Budowa ulicy Szkolnej w Płońsku

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa ulicy Szkolnej w Płońsku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPłońsk
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-11-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-23
  • Numer ogłoszenia600631-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 600631-N-2020 z dnia 2020-10-23 r.

Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk: Budowa ulicy Szkolnej w Płońsku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk, krajowy numer identyfikacyjny 13037784700000, ul. ul. Płocka  39 , 09-100  Płońsk, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 236 622 691, e-mail zp@plonsk.pl, faks 023 663 13 40.
Adres strony internetowej (URL): www.plonsk.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.plonsk.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.plons.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności
Adres:
Urząd Miejski w Płońsku, 09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 (wejście od ul. 1-go Maja) w Kancelarii Urzędu (na parterze)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Szkolnej w Płońsku
Numer referencyjny: ZP.271.15.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ulicy Szkolnej:1) odcinek 263,01 m - od km 0+748,62 (obszar skrzyżowania typu rondo z tzw. obwodnicą zachodnią – ul. Św. Jana Pawła II w trakcie budowy) do km 1+011,63 (przejazd kolejowo-drogowy),2) odcinek 265,96 m - od km 1+039,42 (przejazd kolejowo-drogowy) do km 1+305,38 (obszar skrzyżowania z ul. Wiosenną).Roboty będą obejmowały:1) przebudowę istniejącego lewostronnego chodnika na odcinku od początku opracowania do rejonu działki nr 255 na ciąg pieszo-rowerowy,2) utwardzenie wlotu ul. Storczykowej w km 0+818,08,3) uszczelnienie istniejącego kanału deszczowego zlokalizowanego pomiędzy ulicąŚwiętego Jana Pawła II i przejazdem kolejowo-drogowym,4) budowę lewostronnego ciągu pieszo-rowerowego na odcinku od okolic działki nr 255do końca opracowania,5) przebudowę ulicy na odc. od km 0+972,04 do km 1+305,38 (z wyłączeniem przejazdu kolejowo-drogowego) poprzez zawężenie szerokości jezdni do 6,0 m, 6) budowę kanalizacji deszczowej (od przejazdu kolejowo-drogowego do wysokości działki 2607/3),7) przebudowę prawostronnego chodnika od km 1+039,42 od km 1+305,38,8) budowę i przebudowę zjazdów do posesji (należy przewidzieć konieczność wykonania dodatkowych pięciu zjazdów, które na dzień opracowania projektu nie były wymagane),9) usunięcie kolizji,10) wdrożenie stałej organizacji ruchu.Szczegółowe informacje nt. przedmiotu zamówienia zawarte są w dokumentacji technicznej. Prace związane z zakresem przedmiotu zamówienia należy wykonać ściśle i zgodnie z załączoną dokumentacją. Przedmiary są jedynie materiałem pomocniczym i nie należy się sugerować wyłącznie nimi podczas przygotowywania oferty. Projekt wykonawczy i przedmiary należy rozpatrywać jednocześnie z zamiennym projektem budowlanym oraz uwzględnić różnice z niego wynikające.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8 do SIWZ. Uwaga! W dokumentacji technicznej ulica Szkolna funkcjonuje pod nieaktualną już nazwą ulicy Wieczorków.Zadanie realizowane jest z dofinansowaniem ze środków Funduszu Dróg Samorządowych zgodnie z umową o dofinansowanie nr FDS/90/2020 z dnia 20.08.2020 r.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233120-6
45231100-6
45310000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-05-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: w zakresie doświadczenia: Zamawiający określa, że ww. warunek zostaniespełniony, jeśli wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia , że w okresie ostatnich 5 latprzed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wtym okresie), wykonał należycie: co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 800000,00 zł brutto łącznie polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie dróg lub placów iciągów pieszo-jezdnych, wraz z elementami sieci wodno-kanalizacyjnych. W zakresie potencjałuosób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: Zamawiający uzna warunek zaspełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia osoby posiadająceuprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia: a) kierownik budowy posiadającynastępujące kwalifikacje: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościdrogowej oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w okresie ostatnich 5 lat odupływu terminu składania ofert na stanowisku kierownika budowy. Doświadczenie zawodowe niesumuje się jeśli zostało nabyte w tym samym czasie. b) osoba z uprawnieniami do kierowaniarobotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) osoba z uprawnieniami dokierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeńelektrycznych i elektroenergetycznych. Wykonawca może wskazać tylko jedną osobę, jeśli osoba taspełnia wymagania z pkt a) , b) i c). Osoby wskazane przez Wykonawcę w wykazie osób musząbrać udział w realizacji zamówienia. Zmiana tych osób jest możliwa tylko w okolicznościach i nawarunkach określonych we wzorze umowy. 1. W przypadku uprawnień budowlanych Zamawiającyuznaje wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określone w rozporządzeniuMinistra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego dowykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) orazuprawnienia obowiązujące wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych, atakże zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz.1186 ze zm.), Zamawiający uznaje również wymagane uprawnienia budowlane do kierowaniarobotami budowlanymi nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich UniiEuropejskiej, państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) -stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na zasadachokreślonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowychnabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220 .). 2. Wprzypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, KonfederacjiSzwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) -stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ust. 2 ustawy z dnia 15grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa – t. j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1117), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnieniabudowlane do kierowania robotami budowlanymi, jeżeli: a) nabyły kwalifikacje zawodowe dowykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcjitechnicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniuuprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz b) posiadają odpowiedniądecyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacjizawodowych - zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20aust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierówbudownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych. Ocena spełniania warunków udziałuw postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
na potwierdzenie warunku zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia: a)wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływemterminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty,miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniemdowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególnościinformacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego iprawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumentywystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli zuzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tychdokumentów – inne dokumenty. Wykaz sporządza się według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 doSIWZ. 2) na potwierdzenie warunku zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie potencjałuosób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: a) wykazu osób, skierowanychprzez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych zakontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ichkwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonaniazamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją opodstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz sporządza się według wzoru stanowiącegozałącznik nr 6 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniuZamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1) oświadczenia Wykonawcy oprzynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w przypadkuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniemzgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp: dokumenty bądź informacje potwierdzające, żepowiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca, składa do Zamawiającego w terminie 3 dni od dniazamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (wg wzoru stanowiącegozałącznik nr 4 do SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji jakości 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Inicjatorem zmiany może być zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca. Warunkiem dokonania nw.zmiany umowy jest złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego opispropozycji zmiany, uzasadnienie zmiany (przyczynę), opis wpływu zmiany na wykonanie zamówienia.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w zakresie zmianyterminu realizacji umowy o okres nieprzekraczający czasu trwania przeszkody w wykonaniuzamówienia, zgodnie z ustawą Pzp: 1) w związku z koniecznością realizacji postulatów osób trzecichnieuwzględnionych na etapie podpisania umowy, a ze względów społecznych koniecznych dospełnienia, 2) z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia, w szczególności następstw działańadministracyjnych oraz zawieszenia umowy. 3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzeniaistotnych zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy w przypadku: 1) siływyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z ofertą i SIWZ, przez siłę wyższąstrony rozumieją klęski żywiołowe, stan wyjątkowy, działania terrorystyczne, strajk powszechny, noweakty prawne lub decyzje właściwych władz, a także działania lub zaniechania działania organówpaństwowych, samorządowych lub osób trzecich uniemożliwiających terminową realizacjęzamówienia, o okres nie przekraczający czasu trwania przeszkody w wykonaniu zamówienia, 2)zmiany danin publicznoprawnych, w tym obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana ta będziepowodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszczamożliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przezWykonawcę, 3) zmian wynikających z przepisów prawa, 4) zmian wynikających z koniecznościuwzględnienia robót dodatkowych, lub robót zamiennych, co może skutkować zmianą wynagrodzenialub zmianą terminu realizacji robót, jak również zmianą harmonogramu rzeczowo-finansowego izmianą wysokości finansowania w poszczególnych latach, 5) zmian wynikających z decyzji lubwytycznych organów administracji lub nadzoru budowlanego, wydanych po upływie terminu składaniaofert w przedmiotowym postępowaniu, co może skutkować zmianą wynagrodzenia lub zmianą terminurealizacji robót, 6) zmian w dokumentacji projektowej lub przekazania nowej dokumentacjiWykonawcy już po zawarciu umowy, co może skutkować zmianą wynagrodzenia lub zmianą terminurealizacji robót. 7) Wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń, niewynikających z winy Wykonawcy, comoże skutkować zmianą wynagrodzenia lub zmianą terminu realizacji robót, 8) wystąpienia warunkówgeologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych wdokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowanianiewybuchów lub niewypałów, co może skutkować zmianą wynagrodzenia lub zmianą terminurealizacji robót, 9) gdy konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, którychzamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć a wartość zmiany nie przekracza50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 10) gdy łączna wartość zmian jestmniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jestmniejsza od 15 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, bez koniecznościuzasadnienia. 4. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji w przypadku:1) zaistnienia nieprzewidzianych utrudnień, związanych z konstrukcją, instalacjami oraz w przypadkunieprzewidzianych, dodatkowych robót budowlanych, 2) w przypadku sporządzenia protokołukonieczności na wykonanie wszelkich robót dodatkowych lub robót koniecznych , wykonanie którychstało się niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze sztuką budowlaną, 3)konieczności wykonania robót zamiennych, niezbędnych dla prawidłowego i zgodnego z prawembudowlanym wykonania przedmiotu umowy, 4) wstrzymania realizacji umowy przez Zamawiającego zprzyczyn leżących po jego stronie, 5) wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej lubprzekazania nowej dokumentacji Wykonawcy już po zawarciu umowy, 6) wystąpienia okoliczności,których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 7)wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,8) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencjąwiny którejkolwiek ze stron, 9) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych,potwierdzonych przez Zamawiającego, uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie ze sztukąbudowlaną i dokumentacja projektową. 5. Przesunięcie terminu wykonania przedmiotu umowy możenastąpić o sumę ilości dni dla każdej z przyczyn, o których mowa w ust.4 6. Zmiany, o których mowaw ust.4 mogą również stanowić podstawę do zmiany wielkości płatności, o których mowa w § 7 ust. 1na korzyść Wykonawcy. 7. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeńprzedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dlaZamawiającego. Będą to, w szczególności, okoliczności: 1) powodujące poprawienie parametrówtechnicznych, 2) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmianyobowiązujących przepisów, 3) dodatkowo możliwa jest zmiana producenta poszczególnych materiałówi urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem, że zmiana ta nie spowodujeobniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń. 8. Zmiany te muszą być każdorazowozatwierdzone przez Zamawiającego, na podstawie uzgodnień przeprowadzonych z projektantem. 9.Umowa może ulec zmianie w przypadku zaistnienia okoliczności związanych z wystąpieniem COVID19, które wpływają lub mogą wpłynąć na należyte wykonanie umowy, na warunkach i w zakresiezgodnym z art. 15r ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem,przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimisytuacji kryzysowych 10. Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenieprzedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 11. Zmianyumowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do umowy.12. Harmonogram rzeczowo – finansowy może podlegać aktualizacji na wniosek każdej ze stronumowy w zakresie przesunięcia terminów realizacji poszczególnych etapów robót. Jeżeliwprowadzenie zmian do Harmonogramu rzeczowo – finansowego nie prowadzi do zmiany terminuzakończenia robót, ich wprowadzenie nie wymaga zmiany umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-09, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę pomalowanie dachu - Ostrołęka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę pomalowanie dachu
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI