Budowa Warszawskiego Centrum Lokalnego Niedźwiadek” przy ul. Orląt Lwowskich/ Wojciechowskiego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa Warszawskiego Centrum Lokalnego Niedźwiadek” przy ul. Orląt Lwowskich/ Wojciechowskiego w Warszawie – etap II (strefa boisk wielofunkcyjnych, parking).
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-09-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus
  • Data publikacji ogłoszenia2019-08-14
  • Numer ogłoszenia586025-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 586025-N-2019 z dnia 2019-08-14 r.

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus: Budowa Warszawskiego Centrum Lokalnego Niedźwiadek” przy ul. Orląt Lwowskich/ Wojciechowskiego w Warszawie – etap II (strefa boisk wielofunkcyjnych, parking).
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus, krajowy numer identyfikacyjny 01525966001220, ul. Plac Czerwca 1976 roku nr 1  - , 02-495  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 443 60 00, e-mail imagdziarz@um.warszawa.pl, ursus.zzp@um.warszawa.pl, faks 22 443 60 11.
Adres strony internetowej (URL): www.ursus.warszawa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.ursus.warszawa.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ursus.warszawa.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca, osobiście
Adres:
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursus, Plac Czerwca 1976 Roku Nr 1, 02-495 Warszawa, pokój nr 18

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Warszawskiego Centrum Lokalnego Niedźwiadek” przy ul. Orląt Lwowskich/ Wojciechowskiego w Warszawie – etap II (strefa boisk wielofunkcyjnych, parking).
Numer referencyjny: UD-XI-ZZP.271.40.WIR.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Strefa 01 - działki nr 21/10, 21/13, 21/14, 192 obręb 2-09-07 Teren zlokalizowany w południowej części obszaru opracowania graniczący od południa z terenami kolejowymi przy ul. Orląt Lwowskich w Warszawie. Dominujące zagospodarowanie terenu to strefa parkingu samochodowego zlokalizowanego przy budynku pływalni z około 60 mp. Nawierzchnia terenu jest utwardzona płytami betonowymi i nawierzchnią szutrową, a teren jest ogrodzony siatką stalową. Zakres inwestycji obejmuje: • rozbiórkę ław, stóp i fundamentów po garażach, płyt drogowych betonowych, ogrodzenia z siatki wraz z fundamentami, demontaż 12 słupów żelbetonowych oświetleniowych z oprawami, usunięcie i wywóz gruzu z terenu rozbiórki, wymianę gruntu na potrzeby realizacji budowy. • budowę w części zachodniej utwardzonego parkingu samochodowego z 51 miejscami postojowymi oraz budowę dodatkowych miejsc utwardzonych, połączonych z drogą wewnętrzną z istniejącym parkingiem samochodowym; • budowę w części centralnej terenu strefy sportowej obejmującej boiska sportowe, place sportu z zestawami treningowymi, elementy małej architektury oraz ogrodzone strefy boisk piłkochwytami o wysokości 6,0m i 8,0m od strony terenów kolejowych • budowę od strony terenów kolejowych ekranów akustycznych o wysokości całkowitej 3,0m, a powyżej piłkochwyty o wysokości 5,0m. Łączna wysokość przegrody 8,0m • budowę ciągów pieszych i rowerowych wzdłuż strefy sportowej i dowiązanych funkcjonalnie i geometrycznie to terenów przyległych, ciąg pieszy odseparowany od parkingu samochodowego szpalerem drzew, ścieżka rowerowa ogrodzona od terenów kolejowych ekranem akustycznym. • montaż modułu kontenerowego o funkcji węzłów sanitarnych przy istniejącym budynku technicznym • zaprojektowanie nowej kompozycji zieleni powiązanej funkcjonalnie z zagospodarowaniem • budowę infrastruktury technicznej w zakresie instalacji sieci kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, wodociągowej i sieci elektroenergetycznej związanej z oświetleniem i monitoringiem terenu. • instalacje kanalizacji sanitarnej z budynku sanitariatu kontenerowego; • przebudowę istniejącego parkingu Hasanki • budowę oświetlenia nowoprojektowanych ścieżek rowerowych i terenach sportowych przy linii kolejowej PKP; • montaż elementów małej architektury (8 szt. ławek, 5 szt. koszy na śmieci, 18 szt stojaków rowerowych); • założenie zieleni Zakres inwestycji nie obejmuje : - prac rozbiórkowych konstrukcji blaszanych garaży samochodowych; - budowy monitoringu wizyjnego. BUDYNEK KONTENEROWY-SANITARIAT Budynek zaprojektowano w bezpośrednim sąsiedztwie nowo projektowanej strefy sportowej i parkingu, w obrębie południowym – strefa 01. Budynek przylega do istniejącego budynku toalet i nawiązuje do niego gabarytami. Wejście do budynku w podcieniu zlokalizowano do strony południowej w strefie głównego ciągu pieszego. Nowy budynek zaprojektowano w technologii prefabrykowanej modułowej, jako kontenerowy. Ma formę prostopadłościanu. W budynku zaprojektowano dostępne z wewnętrznego korytarza: szatnie męską i damską, wraz z natryskami i toaletą, osobne pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla osoby niepełnosprawnej i przewijania niemowląt oraz pomieszczenie magazynowe. Budynek będzie pełnił funkcję zaplecza sanitarnego przy parkingu, strefie sportowej boisk oraz dla placu zabaw Hasanka. Korytarz oraz szatnie doświetlone są za pomocą okien dachowych. Budynek jest dostoswany dla osob niepełnosprawnych. Wejście do budynku dostępne jest z poziomu terenu, poprzez utwardzone dojście o szerokości 2m. Toaleta przystosowana dla osoby niepełnosprawnej dostępna jest z korytarza. Przy wejściu do budynku, pod zadaszeniem, zaprojektowano tabliczkę tyflograficzną z informacją o schemacie układu funkcjonalnego budynku oraz z układem wyposażenia toalety dla niepełnosprawnych. Tablicę należy zamontować na wysokości1,2-1,6m. Ze względu na konieczność szybkiej realizacji inwestycji wymaga się, aby budynek zaplecza sanitarnego był zaprojektowany i wykonany w systemie prefabrykowanym modułowym kontenerowym. Wykonanie modułowe obiektu oznacza wysoki stopień prefabrykacji przestrzennych jednostek kubaturowych, wykonanych z odpowiednich, konstrukcyjnych elementów stalowych, wykończonych wewnątrz oraz wyposażonych we wszystkie przewidziane w projekcie instalacje. Moduł musi stanowić przestrzennie zamkniętą jednostkę o wymiarach: nie krótszą niż 10,55 m, nie węższą niż 2,75 m i o wysokości kondygnacji minimum 3,60 m, o stopniu prefabrykacji 100% dla konstrukcji dla pozostałych elementów minimum 85%, przygotowaną technicznie do transportu oraz do ostatecznego montażu i przeprowadzenia resztkowych prac wykończeniowych. Prace wykończeniowe mogą polegać jedynie na resztkowych robotach wykończeniowych. Techniczne wykonanie poszczególnych modułów, wchodzących w skład budynku powinno być zrealizowane w takim stopniu, aby prace montażowe po posadowieniu modułów, polegały jedynie na połączeniu między modułami poszczególnych instalacji, za wyjątkiem instalacji których technologia wymaga montażu bez połączeń. Budynek w konstrukcji modułowej musi gwarantować czas użytkowania co najmniej 25 lat. Parametry budynku szerokość 5,46m długość 10,56m powierzchnia zabudowy 57,55m2 kubatura brutto 195,66m3 Instalacje zewnętrzną wody do budynku toalet Woda do projektowanego budynku kontenerowego toalet doprowadzana będzie poprzez instalację zewnętrzną wodociągową PE 32 z istniejącego przewodu wodociągowego w75. Połączenie z istniejącym przewodem wodociągowym za pomocą opaski z nawiertką. Instalacja kanalizacji sanitarnej z budynku toalet Odprowadzanie ścieków sanitarnych z projektowanego budynku kontenerowego toalet poprzez instalacje zewnętrzną kanalizacyjną do istniejącej studni kanalizacji sanitarnej. Układ kanalizacji sanitarnej będzie prowadził grawitacyjnie od projektowanego budynku toalet poprzez projektowaną studnię rewizyjną kanalizacji sanitarnej S1- S3, a następnie do istniejącej studni kanalizacji sanitarnej Si – gdzie nastąpi włączenie do sieci kanalizacji sanitarnej. Zaprojektowano studnię kanalizacji sanitarnej S1-S3 o średnicy d=425 mm z PP. Dobrano średnicę instalacji zewnętrznej kanalizacyjnej PVC 160 – średnica sieci k160 – przepustowość spełniono. Instalacja zewnętrzna wody do punktu czerpania wody Woda do projektowanego punktu czerpania wody doprowadzana będzie poprzez instalacje wodociągową PE 32 o długości 11,45 m z istniejącego przewodu wodociągowego w63. Projektowany punkt czerpania wody umieszczony będzie w studzience w celu zabezpieczenia przed nadmiernym zużyciem wody przez osoby niepowołane. Zaprojektowano studnię d=600 mm z PP. Połączenie z istniejącym przewodem wodociągowym za pomocą opaski z nawiertką. Zastosowane materiały muszą spełniać wymagania wytrzymałościowe i powinny być dostosowane do lokalnych warunków gruntowo - wodnych oraz lokalizacji przewodów. Na trasie instalacji nie wolno lokalizować żadnych obiektów stałych ani składowisk. Nad rurociągiem z rur PE należy ułożyć taśmę lokalizacyjno - ostrzegawczą koloru niebieskiego o szerokości 200 mm z zatopioną wkładką z wprowadzeniem jej do skrzynek wodociągowych. Taśmę należy prowadzić na wysokości 20 cm nad grzbietem rurociągów. Instalacja zewnętrzna kanalizacji deszczowej Odprowadzanie wod deszczowych z każdej zlewni będzie następowało poprzez projektowane wpusty deszczowe oraz z rur spustowych dachu, a z boisk sportowych poprzez rozwiązanie systemowe układu instalacji deszczowej wg. wybranego producenta. Wody opadowe ze strefy 01 będą kierowane do istniejącej studni Di kanalizacji deszczowej, gdzie nastąpi przekierowanie ich do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej. W projektowanej studni kanalizacji deszczowej D23 d=1400 mm nastąpi ograniczenie przepływu do 1,0 l/s. Przewody kanalizacji deszczowej zaprojektowano z rur PVC 160, 200, 250, 400, 500 mm oraz betonowych 800, 1000, 1400 mm. Włączenie do sieci kanalizacji deszczowej nastąpi poprzez istniejącą studnię Di. Wody deszczowe zbierane będą do poszczególnych studni kanalizacji deszczowej wykonanych z PP oraz betonowych. Wody deszczowe ze strefy 01 (parkingi oraz dach budynku) kierowane będą na projektowany osadnik OS 2000/3,0 oraz separator substancji ropopochodnych ESL 6/60. Wpusty uliczne służą do wychwytywania i odprowadzania wód deszczowych z ciągów komunikacyjnych takich jak: chodniki, place parkingowe i ciągi piesze. Projektuje się wpusty uliczne z osadnikiem 1 m. Na tracie kanalizacji deszczowej ze zlewni zaprojektowano studnie kanalizacji deszczowej o średnicach O600 z PP, oraz betonowe 1000, 1200, 1400, 2000. Odprowadzanie wód opadowych z dachów budynków będzie następowało poprzez projektowane rury spustowe do projektowanej kanalizacji deszczowej, opartej na systemie z rur PVC O160 mm. Zadaniem rur spustowych będzie odbieranie wód opadowych z dachu projektowanego budynku. Mocowane są do ściany budynku za pomocą specjalnych obejm. BOISKA SPORTOWE W zakresie planowanej inwestycji znajduje się budowa boisk sportowych i stref do fitnessu i workout’u w zakresie: - strefa siłowni/fitness o nawierzchni syntetycznej (poliuretanowej), strefa 01 symbol D - boisko sportowe do gry w koszykówkę i siatkówkę o nawierzchni syntetycznej (poliuretanowej) na odpowiedniej podbudowie dynamicznej, strefa 01 symbol E - boisko sportowe do gry w badmintona o nawierzchni akrylowej, strefa 01 symbol F - boisko sportowe do gry w piłkę ręczną i piłkę nożną o nawierzchni typu trawy syntetycznej, strefa 01 symbol G - strefa kalsteniki/workout’u o nawierzchni syntetycznej (poliuretanowej), strefa 01 symbol H - boisko sportowe to gry w tenisa i badmintona o nawierzchni akrylowej, strefa 04 symbol L Strefa siłowni/fitness (D) A. Główne parametry techniczne Planowane do realizacji strefa siłowni/fitness będzie tworzyć prostokąt o wymiarach 16,4m x 14,9m wraz ze strefą bezpieczeństwa 1,5m. Powierzchnia całkowita strefy sportu 244,36 m2 B. Przekrój projektowany: - nawierzchnia poliuretanowa grubości 1,2 cm - warstwa nośna „elastyczna” ET - przepuszczalny podkład elastyczny: granulat i ścier gumowy ze żwirem kwarcowym z lepiszczem poliuretanowym. Grubość całkowita podkładu: 3,5 cm - kliniec – kruszywo frakcji 0-31,5 grubości 8 cm - tłuczeń - kruszywo frakcji 31,5/63 grubości 12 cm - piasek grubości 10 cm - grunt rodzimy - drenaż wewnętrzny z sączków PVC w otulinie syntetycznej i obsypce ze żwiru filtracyjnego w rozstawie co 5m, sączek zbierający, studzienka rewizyjna, podłączenie do instalacji deszczowej na odległość max 50m (opcjonalnie). C. Nawierzchnię strefy sportu projektuje się w postaci przenikających kształtów parabolicznych wg. części rysunkowej w kolorystyce: jasno szarej linie RAL 9016, żołtej RAL 1018, pomarańczowej RAL 1003, seledynowej RAL 6027, niebieskim RAL 5012, granatowym RAL 5003. Strefę bezpieczną wyznacza się za pomocą linii o szerokości 5,0 cm: kolor biały, linie ciągłe D. Nawierzchnia instalowana na podbudowie elastycznej typu ET, składa się z dwu warstw. Dolna warstwa to mieszanina granulatu gumowego o granulacji 1-4 mm, połączonego lepiszczem poliuretanowym, jednoskładnikowym. Układana jest mechanicznie, bezspoinowo, przy pomocy rozkładarki mas poliuretanowych. Granulat gumowy SBR mieszany jest z systemem poliuretanowym (PU) w mikserze. Grubość warstwy ok. 8 mm Górna warstwa składa się z granulatu EPDM o granulacji 1-3 mm, połączonego lepiszczem poliuretanowym, jednoskładnikowym. Układana jest mechanicznie, bezspoinowo, przy pomocy rozkładarki mas poliuretanowych. Granulat EPDM mieszany jest z systemem poliuretanowym (PU) w mikserze. Grubość warstwy ok. 8 mm. Nawierzchnia powinna być przyjazna dla środowiska oraz użytkowników i spełniać określone wymagania w zakresie zawartości metali ciężkich oraz w zakresie zawartości Wielopierścieniowych Węglowodorów Aromatycznych (WWA), związki zawarte w użytkowej warstwie produktu powinny należeć min do kategorii 1. Nawierzchnia powinna mieć cechy funkcjonalne mieszczące się w przedziałach opisanych poniżej: • Grubość16,0 – 16,5 • Wytrzymałość na rozciąganie: 0,60 – 0,80 MPa • Współczynnik tarcia TRRL: 0,53 – 0,55 • Wydłużenie: 55 – 58 % • Amortyzacja w temp. 23oC: 39 – 43 % • Odkształcenie pionowe w temp. 23oC: 1,0 – 1,4 mm • Amortyzacja wstrząsów w temp. Laboratorium: 40 – 43 % • Odkształcenie pionowe w temp. Laboratorium: 1,0 – 1,4 mm F. Podbudowa i konstrukcja nawierzchni: Nawierzchnia wymaga podbudowy odpowiednio wyprofilowanej spadkami podłużnymi i poprzecznymi, odchyłki mierzone łatą o dł. 4 m. nie powinny być większe niż 8 mm . Podłoże powinno być wolne od zanieczyszczeń organicznych, kurzu, błota, piasku itp. Nie może być zaolejone (plamy należy usunąć). Podbudowę należy oddzielić od pozostałych elementów terenu za pomocą obrzeży betonowych 100x30x8cm ustawianych na ławie betonowej z betonu B10 z oporem lub odwodnieniem liniowym (na krawędziach spadków). Na powierzchni boiska należy wyprofilować spadek o wartości max 1,0%. ET - wykonanie warstwy nośnej - „elastycznej” grubości 3,5 cm: Składa się ona z granulatu gumowego o granulacji 1-4 mm, połączonego lepiszczem poliuretanowym, jednoskładnikowym z żwirem kwarcowym. Układana jest mechanicznie, bezspoinowo, przy pomocy rozkładarki mas poliuretanowych (np. Planomatic*). Granulat gumowy mieszany jest z systemem poliuretanowym (PU) w mikserze, w stosunku wagowym 100:21. * - lub produkt równoważny G. Odwodnienie boiska sportowego Odwodnienie płyt boisk będzie się odbywało za pomocą drenażu składającego się z sączków drenarskich PVC 70mm o długości 7,4 m każdy. Rury drenarskie układać na podsypce piaskowej grubości 5 - 10cm ze spadkiem 0,50% w kierunku zbieracza o średnicy 180mm, wykonanego z rur PVC-U. Rury drenarskie ułożone na podsypce należy obsypać żwirem płukanym o frakcji 8-32mm do wysokości min 20cm ponad wierzch rury. Dalszą wykonać z materiału przepuszczalnego podłoża płyty boiska. Połączenia odcinków rur drenażowych wykonać w sposób zgodny z warunkami technicznymi podanymi przez producenta systemu. Uwagi dodatkowe: Należy zwrócić szczególna uwagę przy wykonywaniu systemu drenaży na przebiegające uzbrojenie terenu. Roboty należy wykonywać tak, aby nie doszło do uszkodzenia elementów uzbrojeni podziemnego terenu. Woda z powierzchni boiska nieprzejętą przez system drenaży zostanie przejętą przez pas zieleni biegnący wokół inwestycji. H. Wyposażenie strefy w urządzenia sportowe Strefa siłowni/fitness zostanie wyposażona w systemowe urządzania sportowe wg. zestawienia podanego w części rysunkowej. Boisko sportowe do gry w koszykówkę i siatkówkę (E) A. Główne parametry techniczne Planowane do realizacji boisko będzie tworzyć prostokąt o wymiarach zewnętrznych pola gry 30,0x15,0 m, stref bezpieczeństwa 1,5m wokół boiska. Całkowity wymiar boiska 33,0×18,0m. Wokół boiska projektuje się ogrodzenie wysokości 6,0m oraz od strony południowej -torów kolejowych -o wysokości 8m. Boisko sportowe wielofunkcyjne o wymiarach pola gry: - 1 boisko - koszykówka 15,00 × 30,00 m - 1 boisko - siatkówka 9,00 × 18,00 m B. Przekrój projektowany boisko sportowe: - nawierzchnia poliuretanowa grubości 1,2 cm - warstwa nośna „elastyczna” ET - przepuszczalny podkład elastyczny: granulat i ścier gumowy ze żwirem kwarcowym z lepiszczem poliuretanowym. Grubość całkowita podkładu: 3,5 cm - kliniec – kruszywo frakcji 0-31,5 grubości 8 cm - tłuczeń - kruszywo frakcji 31,5/63 grubości 12 cm - piasek grubości 10 cm - grunt rodzimy - drenaż wewnętrzny z sączków PVC w otulinie syntetycznej i obsypce ze żwiru filtracyjnego w rozstawie co 5m, sączek zbierający, studzienka rewizyjna, podłączenie do instalacji deszczowej na odległość max 50m (opcjonalnie). C. Nawierzchnię pola gry projektuje się w kolorze: niebieskim RAL 5012 i granatowym RAL 5003 | nawierzchnie strefy bezpiecznej w kolorze żółtym RAL 1018. Linie pola gry projektuje się o szerokości 5,0 cm: kolor biały, linie Ciągłe. H. Ogrodzenie boiska - piłkochwyty Jako ogrodzenie projektuje się piłkochwyty w postaci siatki polipropylenowej, krawędź oczka max 100x100mm gr. 3 mm mocowanej do słupków stalowych. Całość projektuje się do wysokości 600cm od poziomu boiska oraz do wysokości 800cm od strony torów kolejowych. Ogrodzenie jest usztywnione poprzez linki stalowe naciągowe siatki średnica o 3mm w odstępach co 40-50cm w pionie. Linki naciągowe należy mocować do poszczególnych słupków rozstawionych [] 80x80 mm, co ok. 300cm w osi na pomocą elementów przelotowych oraz naciągowych dostarczonych i zalecanych przez wybranego producenta. Linki naciągowe cynkowane ogniowo. Na końcu i początku należy przewidzieć śruby naciągowe dla linek stalowych zalecanych przez producenta i według jego szczegółowej specyfikacji. Końcowy słupek należy dodatkowo podeprzeć w celu uzyskani lepszej stabilności w odległości 14 wysokości liczonej od góry słupka ogrodzeniowego. Osadzenie słupków w tulejach zakotwionych w stopach fundamentowych o wym. 40x40cm zagłębione w terenie do poziomu -120 cm. Do wykonania stop fundamentowych wymagany jest beton klasy min. B20. W ogrodzeniu zaprojektowano jedną bramę wejściową dwuskrzydłową o szer. 2,7 m i jedną bramkę o szer. 1,20m. Wysokość bram i bramek 2,6m. Ogrodzenie wykonać według rozwiązania systemowego danego producenta. I. Wyposażenie boiska sportowego Boisko zostanie wyposażone w: słupki i siatkę do siatkówki – 1 komplet | słupy z tablicami do koszykówki – 2 sztuki Boisko sportowe do gry w badmintona (F) A. Główne parametry techniczne Planowane do realizacji boisko będzie tworzyć prostokąt o wymiarach zewnętrznych pola gry 13,40x6,10 m, stref bezpieczeństwa 1,5-2,25m wokół boiska. Całkowity wymiar boiska 17,90×9,10m. Wokół boiska projektuje się ogrodzenie wysokości 6,0m oraz od strony południowej -torów kolejowych -o wysokości 8m. B. Przekrój projektowany boisko sportowe: - nawierzchnia właściwa, czyli wylewane In-situ cztery warstwy masy akrylowej o grubości ok. 1mm. - prefabrykowana mata z granulatu gumowego SBR z lepiszczem poliuretanowym o grubości ok. 4mm - warstwa konstrukcyjna -płyta betonowa gr. min 15 cm z betonu klasyC20/25 lub wyższej. Płytę należy zazbroić siatką zbrojeniową 10x10 cm fi 10. Płyta betonowa musi być wyrównana i zatarta na szorstko. Dopuszczalna nierówność poprzeczna i podłużna na łacie 3 m nie powinna przekraczać 3 mm. Podłoże powinno być wolne od zanieczyszczeń organicznych, kurzu, błota, piasku itp. Nie może być zaolejona (plamy należy usunąć). - folia budowlana C. Nawierzchnię pola gry projektuje się w kolorze: niebieskim RAL 5012 | nawierzchnie strefy bezpiecznej w kolorze żołtym RAL 1003. Linie pola gry projektuje się o szerokości 5,0 cm: kolor biały, linie ciągłe D. Nawierzchnia instalowana Nawierzchnia akrylowa, nieprzepuszczalna, wykonywana poprzez rozprowadzenie raklami kolejnych czterech kolejnych warstw akrylu na prefabrykowanej macie gumowej SBR, która pełni rolę zwieńczenia podbudowy. Charakteryzuje ją gładka struktura oraz mniejsze tarcie przy kontakcie z piłką. Wykonana powinna być przez firmy posiadające doświadczenie w układaniu tego typu nawierzchni. Po całkowitym związaniu mieszaniny malowane są linie. Nawierzchnia przeznaczona jest do układania na obiektach sportowych wewnątrz oraz na zewnątrz obiektów i musi posiadać badania określające jej trudno zapalność. Całkowita grubość nawierzchni minimum 4 mm, waga nawierzchni min 4 300 g/m2. Nawierzchnia o następujących parametrach mieszczących się w przedziałach podanych poniżej: Współczynnik restytucji (COR) 0,79-0,81 Współczynnik tarcia (COF) 0,64-0,68 Rating szybkości nawierzchni kortu (CPR) 34-37 D. Podbudowa i konstrukcja nawierzchni: Nawierzchnia wymaga podbudowy odpowiednio wyprofilowanej spadkami podłużnymi i poprzecznymi, odchyłki mierzone łatą o dł. 4 m. nie powinny być większe niż 8 mm. Podłoże powinno być wolne od zanieczyszczeń organicznych, kurzu, błota, piasku itp. Nie może być zaolejone (plamy należy usunąć). Podbudowę należy oddzielić od pozostałych elementów terenu za pomocą obrzeży betonowych 100x30x8cm ustawianych na ławie betonowej z betonu B10 z oporem lub odwodnieniem liniowym (na krawędziach spadków). Na powierzchni boiska należy wyprofilować spadek o wartości max 1,0%. E. Odwodnienie boiska sportowego Projektuje się odwodnienie boiska powierzchniowe w kierunku odpływu liniowego, przebiegającego wzdłuż dłuższego boku. F. Ogrodzenie boiska - piłkochwyty W ogrodzeniu zaprojektowano jedną bramę wejściową o szer.1,20m. Wysokość bram i bramek 2,6m. Ogrodzenie wykonać według rozwiązania systemowego danego producenta. G. Wyposażenie boiska sportowego Boisko zostanie wyposażone w: - słupki i siatkę do badmintona – 1 komplet Boisko sportowe do gry w piłkę ręczną i nożną (G) Planowane do realizacji boisko będzie tworzyć prostokąt o wymiarach zewnętrznych pola gry 40,0x20,0 m, strefa bezpieczeństwa 1,5-2,0m wokół boiska. Całkowity wymiar boiska 44,0×23,0m. Wokół boiska projektuje się ogrodzenie wysokości 6,0m oraz od strony południowej -torów kolejowych -o wysokości 8m. B. Przekrój projektowany boisko sportowe: - sztuczna trawa tkana o wysokości od 45 mm do 50 mm - układana na podkładzie elastycznym (Shock-pad) o grubości min 10 mm - warstwa wyrównawcza z miału kamiennego 0-4 mm o grubości 2 cm - warstwa klinująca z kruszywa kamiennego (fr. 0-31,5mm) o gr. 5cm, - warstwa konstrukcyjna z kruszywa kamiennego (fr. 31,5-63mm) o gr. 15-20cm, - warstwa odsączająca z piasku lub pospółki o gr. 10cm, - geowłóknina (opcjonalnie) - grunt rodzimy (wykop) C. Nawierzchnię pola gry projektuje się w kolorze zielonym | nawierzchnie strefy bezpiecznej w kolorze żółtym RAL 1018. Linie pola gry projektuje się o szerokości 5,0 cm: kolor biały, linie ciągłe, wklejane w nawierzchnię D. Nawierzchnia instalowana Sztuczna trawa tkana o wysokości od 45 mm do 50 mm, spełniająca wymagania FIFA Quality Concept* for Football Turf na poziomie FIFA QUALITY PRO* (manual 2015), układana na podkładzie elastycznym (Shock-pad*) o grubości min 10 mm. Trawa zasypana paskiem oraz granulatem EPDM szarym z recyklingu. Linie wklejone w nawierzchnię. 1. Rodzaj włókna runa: 100 % Polietylenowe, monofilamentowe. W jednym pęczku minimum trzy rożne rodzaje przekrojów poprzecznych włókien. Podkład tkany łącznie z włóknami w tym samym czasie na tym samym krośnie. 2. Wysokość włókna ponad podkładem 45 – 50 mm 3. Sztuczna trawa w całości wykonana z PE (polietylen) i PP (polipropylen). 4. Waga całkowita – min 2200 g/m2 5. Ilość włókien – min. 120.000/m2, 6. Ilość pęczków – min. 10.000/m2, 7. Masa runa – min. 1500 g/m2, 8. Przepuszczalność sztucznej trawy dla wody minimum 7.000 mm/h 9. Siła wyrywania pęczka włókien z podkładu minimum 70 N 10. Ciężar włókna min 12 000 Dtex 11. Grubość włókna – min. 300 μm 12. Podkład elastyczny (Shock-pad) prefabrykowany o grubości min 10 mm, zgodny z raportem z badań niezależnego laboratorium. 13. Wypełnienie: piasek kwarcowy oraz EPDM szary z recyklingu * - lub produkt równoważny E. Podbudowa i konstrukcja nawierzchni: Nawierzchnia wymaga podbudowy odpowiednio wyprofilowanej spadkami podłużnymi i poprzecznymi, odchyłki mierzone łatą o dł. 4 m. nie powinny być większe niż 8 mm . Podłoże powinno być wolne od zanieczyszczeń organicznych, kurzu, błota, piasku itp. Nie może być zaolejone (plamy należy usunąć). Boisko należy oddzielić od sąsiadujących elementów terenu za pomocą obrzeży betonowych 8x30x100cm układanych na ławie z betonu B20 z oporem. Na powierzchni boiska należy wyprofilować spadki o wartości min. 0,4 – 1,0%. F. Wyposażenie boiska sportowego Boisko zostanie wyposażone w: aluminiowe, systemowe bramki do piłki nożnej/ręcznej – 2 sztuki Strefa kalsteniki/workout (H) A. Główne parametry techniczne Planowane do realizacji strefa kalsteniki/workout będzie tworzyć prostokąt o wymiarach 20,65m x 23,0m wraz ze strefą bezpieczeństwa 1,5m. Powierzchnia całkowita strefy sportu 474,95 m2 H. Wyposażenie strefy w urządzenia sportowe Strefa kalsteniki/workout zostanie wyposażona w systemowe urządzania sportowe wg. zestawienia podanego w części rysunkowej. Boisko sportowe do gry w tenisa i badmintona (L) A. Główne parametry techniczne Planowane do realizacji boisko będzie tworzyć prostokąt o wymiarach zewnętrznych pola gry 23,77x10,97 m, stref bezpieczeństwa 3,5-5,60m wokół boiska. Całkowity wymiar boiska 35,00×18,00m. Wokół boiska projektuje się ogrodzenie wysokości 6,0m. Boisko sportowe wielofunkcyjne o wymiarach pola gry: - 1 boisko - tenis -23,77x10,97 m - 2 boiska – badminton - 13,40x6,10 m B. Przekrój projektowany boisko sportowe: - według punktu 9.3 B projektu architektoniczno-budowlanego (tom2); C. Nawierzchnie pola gry projektuje się w kolorze: czerwonym RAL 2001 | nawierzchnie strefy bezpiecznej w kolorze żółtym RAL 2001. Linie pola gry projektuje się o szerokości 5,0 cm: kolor biały, boisko do tenisa -linie ciągłe, boiska do badmintona -linie przerywane D. Nawierzchnia instalowana - według punktu 9.3 D projektu architektoniczno-budowlanego (tom2); E. Wymagane dokumenty dotyczące nawierzchni, które Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty: - według punktu 9.1 E projektu architektoniczno-budowlanego (tom2); F. Podbudowa i konstrukcja nawierzchni: - według punktu 9.3 F projektu architektoniczno-budowlanego (tom2); G. Odwodnienie boiska sportowego Projektuje się odwodnienie boiska powierzchniowe w kierunku odpływu liniowego, przebiegającego wzdłuż dłuższego boku. H. Ogrodzenie boiska - piłkochwyty Piłkochwyty o wysokości 6,0m. W ogrodzeniu zaprojektowano jedną bramę wejściową dwuskrzydłową o szer. 2,7 m i jedną bramkę o szer. 1,20m. Wysokość bram i bramek 2,6m. Ogrodzenie wykonać według rozwiązania systemowego danego producenta. I. Wyposażenie boiska sportowego Boisko zostanie wyposażone w: słupki i siatkę do tenisa – 1 komplet | słupki i siatkę do badmintona – 2 kompl. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia: - aktualnego kompletnego raport uz badania na zgodność z regulacjami IAAF, potwierdzające spełnienie wymaganych cech funkcjonalnych, - aktualnego kompletnego raportu z badania na zgodność z PN-EN 14877:2014 potwierdzającego pozostałe niewyszczególnione powyżej cechy funkcjonalne, - certyfikat FIBA min. level 2 lub/i 3, - atest Higieniczny PZH lub równoważny, - kompletnego raportu z badania na zgodność z ochroną środowiska naturalnego wykonane przez niezależne akredytowane przez IAAF laboratorium potwierdzające wymagane minimalne wyszczególnionych zawartości metali ciężkich, - kompletnego raportu z badania zawartości WWA, określający kategorię, - kartę techniczną nawierzchni poliuretanowej autoryzowana przez producenta potwierdzająca spełnienie wyspecyfikowanych wymagań technologicznych, - autoryzację producenta systemu upoważniająca do instalacji konkretnej nawierzchni poliuretanowej na danym zadaniu wraz z potwierdzeniem udzielenia gwarancji, - próbka oferowanej nawierzchni poliuretanowej wielkości min. 10 x 10 cm. EKRANY AKUSTYCZNE Ekrany zaprojektowano w postaci pionowych ścian o wysokości całkowitej 3,765m (wraz z fundamentami) i standardowym rozstawie słupów 5,0 m. W projekcie przyjęto rozwiązania spójne, nawiązujące do zrealizowanych/realizowanych ekranów akustycznych wzdłuż modernizowanej linii 1 i 447 – zastosowano panele akustyczne. Łączna długość konstrukcji ekranów 220 m. Słupki stalowe mocowane przez: − zabetonowanie w fundamentach palowych. Słupki stalowe do mocowania piłkochwytów: − w postaci rur kwadratowych, mocowanych do słupów ekranów za pośrednictwem rur kwadratowych o długości 1m, przyspawanych do słupów ekranów na długości 50cm. Fundamenty: − palowe, wiercone, żelbetowe o średnicy 60 cm o długości: − Pal F-1 dł. 4,00m, rzędna posadowienia od 102,61m. n. p. m. do 103,12m. n. p. m., − Pal F-2 dł. 5,00m, rzędna posadowienia 101,52m. n. p. m., − Pał F-3 dł. 6,50m, rzędna posadowienia 100,20m. n. p. m. Podstawę konstrukcji ekranów stanowi dwuteownik szerokostopowy HEA 160+wzmocnienie w postaci 1/2 HEA160 na wysokości 1,5m powyżej pala fundamentowego. Prace wykonawcze związane z wykonaniem ekranów akustycznych będą wykonywane w bezpośrednim sąsiedztwie terenu kolejowego, w związku z powyższym Wykonawca w ramach zawartego kontraktu jest zobowiązany do wypełnienia zapisów podanych w punkcie 4 - pismo PKP PLK dot. Zabudowy ekranów akustycznych (patrz: Tom I Załączniki) oraz uwzględnienia wszystkich kosztów związanych z uzgodnieniami i nadzorem technicznym inspektorów z ramienia wszystkich zainteresowanych spółek PKP. Wykonawca będzie zobowiązany do poinformowania na 7 dni przed rozpoczęciem robót PKP PLK SA Zakład Linii Kolejowej z siedzibą ul. Jagiellońska 78 w Warszawie o terminie rozpoczęcia inwestycji dotyczącej zbliżenia do nieruchomości PKP nr dz. 1/5 z obrębu 2-11-06. ROBOTY DROGOWE Zadanie inwestycyjne obejmuje wykonanie nowego parkingu dla samochodów osobowych z 50 miejscami postojowymi o wymiarach 2.5m x 5,0m oraz utwardzenie . Dostęp do sieci dróg publicznych realizowany jest poprzez zjazd do istniejącego parkingu, Wzdłuż terenów kolejowych zaprojektowano ścieżkę rowerową o szerokości 2.0m. Po północnej stronie nowoprojektowanych boisk zaprojektowano chodnik o szerokości 2.0m zapewniający komunikacje pieszą istniejącego oraz nowoprojektowanego parkingu z częścią rekreacyjną. Odtworzenie nawierzchni na istniejącym parkingu Hasanki, związanym z koniecznością wykonania robót związanych z doprowadzeniem zasilania pod ew. przyszły montaż szlabanu. Jezdnie manewrowe i miejsca postojowe. Warstwa ścieralna z kostki betonowej dwuteowej koloru szarego gr. 10 cm Podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 3cm Podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C 90/3 stabilizowanej mechanicznie gr. 20 cm Wzmocnienie podłoża z mieszanki związanej cementem C 3/4 gr. 20cm Chodniki Warstwa ścieralna z kostki betonowej prostokątnej koloru szarego gr. 6 cm Podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 3cm Podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C 90/3 stabilizowanej mechanicznie gr. 15 cm Wzmocnienie podłoża z mieszanki związanej cementem C 3/4 gr. 15 cm Ścieżka rowerowa Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 5S gr. 4 cm Podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C 90/3 stabilizowanej mechanicznie gr. 15 cm Wzmocnienie podłoża z mieszanki związanej cementem C 3/4 gr. 15 cm Zjazdy Warstwa ścieralna z kostki granitowej 16x16-32 cm gr. 16 cm Podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 3cm Podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C 90/3 stabilizowanej mechanicznie gr. 20 cm Wzmocnienie podłoża z mieszanki związanej cementem C 3/4 gr. 15cm ELEKTRYKA W zakresie robót elektrycznych wchodzą m.in. roboty związane z budową oświetlenia (roboty ziemne związane z układaniem kabli czy montażem 22 słupów oświetleniowych wraz z oprawami). Nowoprojektowany budynek kontenerowy zaplecza socjalnego należy zasilić z rozdzielnicy głównej portierni. Podgrzewacze wody znajdujące się w budynku socjalnym należy wykonać za pomocą przekaźników priorytetowych tak aby łączna moc pracujących urządzeń w tym samym czasie nie przekraczała 14-16kW. Budynek socjalny należy wyposażyć w urządzenia elektryczne zgodnie z załączonym rysunkiem. Na terenie projektowanego parkingu samochodów osobowych przechodzi istniejąca linia średniego napięcia wskazana na inwentaryzacji Innogy Stoen Operator, którą należy zabezpieczyć na czas wykonywania robot oraz docelowo za pomocą rur dwudzielnych RHDPEd 160mm. Prace na tym terenie należy wykonywać ręcznie, bez użycia ciężkiego sprzętu, który mógłby uszkodzić owe linie kablowe. Przed rozpoczęciem robot należy złożyć odpowiednie zgłoszenie do Innogy Stoen Operator, celem powołania nadzoru BHP nad prowadzonymi pracami. Na schemacie zostały pokazane miejsca doziemień, które należy wykonać jako uziom szpilkowy, zapewniający rezystancję uziemienia nie większą niż 10h. Dodatkowo w ramach zadania konieczne będzie doprowadzenie zasilania na istniejącym parkingu Hasanki pod ew. przyszły montaż szlabanu. ELEMENTY MAŁEJ ARCHITEKTURY Ławka bez oparcia, naturalna barwa użytego drewna, konstrukcja w kolorze ocynku, kolor ral 7046 wykończenie drewnem akacjowym –, dł. 300 cm, szer. 53 cm, wysokość 43 cm. - 8szt. Kosz na śmieci z segregacją odpadów, pojemniki 3x50 l strona zewnętrzna z drewnianych szczeblin z drewna akacjowego, konstrukcja stalowa, dł. 90,4 cm, szer. 35 cm, wysokość 101 cm – 5 szt; Stojak rowerowy, konstrukcja w kolorze ocynku, kolor ral 7046, wykończenie górne zwieńczenie drewnem akacjowym, kotwienie za pomocą łączników ze stali nierdzewnej do nawierzchni, dł. 54 cm, szer. 18,5cm, wys. 71 cm – 18 szt. ZIELEŃ Inwestycja obejmuje nasadzenie drzew i krzewów liściastych, bylin oraz obsadzenia kwiatowe. Szczegóły - projekt branży architektury krajobrazu – tom 6, str. 22. WYMAGANIA DOT. ZATRUDNIENIA OSÓB NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26. czerwca 1974 r.- Kodeks Pracy (Dz.U. 2018 poz.917 z późn. zm.) dalej k.p., osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności polegające na wykonywaniu robót związanych z przygotowaniem podłoża, wykonaniem nawierzchni poliuretanowej oraz pomocniczych robót budowlanych, porządkowych oraz związanych z zabezpieczeniem BHP. 2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osoby/ osób wykonujących wskazane w ust.1 czynności w trakcie realizacji zamówienia:……………………………………….. - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osóby/ osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; 4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonujących wskazane w pkt.1 czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanym przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności. 5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową inspekcję Pracy. 6. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji przedmiotu umowy osób zgodnie z § 5 ust. 1 lub nieprzedstawienia Zamawiającemu dokumentów lub oświadczeń zgodnie z § 5 ust. 2 i ust. 3, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę (Dz.U. z 2018 r. poz. 2177 t.j.), obowiązującego na dzień dokonania naruszenia. Kara umowna będzie naliczana za każdy rozpoczęty miesiąc, w którym wykonawca nie wypełni zobowiązań, o których mowa w § 5 umowy.

II.5) Główny kod CPV: 45111300-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111000-8
45233000-9
45112720-8
77310000-6
42122130-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-07-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-07-31

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga, aby wykonawca przystąpił do wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniana tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniana tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz prawidłowo ukończył, co najmniej 3 roboty budowlane polegające na przebudowie lub budowie boisk sportowych, o wartości nie mniejszej niż 1 300 000zł brutto każda, w tym co najmniej jedno boisko o nawierzchni ze sztucznej trawy i jedno boisko o nawierzchni poliuretanowej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dowody złożone przez wykonawcę w ofercie na wezwanie zamawiającego. 2) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że osoby, które będą skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi posiadały kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia publicznego, a także wykonywały czynności wyznaczone przez zamawiającego, w zakresie: − kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, posiadający minimum 5 letnie doświadczenie w realizacji podobnych robót; − kierownika robót elektrycznych z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadający minimum 5 letnie doświadczenie w realizacji podobnych robót; − kierownika robót instalacyjnych z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych i kanalizacyjnych, posiadający minimum 5 letnie doświadczenie w realizacji podobnych robót; − kierownika robót drogowych z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej, posiadający minimum 5 letnie doświadczenie w realizacji podobnych robót. − kierownika ds. utrzymania terenów zieleni –osoba, która ukończyła kurs organizowany przez branżowe stowarzyszenia naukowo – techniczne np. NOT (Naczelna Organizacja Techniczna), SITO (Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Ogrodnictwa), EFPF (Europejska Federacja Profesjonalnych Florystów) oraz inne organizacje prowadzące kursy i szkolenia w zakresie pielęgnacji terenów zieleni, zakończone egzaminem, na podstawie których wydają zaświadczenie kwalifikacyjne „inspektora nadzoru terenów zieleni” oraz posiadającą minimum średnie wykształcenie w specjalności ogrodnictwo lub architektura krajobrazu Przez uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie zamawiający rozumie uprawnienia wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy – Prawo budowlane (Dz.U. z 2018r. poz. 1202, z późn.zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dowody złożone przez wykonawcę w ofercie na wezwanie zamawiającego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Informacja o imionach i nazwiskach powinna znaleźć się w wykazie osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP, na wezwanie zamawiającego wykonawca, jest zobowiązany do złożenia następujących aktualnych na dzień złożenia dokumentów i oświadczeń, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1; 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualnych na dzień złożenia dokumentów i oświadczeń; 2) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 3) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne; Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP, na wezwanie zamawiającego w odniesieniu do tych podmiotów zamawiający będzie żądał następujących aktualnych na dzień złożenia dokumentów i oświadczeń, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1; 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualnych na dzień złożenia dokumentów i oświadczeń; 2) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 3) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne; UWAGA! Wykonawca, który w momencie składania oferty opiera się jedynie na własnych zdolnościach, nie jest uprawniony do powoływania się na zdolności podmiotów trzecich w ramach wyjaśnień i uzupełniania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Na wezwanie zamawiającego, wykonawca będzie zobowiązany w postępowaniu złożyć dokumenty i oświadczenia na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP w zakresie; 1) wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przed podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeśli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykaz robót sporządzony według wzoru formularza – stanowiącego załącznik nr 7 do S.I.W.Z. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on bezpośrednio zwrócić się do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie; 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz sporządzony według wzoru formularza – stanowiącego załącznik nr 8 do S.I.W.Z.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz Oferty, sporządzony według wzoru formularza – stanowiącego załącznik nr 5 do S.I.W.Z.; 2) Wadium wnoszone w jednej lub kilku dopuszczalnych formach wykonawca dołącza do oferty w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem (potwierdzenie przelewu), oryginał poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, składa w kasie Urzędu Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy Plac Czerwca 1976 r. Nr 1, 02-495 Warszawa. 3) Zobowiązanie podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, na zdolnościach lub sytuacji, którego wykonawca będzie polegał lub innych dokumentów lub oświadczeń w przypadku realizacji zamówienia lub części zamówienia przy użyciu innych podmiotów, powinno być załączone do oferty. Na podstawie zobowiązania lub innych dokumentów lub oświadczeń, zamawiający dokona oceny, czy wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia publicznego oraz oceni, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy inne podmioty, na zdolności, których wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, realizują roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą 4) Pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa powinno być załączone do oferty i w szczególności zawierać wskazanie; - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; - wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu i siedziby; - ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania; - dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. 5) W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres w tym podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. W przypadku ustanowienia pełnomocnika, do oferty powinno być dołączone pełnomocnictwo złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Informacje o poleganiu na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów; 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu własnym wykonawcy, o którym mowa w części IV.I pkt 1-2 S.I.W.Z. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Zamawiający ocenia, czy udostępnione wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy PZP. 5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane do realizacji, których te zdolności są wymagane. 6. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nie udostępnienia tych zasobów, chyba że za nie udostępnienie zasobów nie ponosi winy. 7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 2 niniejszej S.I.W.Z., nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o której mowa w pkt 2 niniejszej S.I.W.Z. Udział w realizacji i zmiana podwykonawców; 1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu wykonawcy, o którym mowa w części IV.I. S.I.W.Z. 2. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust.1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 4. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 5. Zamawiający zastosuje przepisy art. 36ba. ust. 1 i 2 wobec dalszych podwykonawców, 6. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia; 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy występujący wspólnie, których oferta spełnia wymagania określone w niniejszej S.I.W.Z. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składają; 1) Oświadczenie własne wykonawcy, wymienione w części; - IV pkt.I.1a S.I.W.Z., składa pisemnie, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Oświadczenie własne wykonawcy; - IV pkt.I.1b S.I.W.Z., składa pisemnie, ten z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, którego spełnianie warunków dotyczy. 2) W przydaku dokumentów wymienionych w części IV pkt II.2 S.I.W.Z, winien przedłożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, w odniesieniu do tych podmiotów tak aby samodzielnie potwierdzić brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 3) Dokumenty wymienione w części IV pkt II.3 S.I.W.Z, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, muszą przedłożyć tak, aby potwierdzić spełnienie warunków. 3. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie poświadczona kopia pełnomocnictwa powinny być załączone do oferty i w szczególności zawierać wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu i siedziby, c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania, d) dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. Dokumenty podmiotów zagranicznych 1) jeżeli wykonawca, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w przypadku braku dokumentów wymienionych w część IV.II S.I.W.Z. wg rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2018 r., poz. 1993), zamiast tych dokumentów składa dokument lub dokumenty inne równoważne wystawione w kraju, w którym podmiot, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 3) Pozostałe dokumenty i oświadczenia wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa zgodnie z wytycznymi w S.I.W.Z. 4) Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument informacja z Krajowego Rejestru Karnego, składa dokument, o którym mowa w pkt 1, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby - wystawione na wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualnych na dzień złożenia dokumentów i oświadczeń. Ponadto wykonawcy biorący udział w przetargu składają oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie sporządzone według wzoru formularza - stanowiącego załącznik nr 6 do S.I.W.Z. Wykonawca, składa oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 zł) 2. Termin wniesienia wadium upływa dnia 06.09.2019 roku o godz. 10:00 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 05.10.2019 roku;

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena oferty brutto (C) 40,00
gwarancja jakości na wykonane roboty budowlane i użyte do nich materiały i urządzenia(G) 60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
W odniesieniu do art. 144 ustawy PZP zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w zakresie opisanym w istotnych postanowieniach umowy. § 17 1. Wszelkie zmiany umowy pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej. 2. Strony ustalają, że w przypadku uzyskania przez Zamawiającego wyższych środków finansowych na rok 2019 na realizację przedmiotowych robót niż środki posiadane w dniu zawarcia umowy, zostanie dokonana zmiana w harmonogramie płatności. 3. Poza innymi przypadkami wymienionymi w umowie, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, dotyczących: 1) terminu zakończenia robót, o czas trwania przeszkody w następujących przypadkach: a. jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót, b. gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, c. gdy wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, d. gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, e. jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, f. wystąpienia siły wyższej czyli zdarzenia, którego Strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań umownych, g. wystąpienia warunków atmosferycznych (opady atmosferyczne, wilgotność powietrza, temperatura powietrza, temperatura podłoża, punkt rosy) uniemożliwiające w odniesieniu do wytycznych producenta dla wymaganej technologii wykonania nawierzchni bezpiecznej. 2) technologii wykonania robót budowlanych, sposobu wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach: a. konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, b. wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji, w szczególności napotkania w trakcie robót niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych instalacji, c. konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, d. wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. 3) zmiany osób wymienionych w § 12 niniejszej umowy. 4. Jeżeli Wykonawca uzna konieczność wprowadzenia zmian do umowy, o których mowa w ust. 2 zobowiązany jest do przekazania Zamawiającego wniosku dotyczącego zmiany umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. 5. Wniosek, o którym mowa w ust. 3 powinien zostać przekazany niezwłocznie od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się, lub powinien dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia z wnioskiem, wszelkich innych dokumentów wymaganych umową wraz z informacją uzasadniającą żądanie zmiany umowy. 6. W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 3 wraz z informacją uzasadniającą żądanie zmiany umowy, Zamawiający zobowiązany jest do pisemnego ustosunkowania się do zgłoszonego żądania zmiany umowy i przekazania go Wykonawcy wraz z uzasadnieniem, zarówno w przypadku odmowy, jak i akceptacji żądania zmiany. 7. Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. 8. Strony dopuszczają możliwość zmiany osób wymienionych w § 12 niniejszej umowy poprzez zawarcie stosownego aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-09-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
I. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent m.st. Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa;  inspektorem ochrony danych osobowych – można się skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie m.st. Warszawy za pomocą adresu iod@um.warszawa.pl*; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr postępowanie: UD-XI-ZZP.271.40.WIR.2019 Budowa Warszawskiego Centrum Lokalnego Niedźwiadek” przy ul. Orląt Lwowskich/ Wojciechowskiego w Warszawie – etap II (strefa boisk wielofunkcyjnych, parking).;  prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 oraz ust 3a i 3b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz.1986 z późn.zm.), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 oraz ust. 1a i 1b ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  obowiązek podania przez Panią /Pana danych osobowych, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp w zakresie weryfiakacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarci umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wykonawca składa do oferty oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie). * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. II. Wykaz osób uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami: 1. W sprawach merytorycznych; 1) Naczelnik Wydziału Infrastruktury – Marek Szymul, e-mail: mszymul@um.warszawa.pl tel + 48 22 443-61-53 fax. +48 22 443-60-11; 2) Główny specjalista w Wydziale Infrastruktury – Anna Rudnicka, e-mail: e-mail: a.rudnicka@um.warszawa.pl tel + 48 22 443-60-85 fax. +48 22 443-60-11; 2. W sprawach proceduralnych; Główny specjalista w Zespole Zamówień Publicznych – Iwona Magdziarz– e-mail: imagdziarz@um.warszawa.pl; tel.+ 48 22 443-60-98 fax+48 22 443-60-11; III. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 1. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 2. Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do wniesienia w całości zabezpieczenia należytego wykonania umowy nie później niż w dacie zawarcia umowy w wysokości 10 % ceny ofertowej brutto. IV. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania 1. Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, jeśli zachodzi jedna z przesłanek opisanych w art. 93 ustawy PZP. 2. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu. 3. Zamawiający informuje niezwłocznie wszystkich wykonawców o unieważnieniu postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odświeżenie mieszkania - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odświeżenie mieszkania Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI