Budowa ul. Duczkowskiej od ul. Ciasnej w Wołominie wraz z sięgaczami

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa ul. Duczkowskiej od ul. Ciasnej w Wołominie wraz z sięgaczami
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWołomin
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-04-15
  • ZamawiającyGmina Wołomin
  • Data publikacji ogłoszenia2024-03-29
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00265388
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa ul. Duczkowskiej od ul. Ciasnej w Wołominie wraz z sięgaczami

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wołomin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ogrodowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Wołomin

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wolomin.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolomin.org

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ul. Duczkowskiej od ul. Ciasnej w Wołominie wraz z sięgaczami

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f62d220b-ed9f-11ee-9d6d-ce35ff56444c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00265388

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037597/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa ul. Duczkowskiej od ul. Ciasnej w Wołominie wraz z siegaczami

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/wolomin

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: za pomocą platformy https://platformazakupowa.pl/pn/wolomin

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z zapisami pkt XIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z zapisami pkt II

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z zapisami pkt II

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Budowa ul. Duczkowskiej od ul. Ciasnej w Wołominie wraz z sięgaczami”.

2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona roboty budowlane polegające na:
2.1) budowie ul. Duczkowskiej w Wołominie od skrzyżowania z ul. Ciasna (bez skrzyżowania) do końca działki ew. nr. 15 i 16/1 oraz do działki ew. nr 20/1 obręb 0019 Nowe Lipiny-02, Gmina Wołomin oraz w imieniu Zamawiającego przygotuje zawiadomienie i zawiadomi właściwy organ nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy i przystąpieniu do użytkowania obiektu budowlanego, a jeżeli okaże się to konieczne przygotuje wniosek i wystąpi z wnioskiem i uzyska decyzję o pozwoleniu na użytkowanie, w tym wykona:
1) budowę jezdni,
2) budowę chodników,
3) budowę nawierzchni z kruszywa łamanego,
4) budowę zjazdów indywidualnych i publicznych,
5) budowę kanału deszczowego, studni, przykanalików i wpustów deszczowych,
6) przebudowę sieci elektroenergetycznej nN,
7) przebudowę uziomu elektroenergetycznego sN,
8) budowę oświetlenia drogowego,
9) usunięcie drzew i krzewów kolidujących z zaprojektowana drogą, zabezpieczenie terenów zieleni oraz nasadzeń nie przeznaczonych do wycinki, wygrodzenie strefy ochrony drzew,
10) zieleń,
11) pielęgnację roślin istniejących i nasadzonych w trakcie robót budowlanych,
12) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe w tym rozbiórkę i przestawienie lub odtworzenie kolidujących ogrodzeń,
13) aktualizację, uzgodnienie i zatwierdzenie projektów organizacji ruchu na czas budowy i stałej organizacji ruchu oraz aktualizację warunków technicznych, uzgodnień i dokumentacji, w przypadku zajścia takiej konieczności,
14) wprowadzenie czasowej i stałej organizacji ruchu,
15) niezbędne próby techniczne wykonanych sieci, instalacji i zamontowanych urządzeń,
16) jeżeli będzie to konieczne, w imieniu Zamawiającego, załatwi wszelkie formalności z gestorami sieci, w tym min. uzyska aktualne warunki techniczne, niezbędne zezwolenia, uzgodnienia, wykona dokumentację projektową niezbędną do realizacji inwestycji,
17) zgodnie z warunkami technicznymi PWIK Sp. z o.o. l.dz. DT/431/02/2017 z dnia 23.02.2017 r. Wykonawca powiadomi PWIK o przystąpieniu do robót i pobierze dzienniczek robót (opłatę za wydanie dzienniczka ponosi Wykonawca),
18) zgodnie z warunkami wprowadzenia organizacji ruchu, Wykonawca zawiadomi organ zarządzający ruchem, zarząd drogi oraz właściwego komendanta Policji o terminie wprowadzenia organizacji, co najmniej 7 dni przed dniem wprowadzenia organizacji ruchu oraz weźmie udział w komisyjnym odbiorze organizacji,
19) kompletną dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach,
20) dokumentację powykonawczą przebudowanej/wybudowanej infrastruktury dla potrzeb gestorów sieci po 1 egz.,
21) zgodnie z warunkami technicznymi PGE Dystrybucja S.A. znak RM/ST/3846/5238/2017 z dnia 15.05.2017 r. opracuje harmonogram realizacji robót i uzgodni z PGE,
22) zgodnie z warunkami technicznymi PGE Dystrybucja S.A. znak GR/PP/BZ/9719/17 z dnia 08.05.2017 r. opracuje harmonogram realizacji robót i uzgodni z PGE,
23) rozliczy się z PGE Dystrybucja S.A. z materiałów pochodzących z demontażu urządzeń związanych z usunięciem kolizji,
24) zalecenia wynikające z Protokołu z narady koordynacyjnej w sprawie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu.
25) rozliczy się z Zamawiającym z materiałów pochodzących z demontażu oświetlenia ulicznego i innych materiałów rozbiórkowych,
26) uzyska pozytywny odbiór techniczny robót od gestorów sieci,
27) uporządkuje teren po robotach, odpady i urobek zagospodaruje zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
28) przekaże Zamawiającemu dokumenty potwierdzające przekazanie i utylizację odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
29) drewno pochodzące z wycinki jest własnością Zamawiającego. Wykonawca protokolarnie przekaże drewno Zamawiającemu i złoży je we wskazane miejsce. Przy wycince drzew i gospodarowaniu drewnem pozyskanym z wycinki, Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zapisów Zarządzenia nr 214/2018 Burmistrza Wołomina (treść zarządzenia do wglądu na stronie Urzędu Miejskiego w Wołominie: https://wolomin.bip.net.pl/?p=document&action=show&id=15736&bar_id=15066).,
30) przeniesienie na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie do dokumentacji powykonawczej, o której mowa w umowie na warunkach określonych w § 18 umowy.

2.2) budowie drogi gminnej nr 431033W - ul. Duczkowskiej na odcinku od działek ew. nr 3/1 i 3/6 do działek ew. nr 15 obręb 0019 Nowe Lipiny – 02 w miejscowości Nowe Lipiny, Gmina Wołomin oraz w imieniu Zamawiającego przygotuje zawiadomienie i zawiadomi właściwy organ nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy i przystąpieniu do użytkowania obiektu budowlanego, a jeżeli okaże się to konieczne przygotuje wniosek i wystąpi z wnioskiem i uzyska decyzję o pozwoleniu na użytkowanie, w tym wykona:
1) budowę jezdni,
2) budowę chodników,
3) budowę placu do zawracania,
4) budowę zjazdów indywidualnych i publicznych,
5) budowę kanału deszczowego, studni, przykanalików i wpustów deszczowych,
6) budowę oświetlenia drogowego,
7) budowę kanału technologicznego,
8) usunięcie drzew i krzewów kolidujących z zaprojektowana drogą, zabezpieczenie terenów zieleni oraz nasadzeń nie przeznaczonych do wycinki, wygrodzenie strefy ochrony drzew,
9) zieleń,
10) pielęgnację roślin istniejących i nasadzonych w trakcie robót budowlanych,
11) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe w tym rozbiórkę i przestawienie lub odtworzenie kolidujących ogrodzeń,
12) projektów organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzgodnieniem i zatwierdzeniem oraz aktualizację, uzgodnienie i zatwierdzenie stałej organizacji ruchu oraz aktualizację warunków technicznych, uzgodnień i dokumentacji, w przypadku zajścia takiej konieczności,
13) wprowadzenie czasowej i stałej organizacji ruchu,
14) niezbędne próby techniczne wykonanych sieci, instalacji i zamontowanych urządzeń,
15) jeżeli będzie to konieczne, w imieniu Zamawiającego, załatwi wszelkie formalności z gestorami sieci, w tym min. uzyska aktualne warunki techniczne, niezbędne zezwolenia, uzgodnienia, wykona dokumentację projektową niezbędną do realizacji inwestycji,
16) zgodnie z warunkami technicznymi PWIK Sp. z o.o. l.dz. DT/2170/09/2018 z dnia 25.09.2018 r. Wykonawca powiadomi PWIK o przystąpieniu do robót i pobierze dzienniczek robót (opłatę za wydanie dzienniczka ponosi Wykonawca),
17) zgodnie z warunkami wprowadzenia organizacji ruchu, Wykonawca zawiadomi organ zarządzający ruchem, zarząd drogi oraz właściwego komendanta Policji o terminie wprowadzenia organizacji, co najmniej 7 dni przed dniem wprowadzenia organizacji ruchu oraz weźmie udział w komisyjnym odbiorze organizacji,
18) kompletną dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach,
19) zalecenia wynikające z Protokołu z narady koordynacyjnej w sprawie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu.
20) rozliczy się z Zamawiającym z materiałów pochodzących z demontażu oświetlenia ulicznego i innych materiałów rozbiórkowych,
21) uzyska pozytywny odbiór techniczny robót od gestorów sieci,
22) uporządkuje teren po robotach, odpady i urobek zagospodaruje zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
23) przekaże Zamawiającemu dokumenty potwierdzające przekazanie i utylizację odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
24) drewno pochodzące z wycinki jest własnością Zamawiającego. Wykonawca protokolarnie przekaże drewno Zamawiającemu i złoży je we wskazane miejsce. Przy wycince drzew i gospodarowaniu drewnem pozyskanym z wycinki, Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zapisów Zarządzenia nr 214/2018 Burmistrza Wołomina (treść zarządzenia do wglądu na stronie Urzędu Miejskiego w Wołominie: https://wolomin.bip.net.pl/?p=document&action=show&id=15736&bar_id=15066).,
25) przeniesienie na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie do dokumentacji powykonawczej, o której mowa w umowie na warunkach określonych w § 18 umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45231200-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów naftowych i gazociągów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 p.z.p. polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie robót wymienionych w przedmiarach robót stanowiących Załącznik nr 1B do niniejszej specyfikacji, tj. m.in. w zakresie: robót przygotowawczych; robót rozbiórkowych w tym przestawienia lub odtworzenia kolidujących ogrodzeń; robót ziemnych; nawierzchni utwardzonych w tym: dróg, chodników, zjazdów, wyniesionych skrzyżowań, zatok postojowych, nawierzchni z kruszyw, opasek i innych utwardzeń; elementów ulic, oznakowania i elementów bezpieczeństwa ruchu; robót w branży sanitarnej; sieci elektroenergetycznej, teletechnicznej, oświetlenia drogowego; usuwania i zakładania zieleni, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie wybrana oferta z największą łączną liczbą punktów. Sposób obliczania punktacji:
Po = C+G

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 2.000.000,00 zł.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a1) kierownik budowy (1 osoba), posiadający następujące kwalifikacje:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane lub równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa,
- przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego,
- co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy na podstawie ww uprawnień;

a2) kierownik robót elektrycznych (1 osoba), posiadający następujące kwalifikacje:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane lub równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa,
- przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego,
- co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy na podstawie ww uprawnień lub kierownika robót elektrycznych;

a3) kierownik robót sanitarnych (1 osoba), posiadający następujące kwalifikacje:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych i kanalizacyjnych, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane lub równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa,
- przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego,
- co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy na podstawie ww uprawnień lub kierownika robót sanitarnych;

a4) kierownik robót telekomunikacyjnych (1 osoba), posiadający następujące kwalifikacje:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane lub równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa,
- przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego,
- co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy na podstawie ww uprawnień lub kierownika robót telekomunikacyjnych;

a5) kierownik ds. zieleni (1 osoba), posiadający następujące kwalifikacje:
- uprawnienia inspektora nadzoru terenów zieleni,
- co najmniej 2 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót terenów zieleni lub inspektora nadzoru terenów zieleni lub drzew
Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawo budowlane (tj. Dz. U. 2023 poz. 682 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. 2020, poz. 220 z późn. zm.)U. 2020, poz. 220 z późn. zm.),

b) w zakresie wiedzy i doświadczenia – Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał,
że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie/rozbudowie/odbudowie/przebudowie (w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane) drogi publicznej wraz z infrastrukturą drogową o wartości minimum 2.000.000,00 zł brutto każda.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 3 do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego , w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- załącznik nr 4 do SWZ;
3) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 30 000,00 ZŁ (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 złotych);

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z pkt XII SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z ppu

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wolomin

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-15 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

cena
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę pieca Termet Ecocondens silver 20 - Pułtusk
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę pieca Termet Ecocondens silver 20. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI