zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych
rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji technicznej, w
szczególności w sytuacji, gdy:
8) w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie
mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy;
9) zmian, których wprowadzenie wynika z zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenie lub
ciąg zdarzeń o charakterze obiektywnym, niezależnych od Stron Umowy, których nie można było
przewidzieć przy dochowaniu należytej staranności w szczególności Dla określenia, czy dane zdarzenie/zdarzenia stanowią siłę wyższą rozstrzygające jest stanowisko Zamawiającego;
10) zmian zakresu przedmiotu Umowy lub terminu realizacji przedmiotu Umowy w przypadku
stwierdzenia wad lub konieczności uzupełnienia dokumentacji technicznej, stanowiącej opis
przedmiotu zamówienia; zmiana zakresu prac będzie skutkowała odpowiednią zmianą
wynagrodzenia należnego Wykonawcy;
11) zmiany terminu wykonania Umowy będąca następstwem działania organów administracji, w
szczególności:
a) przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji
decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., do wydania których są zobowiązane na mocy przepisów
prawa;
b) odmowa wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. z przyczyn
niezawinionych przez Wykonawcę;
c) koniecznością uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu, której nie
przewidywano przy zawarciu Umowy;

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-26 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w terminie do dnia 26.10.2021 r. do godz. 09:30 używając w tym celu Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu – skrytka ePUAP: Urząd Gminy Pacyna /v074c8hprv/skrytka.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-26 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę kompleksowy remont domu - Raszyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę kompleksowy remont domu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI