Budowa ulicy Polnej w Damasławku oraz budowa kanalizacji deszczowej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa ulicy Polnej w Damasławku oraz budowa kanalizacji deszczowej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDamasławek
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-29
  • ZamawiającyGmina Damasławek
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00032964
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa ulicy Polnej w Damasławku oraz budowa kanalizacji deszczowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Damasławek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791299

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 8

1.5.2.) Miejscowość: Damasławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-110

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 67 26 13 611

1.5.8.) Numer faksu: 67 26 13 611

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@damaslawek.nowoczesnagmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.damaslawek.nowoczesnagmina.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ulicy Polnej w Damasławku oraz budowa kanalizacji deszczowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbf95de0-9d25-11eb-b7a8-ba075a5bf367

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032964

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001679/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa ulicy Polnej w Damasławku oraz budowa kanalizacji deszczowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi.gminadamaslawek.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.gminadamaslawek.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapośrednictwem Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP:https://przetargi.gminadamaslawek.pl/Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne2.Instrukcja Użytkownika - korzystania z Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP znajduje się naPortalu, w zakładce „Pomoc”.3. Wykonawca przystępując do postępowania o udzieleniezamówieniapublicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta wPlatformie Zamówień Publicznych ZETOPZP, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone wRegulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://przetargi.gminadamaslawek.pl/#/helporazuznaje go za wiążący.4. Ogólne zasady korzystania z Platformy:a) zgłoszenie do postępowaniawymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomeniehttps://przetargi.gminadamaslawek.pl/#/authentication/login b) Wykonawca aby przystąpić dopostępowania musi założyć konto naPlatformiehttps://przetargi.gminadamaslawek.pl/#/authentication/register gdzie zostanie powiadomionyo możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonująckroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, otrzymuje link aktywacyjny a następnieustanawiahasło; c) Proces rejestracji Wykonawcy jest w pełni automatyczny, po zarejestrowaniu należypodać dane firmy, którą osoba zakładająca konto reprezentuje.5. Po założeniu konta Wykonawca mamożliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, wszczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznejzapośrednictwem Platformy i powiadomień mailowych.6. Zamawiający, zgodnie z art. 67 Ustawy z dnia11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019) określa następującewymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencjielektronicznej przy wykorzystaniu Platformy Zakupowej, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet ogwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;b) komputer klasy PC lub MAC, onastępującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemówoperacyjnych - MS Windows 10 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;c) zainstalowanadowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 zwyjątkiem Internet Explorer;d) włączona obsługa JavaScript;e) zainstalowany program Acrobat Readerlub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.;f) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik kartykryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.7. Zamawiający,zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawiesposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentówelektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówieniapublicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) podaje następujące informacje natemat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasuprzekazania i odbioru danych:a) dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkoścido100 MB w formatach: .doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar, .7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff, .xades,.sig,b) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: - plik załączony przez WykonawcęnaPlatformie Zamówień Publicznych ZETOPZP i zapisany, widoczny jest w Systemie, jakozaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero poodszyfrowaniu przezZamawiającego po upływie terminu składania ofert;c) oznaczenie czasu odbiorudanych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu platformyMicrosoft Azure, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, że Administratorem danychosobowych Wykonawcy jest Urząd Gminy Damasławek, ul. Rynek 8, 62-110 Damasławek, Tel. (67)2613 611, e-mail: sekretariat@damaslawek.nowoczesnagmina.pl.2. W sprawach związanych zprzetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Danych Osobowych, zapośrednictwem adresu e-mail: pukaczewski@hotmail.com.3. Dane osobowe będą przetwarzane wceluprzeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celuarchiwizacji.4.Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówieńpublicznych, wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobiearchiwalnym i archiwach.5. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkimzainteresowanym z uwzględnieniem przepisów w zakresie zamówień publicznych, a także podmiotomprzetwarzającym dane na podstawie zawartych umów.6. Osobie, której dane dotyczą przysługujeprawo:- dostępu dodanych. W przypadku, gdy wykonanie obowiązku związanego z prawem dostępu dodanych wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której danedotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, wszczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznegolubkonkursu; - sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania na warunkachokreślonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2019r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Żądanie sprostowaniadanych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianąpostanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym zprzepisami.Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danychosobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;-wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.7. Podanie danych jestdobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełnianiawarunków udziału wpostępowaniu oraz zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia,co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz ogłoszenie pkt RODO (obowiązek informacyjny)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Inw.271.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 330348,09 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Polnej w Damasławku wraz kanalizacją deszczową.Początek projektowanego odcinka budowy ulicy przyjęto w km 0+000,00 – w miejscu włączeniasię do ul. Pl. Wiosny Ludów. Koniec przyjęto w km 0+201,10 – na krawędzi ul. Grunwaldzkiej. Nacałej długości przedmiotowej inwestycji zaprojektowano szerokość ulicy 4,00 m z kostki brukowejbetonowej (szarej) o grubości 8 cm, obustronnie ograniczonej krawężnikiem betonowym 15x30cm (wtopionym) na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 lub obrzeżem betonowym 8x30cm. Odwodnienie projektowanej drogi projektuje się poprzez budowę zamkniętego systemuodprowadzania wód opadowych, w skład którego wchodzą betonowe wpusty deszczowe,przykanaliki z rur tworzywowych i kanały główne z rur żelbetowych. Spływ wód nastąpigrawitacyjnie poprzez projektowane spadki podłużne i poprzeczne jezdni do wpustówdeszczowych, a następnie poprzez przykanaliki zostaną one włączone do kanałów głównych, ażdo odbiornika. Odbiornikiem wód opadowych i roztopowych będzie istniejąca kanalizacjadeszczowa w ul. Grunwaldzkiej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiającystosować będzie następujące kryteria oceny ofert:Cena – 60% = 60 pktOkres gwarancji i rękojmi – 40%= 40 pkt Kryterium „Cena” – C – znaczenie kryterium: 60% Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane napodstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę naFormularzu oferty. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnejzostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru: C = ( C min )/(Co) x 60 pktgdzie: C min – najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł) C o – cena brutto badanej oferty(zł)Kryterium „Okres gwarancji i rękojmi” – G – znaczenie kryterium: 40%Kryterium „Okres gwarancji irękojmi” będzie rozpatrywane na podstawie deklaracji złożonej przez Wykonawcę w Formularzuofertowym.Punkty w tym kryterium będą przyznawane wg poniższych zasad:Oferty z okresemgwarancji i rękojmi równym 48 miesięcy – otrzymają – 20 pktOferty z okresem gwarancji i rękojmirównym 60 miesięcy – otrzymają – 40 pktW przypadku nie wskazania okresu oferowanej gwarancji irękojmi Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje najkrótszy wymagany okres gwarancji i rękojmitj. 36 miesięcy a oferta otrzyma w tym kryterium 0 pkt.Jeżeli Wykonawca wskaże okres gwarancji irękojmi dłuższy niż 60 miesięcy, do oceny ofert zostanie przyjęty okres gwarancji i rękojmi – 60miesięcy i taki też zostanie uwzględniony w umowie.Za najkorzystniejszą zostanie uznana ofertaWykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska łącznienajwiększą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego zpodanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:P = C + D gdzie: C – liczba punktówprzyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”D – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej wkryterium „Okres gwarancji i rękojmi”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: : Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowaa) dotycząca Wykonawcy:Wykonawca musi wykazać sięwiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływemterminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,dwoma robotami budowlanymi polegającymi na budowie lub przebudowie drogi o wartości min.200.000,00 zł brutto. Jako zakończenie zadania należy rozumieć podpisanie końcowegoprotokołu odbioru robót. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursuNBP na dzień podpisania protokołu odbioru. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegającychsię o udzielenie zamówienia, warunek określony w pkt 8.2.4) a) SWZ, musi spełniać w całości conajmniej jeden z Wykonawców.b) dotyczącej osób:Wykonawcy zobowiązani są wskazać osoby,skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialne zakierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,uprawnień, doświadczenia wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a takżezakresu wykonywanych przez nie czynności:Kierownik budowy – kwalifikacje i umiejętności:Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą uprawnienia wykonawcze do kierowaniarobotami budowlanymi w specjalności drogowej min. w ograniczonym zakresie.Zamawiający,określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanychdopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które pozwalać będą na pełnienieokreślonych funkcji w zakresie objętym umową, a także dopuszcza uprawnienia wydaneobywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zzastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy ozasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UniiEuropejskiej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresieostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniemich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostaływykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonanenależycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzoneprzez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli z przyczyn niezależnychod niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,b) Wykaz osób,skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególnościodpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanym wraz z informacjami na temat ich kwalifikacjizawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniezamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, natomiastspełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 8.2. SWZ.3.Wprzypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którymmowa w pkt 10.2. SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału wpostępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianiewarunków udziałuw postępowaniu.4. W przypadku, gdy spełnienie warunku opisanego: 1) w pkt8.2. 4) a), b) SWZwykazuje co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,2) w pkt 8.2. 4) a), b) SWZ wykonawcy wykazują poprzez poleganie na zdolnościach tych zwykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności sąwymagane.- wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczają w pkt 6Formularza Oferta, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególniwykonawcy.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są onizobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzieńzłożenia podmiotowe środkidowodowe o których mowa w pkt 10 SWZ, przy czym: 1) podmiotowe środki dowodowe, októrych mowa w pkt. 10.8. SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzywykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt. 8.2. SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku:1) działania siły wyższejrozumianej jako zdarzenia zewnętrznego, niezależnego od działania stron umowy i którychstrony nie mogły przewidzieć i nie mogły mu przeciwdziałać, np. powódź, trąba powietrzna,huragan, itp. – w zakresie koniecznym, w szczególności terminu realizacji umowy;2) zmianyterminu realizacji przedmiotu zamówienia (skrócenia lub wydłużenia) lub zakresu realizacji wrazze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynieokolicznościami niezależnymi, zarówno od Zamawiającego, jak i od Wykonawcy tj. np.: warunkiarcheologiczne, geologiczne, hydrogeologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury, utrudniającelub uniemożliwiające terminowe wykonanie przedmiotu umowy, przedłużający się czas trwaniaprocedur administracyjnych, wstrzymanie robót przez uprawniony organ, zmiany przepisówprawa istotnie wpływającego na zakres lub termin realizacji niniejszej umowy, odkrycia zabytkulub wprowadzenia istotnej dla przedsięwzięcia zmiany formy jego ochrony itp.3) zmiany zakresuprzedmiotu umowy oraz sposobu wykonania przedmiotu umowy wraz ze skutkamiwprowadzenia tej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościamizaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, np. zmiana dokumentacji projektowej,zaistnienie warunków faktycznych na terenie robót, wpływających na zakres lub sposóbwykonywania przedmiotu umowy, tj. warunki geologiczne, hydrogeologiczne, kolizje zsieciami infrastruktury, konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innychrozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,ograniczeń wywołanych zmianami wprowadzonymi w oparciu o przepisy ustawy z dnia 5 grudnia2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi, w szczególności wzwiązku z ustawą z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanychz zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych orazwywołanych nimi sytuacji kryzysowych itp.,4) zmiany podmiotu trzeciego, na zasobach któregopolega Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zzastrzeżeniem, że nowy podmiot będzie spełniał warunki udziału w postępowaniu w tymzakresie,5) zmiany sposobu rozliczania przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia w trakcierealizacji zadania okoliczności, które nie były znane stronom umowy w chwili zawarcia umowy,6)inne przewidziane w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Wszelkie zmiany, zzastrzeżeniem paragrafów niniejszej umowy, w których jest to wyraźnie zaznaczone, wymagająaneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-29 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty powinny być złożone za pośrednictwem platformy zakupowej https://przetargi.gminadamaslawek.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-29 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-29

2021-04-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ocieplenie domu jednorodzinnego - Kępno
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę ocieplenie domu jednorodzinnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Damasławek: Budowa ulicy Polnej w Damasławku oraz budowa kanalizacji deszczowej
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Damasławek: Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Niemczyn
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa boiska szkolnego przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Jaworze
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Konserwacja budynku nr 470 w Nowej Dębie, naprawa dachu, konserwacja elewacji
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI