Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa wiaty rekreacyjnej wraz z zagospodarowaniem terenu Soliska w Szczyrku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZCZYRK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182232
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Beskidzka 4
1.5.2.) Miejscowość: Szczyrk
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-370
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 338295026
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szczyrk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczyrk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa wiaty rekreacyjnej wraz z zagospodarowaniem terenu Soliska w Szczyrku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32af7c29-7cec-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00032449
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004225/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Projekt "Beskidy! Kochaj, szanuj, doceniaj!" -budowa wiaty rekreacyjnej wraz z zagospodarowaniem terenu Solisko
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zadanie będzie realizowane w ramach projektu pn. „Beskidy! Kochaj, szanuj, doceniaj!” realizowanego w ramach Funduszu Mikroprojektów Euroregionu Beskydy/Beskidy. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.szczyrk.pl/aktualne,m,m2,50,156,157
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP adres: http://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczta elektroniczna: zamówienia@szczyrk.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularza do komunikacji”.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
5. Zamawiający dopuszcza również możliwość komunikowania się (z wyłączeniem oferty i załączników do oferty) za pomocą poczty elektronicznej, na adres maila: zamowienia@szczyrk.pl. Sposób sporządzania i przekazywania informacji określają Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r., poz. 2452 ze zm.) w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzenie Ministra Rozwoju, pracy i technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r., poz. 2415 ze zm.) w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (nie dotyczy oferty i załączników do oferty), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki.
7. Za datę przekazania innych dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP, a w przypadku przekazywania tych dokumentów oraz informacji za pomocą poczty elektronicznej – datą ich przesłania będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej dokument/informację z serwera pocztowego Zamawiającego.
8. Zamawiający informuje o następujących parametrach skrzynek e-mail która została wskazana powyżej: maksymalna pojemność wiadomości/ z załącznikami: 15 MB ,
9. Zamawiający nie dopuszcza przesyłania plików w następujących formatach: - .com, - .exe, -.bat, -.msi, -xml.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Ochrona danych osobowych – RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 ze zm.), dalej „RODO”, informuję, że:
- W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w trakcie trwania postępowania czy realizacji umowy na: „Budowa wiaty rekreacyjnej wraz z zagospodarowaniem terenu Soliska w Szczyrku” Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa Pani/Pan dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Szczyrk, ul. Beskidzka 4, 43-370 Szczyrk;
w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pan/Pani kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@szczyrk.pl lub pismem na adres siedziby Administratora;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, znak GKUHiR272.1.2022 pod nazwą ”Budowa wiaty rekreacyjnej wraz z zagospodarowaniem terenu Soliska w Szczyrku”, prowadzonym w trybie podstawowym;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GKUHiR272.1.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa wiaty rekreacyjnej oraz zagospodarowanie części działki Soliska w Szczyrku.
1.2. Zadanie będzie realizowane w ramach projektu pn. „Beskidy! Kochaj, szanuj, doceniaj!” realizowanego w ramach Funduszu Mikroprojektów Euroregionu Beskydy/Beskidy. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020.
1.3. Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.:
1. Wykonanie nawierzchni chodnika:
■ Wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża z wykopu.
■ Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego.
■ Wylewanie ław betonowych z betonu klasy C16/20 pod krawężniki betonowe oraz C12/15 pod obrzeże betonowe.
■ Montaż krawężników i obrzeży betonowych.
■ Wykonanie posadzki rozbieralnej z kostki betonowej, szarej, prostokątnej o wymiarach 10x20x8 cm.
2. Montaż ogrodzenia:
■ ogrodzenie należy wykonać w formie nowych bariery ochronnej typ olsztyński o wymiarach: długość 1,5 m, wysokość min. 1,5 m (nad gruntem 1,1 m, w gruncie ok. 40 cm). Bariera ochronna złożona ze słupków z ocynkowanej rury stalowej Ø 60,3 mm oraz owalnej rury Ø 48,3 mm o wysokości 55 cm. Bariera malowana proszkowo w kolorze białym. Czerwone pasy wyklejane z folii odblaskowej. Mocowanie bariery do słupków betonowych wkopanych do ziemi.
3. Montaż elementów małej architektury:
■ Montaż ławek parkowych z oparciem i bez oparcia na podbudowie.
■ Ławka parkowa z oparciem.
- Ocynkowana stalowa konstrukcja o wymiarze 196x64x76cm (szer. x dł. x wys), z siedziskiem na wys. 41 cm, pokryta piecowym lakierem proszkowym w kolorze grafit lub RAL 7024. Siedzisko tworzą szczebliny z litego drewna.
■ Ławka parkowa bez oparcia
- Ocynkowana stalowa konstrukcja o wymiarze 186x64x63cm (szer. x dł. x wys), z siedziskiem na wys. 41 cm, pokryta piecowym lakierem proszkowym w kolorze grafit lub RAL 7024. Siedzisko tworzą szczebliny z litego drewna.
■ Montaż koszy na śmieci na przygotowanej podbudowie.
■ Kosz na śmieci z popielnicą
- Ocynkowana stalowa konstrukcja nośna o szerokości 43 cm i wysokości 95 cm, malowana lakierem proszkowym, kolor ciemny grafit lub RAL 9005 lub podobnym. Konstrukcję kotwi się do fundamentu.
■ Montaż totemu informacyjnego w obrębie wiaty rekreacyjnej na przygotowanej podbudowie.
■ Totem informacyjny
- Konstrukcja drewniana wykonana z łat drewnianych (20 x 6 cm) z drzewa iglastego heblowanego mocowana do betonowego postumentu ukrytego w koszu gabionowym dopełnionym klińcem. Kosze wypełnione będą kamieniem łamanym, mrozoodpornym w kolorze grafitowym - np.Gnejs. Wymiary zewnętrzne totemu: szer. 80 cm, wys. 216,5 cm uwzględniając grubość kostki betonowej, gr. 20 cm, z siedziskiem na wys. 44 cm. Siedzisko drewniane gr. 4 cm. Całość posadowiona na fundamencie betonowym (beton klasy C16/20). Wypełnienie konstrukcji drewnianej stanowi stalowa blacha malowana proszkowo w kolorze grafitowym lub RAL 7024 o wymiarach 64x152 cm, przeznaczona do instalowania kart informujących o komunikacji publicznej.
■ Montaż stojaków rowerowych na przygotowanych podbudowach.
■ Stojaki rowerowe
- Stalowa ocynkowana ogniowo konstrukcja o wymiarach 6x60x100cm (szer.x dł. x wys) w kształcie odwróconej litery “U”, malowana lakierem proszkowym, kolor: grafit lub RAL 7024. Konstrukcja zagłębiona w ziemi, kotwiona jest do stopy fundamentowej.
4. Urządzenie zieleni niskiej oraz nasadzenia drzew:
■ Zieleń parkowa średnio-wysoka
- Drzewa liściaste dedykowane do parków, w ilościach określonych w dokumentacji zagospodarowania terenu (np . lipa drobnolistna lub klon pospolity). Drzewa kształtowane i przycinane do wysokości ok. 4 m.
■ Krzewy niskie
- Krzewy iglaste zimozielone dedykowane do parków, w ilościach określonych w dokumentacji zagospodarowania terenu (np. cyprysik, jałowiec, sosna górska). Krzewy kształtowane i docinane do wysokości ok. 1,2 m.
■ Trawniki
- Wykonanie trawników naturalnych. Przykładowy skład mieszanki traw: Kostrzewa czerwona rozłogowa, Kostrzewa czerwona kępkowa, Życica trwała gazon, Kostrzewa szczeciniasta, Wiechlina łąkowa gazonowa.
5. Wykonanie przyłącza elektrycznego:
■ układanie kabli YKXS 3x6 mm2 w ziemi:
6. Montaż opraw i słupów oświetleniowych:
■ Oprawa LED o mocy 36W. Temperatura barwowa źródeł światła: Oprawa musi być wyposażona w panel LED z diodami o
emitowanej barwie światła 3000 K +/- 200 K. Klosz oprawy: Płaskie hartowane szkło. Stopień szczelności komory osprzętu: Min. IP66. Kolor oprawy: 7016 lub podobny.
■ Montaż słupów
Słupy stalowe. Dla słupa stalowego wymaga się minimalnej grubości ścianki 4 mm. Rodzaj zabezpieczenia: słup ocynkowany ogniowo pomalowany w kolorze RAL 7016 lub podobnym. Wysokość słupa: 5m . Konstrukcja wsporcza osadzona na fundamencie , zintegrowana z oprawą.
7. Budowa przyłącza do rozdzielnicy - projektowana wiata będzie zasilana z zewnątrz.
Zakres prac przewiduje wykonanie:
- 42 m rury osłonowej
- 42 m kabla YKXS 3x6 mm2
- Podłączenie do skrzynki.
- Pomiary powykonawcze.
8. Budowlany wiaty rekreacyjnej - Szczyrk Solisko:
a) Podstawowe parametry
■ powierzchnia użytkowa projektowanej części - 20,2 m2
■ kubatura - 80,2 m3
■ ilość kondygnacji lokalu - 1 nadziemna
b) Parametry obiektu:
■ niski - jedna kondygnacja nadziemna
■ o wysokości max. 4,15 m, z dachem dwuspadowym kącie nachylenia połaci 45°
■ bryła budynku o rzucie w kształcie litery L o równych bokach
■ główne wymiary to:
- szerokość/długość - 554 cm
- szerokość ścian szczytowych - 285 cm
■ Wiata rekreacyjna półotwarta z dachem dwuspadowym pokrytym blachodachówka z posypką (imitacja gontu).
■ Przestrzeń będzie osłonięta przed wpływem niekorzystnych warunków atmosferycznych ścianami z paneli składających się z poziomych listew drewnianych, przechylonych osiowo o 22°.
■ W jednej z „kwater” ściennych będzie umieszczona podświetlana witryna szklana zawierająca tablice informacji turystycznej na temat Szczyrku, Soliska i regionu wraz z mapami i opisami.
■ Jako cokół przewidziany jest mur z koszy gabionowych wypełnionych kamieniem łamanym o wysokości 40 cm, na którym mocowane są ławki o siedziskach z podwójnej sklejki drewnianej odpornej na działanie niekorzystnych warunków atmosferycznych.
■ Posadzka z kostki betonowej prostokątnej, jasno szarej o wymiarach 10x20x8 cm,
■ Wiata będzie otwarta aż do kalenicy dachu, o płaszczyznach dachu od wewnątrz obłożonych podbitką drewnianą zabezpieczoną przeciwpożarowo, podobnie jak widoczne elementy więźby.
■ Budynek forma, gabarytami i materiałami nawiązuje do bezpośredniego sąsiedztwa, szczególnie do tradycyjnej zabudowy Szczyrku - chat drewnianych o konstrukcji zrębowej lub szkieletowej, ze ścianami pokrytymi deskowaniem poziomym o dachach stromych pokrytych gontem – zastosowano więc materiały naturalne - drewno, kamień, dachówka imitująca gont.
c) Główne elementy konstrukcyjne
■ Wiata posadowiona na betonowych stopach fundamentowych z trzpieniami żelbetowymi posadowionych poniżej strefy przemarzania - 1,2 m p.p.t.
■ Przestrzenie między trzpieniami zostaną wypełnione murem z bloczków betonowych i całość będzie obudowana koszami gabionowymi wypełnionymi kamieniem łamanym (gnejs).
■ Konstrukcje wiaty stanowią słupy drewniane (16 x 16 cm) posadowione na markach stalowych w trzpieniach żelbetowych.
Podparciem części koszowej dachu będzie słup stalowy ocynkowany (HEB 160) mocowany bezpośrednio do stopy fundamentowej.
■ Konstrukcja dachu z krokwi drewnianych (12 x 6 cm) na murłatach drewnianych (16x16 cm) z deska kalenicową.
■ Herb należy wykonać według proporcji przedstawionych na wizualizacji, według wzoru herbu przekazanego przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót budowlanych określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34928210-3 - Wiaty drewniane
34928300-1 - Bariery ochronne
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kar umownych z tytułu nieterminowego wykonania umowy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.2. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
1.3.uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
1.4. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
1.5. zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca, wykaże, że:
1.5.1. w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego:
a) co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 180 000,00 zł brutto, obejmujące budowę lub przebudowę lub rozbudowę obiektu budowlanego o nośnej konstrukcji drewnianej lub stalowo - drewnianej z wykończeniem elementów/przestrzeni poziomych drewnem o kubaturze minimum 80 m3 wraz z zagospodarowaniem terenu .
Uwaga:
Pojęcie budowy oraz przebudowy należy rozumieć zgodnie z definicją zawartą art. 3 pkt 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.).
1.5.2. skieruje do realizacji zamówienia:
a) jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r., poz. 1333, ze zm.) i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r., poz. 831) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy.
b) jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r., poz. 1333, ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy. Osoba ta będzie pełniła funkcję Kierownika robót w/w specjalności i zakresie;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art.109 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp., wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
2) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art.109 ust.1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Wzór wykazu robót budowlanych stanowi Załącznik nr 4 do SWZ;
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;
2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1.2. formularz ofertowy;
1.3. oświadczenie o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w SWZ, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
1.4. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
1.5.pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w Rozdziale IV, ust. 1 ppkt. 1.4.3. SWZ, (np. akt powołania na stanowisko prezesa zarządu, członka zarządu spółki lub, w przypadku spółek działających w systemie common law, członka rady dyrektorów spółki, a także umowa spółki cywilnej lub uchwała jej wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki) potwierdzających umocowanie do reprezentowania Wykonawcy ,
1.6.zobowiązanie (o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art.118 ustawy), o którym mowa w Rozdziale I, ust. 5, pkt. 5.3 oraz pkt. 5.4 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostępniającego zasób Wykonawcy,
1.7. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) pełnomocnictwo, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy,
- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa,
b) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale I, ust. 4, pkt 4.4. SWZ (oświadczenie, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – art. 117 ust.4 Pzp .
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2) ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa Rozdziale I, ust. 4, pkt 4.2. i 4.3. SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp (załącznik nr 8).
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp. (Rozdział IV ust.1.2. SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty o których mowa w Rozdziale IV ust.2 pkt 2.1.2. SWZ Zamawiający dopuszcza złożenie jednego dokumentu, wystawionego na Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia dokumenty o których mowa w Rozdziale IV ust.2 pkt 2.1.1. SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówień publicznych zawiera załącznik nr 6 do SWZ.
1.1 Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. pkt 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w projekcie umowy - załącznik nr 6 do SWZ.
1.2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art.455 ust.1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-10 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem "Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania ofert przez Wykonawcę jest dostępna na miniPortalu w szczegółach danego postępowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-10 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak