Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
BUDOWA UKŁADU TRIGENERACYJNEGO O MOCY DO 1 MW WRAZ Z INSTALACJĄ WYTWARZANIA PARY W SZPITALU ZACHODNIM W GRODZISKU MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Szpital Zachodni im. św. Jana Pawła II
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311639
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Daleka 11
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227559115
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.mirek@szpitalzachodni.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzachodni.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA UKŁADU TRIGENERACYJNEGO O MOCY DO 1 MW WRAZ Z INSTALACJĄ WYTWARZANIA PARY W SZPITALU ZACHODNIM W GRODZISKU MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02c1f521-37d5-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249992
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016191/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa układu trigeneracyjnego o mocy do 1MW z instalacją wytwarzania pary w systemie zaprojektuj i wybuduj
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Budowa układu trigeneracyjnego o mocy do 1 MW' wraz z instalacją wytwarzania pary w Szpitalu Zachodnim w Grodzisku Mazowieckim” zgodnie z podpisaną umową nr RPMA.04.02.00-14-cl 14/19-00 z dnia 14.01.2020 r.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalzachodni
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalzachodni
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określone zostały w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje zawiera rozdział XIX pkt 2 SWZ ochrona danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPSSZ/40/RB/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z Programem Funkcjonalno Użytkowym zwanym dalej PFU, robót budowlanych, polegających na budowie układu wysokosprawnej trigeneracji (kompletny system wytwarzania w skojarzeniu energii elektrycznej i ciepła) z niezbędną infrastrukturą realizowaną w ramach umowy nr RPMA.04.02.OO-14-c114/19-00, „Budowa układu trigeneracyjnego o mocy do 1 MW wraz z instalacją wytwarzania pary w Szpitalu Zachodnim w Grodzisku Mazowieckim” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV „Przejście na gospodarkę niskoemisyjną” Działania 4.2 „Efektywność energetyczna” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 w Szpitalu Zachodnim w Grodzisku Mazowieckim, w tym:
1. Prace projektowe obejmujące:
- opracowanie koncepcji budowlanej,
- przygotowanie projektu,
- opracowanie dokumentacji technicznej.
2. Prace budowlane obejmujące:
- system trigeneracyjny,
- adaptację kotłowni gazowej,
- prace budowlane-modernizacja obiektu,
- zewnętrzne sieci -przyłącza:
- instalacja produkcji chłodu (bez otwartej wieży wodnej),
- instalacje elektryczne - dostosowanie,
- instalacja sterowania i monitoringu nadrzędnego wraz ze stacją SCADA
dla kogeneracji. Przedmiot zamówienia obejmuje
Przedmiot zamówienia obejmuje postępowanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w związku z powyższym całość instalacji trigeneracji powinna obejmować wykorzystanie ciepła z chłodzenia bloku silnika oraz energię cieplną spalin do:
a. wpięcia gorącej wody do systemu ogrzewania Szpitala w okresach grzewczych i ciepłej wody użytkowej
b. przygotowanie do wpięcia systemu absorpcyjnego, który będzie wspomagał istniejący Chiller sprężarkowy. Przewidywana lokalizacja do zainstalowania w przyszłości Chillera jest w pomieszczeniu przy kotłowni lub przy budynku szpitala alternatywnie w budynku szpitala blok G1 tak aby wykorzystać maksymalnie jego kubaturę. Wieża chłodnicza do chłodzenia Chillera będzie w przyszłości zlokalizowana na zewnątrz budynku kotłowni lub budynku szpitala. Należy zoptymalizować jego lokalizację by uniknąć wszelkich kolizji.
c. spaliny z procesu spalania gazu będą wykorzystywane do produkcji pary.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje zakupu systemu absorpcyjnego, natomiast obejmuje przygotowanie instalacyjne do jego podłączenia. Wszystkie prace w zakresie projektowym i wykonawczym (za wyjątkiem instalacji doprowadzenia chłodu – wody lodowej) w branżach: budowlano-konstrukcyjnej, elektrycznej, instalacyjnej i AKPiA powinny obejmować całość zadania oraz możliwość podłączenia w przyszłości systemu absorpcyjnego, w tym uzyskanie ewentualnych wymaganych pozwoleń i innych potrzebnych dokumentacji do realizacji całości zadania.
Zadanie obejmuje realizację wszelkich prac budowlanych związanych z budowa jednostek wytwarzania energii elektrycznej, ciepła, pary, przyczyniających się do zwiększenia efektywności energetycznej Szpitala Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-02-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu (do 2 miejsc po przecinku).
Jeżeli w niniejszym postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, iż oferty będą przedstawiały taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert Zamawiających spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiających ofert dodatkowych.
Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budzą wątpliwości Zamawiającego, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający żąda od wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu, lub ich istotnych części składowych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji jakości i rękojmi – dla kogeneratora i zainstalowanych urządzeń (Gk)
4.3.6.) Waga: 24
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji jakości i rękojmi – dla robót budowlanych (Gb)
4.3.6.) Waga: 6
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Nie podlegają wykluczeniu.
2) Spełniają warunki udziału w postępowanie dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli:
Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową (opinia bankowa) na kwotę nie mniejszą niż 3.200.000 złotych (trzy miliony dwieście tysięcy złotych),
posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż 6.000.000 zł. (sześć milionów złotych) - certyfikat polisy,
d) zdolności technicznej lub zawodowej.
1. Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który:
a) wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał, minimum 1 usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej obejmującej instalację agregatów kogeneracyjnych pracujących w trigeneracji o mocy minimum 0,99MWe wraz z wewnętrznymi i zewnętrznymi instalacjami technologicznymi, instalacjami sanitarnymi gazowymi i elektrycznymi wraz z przygotowaniem do podłączenia systemu absorbcyjnego instalacją chłodu;
b) zrealizował jako Wykonawca w sposób należyty, co najmniej dwa systemy trigeneracyjne (produkcja energii elektrycznej, wody grzewczej i pary technologicznej o ciśnieniu minimum 10 bar) zbliżone zakresem do przedmiotu zamówienia, w skład, którego wchodzi: budowa systemu (agregat kogeneracyjny, kocioł odzysknicowy do produkcji pary) zasilanego gazem ziemnym o mocy elektrycznej agregatu min, 0,99 MWe wraz z wewnętrznymi i zewnętrznymi instalacjami technologicznymi i elektrycznymi wraz z instalacją produkcji pary z całkowitej ilości spalin z agregatu kogeneracyjnego o ciśnieniu pary min. 10 bar o wartości każdej z robót nie mniejszej niż 6.000.000,00 zł (brutto);
c) zrealizował co najmniej 1 zamówienie na serwis agregatu kogeneracyjnego o mocy co najmniej 0,99 MWe zasilany paliwem gazowym, który przepracował co najmniej 33 000 motogodzin w okresie 4 lat od uruchomienia.
2. warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który, dysponuje osobami, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego tj. co najmniej po jednej osobie uprawnionej zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2020r. poz. 1333 z późn. zm.) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj.:
a) projektantów posiadających wymagane uprawnienia budowlane do projektowania :
• w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń i co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe równe okresowi 60 miesięcy od momentu uzyskania uprawnień budowlanych do projektowania, w tym wykonanie minimum jednego projektu konstrukcji przemysłowych;
• w specjalności instalacyjnej, posiadający uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, i co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe równe o kresowi 60 miesięcy od momentu uzyskania uprawnień budowlanych do projektowania, w tym wykonanie co najmniej jednego projektu polegającego na zaprojektowaniu systemu kogeneracyjnego/trigeneracyjnego;
• w specjalności instalacyjnej, posiadający uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w zakresie, sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe równe o kresowi 60 miesięcy od momentu uzyskania uprawnień budowlanych, w tym wykonanie co najmniej jednego projektu polegającego na zaprojektowaniu systemu kogeneracyjnego/trigeneracyjnego;
b) kierownika budowy i kierowników robót:
• w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń i co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe równe okresowi 60 miesięcy od momentu uzyskania uprawnień budowlanych na stanowisku kierownika robót/kierownika budowy;
• w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń i co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe równe okresowi 60 miesięcy od momentu uzyskania uprawnień budowlanych, na stanowisku kierownika robót/kierownika budowy;
• w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń i co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe równe okresowi 60 miesięcy od momentu uzyskania uprawnień budowlanych na stanowisku kierownika robót/kierownika budowy,
c) pracowników:
co najmniej dwóch pracowników posiadających uprawnienia do uruchamiania i serwisowania agregatu kogeneracyjnego i wszystkich montowanych urządzeń (oferowanych w ramach przetargu) wydane przez producenta agregatu i producentów wszystkich montowanych urządzeń w systemie trigeneracji lub zapewnienie powyższego warunku bezpośrednio ze strony producentów agregatu i montowanych urządzeń. Niniejsze należy wskazać poprzez dołączenie kopii oryginalnych certyfikatów autoryzacji serwisowej.
Osoby wskazane w pkt. a) i b) powyżej muszą posiadać aktualne zaświadczenie właściwej izby samorządu zawodowego i posiadają aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadania uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom innych państw w tym obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konferencji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz przepisów ustawy Prawo budowlane tekst jednolity: (Dz.U. z 2020r. poz. 1333 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65). Osoby wymienione w pkt. 2 a) i b) muszą posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
b) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 3.200.000 złotych (trzy miliony dwieście tysięcy złotych), wystawiony w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;
b) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż 6.000.000 zł. (sześć milionów złotych),
c) wykazu robót budowlanych zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale IV ust. 1, lit d) pkt. 1 a) do c) SWZ wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 8 do SWZ.
d) wykaz osób zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale IV ust. 2, lit. a); b); c) SWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za projektowanie i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 9 do SWZ,
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Oświadczenie Wykonawcy, że do wykonania zamówienia użyje surowców i materiałów dopuszczonych do stosowania na podstawie obowiązujących przepisów dotyczących certyfikacji.
Katalogi, dokumentacja techniczna, instrukcje w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski, karty charakterystyki projektowanych urządzeń w zakładanych stanach i przedziałach pracy gwarantujących uzyskanie założonych parametrów, certyfikaty CE, dokumenty należy przedstawić dla każdego z projektowanych z urządzeń lub inne równoważne dokumenty obrazujące które będą użyte urządzenia podczas realizacji zadania,
Oświadczenie Wykonawcy, że przedłoży najpóźniej przed podpisaniem umowy ubezpieczenie CAR/EAR w ramach ochrony realizowanych kontraktów na kwotę nie mniejszą niż 6.000.000 zł (sześć milionów złotych), certyfikat polisy CAR
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Oświadczenie Wykonawcy, że do wykonania zamówienia użyje surowców i materiałów dopuszczonych do stosowania na podstawie obowiązujących przepisów dotyczących certyfikacji.
Katalogi, dokumentacja techniczna, instrukcje w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski, karty charakterystyki projektowanych urządzeń w zakładanych stanach i przedziałach pracy gwarantujących uzyskanie założonych parametrów, certyfikaty CE, dokumenty należy przedstawić dla każdego z projektowanych z urządzeń lub inne równoważne dokumenty obrazujące które będą użyte urządzenia podczas realizacji zadania,
Oświadczenie Wykonawcy, że przedłoży najpóźniej przed podpisaniem umowy ubezpieczenie CAR/EAR w ramach ochrony realizowanych kontraktów na kwotę nie mniejszą niż 6.000.000 zł (sześć milionów złotych), certyfikat polisy CAR
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100);
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w
Banku PKO BP S.A. nr rachunku 46 1440 1101 0000 0000 1246 3022
z dopiskiem "Wadium trigeneracja” - nr postępowania (SPSSZ/40/RB/21).
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności;
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: (SPS Szpital Zachodni Grodzisk Mazowiecki)
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp.), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
8) musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej - wymaga się, by dowód dokonania przelewu został złożony wraz z ofertą;
2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp. zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa Pzp. art. 98.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy występujący wspólnie przedstawią zamawiającemu treść łączącej ich umowy na podstawie której złożyli wspólnie ofertę, spełniającą następujące wymagania: powinna być sporządzona w formie pisemnej i zawierać co najmniej: oznaczenie stron (firma (nazwa), adres, formę organizacyjnoprawną, wskazanie rejestrów lub ewidencji działalności gospodarczej), cel gospodarczy, zakresy zadań poszczególnych uczestników konsorcjum, odpowiedzialność solidarną uczestników konsorcjum, okres obowiązywania umowy, zasady partycypacji w zyskach oraz kosztach związanych z realizacją wspólnego celu gospodarczego, określenie sposobu reprezentacji konsorcjum, zakaz dokonywania zmian umowy bez zgody zamawiającego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 17 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalzachodni
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-12 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-11