Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
BUDOWA UL. JODŁOWEJ NA ODC. OD UL. KAMYK DO KANAŁU WAWERSKIEGO NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA M.ST. WARSZAWY
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wesoła
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Praskiego Pułku Nr 33
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-075
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wesola.poczta@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wesola.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA UL. JODŁOWEJ NA ODC. OD UL. KAMYK DO KANAŁU WAWERSKIEGO NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA M.ST. WARSZAWY
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d4a9458-000f-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00152756
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000649/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Budowa ul. Jodłowej na odc. od ul. Kamyk do Kanału Wawerskiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określone w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określone w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określone w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 19/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 487653,27 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa ul. Jodłowej na odc. od ul. Kamyk do Kanału Wawerskiego na terenie Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy
Do zakresu robót związanego z powyższym zadaniem należy wykonanie:
1. Budowa odwodnienia – elementy kanalizacji deszczowej
- opracowanie projektu i odwodnienie wykopu,
- wykonanie robót ziemnych wraz z zabezpieczeniem wykopów z transportem mas ziemnych,
- wody gruntowe z wykopu należy odprowadzić po uprzednim podczyszczeniu do istniejącej kanalizacji deszczowej w ul. Jodłowej w ilości nie większej niż 3 l/s,
- przykanaliki z rur PVC fi200mm łączone na wcisk,
- studnie rewizyjne z kręgów betonowych fi 1400mm z pierścieniem odciążającym i z włazem żeliwnym,
- studzienki ściekowe żelbetowe śr. 500 z osadnikiem, pierścieniem odciążającym i kratką żeliwną,
- przebudowa ewentualnych występujących w pasie drogowym kolizji istniejącej infrastruktury nadziemnej i podziemnej z projektowaną siecią kanalizacji deszczowej,
- próby szczelności kanałów rurowych fi200,
- wykonanie regulacji wysokościowej włazów/pokryw studni kanalizacji deszczowej, studzienek ściekowych,
- inspekcja wykonania kamerą wizyjną.
2. Roboty drogowe
- wykonanie robót przygotowawczych polegających na robotach pomiarowych,
- usunięcie drzew i krzewów,
- wykonanie robót rozbiórkowych:
* frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. ca. 18cm,
* rozebranie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6/8cm,
* rozebranie chodników z płyt betonowych 50x50x7cm,
* rozebranie obrzeży betonowych 8x30cm,
* rozebranie krawężników betonowych 15/20x30cm na ławie betonowej,
* rozebranie podbudowy betonowej gr. ca. 15cm,
* rozebranie nawierzchni z płyt drogowych typu MON
- załadunek i wywiezienie gruzu,
- wykonanie robót ziemnych z transportem mas ziemnych,
- formowanie i zagęszczenie nasypów,
- rozścielenie ziemi urodzajnej i wykonanie trawników wraz z ręczną pielęgnacją,
- profilowanie i zagęszczenie podłoża,
- wykonanie konstrukcji podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem C1,5/2 gr. 20cm (jezdnia, zjazd, zatoka postojowa), gr. 15cm (chodnik),
- wykonanie konstrukcji podbudowy z kruszywa łamanego gr. 20cm (jezdnia, zjazd, zatoka postojowa), gr. 15cm (chodnik),
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy z kruszywa i nawierzchni bitumicznej,
- wykonanie warstwy bitumicznej z mieszanki mineralno-asfaltowej: warstwa podbudowy z MMA AC22 W 50/70 gr. 9cm, warstwa ścieralna z AC 11S PMB 45/80-55 gr. 5cm,
- wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej grafitowej gr. 8 cm na podsypce c-p, nawierzchni chodnika z płytek chodnikowych 50x50 gr. 7 cm / płytek dla niewidomych na podsypce c-p, miejsc postojowych z kostki betonowej szarej (linie segregacyjne kolor czerwony/grafitowy) gr. 8 cm na podsypce c-p,
- ustawienie krawężników betonowych 20x30cm na ławie betonowej z oporem, obrzeży betonowych 30x8cm na ławie betonowej z oporem, oporników betonowych 12x25cm na ławie betonowej z oporem,
- wykonanie regulacji wysokościowej pokryw/włazów: studni kanalizacji sanitarnej, studzienek zaworów wodociągowych, studzienek hydrantów, studzienek zaworów gazowych, studni telefonicznych - w razie konieczności także ich przebudowy,
- wdrożenie projektu Stałej Organizacji Ruchu,
- w razie konieczności przeniesienie lub zabezpieczenie punktów osnowy geodezyjnej,
3. Przebudowa oświetlenia drogowego
- roboty ziemne – kopanie i zasypywanie rowów w gruncie kat. III-IV,
- układanie rur osłonowych,
- układanie kabli w rurach osłonowych,
- montaż i stawianie słupów oświetleniowych,
- montaż przewodów do opraw oświetleniowych,
- montaż opraw oświetleniowych,
- montaż głowic kablowych,
- badanie linii kablowej,
4. Budowa kanału technologicznego
- wykonanie robót ziemnych,
- montaż kanałów technologicznych z rur z tworzyw sztucznych HDPE 110x6,3, HDPE 40x3,7, PE 7xPE 14x2,0, HDPE 140x8,0,
- budowa studni kablowych prefabrykowanych SKR-1 (70x120cm) wraz z wyposażeniem,
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP. Do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.
2. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych polega na: wykonaniu robót związanych z budową ul. Jodłowej.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określony w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie oraz prawidłowo ukończył, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie dróg publicznych (min. klasy D) o nawierzchni z betonu asfaltowego o wartości nie mniejszej niż 400 000,- zł brutto każda.
2) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że osoby, które będą skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi posiadały kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia publicznego, a także wykonywały czynności wyznaczone przez zamawiającego, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami w zakresie:
a) kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej, posiadającego minimum 2 letnie doświadczenie w realizacji podobnych robót.
b) kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń zakresie do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającego minimum 2 letnie doświadczenie w realizacji podobnych robót.
c) kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającego minimum 2 letnie doświadczenie w realizacji podobnych robót.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami , o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeśli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykaz robót budowlanych sporządzony według wzoru formularza – stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób sporządzony według wzoru formularza – stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Kwota i termin wniesienia wadium
1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 800,- zł (słownie: cztery tysiące osiemset zł)
3) Termin wniesienia wadium upływa dnia 8 września 2021 roku o godz. 10:00
4) Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 7 października 2021 roku.
2. Forma i miejsce wniesienia wadium
1) Wadium może być wnoszone zgodnie z art. 97 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości,
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
2) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: Numer rachunku zamawiającego: 52 1030 1508 0000 0005 5001 5129
O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego.
1) Wadium w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
2) Zamawiający zwraca wadium zgodnie z przepisami art. 98 ustawy PZP.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Określone w SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia oraz terminów pośrednich, wysokości wynagrodzenia, technologii wykonywania robót, zakresu rzeczowego wykonywanych robót, w następujących przypadkach:
1) Wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonania i zdarzeń losowych,
2) Zaniechania niektórych robót,
3) Zmiany wysokości środków budżetowych przyznanych do realizacji przedmiotu zamówienia,
4) Zwłoki w uzyskaniu przez Wykonawcę wymaganych pozwoleń, uzgodnień lub opinii innych organów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia niezawinionej przez Wykonawcę,
5) Opóźnień w realizacji przedmiotu zamówienia wynikających z wykonywania robót budowlanych na terenie budowy przez innych Wykonawców, powstałych z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
6) Działalności ze strony użytkowników nieruchomości przyległych do placu budowy, mających wpływ na zakres rzeczowy, sposób wykonania, terminy, wysokość wynagrodzenia,
7) Zmian technologii, użytych materiałów i sprzętu w czasie wykonywania zamówienia w uzgodnieniu z Zamawiającym i dla niego korzystnych w sytuacjach niezawinionych przez Wykonawcę,
8) Zmian podwykonawców u Wykonawcy dokonanych za zgodą Zamawiającego – pod warunkiem, że zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
9) Konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji, określonej w § 1 ust.2 pkt. 1 i pkt. 2
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-08 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-08 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-07