Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Ciechocinie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Ciechocinie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCiechocin
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2022-05-26
  • ZamawiającyGmina Ciechocin
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-11
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00153237
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Ciechocinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ciechocin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ciechocin 172

1.5.2.) Miejscowość: Ciechocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-408

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 566837781

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ciechocin@ciechocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ciechocin.bip.net.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Ciechocinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe2c8682-d0ed-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00153237

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018974/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Ciechocinie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ciechocin

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ciechocin

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej
pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/ciechocin 2. Składanie dokumentów wpostępowaniu z
wyjątkiem oferty, odbywa się elektronicznie za pośrednictwem formularza ,,WYŚLIJ WIADOMOŚĆ”
dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania.3. Za datę złożenia dokumentów o których
mowa w ust. 2, przyjmuje się kliknięcie przycisku ”WYŚLIJ WIADOMOŚĆ” po którym pojawi się
komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. 4. Wymagania techniczne i
organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych za pośrednictwem platformy zakupowej o której mowa w
ust. 1, opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl oraz Instrukcji dla Wykonawców
platformazakupowa.pl, dostępnych na stronie dotyczącej danego postępowania oraz stronie głównej
Platformy pod adresem https://platformazakupowa.pl5. Występuje limit objętości plikówlub
spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy
maksymalnej wielkości 150 MB. 6. Sposób sporządzenia i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi być zgody z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. (Dz.U. z 2020 poz. 2452)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:• administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest:Wójt Gminy Ciechocin, Ciechocin 172, 87-408 Ciechocin• inspektorem ochrony danych osobowych
w Gminie Ciechocin jest Michał Daczko adres e-mail: odoserwis@gmail.com • Pani/Pana dane
osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. „Rozbudowa budynku
gospodarczego na kompleksie sportowym o pomieszczenia świetlicy wiejskiej oraz zagospodarowanie
terenu wokół” – numer postępowania KIR.271.1.5.2022, prowadzonym w trybie przetargu
nieograniczonego;• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), dalej
„ustawa Pzp”;• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp,
przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;• obowiązek
podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy
Pzp;• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;• posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO
prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych1); na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO2); prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;• nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do
usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 1)
Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z
ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.2) Wyjaśnienie:
prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KIR.271.1.5.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego, usytuowanego przy Szkole Podstawowej w Ciechocinie (działka numer ewidencyjny 381/5 0001– obręb ewidencyjny Ciechocin
040502_2 Ciechocin
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wielofunkcyjnego boiska sportowego
o nawierzchni poliuretanowej, spełniającej wymogi normy PN-EN 14877:2014-02 oraz normy
DIN 18035-6:2014, przepuszczalnej dla wody, z polami do gry w piłkę nożną, piłkę koszykową i
piłkę siatkową.
Przedsięwzięcie zakłada budowę wielofunkcyjnego boiska sportowego o powierzchni 459 m2
(wymiary 17 x 27 m) z wykonaniem opaski dookoła boiska o powierzchni 92 m2. Nawierzchnię
boiska stanowił będzie poliuretan. Dookoła boiska zbudowane zostanie ogrodzenie wysokie z
piłko chwytami za liniami końcowymi boiska po obu stronach. Obszar boiska do koszykówki o
wymiarach 15 x 25 m wyposażony zostanie w dwa kosze składające się z jednosłupowych
stojaków, tulei, tablic do koszykówki z koszami uchylnymi sprężynowymi i siatkami oraz
osłonami bezpieczeństwa na słupy. Obszar boiska do piłki siatkowej o wymiarach 9 x 18 m z 3 m
strefami bezpieczeństwa wyposażony zostanie w słupki wolnostojące z regulowaną siatką, tuleje
do słupków z pokrywami oraz osłony bezpieczeństwa. Obszar boiska do piłki nożnej o
wymiarach 17 x 27 m zostanie wyposażony w demontowane, tulejowane bramki do piłki nożnej z
pokrywami do tulei.Przyjęte rozwiązanie konstrukcyjno – materiałowe:
Zewnętrzna nawierzchnia sportowa jest zestawem materiałów na bazie żywic poliuretanowych,
służącym do wykonywania elastycznych, wielowarstwowych nawierzchni sportowych.
Przeznaczona jest do stosowania na obiektach otwartych, takich jak boiska sportowe, bieżnie
lekkoatletyczne, korty tenisowe itp. Może być wykonywana na odpowiednio utwardzonym
podłożu posiadającym system odprowadzania wody deszczowej. Cecha charakterystyczną tego
systemu jest niezbieranie się wody na powierzchni, gdyż jest ona odprowadzana do gruntu.
Baza z żywic poliuretanowych o wysokiej odporności na zmienne warunki atmosferyczne, w tym
niskie temperatury i promieniowanie UV. Na uprzednio odpowiednio przygotowany podkład za
pomocą układarki wykonuje się warstwę maty z granulatu EPDM o grubości od 8 do 13 mm. Jest
ona wykonywana ze spoiwa NOVOFLOOR P22 lub NOVOFLOOR P22W i granulatu EPDM o
frakcji 1-4 mm.
Zamawiający nie dopuszcza do wykonania wierzchniej warstwy nawierzchni sportowej z
barwionych granulatów z recyklingu. Warunkiem koniecznym dla zaoferowanej nawierzchni
poliuretanowej boiska wielofunkcyjnego jest spełnianie normy PN-EN 14877:2014-02 oraz
normy DIN 18035-6:2014.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera:
- dokumentacja projektowa obejmująca projekt budowlano-wykonawczy;
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
- wzór umowy,
- przedmiar robót,
Załączony do SWZ przedmiar ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu
się z dokumentacja techniczną i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu
robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu
zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach
niniejszego postępowania.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z materiałów nowych i nieużywanych,
stanowiących jego własność. Zastosowane materiały i urządzenia powinny posiadać wymagane
przepisami atesty i certyfikaty, w tym również świadectwa dopuszczenia do obrotu i certyfikaty
bezpieczeństwa, oraz powinny odpowiadać wymaganiom norm i przepisów wymienionych w
specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej oraz innych nie wymienionych, ale
obowiązujących norm i przepisów.
Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi towarzyszące
realizacji robót, w szczególności: koszty obsługi geodezyjnej, ubezpieczenia budowy, wszelkich
robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza
budowy, doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego. Cena musi uwzględniać również koszty
wykonania dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

37451000-4 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach

71351810-4 - Usługi topograficzne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Podana w ofercie cena ryczałtowa musi uwzględniać wszystkie
wymagania Zamawiającego określone w niniejszej Specyfikacji. Musi obejmować wszelkie koszty
związane z wykonaniem zadania opisanego w SIWZ, dokumentacji projektowej, szczegółowej
specyfikacji technicznej, z uwzględnieniem robót wynikających z wizji lokalnej, obowiązujących
przepisów oraz sprawowania nadzoru wykonawczego na budowie. W oferowanej cenie ryczałtowej
Wykonawca ujmie wszelkie koszty, jakie może ponieść z tytułu należytego oraz zgodnego z umową i
obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu zamówienia, w tym również koszty towarzyszące
wykonaniu, o których mowa w niniejszej Specyfikacji, a także koszty ryzyka Wykonawcy związanego z
wynagrodzeniem ryczałtowym. Cena oferty stanowić będzie ryczałtowe i ostateczne wynagrodzenie
Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i
innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. Wykonawca nie będzie
mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było
przewidzieć rozmiaru lub kosztów tych robót i innych świadczeń.Podstawą obliczenia ceny oferty za
roboty budowlane ma być opracowany przez Wykonawcę kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przekazaną dokumentację projektową oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót z
uwzględnieniem dyspozycji zawartych w niniejszej Specyfikacji.Za ustalenie ilości robót i innych
świadczeń oraz sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji ofertowego wynagrodzenia
ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca.Przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie
oferty, a tym samym w kosztorysie ofertowym stanowiącym podstawę jej obliczenia, cały zakres robót
ujęty w SIWZ, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru
robót.Przedmiary robót zamieszczone w SWZ są tylko wytycznymi mogącymi służyć do wyceny prac, z
których Wykonawca może skorzystać przy obliczaniu ceny oferty, ale nie ma takiego obowiązku.
Wykonawca ma prawo przedłożyć uzupełnienia do załączonego w SWZ przedmiaru.Zamawiający nie
wymaga złożenia wraz z ofertą kosztorysu ofertowego. W przypadku złożenia kosztorysu ofertowego
przez Wykonawcę wraz z ofertą, nie będzie on podlegał ocenie na etapie badania i oceny ofert.
Kosztorys ofertowy zobowiązany będzie złożyć Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za
najkorzystniejszą, po uprawomocnieniu się decyzji o wyborze jego oferty, a przed zawarciem umowy o
udzielenie zamówienia.Kosztorys ofertowy Specyfikacji może zostać wykorzystany jako pomocniczy do
ustalenia rzeczowego zakresu robót budowlanych, do kalkulacji ewentualnych zamówień jak również
do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy. Skutek pominięcia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę przedmiotu zamówienia, obciążać będzie
Wykonawcę. Od Wykonawcy wymagane jest bardzo szczegółowe zapoznanie się z przedmiotem
zamówienia, a także sprawdzenie warunków wykonania zamówienia i skalkulowania ceny oferty z
należytą starannością.Zamawiający wymaga, aby kosztorys ofertowy spełniający wszystkie wymogi
Zamawiającego określone w Specyfikacji, sporządzić metodą kalkulacji uproszczonej, polegającej na
obliczeniu wartości netto danej pozycji kosztorysu, jako iloczynu ilości (liczby) ustalonych przez
Wykonawcę na podstawie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru
robót jednostek przedmiarowych i ceny jednostkowej danej pozycji kosztorysu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1.Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca musi udowodnić, iż wykonał (zrealizował i zakończył) nie wcześniej niż w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane
polegające na budowie/ rozbudowie/ przebudowie boisk sportowych
o nawierzchni z żywic poliuretanowych o powierzchni min. 300 m2. każda.
Uwaga:
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przestawienie pieca kaflowego - Toruń
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przestawienie pieca kaflowego. Lokalizacja Toruń wielkość pieca 186x77x56. Proszę o przesłanie oferty cenowej.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI