Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa ul. Kuligowskiego i Nodzykowskiego w Serocku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Serock
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015570119
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 21
1.5.2.) Miejscowość: Serock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-140
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.piekarzewski@serock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ul. Kuligowskiego i Nodzykowskiego w Serocku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91ec3798-dfdf-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00108656
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000625/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa ul. Kuligowskiego i Nodzykowskiego w Serocku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://serock.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://serock.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z treścią Rozdziału III pkt 1 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Burmistrz Miasta i Gminy Serock z siedzibą w Serocku, ul. Rynek 21, 05-140 Serock;
2) W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres wskazany powyżej bądź email: piotr.glen@wiknet.net.pl.
3) Dane osobowe zawarte w ofertach są przetwarzane na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz następujące przepisy prawa: ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Dz.U. 2019 poz. 2019), rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i
Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415), ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2020 poz. 164 ze zm.).
4) Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu własnym postępowań o udzielenie zamówień publicznych. Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postępowań mieści się w zakresie obowiązków ustawowych Zamawiającego w rozumieniu art. 4 ust. 1 ustawy PZP.
Przetwarzanie tych danych jest niezbędne, aby Zamawiający mógł prawidłowo wypełniać nałożone na niego obowiązki.
Pozostałe informacje dotyczące RODO zawarte są w rozdziale I pkt 17 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PRI.271.2.14.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest budowa dróg gminnych: ul. Kuligowskiego (na odcinku od skrzyżowania z ul. Polną do skrzyżowania z ul. Nodzykowskiego) i ul. Nodzykowskiego (na odcinku od skrzyżowania z ul. Traugutta do działki nr ew. 41/23 włącznie) w Serocku wraz z budową oświetlenia drogowego w ciągu obydwu ulic, zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy „SIGMA BUDOWNICTWO – Mateusz Sikorski” Nowe Koziminy nr 17, 09 – 100 Płońsk. Ponadto zamówienie obejmuje remont wewnętrznej drogi gminnej ul. Kuligowskiego (działki nr ew. 42/5 obr. 03 Serock) będącej bocznym odejściem od ul. Kuligowskiego, zgodnie z dokumentacją projektowa autorstwa firmy ALKBUD – USŁUGI INWESTYCYJNE ul. Królewska 10, 05 – 140 Jadwisin. Wskazana dokumentacja projektowa opisująca przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
2) Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje:
A. Drogi gminne ul. Kuligowskiego i ul. Nodzykowskiego
- branża drogowa:
a) wykonanie robót rozbiórkowych (fragmentu nawierzchni z kostki betonowej w ciągu ul. Nodzykowskiego), przygotowawczych oraz pomiarowych;
b) demontaż ogrodzeń oraz bramy wjazdowej kolidujących z projektowanymi elementami pasa drogowego – na terenach działek nr ew.: 46/20 (przed podziałem 46/2) oraz 35/17 (przed podziałem 35/8 - odtworzenie ogrodzeń i bramy należy do właściciela posesji;
c) budowę jezdni o nawierzchni asfaltowej ul. Nodzykowskiego na odcinku drogi o długości 358,82 mb, szerokość jezdni 4,5 – 5 m, kategoria ruchu KR1, prędkość projektowa 40 km/h;
d) budowę jezdni o nawierzchni asfaltowej ul. Kuligowskiego na odcinku drogi o długości 197,88 mb, szerokość jezdni 6 m, kategoria ruchu KR1, prędkość projektowa 40 km/h.
e) budowę jednostronnego chodnika z kostki brukowej betonowej o szerokości 2,0 m oraz pobocza chłonnego o szerokości 0,75 m;
f) budowa zjazdów indywidualnych i publicznych z obustronnym poboczem oraz dojść do furtek;
g) wykonanie krawężników i obrzeży betonowych;
h) budowa progów zwalniających z kostki betonowej;
i) budowa jezdni manewrowej z płyt EKO;
j) wycinka drzew i krzewów kolidujących z projektowanymi elementami pasa drogowego;
k) regulacja wysokościowa urządzeń infrastruktury podziemnej (kanalizacyjnej, wodociągowej i gazowej). Prace związane z regulacją wysokościową urządzeń podziemnych należy prowadzić pod nadzorem gestorów sieci. Obowiązek wystąpienia o pełnienie nadzoru przez gestorów sieci, i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy;
l) wymiana dwóch hydrantów nadziemnych DN80 kolidujących z projektowanym chodnikiem na hydranty podziemne;
m) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z opracowanym projektem stałej organizacji ruchu;
n) uporządkowanie otoczenia drogi w rejonie prowadzenia robot wszystkich branż – humusowanie wraz z obsianiem trawą.
- branża energetyczna:
a) demontaż istniejącej infrastruktury oświetlenia ulicznego - oprawy oświetleniowe, napowietrzna linia oświetleniowa, słup oświetleniowy stalowy;
b) modernizacja SON – wymiana istniejącej skrzynię sterowania SON umieszczonej w chwili obecnej na słupie na nową skrzynię SOK umieszczoną zgodnie z częścią rysunkową, przeniesienie układu pomiarowego (przed przystąpieniem do modernizacji układu pomiarowego należy zwrócić się do PGE Rejon Energetyczny Legionowo z wnioskiem o rozplombowane układu pomiarowego celem modernizacji);
c) budowa linii kablowej YAKXs 4x35mm² zasilającej SOK, Lc ̴ 27 mb;
d) budowa linii oświetleniowej, kablem typu YAKXS 4x25mm², Lc ̴ 415 mb. Obwód nr 1 w ciągu ul. Kuligowskiego zasilany jest z projektowanego przyłącza SOK natomiast obwód nr 2 w ciągu ul. Nodzykowskiego jest uzupełnieniem istniejącego układu;
e) ustawienie słupów oświetleniowych stalowych, okrągłych zbieżnych, dwustronnie ocynkowanych o grubości ścianki 3 mm i wysokości 6 m – 9 szt.;
f) montaż wysięgników o wymiarach 1m x1,5m – 7 szt.;
g) montaż opraw typu LED o mocy 20W – 13 szt. (ul. Nodzykowskiego) oraz montaż opraw typu LED o mocy 29W – 7 szt. (ul. Kuligowskiego). Dostarczone przez Wykonawcę oprawy LED muszą być objęte 84 miesięczną gwarancją producenta opraw.
- branża telekomunikacyjna
a) budowa kanału technologicznego w standardzie KTu1, L ̴516mb, składającego się z:
- jednej rury RO 125/108 (średnica zewn./średnica wewn.);
− trzech rur RS 40/3,7mm;
− jednej wiązki mikrorur WMR o śr. 40mm+7x10/8mm;
b) budowa kanału technologicznego w standardzie KTp1, L ̴37 mb, składającego się z:
- dwóch rur RO 125/108 (średnica zewn./średnica wewn.);
− trzech rur RS 40/3,7mm;
− jednej wiązki mikrorur WMR o śr. 40mm+7x10/8mm;
c) budowa studni kablowych przelotowych typu SKR-1 - 3szt.;
d) budowa studni kablowych końcowych typu SKO-2 – 14szt.;
B. Droga wewnętrzna od ul. Kuligowskiego – działka nr ew. 42/5 obr. 03 Serock:
- branża drogowa:
a) profilowanie podłoża na całej szerokości jezdni wraz korytowaniem na średnia głębokość ok. 8 cm celem dopasowania wysokościowego do istniejących bram;
b) korytowanie poboczy na głębokość do 40 cm wymiany kruszywa;
c) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie;
d) wykonanie projektowanej nawierzchni z betonu asfaltowego o odcinku drogi o długości 109,7m i szerokości 4,0m;
e) wykonanie z kostki betonowej gr. 8cm w opornikach betonowych zjazdów indywidualnych do nieruchomości oraz dojść do furtek zlokalizowanych na odcinku objętym zamówieniem,
f) wykonanie obustronnego pobocza z kruszywa łamanego o szerokości 1,0m;
g) wykonanie elementów odwodnienia w postaci dwóch studni chłonnych DN=1200mm z wpustami i osadnikami;
h) regulację wysokościową urządzeń infrastruktury podziemnej z dostosowaniem do nowych rzędnych nawierzchni. Prace związane z regulacją wysokościową urządzeń podziemnych należy prowadzić pod nadzorem gestorów sieci. Obowiązek wystąpienia o pełnienie nadzoru przez gestorów sieci, i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy
i) uporządkowanie terenu w rejonie prowadzonych prac (w razie potrzeby rozłożenie warstwy humusu z obsianiem trawą).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami rozdział III pkt 5 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości na cały zakres zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) ZDOLNOŚCI DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2) UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
3) SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
4) ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:
a) doświadczenie wykonawcy:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: dwie roboty budowlane o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł brutto każda, polegające na budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji drogi.
b) kwalifikacje zawodowe kadry technicznej:
Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować:
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej;
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia zgodności oferowanych robót z wymaganiami oraz cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:- Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
- Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z
pełnomocnikiem.
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia wskazano w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy