Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa węzła cieplnego i instalacji centralnego ogrzewania w budynku przy ul. Piękna 27 w Bydgoszczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bydgoszcz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351297
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jezuicka 1
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-102
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@um.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: ADMINISTRACJA DOMÓW MIEJSKICH "ADM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5540316382
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Śniadeckich 1
1.11.4.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.11.5.) Kod pocztowy: 85-011
1.11.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@adm.com.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: adm.com.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa węzła cieplnego i instalacji centralnego ogrzewania w budynku przy ul. Piękna 27 w Bydgoszczy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d0c65f1-a33e-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038157
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000645/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.39 Podłączenie budynku do miejskiej sieci cieplnej – ul. Piękna 27
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/adm_bydgoszcz3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/adm_bydgoszcz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej zapośrednictwemplatformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/adm_bydgoszcz2.W celuskrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacjamiędzyzamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomieniaorazinformacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza„Wyślijwiadomość do zamawiającego”.3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków,zawiadomieńoraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.plpoprzezkliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat,żewiadomość została wysłana do zamawiającego.4. W sytuacjach awaryjnych np. wprzypadkuniedziałania platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/adm_bydgoszczZamawiający możerównież komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej naadres e-mail:zamowieniapubliczne@adm.com.pl , z tym zastrzeżeniem, że Ofertę (w szczególnościFormularzOferty) Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej.5.Zamawiającybędzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl.Informacjedotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarciaofertZamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, którejzgodniez obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywanazapośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.6. Wykonawca jakopodmiotprofesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednionaplatformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulecawariilub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.7. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust.2RozporządzeniaPrezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania iprzekazywaniainformacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środkówkomunikacjielektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursiezamieszczawymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych orazszyfrowania ioznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pltj.: 1) stałydostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2)komputer klasyPC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ lub jegonowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,lub ichnowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku InternetExplorer Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) platformazakupowa.pl działa wedługstandarduprzyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 7) oznaczenie czasu odbioru danychprzezplatformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasulokalnegoserwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.8. Oferta oraz przedmiotoweśrodkidowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisaneelektronicznymkwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesieskładaniaoferty, w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpiselektronicznylub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie,którynastępnie przesyła do systemu.Dalsze informacje dotyczące obowiązku informacyjnegozamieszczonesą w rozdziale XIII i XIV SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych znajduje się w rozdziale II SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych znajduje się w rozdziale II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 10/PM/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z budową węzła cieplnego, przebudową i zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia piwnicznego na pomieszczenie węzła c.o. oraz wymiana poziomów i pionów zimnej wody i kanalizacji sanitarnej w budynku mieszkalno-usługowym przy ul. Pięknej 27 w Bydgoszczy wraz z robotami towarzyszącymi branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną, w tym dokumentacją projektową, decyzjami administracyjnymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, audytem energetycznym, przedmiarami robót, z uwzględnieniem aktualizacji technologii węzła cieplnego ujętego na formularzach doboru, na rysunkach uzupełniających i w przedmiarach robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44621110-3 - Grzejniki centralnego ogrzewania
45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o kryteria szczegółowo opisane w rozdziale XXSWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4