Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Budowa układu trigeneracyjnego o mocy do 1 MW wraz z instalacją wytwarzania pary w Szpitalu Zachodnim w Grodzisku Mazowieckim
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoGrodzisk Mazowiecki
WojewództwoMazowieckie
Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
Termin składania wniosków2021-03-23
ZamawiającySamodzielny Publiczny Specjalistyczny Szpital Zachodni im. św. Jana Pawła II
Data publikacji ogłoszenia2021-03-02
Numer ogłoszenia2021/BZP 00012242
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00012242 z dnia 2021-03-02
Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane Budowa układu trigeneracyjnego o mocy do 1 MW wraz z instalacją wytwarzania pary w Szpitalu Zachodnim w Grodzisku Mazowieckim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Szpital Zachodni im. św. Jana Pawła II
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311639
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalzachodni
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalzachodni
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określone zostały w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje zawiera rozdz. XIX pkt 2 SWZ ochrona danych osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPSSZ/3/RB/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z Programem Funkcjonalno Użytkowym zwanym dalej PFU, robót budowlanych, polegających na budowie układu wysokosprawnej trigeneracji (kompletny system wytwarzania w skojarzeniu energii elektrycznej i ciepła w części przetwarzanego na chłód w agregacie absorbcyjnym) z niezbędną infrastrukturą realizowaną w ramach umowy nr RPMA.04.02.OO-14-c114/19-00, „Budowa układu trigeneracyjnego o mocy do 1 MW wraz z instalacją wytwarzania pary w Szpitalu Zachodnim w Grodzisku Mazowieckim” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV „Przejście na gospodarkę niskoemisyjną” Działania 4.2 „Efektywność energetyczna” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 w Szpitalu Zachodnim w Grodzisku Mazowieckim, w tym:1.1. Prace projektowe obejmujące:1.1.1 opracowanie koncepcji budowlanej,1.1.2 przygotowanie projektu,1.1.3 opracowanie dokumentacji technicznej.1.2. Prace budowlane obejmujące:1.2.1 system kogeneracyjny, adaptację kotłowni gazowej, prace budowlane-modernizacja obiektu,1.2.2 zewnętrzne sieci -przyłącza:- instalacja produkcji chłodu,- instalacje elektryczne - dostosowanie,- instalacja sterowania i monitoringu nadrzędnego wraz ze stacją SCADA dla kogeneracji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu (do 2 miejsc po przecinku).2. Jeżeli w niniejszym postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, iż oferty będą przedstawiały taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert Zamawiających spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiających ofert dodatkowych. 3. Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budzą wątpliwości Zamawiającego, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający żąda od wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu, lub ich istotnych części składowych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: b) Termin gwarancji jakości i rękojmi – dla kogeneratora i zainstalowanych urządzeń (Gk)
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: c) Termin gwarancji jakości i rękojmi – dla robót budowlanych (Gb)
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) Nie podlegają wykluczeniu.2) Spełniają warunki udziału w postępowanie dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli: Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową (opinia bankowa) na kwotę nie mniejszą niż 5.000.000 złotych (pięć milionów złotych), posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż 6.000.000 zł. (sześć milionów złotych) - certyfikat polisy Wykonawca winien załączyć do oferty, posiada ubezpieczenie CAR/EAR w ramach ochrony realizowanych kontraktów przez Wykonawcę na kwotę nie mniejszą niż 6.000.000 zł (sześć milionów złotych (certyfikat polisy CAR Wykonawca dołączy do oferty).d) zdolności technicznej lub zawodowej.1. Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który:a) wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał, minimum 2 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej obejmującej instalację agregatów kogeneracyjnych pracujących w trigeneracji o mocy minimum 0,99MWe wraz z wewnętrznymi i zewnętrznymi instalacjami technologicznymi, instalacjami sanitarnymi gazowymi i elektrycznymi wraz z instalacja chłodu o wartości robót nie mniejszej niż 6.000.000,00 zł (brutto)b) wykaże wykonanie w sposób należyty jako Generalny Wykonawca i prawidłowo ukończył, co najmniej dwa zamówienia na roboty budowlane w zakresie wykonania systemu kogeneracyjnego/trigeneracyjnego zasilanego paliwem gazowym o mocy elektrycznej agregatu min. 0,99MWe wraz z wewnętrznymi i zewnętrznymi instalacjami technologicznymi i elektrycznymi o wartości każdej z robót nie mniejszej niż 6.000.000,00 zł (brutto).c) zrealizował jako Generalny Wykonawca w sposób należyty, co najmniej trzy zamówienia zbliżone zakresem do przedmiotu zamówienia, w skład, którego wchodzi: budowa systemu (agregat kogeneracyjny, kocioł odzysknicowy do produkcji pary, wieża wody lodowej lub chiler) zasilanego gazem ziemnym o mocy elektrycznej agregatu min, 0,99 MWe wraz z wewnętrznymi i zewnętrznymi instalacjami technologicznymid) wykonał minimum dla trzech zakładów system kogeneracyjny/trigeneracyjny (produkcja energii elektrycznej, wody grzewczej i pary technologicznej o ciśnieniu minimum 10 bar) zbliżony zakresem do przedmiotu zamówienia, w skład którego wchodzi typ i model Agregatu kogeneracyjnego wskazanego w ofercie o mocy elektrycznej 0,99 MWe wraz z instalacją produkcji pary z całkowitej ilości spalin z agregatu kogeneracyjnego o ciśnieniu pary min. 10 bar.e) zrealizował dostawę montaż i uruchomienie min. 5 agregatów kogeneracyjnych w oparciu o producenta, typ i model Agregatu kogeneracyjnego wskazanego w ofercief) zrealizował dostawę, montaż i uruchomienie minimum 5 agregatów absorpcyjnych (chillerów), dysponujących mocą chłodniczą każdy minimum 900 kW. Chillery winny być zasilane ciepłem z jednostki kogeneracji.g) zrealizował co najmniej 1 zamówienie na serwis agregatu kogeneracyjnego o mocy co najmniej 0,99 MWe zasilany paliwem gazowym, który przepracował co najmniej 33 000 motogodzin w okresie 4 lat od uruchomienia. Oferent winien wykazać, iż agregat kogeneracyjny w okresie 48 miesięcy osiągnął min. 33 000 motogodzin pracy.2. warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który, dysponuje osobami, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego tj. co najmniej po jednej osobie uprawnionej zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2020r. poz. 1333 z późn. zm.) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj.:a) projektanta:• w specjalności w zakresie konstrukcyjno-budowlanej, posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń i co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe od momentu uzyskania uprawnień budowlanych do projektowania, w tym wykonanie minimum dwóch projektów systemu kogeneracyjnego/trigeneracyjnego,• w specjalności w zakresie instalacji sanitarnych, posiadający uprawnienia budowlane w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń i co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe od momentu uzyskania uprawnień budowlanych do projektowania, w tym wykonanie co najmniej 2 projektów polegających na zaprojektowaniu systemu kogeneracyjnego/trigeneracyjnego,• w specjalności instalacji elektrycznych, posiadający uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe od momentu uzyskania uprawnień budowlanych, w tym wykonanie co najmniej dwóch projektów polegających na zaprojektowaniu systemu kogeneracyjnego/trigeneracyjnegob) kierownika budowy i kierowników robót:• w specjalności w zakresie konstrukcyjno-budowlanej, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń i co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe od momentu uzyskania uprawnień budowlanych na stanowisku kierownika budowy, doświadczenie w ostatnich 5 latach w kierowaniu co najmniej dwoma robotami budowlanymi w zakresie systemu kogeneracyjnego/trigeneracyjnego o wartości każdej nie mniejszej niż 4.5000.000,00 zł (brutto),• w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń i co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe od momentu uzyskania uprawnień budowlanych, w tym pełnienie funkcji kierownika robót/kierownika budowy polecających na kierowaniu co najmniej dwóch systemów kogeneracyjnego /trigeneracyjnego,• w specjalności instalacji elektrycznych, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe od momentu uzyskania uprawnień budowlanych, w tym pełnienie funkcji kierownika robót/kierownika budowy polecających na kierowaniu co najmniej dwóch systemów kogeneracyjnego /trigeneracyjnego,c) pracowników:• minimum pięciu pracowników etatowych, zatrudnionych na umowę o pracę, posiadających uprawnienia do uruchamiania i serwisowania agregatu kogeneracyjnego wskazanego w ofercie wydane przez producenta agregatu dla agregatów oferowanych w ramach przetargu, niniejsze należy wskazać poprzez dołączenie kopii oryginalnych certyfikatów autoryzacji serwisowej,• minimum dwóch pracowników zatrudnionych, posiadających uprawnienia do uruchamiania i serwisowania agregatu absorpcyjnego chillera, projektowanego w ramach przetargu, niniejsze należy wskazać poprzez dołączenie kopii oryginalnych certyfikatów autoryzacji serwisowej.Osoby wskazane w pkt. a) i b) powyżej muszą posiadać aktualne zaświadczenie właściwej izby samorządu zawodowego i posiadają aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadania uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom innych państw w tym obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konferencji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz przepisów ustawy Prawo budowlane tekst jednolity: (Dz.U. z 2020r. poz. 1333 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65). Osoby wymienione w pkt. 2 a) i b) muszą posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. b) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 5.000.000 złotych (pięć milionów złotych), wystawiony w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca winien załączyć do oferty,b) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż 6.000.000 zł. (sześć milionów złotych) wystawiony w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, - certyfikat polisy Wykonawca winien załączyć do oferty, c) dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada ubezpieczenie CAR/EAR w ramach ochrony realizowanych kontraktów przez Wykonawcę na kwotę nie mniejszą niż 6.000.000 zł (sześć milionów złotych), certyfikat polisy CAR, wystawione w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca dołączy do oferty,d) wykazu robót budowlanych zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale IV ust. 1, lit d) pkt. 1 b) do g) SWZ wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 8 do SWZ.e) wykaz osób zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale IV ust. 2, lit. a); b); c) SWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za projektowanie i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 9 do SWZ,
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenie Wykonawcy, że do wykonania zamówienia użyje surowców i materiałów dopuszczonych do stosowania na podstawie obowiązujących przepisów dotyczących certyfikacji.b) katalogi, dokumentacja techniczna, instrukcje w języku polskim, karty charakterystyki projektowanych urządzeń w zakładanych stanach i przedziałach pracy gwarantujących uzyskanie założonych parametrów, certyfikaty CE, dokumenty przedstawić dla każdego z projektowanych z urządzeń lub inne równoważne dokumenty obrazujące które będą użyte urządzenia podczas realizacji zadania, c) schemat/y logiczny/e przedstawiające prezentujące projektowany układ pracy,
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
j.w.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) dowód wniesienia wadium (w przypadku wadium złożonego w formie poręczeń lub gwarancji);2) protokół/notatka z odbycia wizji lub zapoznania się z dokumentami, poświadczona przez przedstawiciela Zamawiającego,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100); 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. 3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO BP S.A. nr rachunku 46 1440 1101 0000 0000 1246 3022z dopiskiem "Wadium trigeneracji” - nr postępowania (SPSSZ/3/RB/21). UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Pozostałe informacje dot. wadium znajdują się w rozdz. X A-Wadium SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zostały określone w rozdz. IV pkt 2 do 11 SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy określone zostały w projekcie umowy, par. 12 - załącznik nr 17 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-23 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalzachodni
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-23 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-21
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie dokumentacji dla adaptacji oraz projektu wnętrz budynku - Warszawa
Lokalizacja zleceniamazowieckie
Data dodania25-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie kompletnej, kompleksowej i wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu/adaptacji oraz projektu wnętrz budynku.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.