Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
BUDOWA ULICY JEZIORNEJ ZLOKALIZOWANEJ MIĘDZY ULICĄ JANA PAWŁA II I ULICĄ GRAJEWSKĄ W EŁKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ełk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671076
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marsz. Józefa Piłsudskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 087 732 62 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.elk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.elk.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA ULICY JEZIORNEJ ZLOKALIZOWANEJ MIĘDZY ULICĄ JANA PAWŁA II I ULICĄ GRAJEWSKĄ W EŁKU
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad73cde3-b6dc-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055885
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000052/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa ul. Jeziornej zlokalizowanej między ul. Jana Pawła II i ul. Grajewską w Ełku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu oudzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciumini Portalu,który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego podadresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. 2. Zamawiający może równieżkomunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej. 3. Dokumenty elektroniczne,składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki.Zamawiający dopuszcza również możliwość komunikowania się za pomocą poczty elektronicznej -adresemail um@um.elk.pl.Identyfikator w ePUAP: umelk Nazwa podmiotu w ePUAP: URZĄD MIASTAEŁKAdres skrzynki ePUAP: /umelk/SkrytkaESP https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostępdo formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza dokomunikacji.2Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przyich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkachkorzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).3. Maksymalny rozmiarplików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania ofertylub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznychmusi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia30grudnia2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji orazwymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznejw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452)oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. wsprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich możeżądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U.z2020 poz. 2415). 4. Sposób złożenia oferty, w tymzaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Ełku jest Prezydent Miasta Ełku, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk;b) jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Ełku, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miasta Ełku za pomocą adresu e-mail: dpo@um.elk.pl ;c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego BUDOWA ULICY JEZIORNEJ ZLOKALIZOWANEJ MIĘDZY ULICĄ JANA PAWŁA II I ULICĄ GRAJEWSKĄ W EŁKU, Nr sprawy: O-ZP.271.18.2021, prowadzonym w trybie podstawowym;d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 1919 z późn., zm.), dalej „ustawa Pzp”; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przechowywania dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;h) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;i) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): * Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku po-stępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.** W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: O-ZP.271.18.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 1045076,28 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Jeziornej na odcinku od ulicy Jana Pawła II do ulicy Grajewskiej w Ełku o długości ok. 328 mb. Zakres inwestycji obejmuje budowę nawierzchni ciągu pieszo jezdnego z kostki brukowej betonowej, budowę zjazdów i chodników z kostki brukowej betonowej o całkowitej szerokości od 5,5 do 7,0m. Ciąg pieszo jezdny należy wykonać z kostki koloru szarego, zjazdy koloru grafitowego. W ramach zadania należy wbudować kanalizację deszczową z rur PVC klasy SN10 litych w zakresie średnic DN200-315 wraz ze studniami betonowymi, przykanalikami i wpustami kanalizacji deszczowej. W zakres robót do wykonania wchodzi budowa oświetlenia ulicznego na słupach aluminiowych anodowanych wysokości 8m wraz z wysięgnikiem i oprawą typu LED zasilanych nową linią kablową. W zakres zamówienia wchodzi także wykonanie kanalizacji teletechnicznej oraz przebudowa istniejących urządzeń podziemnych kolidujących z projektowanym układem drogowym (kable telekomunikacyjne). Na wybudowanym obiekcie należy wykonać oznakowanie.Szczegółowy sposób zagospodarowania terenu zawiera projekt budowlany oraz projekty wykonawcze.1.1. Zakres zamówienia obejmuje:a) Opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy. Wykonanie i utrzymanie dróg dojazdowych i objazdowych na czas budowy oraz po wykonaniu wszystkich robót doprowadzenie terenu przyległego do stanu pierwotnego.b) Wykonanie robót budowlanych na podstawie załączonej dokumentacji projektowej, w tym m.in.:- budowa nawierzchni ciągu pieszo-jezdnego,- budowa nawierzchni zjazdów,- budowa kanalizacji deszczowej wraz z wpustami ulicznymi,- budowa oświetlenia ulicznego,- budowa kanalizacji teletechnicznej,- regulacji wysokościowej istniejącej infrastruktury technicznej,- zabezpieczeniu istniejącej infrastruktury technicznej,- wykonanie oznakowania- wykonanie prac wykończeniowych i porządkowych.c) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:- projekt tymczasowej organizacji ruchu,- dokumentacja geodezyjna powykonawcza,- oświadczenia kierowników robót i kierownika budowy,- protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,- atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów.1.2. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie:a) zaopatrzyć się w energię elektryczną i wodę na okres realizacji robót budowlanych,b) przekazać materiały z rozbiórki, nadające się do ponownego zastosowania dla zamawiającego we wskazane miejsce w odległości do 5 km,c) zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami, d) zapewnić obsługę serwisową zainstalowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do utrzymania ich właściwej pracy w okresie udzielonej gwarancji,e) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu (należy przyjąć 2 przeglądy rocznie) zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji.1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa „Budowa ulicy Jeziornej zlokalizowanej między ulicą Jana Pawła II i ulicą Grajewską w Ełku” sporządzona przez Pracownia Projektowa KOMI Sp. z o.o..1.3.1. W skład dokumentacji projektowej wchodzi:a) Projekt budowlany „Budowa ulicy Jeziornej zlokalizowanej między ulicą Jana Pawła II i ulicą Grajewską w Ełku”,b) Projekt wykonawczy branży drogowej - „Budowa ulicy Jeziornej zlokalizowanej między ulicą Jana Pawła II i ulicą Grajewską w Ełku”,c) Projekt wykonawczy kanalizacji deszczowej „Budowa ulicy Jeziornej zlokalizowanej między ulicą Jana Pawła II i ulicą Grajewską w Ełku”,d) Projekt wykonawczy branży elektrycznej - „Budowa ulicy Jeziornej zlokalizowanej między ulicą Jana Pawła II i ulicą Grajewską w Ełku”, w zakresie oświetlenia ulicznego i kanalizacji teletechnicznej,e) Projekt wykonawczy branży telekomunikacyjnej - „Budowa ulicy Jeziornej zlokalizowanej między ulicą Jana Pawła II i ulicą Grajewską w Ełku”,f) Projekt stałej organizacji ruchu - - „Budowa ulicy Jeziornej zlokalizowanej między ulicą Jana Pawła II i ulicą Grajewską w Ełku”,g) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne 1.4. Przedmiary robót są przykładowe. Załączone przedmiary robót określają orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować załączony projekt budowlany i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji.1.5. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów.Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późn. zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późn. zmianami.Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrów bezpieczeństwa użytkowania.Uwaga:Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu.Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą „Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r z późn. zmianami”.2. Gwarancja - minimalny wymagany okres gwarancji: 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego